Klopt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt ook geen favoriete club in Nederland?
Waar heeft hij dan gespeeld?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat nog niet aan het verleden van Zanka is gerefereerd.
Zanka en Marcelo, gouden tijden waren dat. Ik mis het wel.quote:
Vreemd voor iemand die alleen de 'samenvattingen' kijktquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zanka en Marcelo, gouden tijden waren dat. Ik mis het wel.
koekoekquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die alleen de 'samenvattingen' kijkt
Ah, want daar kan je ze niet zien blunderen, nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die alleen de 'samenvattingen' kijkt
Laat je niet kisten, Rikkert. Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ah, want daar kan je ze niet zien blunderen, nee.
Neemt niet weg dat ik toen wel - jaren geleden - nog wat potjes keek.
Uiteindelijk allebei goed terecht gekomen, misschien lag het wel aan de coach?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ah, want daar kan je ze niet zien blunderen, nee.
Neemt niet weg dat ik toen wel - jaren geleden - nog wat potjes keek.
Ik heb ook Twitter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Koffieplanter, Boga moet eraf voor Christensen.
Eerder. Lijkt niet eens op voetbal. Net als bij Inter ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer is ook klaar in Januari
Maar dat zal ook weer aan het bestuur liggen en spelers die niet meewillenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerder. Lijkt niet eens op voetbal. Net als bij Inter dit
Genot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer is ook klaar in Januari
NL hype.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator ook teleurgesteld
Genot
Haha, ik vertelde hem ook al dat Nice er echt geen klote van kan. Hij zit wel op de Napoli bandwagon, maar onderschat ze toch wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik mocht van Stijn niet zeggen dat Napoli simpel wint van Nice.
Ik overschat Nice eerder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde hem ook al dat Nice er echt geen klote van kan. Hij zit wel op de Napoli bandwagon, maar onderschat ze toch wel een beetje.
Hij vond Nice goed tegen Ajaxquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde hem ook al dat Nice er echt geen klote van kan. Hij zit wel op de Napoli bandwagon, maar onderschat ze toch wel een beetje.
Is een ex-Ajacied, dus dan is het strafbaar om kritiek te hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Staat lekker te verdedigen wil je zeggen?
Ik denk niet dat Aad hier van terug heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Aad, Mandanda kreeg niet eens kans van Allardyce.
Ik heb niets tegen Aad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aad hier van terug heeft.
oneensquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Stelling :
De Boer is een floptrainer.
Nee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Staat lekker te verdedigen wil je zeggen?
Drank wil daarmee domineren , dus Drank is een slechte trainerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Drank heeft ook niet een goede speler. Tering zeg
Mag geen excuus zijn, dit gaat wel voor meer ploegen op in de PL. Als ik dat Watford zag ... voornamelijk wat fysiek sterke kerels in combinatie met snelheid en hard werken. Als trainer moet je daar gewoon op inspelen en niet zo'n ploeg laten combineren op balbezit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Drank heeft ook niet een goede speler. Tering zeg
Je moet met deze rotzooi lekker op de counter spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank wil daarmee domineren , dus Drank is een slechte trainer
Hij zet Costa zelf in de uitverkoopquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder Hazard en Costa is het ook tien keer niets. Conte bedelt en bedelt om aankopen.
Abramovich heeft momenteel wat anders om de helft van zijn kapitaal aan te geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder Hazard en Costa is het ook tien keer niets. Conte bedelt en bedelt om aankopen.
Bijna iedereen ziet dat op Drank na . Net als Louis een speelstijl erdoorheen drukkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet met deze rotzooi lekker op de counter spelen.
Past prima bij Frank zelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
Frank heeft toch echt zelf middelmaat aangekocht.
Alleen Louis is wel een toptrainer. Conte faalbaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna iedereen ziet dat op Drank na . Net als Louis een speelstijl erdoorheen drukken
Het tweede jaar bij Chelsea-syndroom , dan gaan ze bijna allemaal op hun bekquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Louis is wel een toptrainer. Conte faalbaas
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/ChallengersPod/status/896381771167739904
Lol, Luiz.
Conte is ook wel een type Frank wat betreft mijn systeem is heiligquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het tweede jaar bij Chelsea-syndroom , dan gaan ze bijna allemaal op hun bek
Staan ook met 10 man héquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ChelseaHoe kan dat ineens zo slecht zijn
Matic wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf ChelseaHoe kan dat ineens zo slecht zijn
Nog steeds, die 0-1 en 0-3 zijn gewoon lage voorzetten waar ze er compleet niet goed op zitten. Die 0-2 was schitterend.quote:
We zullen ze zo zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds, die 0-1 en 0-3 zijn gewoon lage voorzetten waar ze er compleet niet goed op zitten. Die 0-2 was schitterend.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar eind vorig jaar kwam er al zand in de motor. En dan vallen je topspelers in Hazard (voorlopig) en Costa weg. Het probleem is niet aan Conte te wijten, dus dan zal hij wel ontslagen worden.
Vraag mij altijd af hoe iemand zo kan praten over voetbal en vervolgens wel telkens de verkeerde opstellingen maakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Danny Blind is geen slechte analist, hoor.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig geen Chelsea-verdedigers in de Fantasy.
Touché.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic op zijn beurt meer met Frank de Boer-bashen op basis van 45 minuten.
Op basis van 3 jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic op zijn beurt meer met Frank de Boer-bashen op basis van 45 minuten.
twitter:campbellclaret twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 16:55:10Sam Vokes 5 goals in 58 EPL games then 7 in the last six. Got to be player of the season so far. #utc reageer retweet
Vriendje van Klopp.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Dat Huddersfield staat gewoon leuk te ballen hoor
dit zijn toch wel de ploegen waar je punten tegen moet pakken inderdaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Crystal Palace zakt een beetje door het ijs.
Het schijnt tegenwoordig leuk te zijn om dat bij iedere gemiste kans te roepenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die speelt helemaal niet in de Premier League
Ik vind het helemaal niet grappigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig leuk te zijn om dat bij iedere gemiste kans te roepen
Zipportalhumor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig leuk te zijn om dat bij iedere gemiste kans te roepen
Ik ook niet, maar mijn gevoel voor humor is dan ook vrij waardeloosquote:
Dan ben je op FOK! wel op de juiste plaats.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn gevoel voor humor is dan ook vrij waardeloos
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je op FOK! wel op de juiste plaats.
Verdediging is gewoon echt kut.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Zahawat een wildebras is dat zeg. Ook Van Aanholt en Riedewald hebben het niet. Ik wens Frankie heel veel succes want dit is echt drie keer kut.
Frons de Boer is ook zo pleitte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die speelt helemaal niet in de Premier League
Dan mag hij het gaan proberen bij een subtopper in Nederlandquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Frons de Boer is ook zo pleitte.
Eerder als analist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag hij het gaan proberen bij een subtopper in Nederland
Eerder in de Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shots fired.twitter:BBCMOTD twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 17:38:35Not the Premier League opener Frank de Boer had in mind.Just the opener David Wagner wanted! https://t.co/mQXoOSxJQc reageer retweet
GudeljGODquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weinig gif in de ploeg? Daar heeft Frank een oplossing voor!
Frank volgende week naar Anfieldquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week Tottenham v Chelsea, lol.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 17:42:38Nee, dat valt niet mee, naar Frank de Boers Crystal Palace kijken. #cryhud. Het valt zelfs heel erg tegen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers dacht dat hij een voetbalshow ging zien. In de krochten van de Premier League.twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 17:42:38Nee, dat valt niet mee, naar Frank de Boers Crystal Palace kijken. #cryhud. Het valt zelfs heel erg tegen. reageer retweet
Arme Willemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers dacht dat hij een voetbalshow ging zien. In de krochten van de Premier League.twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 17:42:38Nee, dat valt niet mee, naar Frank de Boers Crystal Palace kijken. #cryhud. Het valt zelfs heel erg tegen. reageer retweet
Ik ben benieuwd of Foden weer speeltijd krijgt. De nieuwe hype in Engeland.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar het debuut van de Braziliaanse Brigade. Ik vraag extra aandacht voor de spelhervattingen van Ederson.
Onze voetbalschrijvers zijn gestoord. Ik heb ook weer geweldig genoten van een column vanochtend van Henk Hoijtink waarin hij de liefde verklaart aan Cocu.quote:
Ik zie veel liever Brahim Diaz.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Foden weer speeltijd krijgt. De nieuwe hype in Engeland.
Linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze voetbalschrijvers zijn gestoord. Ik heb ook weer geweldig genoten van een column vanochtend van Henk Hoijtink waarin hij de liefde verklaart aan Cocu.
Genoten? Ik werd crystal mad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze voetbalschrijvers zijn gestoord. Ik heb ook weer geweldig genoten van een column vanochtend van Henk Hoijtink waarin hij de liefde verklaart aan Cocu.
Die zal vast pas in een League Cup-wedstrijdje of in de oefenpot tegen Girona komende week speeltijd krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie veel liever Brahim Diaz.
Zou echt een gigantische afgang zijn voor Burnley. Tegen 9 man kun je gewoon de bal overspelen en dan hou je overal mannetjes over.quote:
PSV waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toch vind ik Danny niet slecht als analistquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus christus, Danny Blind verkondigt dat De Boer in de laatste twee oefenwedstrijden voor 3-4-3 koos terwijl hij dat al in de Asia Tour deed.
Bij Ajax v Nice vond ik hem samen met Aad erg sterk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vind ik Danny niet slecht als analist
kan ie zo bij Mario Been in de tuin gaan liggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:36 schreef Befbekje het volgende:
Frank ontslagen..
U las het hier voor 't eerst..
Afkoopsomsabbatical..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kan ie zo bij Mario Been in de tuin gaan liggen
Niemand speelt daar op deze manier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ging dat met hem in de Brasilerao tegen dit soort tegenstanders?
Is dit het enige waar hij nog progressie in moet boeken, vind jij? Spelen tegen dit soort tegenstanders? Ik weet natuurlijk niet wat Guardiola van hem vroeg deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand speelt daar op deze manier.
Hij moet sowieso nog sterk verbeteren in het meevoetballen, daarin heeft hij zijn Palmeiras niveau nog niet een keer gehaald.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit het enige waar hij nog progressie in moet boeken, vind jij? Spelen tegen dit soort tegenstanders? Ik weet natuurlijk niet wat Guardiola van hem vroeg deze wedstrijd.
De 3-5-2 van Guardiola is meer om te zetten in een 3-1-4-2. Dat is een stuk anders dan de 3-4-2-1 // 3-4-3 van Conte/Wenger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelletje na-apers, ben benieuwd of sommigen er überhaupt zelf over na hebben gedacht.
Sissoko? Gadverdamme. Wanyama geblesseerd zeker? Maar zelfs dan nogquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris (C), Walker-Peters, Alderweireld, Vertonghen, Davies, Dier, Dembele, Sissoko, Eriksen, Dele, Kane
Moussa fucking Sissoko, wat een wrede wereld.
Dat is een uitstekende deal geweest ja.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wist niet eens dat Lejeune tegenwoordig bij Newcastle zit. Absurd onderschatte verdediger in LaLiga vorig jaar, sterk staaltje handelen.
Janssen mag blij zijn dat hij daar nog op de bank mag blijven zitten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ziggo Sport kunnen ze nog steeds niet verkroppen dat Janssen er niet aan te pas komt.
En als hij een goal tegen Luxemburg of all places scoort, gaat de hypetrain weer rijden hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Janssen mag blij zijn dat hij daar nog op de bank mag blijven zitten.
Inderdaad. Son zal wel komen in de tweede helft. Vj misschien 10 min of zoquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Janssen mag blij zijn dat hij daar nog op de bank mag blijven zitten.
Luxemberg is dan ook waar je het moet laten zien, veel beter ga je het niet vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als hij een goal tegen Luxemburg of all places scoort, gaat de hypetrain weer rijden hoor.
Is vast wel gemotiveerd tegen z'n oude clubquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Elliot; Manquillo, Clark, Lejeune, Dummett; Ritchie, Hayden, Shelvey, Atsu; Perez, Gayle.
Lloris (C), Walker-Peters, Alderweireld, Vertonghen, Davies, Dier, Dembele, Sissoko, Eriksen, Dele, Kane
Moussa fucking Sissoko, wat een wrede wereld.
Wordt wel lekker uitgefloten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is vast wel gemotiveerd tegen z'n oude club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |