quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
Stelling: Ten Hag is de grootste calimero op de Nederlandse velden
Nee, ik hoorde het op Radio 1 van de week. Vorig jaar verloor NEC de openingswedstrijd geloof ik, en het schijnt regelmatig te gebeuren dat de verliezer van de eerste wedstrijd uiteindelijk degradeert. Is gewoon op te zoeken natuurlijk. Is er hier een autist die zich verveelt?quote:
Jij, als je radio 1 luistert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde het op Radio 1 van de week. Vorig jaar verloor NEC de openingswedstrijd geloof ik, en het schijnt regelmatig te gebeuren dat de verliezer van de eerste wedstrijd uiteindelijk degradeert. Is gewoon op te zoeken natuurlijk. Is er hier een autist die zich verveelt?
Wat wil je erin hebben henkie ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe OP? Oude zooi kan er wel uit.
Stijn tikt toch altijd leuke stukjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe OP? Oude zooi kan er wel uit.
KAMPIOENENquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ontzettend Cringeworthy dat je jezelf zo laat fotograferen.
Aad300 heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 19:27:32Videoref had zijn waarde al kunnen hebben bij eerste goal van t seizoen #buitenspel @ADODenHaag -@fcutrecht reageer retweet
Geen idee, toet. Bedenk maar wat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben henkie ?
AadGod weetquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Aad300 heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 19:27:32Videoref had zijn waarde al kunnen hebben bij eerste goal van t seizoen #buitenspel @ADODenHaag -@fcutrecht reageer retweet
Doe maar één bord minderquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee, toet. Bedenk maar wat.
Elke keer als ik je zie posten moet ik lachen.quote:
Insgelijks maatquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke keer als ik je zie posten moet ik lachen.
Flikker.quote:
Wow, keiharde reboundquote:
Mad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
Kan dat Haxball-gebeuren ergens anders aub?
TR gezet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
Kan dat Haxball-gebeuren ergens anders aub?
TR gezet.
Die spits van Ado niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
Kerk is volgens mij wel een aardige spits
Jij hebt er kijk op. (Dit is sarcastisch)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
Dit vraagt om een kerktorenspits grapquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
quote:
Gaat hij daar nou bewust staan voor dit shot? Om popie jopie te doen? Wat een trieste zak hooi is het toch.quote:
Allez voor de lolzquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat hij daar nou bewust staan voor dit shot? Om popie jopie te doen? Wat een trieste zak hooi is het toch.
Joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat hij daar nou bewust staan voor dit shot? Om popie jopie te doen? Wat een trieste zak hooi is het toch.
Dit doet ie dus gewoon expresquote:
Uit Tropisch verassingiëquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:38 schreef hafcfan het volgende:
Waar heeft ado die spits dan weer vandaan
Cricket sounds.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen goed duPlan om hem op te stellen.
5/10quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen goed duPlan om hem op te stellen.
Niet dat ik weet.quote:
De hele wedstrijd nog nietquote:
Halftime haxball?quote:
Anwar de Haasquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een gesigneerd shirt, die moeten we hebben.
[ afbeelding ]
Graag! Deze wedstrijd is écht saai.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hele wedstrijd nog niet
Tijd om de boel even dood te modden
Ik ben trots op jullie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bazennaam.quote:
PowerLoungenGod heeft een keurige OP afgeleverd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:51 schreef GGMM het volgende:
Oh, het was de OP die wijzigde.
Dat mysterie is ook weer opgelost!
Ja modquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:51 schreef Caland het volgende:
Kan haxball besproken worden in het desbetreffende topic?
Bedankt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:53 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jurrvanwessem/status/896066365257166848
Transfergeruchtengenot
Kankerneger.quote:
Is Haags druk aan het tellen dat ie niet zelf kan posten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Haags en ik gaat het gelijk op. Johnsen bevalt ons.
en minder shag rokenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ten Hag heeft best een aardig idee over voetbal maar hij moet wel effe normaal blijven doen
Zojuist het toeschouwersaantal doorgegeven. Staat nu op teletekst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Haags druk aan het tellen dat ie niet zelf kan posten?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zojuist het toeschouwersaantal doorgegeven. Staat nu op teletekst.
Ik denk voor iedereen welquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat het voor jou beter maakt is dat goed
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Utrecht heeft best geile shirts aan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef Doublepain het volgende:
gayquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Vind je het gek. Dit zijn shirts voor op de boot van Gordon tijdens de Canal Pride, man man man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:14 schreef Paul het volgende:
Utrecht is goed he en grappig dat jullie de shirts mooi vinden. Veel Utrechtsupporters waren boos enzo erover.
[ afbeelding ]
Volgens TeleTekst staat het nu ook 0-2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat ze Zenit geloot hebben wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Utrecht heeft al met al toch best een leuk teampje staan
Ze hadden er sowieso wel uit gelegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze Zenit geloot hebben wel.
Ik ben niet heel goed op de hoogte van wat ze hadden kunnen loten, maar als ze dat Poznan eruit kunnen donderen hadden ze in deze ronde misschien ook nog wat gekund (niet tegen Zenit uiteraard)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze Zenit geloot hebben wel.
Tja ik dacht al dat ze er tegen Poznan uit zouden gaan maar toen viel het me nog heel erg mee. Dus denk dat ze niet tegen iedereen kansloos waren geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er sowieso wel uit gelegen
Ik zou die quote er uit halen, het is duieljik waar je op reageert zonder die quote.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben niet heel goed op de hoogte van wat ze hadden kunnen loten, maar als ze dat Poznan eruit kunnen donderen hadden ze in deze ronde misschien ook nog wat gekund (niet tegen Zenit uiteraard)
Voor jou wel gelukkigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou die quote er uit halen, het is duieljik waar je op reageert zonder die quote.
Clubs als Zagreb en Partizan waren mogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben niet heel goed op de hoogte van wat ze hadden kunnen loten, maar als ze dat Poznan eruit kunnen donderen hadden ze in deze ronde misschien ook nog wat gekund (niet tegen Zenit uiteraard)
Dat kan ik begrijpen. Jongens jullie mogen zo gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef Caland het volgende:
Over 9 minuten is dit topic volledig leeg
Daar had ik ze wel wat kans tegen gegeven jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clubs als Zagreb en Partizan waren mogelijk
Dan is het weer een ouderwetse Jupiter Liek avondquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef Caland het volgende:
Over 9 minuten is dit topic volledig leeg
En nog wel meer. Zenit was degene met de hoogste ranking die ze konden loten volgens mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had ik ze wel wat kans tegen gegeven ja
Zonde welquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog wel meer. Zenit was degene met de hoogste ranking die ze konden loten volgens mij
Nee voor de fans was AC Milan of Everton dan leuker geweest lijkt me.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonde welEn dan is het ook niet een topclub waar je nou echt tegen zou willen spelen
Jinxgodquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef Paul het volgende:
Utr moet oppassen. De 1-2 komt er zo aan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef OmniRocket het volgende:
Jongens.. dit seizoen wordt niks, veel te veel kans op aanslagen enzo. Einde seizoen maar direct... Utrecht kampioen!
PSV is jullie concurrent. Plek 1 en 2 zijn al vergeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef OmniRocket het volgende:
Jongens.. dit seizoen wordt niks, veel te veel kans op aanslagen enzo. Einde seizoen maar direct... Utrecht kampioen!
Kijk ze uit de moeras kruipen allemaal.quote:
Als PSV onze concurrent is dan worden we makkelijk kampioen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV is jullie concurrent. Plek 1 en 2 zijn al vergeven.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk ze uit de moeras kruipen allemaal.
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Dat geeft niet, ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als PSV onze concurrent is dan worden we makkelijk kampioen.
Ajax wordt kampioen denk ik.
Utreg supportersquote:
Feliquote:
En als ik Utrecht nou als grootste concurrent van Ajax zie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Dat geeft niet, ik ben het met je eens
Utrecht piekt momenteel eerste wedstrijd voor ADO.. moeilijk om daar al conclusies uit te trekkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:00 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk eindelijk het jaar dat ado eruitvliegt
Dan ben je een mongool.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En als ik Utrecht nou als grootste concurrent van Ajax zie?
Sow, harde woorden vallen hierquote:
#nog17jaarwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:12 schreef Caland het volgende:
Feyenoord voor het eerst na 34 speelrondes niet meer bovenaan
Derde prijs in anderhalf jaar alweer binnen ouwe pikquote:
Lijkt me best een logische concurrent voor plaats 2 eigenlijkquote:
Waarom? Dit is waarschijnlijk de manier hoe ze de meeste punten kunnen vergaren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een schandalige spelintentie van ADO zeg.
Ik doel op hun inkomen in duels. Kali mag van geluk spreken dat zijn enkel niet gebroken is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Dit is waarschijnlijk de manier hoe ze de meeste punten kunnen vergaren.
Je doet hem geen pijn. Hij is niet voor Ajax.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Derde prijs in anderhalf jaar alweer binnen ouwe pik
#ajaxaldriejaarniks
Worden ze hard vanquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doel op hun inkomen in duels. Kali mag van geluk spreken dat zijn enkel niet gebroken is.
Lange bal. Heel veel lange ballen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Dit is waarschijnlijk de manier hoe ze de meeste punten kunnen vergaren.
Precies, niks mis mee. Meer respect voor dan dat je verzorgd voetbal wil gaan spelen met pure aids.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lange bal. Heel veel lange ballen.
Waarom? Wat heb je tegen Kali?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden ze hard van
Tevens zou Kali het wel verdienen
Inderdaad. 0-3 verliezen met kut voetbal is dan beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, niks mis mee. Meer respect voor dan dat je verzorgd voetbal wil gaan spelen met pure aids.
Het is een debiel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Wat heb je tegen Kali?
Agressief kutmarokkaantje. Dat je zo'n speler weer terugneemtquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mooiste vrouw van mijn dromenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Agressief kutmarokkaantje. Dat je zo'n speler weer terugneemt
Verder wel een prima nummertje van Djangogod natuurlijk.
WIE VINDT DAT?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, laat maar. Ik zie dat je Ten Hag een Calimero vindt. 't is goed met je.
Dat is echt by far de grootste calimero op de Nederlandse veldenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, laat maar. Ik zie dat je Ten Hag een Calimero vindt. 't is goed met je.
Agressie valt reuze mee. Prima speler met goed spelinzicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Agressief kutmarokkaantje. Dat je zo'n speler weer terugneemt
Verder wel een prima nummertje van Djangogod natuurlijk.
Stinho krijgt een stijf plassertje van Ten Hag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt by far de grootste calimero op de Nederlandse velden
Kali spoort niet. Is een randdebiel en wat Lange Lange zegt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schijnt wederzijds te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho krijgt een stijf plassertje van Ten Hag.
Je ploeggenoot een gebroken kaak slaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Agressie valt reuze mee. Prima speler met goed spelinzicht.
Voel je je persoonlijk aangevallen Lenie?quote:
Waarom vind je dat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kali spoort niet. Is een randdebiel en wat Lange Lange zegt.
Ik ken hem alleen maar na dat incident. Bij W2 heeft ie zich altijd goed gedragen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ploeggenoot een gebroken kaak slaan
Hem daarna weer contracteren
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voel je je persoonlijk aangevallen Lenie?
Omdat je wat gepikeerd reageert. Ben je Marokkaan ofzo? Tfoe.quote:
Ik dacht dat ie weg moest na dat incident met een teamgenoot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
Kali ging toen toch ook weg bij Utrecht omdat hij met betere voetballers wilde spelen en vervolgens had niemand interesse
Ging hij maar bij schijtclubjes als Roda en Willem II ballen
Dit was ervoor of erna. Of tijdensquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie weg moest na dat incident met een teamgenoot.
Zal hij wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij slaat zijn eigen speler op de bek.
Maar hey, mensen. Volgens Berghuis de charme van het voetbal.twitter:MariovanderEnde twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 20:04:04Afschieten videoreferee in #Eredivisie wreekt zich al in 1-ste helft #ADOUTR #overtredingen #buitenspel en #buitenspeldoelpunt #arbitrage reageer retweet
Arias en Lozano ipv Veltman en Younes, verder wel eens jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen één speler die ik graag bij Ajax zou willen zien spelen.
Lozano nooit zien spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Arias en Lozano ipv Veltman en Younes, verder wel eens ja
De Wijs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen één speler die ik graag bij Ajax zou willen zien spelen.
Hij was ook op de Confederations Cup te zien deze zomer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik oefenwedstrijden van PSV gaan zitten kijken?
Je had hem op de Confederations Cup ook nog kunnen zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik oefenwedstrijden van PSV gaan zitten kijken?
Dat is volledig langs me heengegaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was ook op de Confederations Cup te zien deze zomer.
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denken Tagliano en Tommie dat ik niks beters te doen heb ofzo?
Volgens mij is dat niet iedere avond zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ze hebben de Eretribune nu wat omgegooid hè, met twee livewedstrijden
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet iedere avond zo
schreeuw niet zo jezusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
NEE ANDERS ZEGT HIJ NIET 'VOLGENS MIJ'.
De uiterlijke vertoning van de DJ vergoelijkt een hoop.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:02 schreef Tagliano het volgende:
Nog meer muzikale begeleiding
Godverredomme wat erg
Hallo maatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig Renéquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry hoor ik kan hier ZO boos om worden.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens eet ik nu een heerlijk visslaatje
Hallo vriend!quote:
Volgende week zaterdag heb je bijvoorbeeld dit:quote:
Lijkt mij sterk dat Twente-VVV/Heerenveen-Heracles op het hoofdkanaal komt en Ajax-Groningen nietquote:Twente - VVV-Venlo (18:30)
Ajax - Groningen (19:45)
AZ - ADO Den Haag (19:45)
Heerenveen - Heracles (20:45)
Helaas heb ik die niet gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De uiterlijke vertoning van de DJ vergoelijkt een hoop.
In het Philips Stadionquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Waar is Helene voor de zaterdagavondfap?
Pics?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ziet er nu heel goor uit.
Maar het is verdraaid lekker
Ah ja dat zou wel wat vreemd zijn. Maar wel apart dat ze dit vanavond zo invullen dan, maar komt misschien omdat PSV en Ajax beide vanavond spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag heb je bijvoorbeeld dit:
[..]
Lijkt mij sterk dat Twente-VVV/Heerenveen-Heracles op het hoofdkanaal komt en Ajax-Groningen niet
Het gaat wat afwisselen, er zijn namelijk ook wel weer avonden waarin er een schema is als dit (of zelfs helemaal geen 19:45 wedstrijd)quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja dat zou wel wat vreemd zijn. Maar wel apart dat ze dit vanavond zo invullen dan, maar komt misschien omdat PSV en Ajax beide vanavond spelen.
Dan hoop ik dat ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor jou en mij hoop ik dat ze zo nog een keer voorbij komt
Ik ook, dat is de meest logische invullingquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat wat afwisselen, er zijn namelijk ook wel weer avonden waarin er een schema is als dit (of zelfs helemaal geen 19:45 wedstrijd)
Zelf heb ik het liefst zoals vanavond
De DJ is een geduchte concurrente.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Waar is Helene voor de zaterdagavondfap?
Heb je een leuke wedstrijd die overlapt met alle andere wedstrijdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, dat is de meest logische invulling
Betweters zal binnenkort ook wel weer beginnen .quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
Hugo Borst aan tafel is wel een goeie zaak
MartinGod.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Betweters zal binnenkort ook wel weer beginnen .
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:10 schreef GGMM het volgende:
Bij Cocu heb ik altijd het idee dat hij 11 spelers opstelt en hoopt op het beste.
Ik drink een glaasje rood.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens eet ik nu een heerlijk visslaatje
Wachten op de buitenkansjes. Over twee seizoenen heeft Overmars een vervanger gevonden, maar goed dat is ook extreem lastig om te vinden dus we mogen niet te kritisch zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Als Sanchez gaat heeft Ajax straks 150 miljoen op de bank staan
En een kut verdediging van heb ik jou daar
Is er vanuit de supporters nooit kritiek op dat gegeven? 100 miljoen op de bank maar pure middelmaat op het veld? Natuurlijk krijg je de toppers hier niet naar toe met het financiële beleid dat Ajax, terecht, voert. Maar er moet toch wel wat meer gehaald kunnen worden danSuljemani 2.0 Neres?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op de buitenkansjes. Over twee seizoenen heeft Overmars een vervanger gevonden, maar goed dat is ook extreem lastig om te vinden dus we mogen niet te kritisch zijn.
Ik vind Neres wel een goede aankoop, je ziet wel kwaliteiten. Natuurlijk kan hij mislukken maar in elk geval een wat ambitieuzer niveau dan Sam Larsson oid halen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er vanuit de supporters nooit kritiek op dat gegeven? 100 miljoen op de bank maar pure middelmaat op het veld? Natuurlijk krijg je de toppers hier niet naar toe met het financiële beleid dat Ajax, terecht, voert. Maar er moet toch wel wat meer gehaald kunnen worden danSuljemani 2.0 Neres?
Volgens Stijn en Tag is Netto een god. Die achterhoede is zo triest jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Als Sanchez gaat heeft Ajax straks 150 miljoen op de bank staan
En een kut verdediging van heb ik jou daar
Niet mijn woorden verdraaien graagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Stijn en Tag is Netto een god. Die achterhoede is zo triest ja
Stijn gaat weer blije gifjes posten als Overmars een 18 jarig talent haalt om Sanchez op te volgen genot. Of één of andere nieuwe Heikoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Stijn en Tag is Netto een god. Die achterhoede is zo triest ja
Welkom op den foks. Er gebeurt mij niets anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien graag
Heeft Stijn jou die column van Henk Hoijtink al gestuurd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn gaat weer blije gifjes posten als Overmars een 18 jarig talent haalt om Sanchez op te volgen genot. Of één of andere nieuwe Heiko
Nee Stijn negeert dat soort zaken altijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft Stijn jou die column van Henk Hoijtink al gestuurd?
Sanchez was toch zelf ook een 20-jarig talent dat Ajax haalde?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn gaat weer blije gifjes posten als Overmars een 18 jarig talent haalt om Sanchez op te volgen genot. Of één of andere nieuwe Heiko
Mensenschuw genot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Stijn negeert dat soort zaken altijd
Dit jaar is alles of niets voor netto. Als ze nu geen kampioen worden moet je de club echt opheffen met zoveel middelen. Hup VVVquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen 18 en 20 jaar kan veel verschil zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sanchez was toch zelf ook een 20-jarig talent dat Ajax haalde?
Wat moet er nu precies gebeuren dan volgens jou?
Ok.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen 18 en 20 jaar kan veel verschil zitten.
Muah ze dekken elkaar toch wel allemaal in de club en de RvC is blij zolang de jaarcijfers goed zijn. Er komen geen ontslagen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar is alles of niets voor netto. Als ze nu geen kampioen worden moet je de club echt opheffen met zoveel middelen. Hup VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |