Hij wil opa genoemd worden door iedereen, zelfs door Billyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:30 schreef schizolientje het volgende:
En waarom ouwe. 59 is zo oud nog niet. Ik zag laatst op mtv vlgs mij een reality waar ze jongeren in een senioren complex laten logeren en dan blijken die senioren 100 keer actiever dan die jongeren, met alles.
Dat heeft Johan gezegd....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:14 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Seksuele toespelingen. Niet op een persoon gericht, maar wel regelmatig daarop gericht. Bijvoorbeeld dat een vrouw niet naar de wc hoeft na de seks, maar gewoon kan slikken. En zo zijn er wel meer opmerkingen geweest. En dan out of the blue, zeg maar.
We zitten op een lijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar hij wil zelf graag opa genoemd worden.
Zo raar en ongezond wmb
quote:
Het filmpje van Tegengas heb ik niet gezien. Mijn commentaar ging over die cap..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat filmpje klopt wel was van tegengas en heb ik een cap van genomen van dat moment alleen.
Tegengas gaat niet plakken en knippen om iemand in een slecht daglicht te zetten
O ja die heb ik zo bewerkt dat het lijkt dat Opa een vieze oude man is,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het filmpje van Tegengas heb ik niet gezien. Mijn commentaar ging over die cap..
quote:
dat had te maken met de merchandise die hij van plan is als opa utopia te gaan doen, dat zei hij zelf bij binnenkomst en hij is opaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar hij wil zelf graag opa genoemd worden.
Zo raar en ongezond wmb
Dat jij die ouwe knars o.. kan noemen, Opa is een naam die bestemd is voor een dierbare man, de vader van je vader of moeder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Floor wil wel blijven, maar voor hoelang weet ze nog niet
Nou, klinkt enthousiast hoor![]()
En nongesprek, maar Opa Arnold geeft min of meer aan haar niet weg te stemmen![]()
![]()
Is er een kans dat ze eerder de keuze maken? Ik vind het gewoon een beetje zielig worden. Dag Arnold
Ja. We raken er gewoon van in de war....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kortom het zijn allebei rare kwasten
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:08 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De enige die (vieze) seksuele toespelingen maakt, is die Johan. Maar dat wordt blijkbaar heel gewoon gevonden in die loods.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]Wat doet ie dan? Ik heb hem weinig gezien
Ik vind Arnold, of het zo bedoeld is of niet, een heel raar mannetje. Dat overdreven complimentjes geven bijv. Ik word ongemakkelijk van zulke mensen.
En GM allen
Speciaal nog voor Rhosynquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:14 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Seksuele toespelingen. Niet op een persoon gericht, maar wel regelmatig daarop gericht. Bijvoorbeeld dat een vrouw niet naar de wc hoeft na de seks, maar gewoon kan slikken. En zo zijn er wel meer opmerkingen geweest. En dan out of the blue, zeg maar.
Nou ben ik heel flauw, maar het is Arnold, dus AH klopt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij die ouwe knars o.. kan noemen, Opa is een naam die bestemd is voor een dierbare man, de vader van je vader of moeder.
NIet voor zo engnek in Utopia
Gisteren werd gezegd is makkelijk een korte naam, ik noem hem daarom AH is nog korter ArnHold
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:39 schreef schizolientje het volgende:
ik laat mezelf oma taart noemen, geen ouwe taart, ook met hobbie te maken.
O, ik dacht Arnhold, dan ga ik hem AN noemen ook goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou ben ik heel flauw, maar het is Arnold, dus AH klopt niet.
Zit jou opa in Utopia?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:41 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zou op dit moment voor opa kiezen... die Johan geeft me een raar gevoel
Waar zit 'm dat voor jou in, dat rare gevoel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:41 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zou op dit moment voor opa kiezen... die Johan geeft me een raar gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |