Deze ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat een topicvervuiling deze post
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat een topicvervuiling deze post
Hier is ie niet te zienquote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hier is ie niet te zien
Als ik 'm in een nieuwe browser open wel
[ afbeelding ]
dat was Humberto toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die commentator praat bijna net zo dom als JanJood bij Reis toen.
Dat zei ikquote:
Om zijn tegenstanders kort te houden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix moet ook gewoon even een tondeuse gebruiken
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix moet ook gewoon even een tondeuse gebruiken
Lozano is dan ook een vleugelspeler, Hans.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Ok. Lozano is dus ook niet een topspits. Echte spitsen maken deze.
Ongekend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:46 schreef Rabieluh het volgende:
Sow dit lijkt gewoon op voetbal zeg.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kan zien dat AZ toch een maatje kleiner is dan Osijek
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kan zien dat AZ toch een maatje kleiner is dan Osijek
Ripquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooie goal van Bodie uit the Wire
The Wirequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooie goal van Bodie uit the Wire
Dat geldt voor iedereen, dus ook voor Zoet.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Krul is de beste keeper van Nederland" - Davy
FC Emmenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zoet al met z'n hoofd bij [insert willekeurige club]
Als ze dit verliezen wel, ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is er sprake van een crisis in Eindhoven? (eerlijk zeggen)
Het nieuwe seizoen is begonnen. Had jij niet een weddenschap met Don?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze dit verliezen wel, ja.
Althans. Als ze verstandig zijn. Als dit geen crisis betekent zijn zeg een topclub.
Rare laatste zin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Althans. Als ze verstandig zijn. Als dit geen crisis betekent zijn zeg een topclub.
Bij mij thuis is het nu crisis ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is er sprake van een crisis in Eindhoven? (eerlijk zeggen)
Keepert die nog?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Krul is de beste keeper van Nederland" - Davy
Topsport klimaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, tering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen is begonnen. Had jij niet een weddenschap met Don?
oeiquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
Betrappen wij hier GGMM die een weddenschap wil ontlopen?
Dat zijn tompsv en typisch taferelen.
Nee hoor. GGMM is het gewoon echt vergeten. Die gaan wij heus wel een heel seizoen lang met een Feyenoord UI zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar vrijwillig naar PSV-Vitesse heb zitten glurenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit is wel een leuk potje hoor. Meestal zijn die PSV avondjes doodsaai.
AZ zet de sluizen wel goed open, dan kan zelfs PSV er wat meequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit is wel een leuk potje hoor. Meestal zijn die PSV avondjes doodsaai.
Wie is GGMM?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
Zo is GGMM niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
Idd. Psv wint nog welquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ zet de sluizen wel goed open, dan kan zelfs PSV er wat mee
PSV is ook niet echt lekker achterin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ zet de sluizen wel goed open, dan kan zelfs PSV er wat mee
Je moeder is pas lekker achterin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
PSV is ook niet echt lekker achterin.
Wordt er nog wel wat gehaald eigenlijk? Brenet is toch ook geen echte linksbackquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoe die Weghorst er langs kon lopen bij die goal ja lolquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV straalt ook een en al onzekerheid uit. Gaat niets meer worden met deze trainer.
Ze hadden toch zo'n Braziliaan van HSV op het oog?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt er nog wel wat gehaald eigenlijk? Brenet is toch ook geen echte linksback
De persoonlijkheid van de trainer komt in dit geval best goed overeen met het spel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV straalt ook een en al onzekerheid uit. Gaat niets meer worden met deze trainer.
Ik geef hem groot gelijk dat hij hier geen trek in heeftquote:
Is traditie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zat op zo,n soort reactie te wachten
34 weekenden langquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaan we op dit niveau het seizoen beginnen
Die post hier niet meer omdat hij de wedstrijd wil volgen en het niveau van het posten om te janken vindt.quote:
Ja maar knotsgekke eredivisie!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk dat hij hier geen trek in heeft
Die zal in elk geval jeugd de kans durven te geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net of het met een andere trainer wel wat gaat worden lol.
Gaan ze ook geen kampioen mee worden maar aan de andere kant weet Cocu nou ook zelden tactisch wat interessants te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe je nu aan een stukje zelfkastijding?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk dat hij hier geen trek in heeft
Je kan ook best dit kijken zonder topic natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar knotsgekke eredivisie!
Bovendien Dickie en Gullit kijken ook.
Stijn wil meer xG charts zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die post hier niet meer omdat hij de wedstrijd wil volgen en het niveau van het posten om te janken vindt.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe je nu aan een stukje zelfkastijding?
Daar zitten echt pareltjes in ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal in elk geval jeugd de kans durven te geven.
Nouja. Het is ook niet zo dat ze slechter zijn dan AZ. Dus ik denk dat een andere trainer er best een stabiele ploeg van kan maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens de kenners zitten er wel een paar aardige talentjes tussen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar zitten echt pareltjes in ja.
Gewoon een heel zielig team.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaan ze ook geen kampioen mee worden maar aan de andere kant weet Cocu nou ook zelden tactisch wat interessants te doen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan ook best dit kijken zonder topic natuurlijk
Dat ook zeker hoor, het is niet dat hij goed materiaal heeftquote:
Zipportal kan weer losquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes over een paar uur
koekoek
Zelfs jij komt op snelheid nog langs Ron beton.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Lozano kan er helemaal niks van enzo
Ja zijn eerste 15 minuten waren dan ook niet veelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op basis van 15 min kijken durf ik wel te stellen dat Lozano een aardig spelertje is.
Anoukgenotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja was wel weer tijd voor iets nieuws
En Anouk is altijd prima natuurlijk
Deed Tagliano maar eens een leuke ui.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja was wel weer tijd voor iets nieuws
En Anouk is altijd prima natuurlijk
Tijd voor feboquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deed Tagliano maar eens een leuke ui.
KIJK DEZE MANquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Lozano kan er helemaal niks van enzo
Je zou denken dat ze na het Lyon fiasco wel geleerd hebbebquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
D
[..]
Dat mag toch geen verrassing zijn
Ze spelen al tijden zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze na het Lyon fiasco wel geleerd hebbeb
Wel geil dingquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat Maradona zijn dochter die naast hem zit of zijn nieuwe scharrel?
Toen die net 2 weken bij Feyenoord speelde zeiden veel Feyenoorders dat hij beter was dan Clasie.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen die net 2 weken bij Feyenoord speelde zeiden veel Feyenoorders dat hij beter was dan Clasie.
Niet als er voor de overtreding een kaart gegeven isquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Bij een behandeling moet je normaal gesproken toch naar de zijkant?
Wedstrijd is omgekocht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Bij een behandeling moet je normaal gesproken toch naar de zijkant?
Oh god, is die wedstrijd vanavond ook? Wat een feest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het stadion?
Ah oke, thanks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als er voor de overtreding een kaart gegeven is
voor 1x ben ik voor Heracles.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god, is die wedstrijd vanavond ook? Wat een feest.
Ik ook. Maar die bakken er nooit wat van tegen Ajax, dus dat gaat niets worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor 1x ben ik voor Heracles.
dat mag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor 1x ben ik voor Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |