SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Had me wel verheugd op Bijlow Hooligan.twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 13:29:02Jones heeft net deelgenomen aan de besloten training van Feyenoord. Als hij geen negatieve reactie krijgt, speelt hij tegen Twente. #feytwe reageer retweet
Gaan ze hem daar kracht training laten doen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:26 schreef Divje het volgende:
Waarschijnlijk vertrekt El Hankouri ook op huurbasis naar Dordrecht. Komt er dan sowieso een buitenspelert bij?
Bij Basic Fit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaan ze hem daar kracht training laten doen ?
Hebben we toch al jaren niet meer gehad?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom krijgen wij geen derde shirt dit seizoen van Adidas?
Die was zo lelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we toch al jaren niet meer gehad?
De laatste die ik me kan herinneren was die goudgele van Puma
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat die spuuglelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond ik een mooi tenue. Waarom hebben we niet vaker gele uittenues?
Toen droegen we dat witte uitshirt ook bijna nooit geloof ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Morgen minimaal 4 keer scoren![]()
In ieder geval zorgen dat je wint
Anders hebben we er nog geen klote aan
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef De_Pel het volgende:
"Wij zijn verder dan psv en Feyenoord"
Getekend; Ziyech
Ik geniet van dergelijke uitspraken van Ziyech richting ons.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef De_Pel het volgende:
"Wij zijn verder dan psv en Feyenoord"
Getekend; Ziyech
Jones heeft vandaag gewoon meegetraind.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:24 schreef Divje het volgende:
Is er nou al bekend of Jones fit genoeg is ?
Het was afwachten of er een negatieve reactie zou komen na de training toch? Daarna niks meer gehoord..Hoop dat dat goed nieuws is dan maar..quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jones heeft vandaag gewoon meegetraind.
Dus het lijkt me wel.
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Hierbij feliciteer ik onszelf alvast met de tweede titel op rij.
Doe maar nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, even lachen en weer door.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:58 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk is het mooi dat ze gelijk drie punten laten liggen.
Echter is het redelijk veilig om te veronderstellen dat wij (met vorig seizoen nog vers in het geheugen) dit seizoen ongetwijfeld ook nog wel de nodige punten zullen verspelen op kunstgras.
Doe dat maar ergens anders. Dit past niet bij ons.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is natuurlijk wel een zalig begin mochten wij ook winnenquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe dat maar ergens anders. Dit past niet bij ons.
Natuurlijk is dat lekker. Grootspraak vooraf ben ik geen fan van. Gewoon denken met wrijvende handjes.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een zalig begin mochten wij ook winnen
Nu nog niet neequote:Op zondag 13 augustus 2017 01:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat lekker. Grootspraak vooraf ben ik geen fan van.
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu nog niet neeWij kunnen het ook bij excelsior doen..
Liever sparta dat degradeert dan wel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Bang voor Twentequote:Op zondag 13 augustus 2017 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu al bang voor die wedstrijdhet gaat weer beginnen!!!!
![]()
![]()
Dit, zou mij verbazen als het heel spannend wordt morgen. Spannend is met met uitwedstrijden, niet thuis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bang voor TwenteHou op hoor. Dat moet je thuis gewoon met minstens 3-0 winnen. Zelfs met Erwin Mulder op doel
Ditquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, zou mij verbazen als het heel spannend wordt morgen. Spannend is met met uitwedstrijden, niet thuis.
Dit jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 01:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit
Uit heb ik altijd twijfels bij tegen bijna ieder team, maar thuis niet
quote:Maarten Wijffels? Geverifieerd account @m_wijffelsAD 23 aug. 2015
Diks, snel, wendbaar, pezig, geen ukkie. Zou goed zijn voor toekomst Oranje als die als rechtsback doorgroeit. #feyvit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |