quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:53 schreef yvondenise het volgende:
Arnold heeft ook fotos neergezet,foto van kleinkinderen en een oudere man(zijn vader)?
Ik wilde net schrijven. Hij moet wat meer over zijn kinderen en kleinkinderen praten of foto's laten zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:53 schreef yvondenise het volgende:
Arnold heeft ook fotos neergezet,foto van kleinkinderen en een oudere man(zijn vader)?
Hun eigen geldquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ze hebben geld verdiend!!!! Statiegeld 450 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben je nu gek of???
Als de kratjes nooit in rekening zijn gebracht dan welquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ze hebben geld verdiend!!!! Statiegeld 450 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben je nu gek of???
is goed Reumsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de kratjes nooit in rekening zijn gebracht dan wel
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eg he? Gister ook, ik ga er wat van zeggen (tegen de FEBO dus) had ze verwacht dat hij er door de bewaking werd uitgegooid? Vieze snol
Terechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:59 schreef chufi het volgende:
Grolsch en Heineken worden afgeplakt, , maar Hertog Jan niet
En terecht... Hertog Jan is lekker spulquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:59 schreef chufi het volgende:
Alláng, vanaf dag één wist Oop al dattie geen schijn van kans had in die Slangenkuil van Jong&Geil daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Dexter1 het volgende:
Weet Jake Arnold al dat hij naar huis gaat ?
Je gelooft het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
Dus Romy heeft niet door dat statiegeld uitgeleend geld is, wat terug komt?
Vinden jullie het vreemd dat ik mij erger aan Romy?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn dit zijn uitspraken ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alláng, vanaf dag één wist Oop al dattie geen schijn van kans had in die Slangenkuil van Jong&Geil daar
ArnHornyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij die ouwe knars o.. kan noemen, Opa is een naam die bestemd is voor een dierbare man, de vader van je vader of moeder.
NIet voor zo engnek in Utopia
Gisteren werd gezegd is makkelijk een korte naam, ik noem hem daarom AH is nog korter ArnHold
Hertog jan 🖒 pilsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:59 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |