Ja daarom ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fleurtje had het niet eens door dat ze het zei geloof ik.. Maar Madi is idd ook de godganse dag met zichzelf bezig, kleertjes, hangertje, armandjes, make-upjes, haartjes en 3 uur later weer overnieuw
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Juf Beau van zorg en welzijn droogt haar handen aan een theedoek
Johan zegt er wat van, dat is voor de kopjes niet voor de handen
JOHAN!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
Een overkapping bouwen weet je gewoon een overkapping maken dat je een overkapping maakt weetjewel dat je een overkapping maakt, voor ehh
Een garage Aldus Sjlemiel
Nee, Een overkapping bouwen weet je gewoon een overkapping maken dat je een overkapping maakt weetjewel dat je een overkapping maakt, voor ehh
Ik geloof dat Jeroen een overkapping wil
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:35 schreef DKUp het volgende:
Vieze Beaulus met haar kont naar achteren op de toeter drukken
Viel mij dus ook op, tieten op 'n presenteerblaadje en d'r reet steekt weer lekker uit bij de restquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:35 schreef DKUp het volgende:
Vieze Beaulus met haar kont naar achteren op de toeter drukken
Johan.. idd.. en ik héb al 3 fucking koffie op!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
JOHAN!!!!
Peurno JoHan
Paardenlul voor intiemie
neem koffie Gher
Ach joh , laat haar even genieten, over een paar jaar is ze moddervetquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Viel mij dus ook op, tieten op 'n presenteerblaadje en d'r reet steekt weer lekker uit bij de rest
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach joh , laat haar even genieten, over een paar jaar is ze moddervet
En hij houdt zich nog in nuquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:38 schreef Ranah het volgende:
ik zit er op te letten maar johan koketteert ook flink met de meiden
tong plagend uitsteken naar demi, zingen met de naam madi,
dingen die arnold niet zou mogen doen (en niet behoort te doen als hij zoveel ouder is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |