quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
Stelling: Ten Hag is de grootste calimero op de Nederlandse velden
Nee, ik hoorde het op Radio 1 van de week. Vorig jaar verloor NEC de openingswedstrijd geloof ik, en het schijnt regelmatig te gebeuren dat de verliezer van de eerste wedstrijd uiteindelijk degradeert. Is gewoon op te zoeken natuurlijk. Is er hier een autist die zich verveelt?quote:
Jij, als je radio 1 luistert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde het op Radio 1 van de week. Vorig jaar verloor NEC de openingswedstrijd geloof ik, en het schijnt regelmatig te gebeuren dat de verliezer van de eerste wedstrijd uiteindelijk degradeert. Is gewoon op te zoeken natuurlijk. Is er hier een autist die zich verveelt?
Wat wil je erin hebben henkie ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe OP? Oude zooi kan er wel uit.
Stijn tikt toch altijd leuke stukjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe OP? Oude zooi kan er wel uit.
KAMPIOENENquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ontzettend Cringeworthy dat je jezelf zo laat fotograferen.
Aad300 heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 19:27:32Videoref had zijn waarde al kunnen hebben bij eerste goal van t seizoen #buitenspel @ADODenHaag -@fcutrecht reageer retweet
Geen idee, toet. Bedenk maar wat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben henkie ?
AadGod weetquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Aad300 heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 19:27:32Videoref had zijn waarde al kunnen hebben bij eerste goal van t seizoen #buitenspel @ADODenHaag -@fcutrecht reageer retweet
Doe maar één bord minderquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee, toet. Bedenk maar wat.
Elke keer als ik je zie posten moet ik lachen.quote:
Insgelijks maatquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke keer als ik je zie posten moet ik lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |