Eenpersoons gerecht is al zestien euro maar dat kan ik niet bestellen want de minimum prijs om te bezorgen moet iets van twintig euro zijn.quote:
Maakt dat nog uit per restaurant? Bij de Chinees betaal je ook zo 16euro voor een bak voedsel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eenpersoons gerecht is al zestien euro maar dat kan ik niet bestellen want de minimum prijs om te bezorgen moet iets van twintig euro zijn.
Ik snap niet dat mensen dit regelmatig doen.
Kun je meestal wel twee a drie dagen van etenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit per restaurant? Bij de Chinees betaal je ook zo 16euro voor een bak voedsel.
Ik had ook zin in chineesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit per restaurant? Bij de Chinees betaal je ook zo 16euro voor een bak voedsel.
Hier kan je veel al gratis laten bezorgen vanaf 8 euro. Dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eenpersoons gerecht is al zestien euro maar dat kan ik niet bestellen want de minimum prijs om te bezorgen moet iets van twintig euro zijn.
Ik snap niet dat mensen dit regelmatig doen.
Ja, dat is dus de vraag. Hoeveel krijg je? Wat betaal je als je direct bij restaurant zelf betaalt? Etc?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je meestal wel twee a drie dagen van eten
Ik verkies altijd direct bij restaurant, thuisbezorgd is echt een asshole qua feesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de vraag. Hoeveel krijg je? Wat betaal je als je direct bij restaurant zelf betaalt? Etc?
Hier alleen minimumbedragen plus bezorgkostenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier kan je veel al gratis laten bezorgen vanaf 8 euro. Dat is prima te doen.
Moet je in een fatsoenlijke stad gaan wonenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier alleen minimumbedragen plus bezorgkostenben zo twintig euro kwijt.
Die heb ik ook, maar ik heb zin in chineesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:39 schreef MissMSX het volgende:
En gewoon een paar el cheapo pizza's in de vriezer voor als je geen zin hebt om te koken? Veel goedkoper, veel makkelijker
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je in een fatsoenlijke stad gaan wonen
Kun je niet afhalen? De beste Chinees hier bezorgd ook niet. Ga ik halen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik heb zin in chineesdat eet ik echt amper meer.
Eens. Tegenwoordig kun je ook bijna altijd wel pinnen bij bezorgen volgens mij? Geen gedoe met cash in huis hebben is dan geen issue meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik verkies altijd direct bij restaurant, thuisbezorgd is echt een asshole qua fees
Alhoewel ik betalen met paypal wel helemaal de shit vindtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens. Tegenwoordig kun je ook bijna altijd wel pinnen bij bezorgen volgens mij? Geen gedoe met cash in huis hebben is dan geen issue meer.
Gewoon bestellen dan hoef je het voorlopig ook niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon halen geen optie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |