SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Had me wel verheugd op Bijlow Hooligan.twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 13:29:02Jones heeft net deelgenomen aan de besloten training van Feyenoord. Als hij geen negatieve reactie krijgt, speelt hij tegen Twente. #feytwe reageer retweet
Gaan ze hem daar kracht training laten doen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:26 schreef Divje het volgende:
Waarschijnlijk vertrekt El Hankouri ook op huurbasis naar Dordrecht. Komt er dan sowieso een buitenspelert bij?
Bij Basic Fit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaan ze hem daar kracht training laten doen ?
Hebben we toch al jaren niet meer gehad?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom krijgen wij geen derde shirt dit seizoen van Adidas?
Die was zo lelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we toch al jaren niet meer gehad?
De laatste die ik me kan herinneren was die goudgele van Puma
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat die spuuglelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond ik een mooi tenue. Waarom hebben we niet vaker gele uittenues?
Toen droegen we dat witte uitshirt ook bijna nooit geloof ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Morgen minimaal 4 keer scoren![]()
In ieder geval zorgen dat je wint
Anders hebben we er nog geen klote aan
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef De_Pel het volgende:
"Wij zijn verder dan psv en Feyenoord"
Getekend; Ziyech
Ik geniet van dergelijke uitspraken van Ziyech richting ons.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef De_Pel het volgende:
"Wij zijn verder dan psv en Feyenoord"
Getekend; Ziyech
Jones heeft vandaag gewoon meegetraind.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:24 schreef Divje het volgende:
Is er nou al bekend of Jones fit genoeg is ?
Het was afwachten of er een negatieve reactie zou komen na de training toch? Daarna niks meer gehoord..Hoop dat dat goed nieuws is dan maar..quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jones heeft vandaag gewoon meegetraind.
Dus het lijkt me wel.
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Hierbij feliciteer ik onszelf alvast met de tweede titel op rij.
Doe maar nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, even lachen en weer door.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:58 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk is het mooi dat ze gelijk drie punten laten liggen.
Echter is het redelijk veilig om te veronderstellen dat wij (met vorig seizoen nog vers in het geheugen) dit seizoen ongetwijfeld ook nog wel de nodige punten zullen verspelen op kunstgras.
Doe dat maar ergens anders. Dit past niet bij ons.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is natuurlijk wel een zalig begin mochten wij ook winnenquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe dat maar ergens anders. Dit past niet bij ons.
Natuurlijk is dat lekker. Grootspraak vooraf ben ik geen fan van. Gewoon denken met wrijvende handjes.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een zalig begin mochten wij ook winnen
Nu nog niet neequote:Op zondag 13 augustus 2017 01:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat lekker. Grootspraak vooraf ben ik geen fan van.
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu nog niet neeWij kunnen het ook bij excelsior doen..
Liever sparta dat degradeert dan wel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Bang voor Twentequote:Op zondag 13 augustus 2017 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu al bang voor die wedstrijdhet gaat weer beginnen!!!!
![]()
![]()
Dit, zou mij verbazen als het heel spannend wordt morgen. Spannend is met met uitwedstrijden, niet thuis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bang voor TwenteHou op hoor. Dat moet je thuis gewoon met minstens 3-0 winnen. Zelfs met Erwin Mulder op doel
Ditquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, zou mij verbazen als het heel spannend wordt morgen. Spannend is met met uitwedstrijden, niet thuis.
Dit jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit
Uit heb ik altijd twijfels bij tegen bijna ieder team, maar thuis niet
quote:Maarten Wijffels? Geverifieerd account @m_wijffelsAD 23 aug. 2015
Diks, snel, wendbaar, pezig, geen ukkie. Zou goed zijn voor toekomst Oranje als die als rechtsback doorgroeit. #feyvit
quote:Op zondag 13 augustus 2017 08:47 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk is het zondag 13-08.![]()
In elk geval wat geld gezet op 4-0 (x11.5) en 5-0 (x20).
Twente lijkt er dit seizoen niet sterker op geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, zou mij verbazen als het heel spannend wordt morgen. Spannend is met met uitwedstrijden, niet thuis.
De Amsterdamse arrogantie is overgeslagen merk ik wel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 08:47 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk is het zondag 13-08.![]()
In elk geval wat geld gezet op 4-0 (x11.5) en 5-0 (x20).
Precies, dat baart me ook een beetje zorgen. Ze moeten niet, na een goed begin, weer achterover gaan hangen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 10:02 schreef Gert het volgende:
Maar toch, de eerste wedstrijd van ons die ergens om ging stond na 90 minuten thuis 1-1-.
Ach, die eerste wedstrijd moet je gewoon vol positief ingaan. Godveren kun je nog het hele verdere seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
De Amsterdamse arrogantie is overgeslagen merk ik wel.
Idd, gewoon positief zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:20 schreef asco het volgende:
[..]
Ach, die eerste wedstrijd moet je gewoon vol positief ingaan. Godveren kun je nog het hele verdere seizoen.
Het is ook gelijk alarmfase 1 daarquote:Op zondag 13 augustus 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd, gewoon positief zijn.
Mooi dat het gezeik bij hunnie al aan de gang is.
Mooi he.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook gelijk alarmfase 1 daar
Crisis in Amsterdam, crisis in Eindhoven. En bij ons lijkt het beter te gaan dan in jaren. Maar goed, vanmiddag maar even afwachtenquote:
Hoho, die crisis in Eindhoven is afgewend volgens de mediaquote:Op zondag 13 augustus 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, crisis in Eindhoven. En bij ons lijkt het beter te gaan dan in jaren. Maar goed, vanmiddag maar even afwachten
De mediaquote:Op zondag 13 augustus 2017 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoho, die crisis in Eindhoven is afgewend volgens de media![]()
Ik ga af op de woorden van DrizztGod. We gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
Dat nieuwe Mexicaantje van PSV is niet slecht. De nieuwelingen van Feyenoord waren in de Cruijffschaal nog niet overtuigend. Met Boetius kan het vriezen of dooien.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoho, die crisis in Eindhoven is afgewend volgens de media![]()
Ik ga af op de woorden van DrizztGod. We gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
Maar verder stelt PSV niet zo veel meer voor natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat nieuwe Mexicaantje van PSV is niet slecht. De nieuwelingen van Feyenoord waren in de Cruijffschaal nog niet overtuigend. Met Boetius kan het vriezen of dooien.
Denk dat het weer een mooie strijd gaat worden tussen de traditionele top 3.
We moeten al vlug tegen PSV. Kan een mooie pot worden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar verder stelt PSV niet zo veel meer voor natuurlijk.
Heb er wel vertrouwen in dat het weer een mooi seizoen gaat worden
Als wij vanmiddag met 3-0 op onze bek gaan is er bij ons ook direct crisis hoor, dus wacht idd maar even af. Het zal beter moeten dan tegen Vitesse.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, crisis in Eindhoven. En bij ons lijkt het beter te gaan dan in jaren. Maar goed, vanmiddag maar even afwachten
Nice, dat lees ik graag.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:19 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce have reportedly made an improved offer for Porto's Aboubakar. If finalized, RVP is expected to be allowed to join Feyenoord.
Wrom biedt Feyenoord eigenlijk niet op Aboubakar dan. Als hij beter is dan Van Persie.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:19 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce have reportedly made an improved offer for Porto's Aboubakar. If finalized, RVP is expected to be allowed to join Feyenoord.
Over een Uurtje weten we het.quote:
Nou, inderdaad. Van Geel leg weer te slapen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wrom biedt Feyenoord eigenlijk niet op Aboubakar dan. Als hij beter is dan Van Persie.
Twente heeft in de gehele voorbereiding precies 0 goals gescoordquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
zow dan
ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden
Twente is aanvallend altijd een gevaarlijke ploeg dus hij zal heus wel wat te doen krijgen vanmiddag, maar hopelijk niet teveel.....
0 goals in de voorbereiding tegen de wat sterkere ploegenquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
zow dan
ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden
Twente is aanvallend altijd een gevaarlijke ploeg dus hij zal heus wel wat te doen krijgen vanmiddag, maar hopelijk niet teveel.....
dat is goed nieuws danquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente heeft in de gehele voorbereiding precies 0 goals gescoord
Dan zetten we Dirkie op doel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:38 schreef TC03 het volgende:
Als Bjilow nu geblesseerd raakt, hebben we dan een groot probleem?
Ja Jones ook niet op de bankquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij is dit de 2e doelman vandaag
30 R. ten Hove
of ik moet het mis hebben....
Ramon ten Hove.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij is dit de 2e doelman vandaag
30 R. ten Hove
of ik moet het mis hebben....
de wissels
21
S. Amrabat
14
B. Basaçikoglu
36
E. Hansson
29
M. Kramer
18
M. Nelom
4
J. St. Juste
20
R. Tapia
39
C. Toure
34
D. Vente
30
R. ten Hove
Toure zit ook bij de wedstrijdselectie
Hier heb je dit soort gasten toch gewoon voor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel een tegenvaller dat Jones vandaag toch te geblesseerd blijkt om vandaag te keepen. Ik hoop niet dat zijn blessure tegenvalt en hij er langer uitligt dan één wedstrijd.
Ondanks dat ik Bijlow absoluut zijn kans gun overigens. Maar zijn onervarenheid is desondanks toch een risico (ook onze defensie zal minder zeker functioneren verwacht ik).
Deze drie dingen had ik ook willen posten. Nu kan ik het gewoon quoten. Mooi.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel mooi dat Bijlow nu de kans krijgt om zich te bewijzen.
Maar ergens ook wel weer wat spannend.
Hopelijk ligt Jones er niet te lang uit.
Hoop dat hij en de fiets een degelijk jaar spelen. Hoeven we er niet zo veel op af te schrijven.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gustafson lekker bezig jammer dat hij met een kut team speelt.
quote:De broer van de Feyenoord-doelman speelde in het verleden zelf ook in de jeugdopleiding van Feyenoord. “Ik moet zeggen, ik werd wel emotioneel toen ik net de tribune opkwam met mijn vrienden. Heb wel een traantje gelaten. Aan de ene kant denk ik: vuile teringhond, jij mag wel op het veld staan. Aan de andere kant zijn we natuurlijk super trots op hem. De familie, vrienden en zijn vrienden zijn er allemaal. Dit zal niemand hem ooit nog afpakken.”
"We"quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hoop dat hij en de fiets een degelijk jaar spelen. Hoeven we er niet zo veel op af te schrijven.
Not this shit again.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
"We"
Je bent een simpele klant hoor meer niet
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
"We"
Je bent een simpele klant hoor meer niet
BIMquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog geen kans gehad na 21 minuten spelen.
Goal !!!quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog geen kans gehad na 21 minuten spelen.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Botteghin is opbouwend zo matig hé.
Kwam de pass op Boetius van Botteghin ja?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kwam de pass op Boetius van Botteghin ja?
Kan ie ook wel aardig, alleen zo traag en niet wendbaar. Heeft veel tijd en ruimte nodig om op te bouwen.quote:
En toch 1-0 voorstaanquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:59 schreef F.M.D. het volgende:
1-0 na de slechtste 20 minuten sinds lange tijd. Met dit voetbal ga je het niet redden.
Hij was fijn jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die subtiele aanname. Ik kwam klaar.
Madquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Mansjester het volgende:
Ah, het vragen om een penalty is weer begonnen
[ afbeelding ]
We? Je speelt ook bij Feyenoord?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat we gaan degraderen!
Vitesse goed team sowquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:14 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vitesse en utrecht zijn zeker niet minder als ik dit zo zie.
Is ook geen geweldenaar. Ga je in de cl wel merkenquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:15 schreef Divje het volgende:
Berghuis heeft t ook nog niet echt te pakken.
Owquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geen geweldenaar. Ga je in de cl wel merken
Komt vooral omdat Diks er geen kut van kan. Met Nieuwkoop had je dat iets minder gehad denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef F.M.D. het volgende:
had niet gedacht dat ik van de vertrokken spelers karsdorp het meest zou missen.
Denk dat het niet zó'n probleem was als je Nieuwkoop gewoon tot je beschikking hadquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef F.M.D. het volgende:
had niet gedacht dat ik van de vertrokken spelers karsdorp het meest zou missen.
Ja laten we hem direct voor de leeuwen gooien terwijl we 1-1 staan.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie moet erin?
Hopelijk Toure voor Berghuis ipv van bijbal.
En gewoon geen geel geven hequote:Op zondag 13 augustus 2017 15:19 schreef timmmmm het volgende:
Haps is goed bezig. Boetius wat minder. Laks in de omschakeling en die kan je niet aanspelen met de rug naar het goal.
Haps werd wel even in 5 minuten 4x hard gepakt joh
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Tempo moet omhoog. Twente stukspelen, worden vanzelf wel moe.
Wat heeft 'ie fout gedaan?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:23 schreef KingRadler het volgende:
had meer verwacht van Bijlow, tempo is laag
Dat doet Twente slim ja. Al komt daar wel de 1 0 uit.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Botteghin moet steeds het spel verdelen en het is noet bepaald een iniesta. Dat merk je
Er moet inderdaad een tandje Bijlow.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:23 schreef KingRadler het volgende:
had meer verwacht van Bijlow, tempo is laag
ja 45 minuten he bij 020quote:
Stond ook heel vaak heel vrij, maar van rechts centraalachter zijn dat gewoon hele lastigeballen en Botteghin is geen Iniesta.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
De bal moet meer naar de Boet, gevaarlijkste speler
dat doelpunt van twente is gewoon dom geluk maar wel mooi
dit wordt nog een lastige wedstrijd denk ik....
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 13 augustus 2017 15:29 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, eerst zelf maar eens winnen in plaats van om Ajax te lachen
Komt bilul er weer in doe maar niet.quote:
Dat ligt ook aan het feit dat je nauwelijks voetballers hebt die iets kunnen met een bal.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:33 schreef F.M.D. het volgende:
met powervoetbal wordt je 1x kampioen, maar op langere termijn zal het gewoon voetballend beter moeten.. dat blijft slecht verzorgd onder gio.
We kijken met veel jaloezie naar de selectie van PSV.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan het feit dat je nauwelijks voetballers hebt die iets kunnen met een bal.
Extra spitsquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom staat Nelom zich warm te lopen?
Nee, dat moet van Persie worden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
is geen vervanger voor. ook zo iets.
Zijn vervanger speelde eerder deze middag en scoorde twee x.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
is geen vervanger voor. ook zo iets.
Kom op Mikeyquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn vervanger speelde eerder deze middag en scoorde twee x.
Kunnen er idd niks van.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Middenveld is echt zwak. Toornstra is zwak, Vilhena rent alleen maar en Ahmadi onzichtbaar.
Laten we hopen op een offday, deze 3 hebben best een klein beetje krediet natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Middenveld is echt zwak. Toornstra is zwak, Vilhena rent alleen maar en Ahmadi onzichtbaar.
Dacht eerst ook al die gozer van Utrecht.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die naam doet me ergens aan denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |