Ook figuurlijk?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mes in de rug zie ik als een moordpoging.
Ik heb weinig sterren gekocht, wil gemiddeld veel punten pakken en dan steeds een stapje beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke tactiek kies je voor de Voetbalmanager? Ik vond het zo kut om een defensie te kiezen dus ik heb mijn betere spelers vooral gekocht in de achterhoede.
Ja we moeten even precies kijken waar het aan ligt. Dan heb ik een uur perfecte WiFi in de woonkamer en dan weer een half uur ruk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:17 schreef Doublepain het volgende:
Signaalversterker kopen of een MAC(betere WIFI ontvangst)
Er zijn nog best wat koopjes te vinden. Ik heb gezinspeeld op een resultaat van VVV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb weinig sterren gekocht, wil gemiddeld veel punten pakken en dan steeds een stapje beter.
Ik heb alleen Leemans.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn nog best wat koopjes te vinden. Ik heb gezinspeeld op een resultaat van VVV.
Kanaaltje veranderen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja we moeten even precies kijken waar het aan ligt. Dan heb ik een uur perfecte WiFi in de woonkamer en dan weer een half uur ruk.
Wat een fijne ontvangst. Dit is weleens anders geweest. Zo is er een user Scrummie die voordoet komen dat hij je vriend is, maar ondertussen er een tweede agenda op nahoudt.quote:
De letters van Kyocera hangen er nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga mij zo klaar maken voor een spannende wedstrijd in het Cars Jeans Stadion.
1 september is de grote dag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De letters van Kyocera hangen er nog.
Stop met deze act.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een fijne ontvangst. Dit is weleens anders geweest. Zo is er een user Scrummie die voordoet komen dat hij je vriend is, maar ondertussen er een tweede agenda op nahoudt.
Ik hoop dat GGMM vanavond geen spaan van je heel laat met haxbal. Gewoon om even 'de score te settlen'quote:
Ja hoor, kan je tegen 422 zeggen dat Lacazette PPOTY gaat worden? Als tip voor zijn fantasy teamquote:
En wat is PPOTY precies?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hoor, kan je tegen 422 zeggen dat Lacazette PPOTY gaat worden? Als tip voor zijn fantasy team
Die misser van Firefox1 was echt ronduit schandalig. Misschien kun je het commentaar bij de misser van Queensy Menig erachter plakken en dan op YouTube gooienquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat GGMM vanavond geen spaan van je heel laat met haxbal. Gewoon om even 'de score te settlen'
Player of the year, maar Lacazette vind ik overschat.quote:
Dat gaat toch wel gebeuren, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat GGMM vanavond geen spaan van je heel laat met haxbal. Gewoon om even 'de score te settlen'
Haha.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die misser van Firefox1 was echt ronduit schandalig. Misschien kun je het commentaar bij de misser van Queensy Menig erachter plakken en dan op YouTube gooien
Dat was het in '39 ook... wat zijn jullie van plan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 september is de grote dag.
Ik weet al twee jaar dat ik heel slecht ben in Haxball. Daarom zwijmel ik nog over de tijden van Curvefever. Daarna introduceerde ik Haxball.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha.
Dat een nobody als jij (laten we eerlijk zijn, je verliest 3-0 van mij met haxbal. Dan kan je er écht geen kut van. GGMM zal dit beamen) dit zegt, moet mokerhard aankomen bij Messi
Zelfs ik kan (en durf) dat te beamen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha.
Dat een nobody als jij (laten we eerlijk zijn, je verliest 3-0 van mij met haxbal. Dan kan je er écht geen kut van. GGMM zal dit beamen) dit zegt, moet mokerhard aankomen bij Messi
We vallen Duitsland binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was het in '39 ook... wat zijn jullie van plan?
Ik beaam dit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha.
Ik moet naar de kapper en wil sporten, dus dit kan ik niet beloven..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog erger dan Ziyech. Komt. Niet. ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haxball op dit forum introduceren is mijn meest historische vergissing.
Wat is erger? Jezelf buiten het kliekje plaatsen of jezelf voor lul zetten? Ik ga voor het tweede.quote:
En snel met die smerige bever op je kopquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet naar de kapper en wil sporten, dus dit kan ik niet beloven..
Mag allebei in mijn woordenboekquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:30 schreef Tarado het volgende:
vroeger had je hifi stereo dat werd gewoon op z'n engels uitgesproken maar wifi is opeens wiefie, wie heeft dat verzonnen?
Gisteren je moeders bever gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
En snel met die smerige bever op je kop
Ik kijk waarschijnlijk naar VIquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog iets boeiends doen, vanavond?
DAT ZEG IK TOCH NET???quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog iets boeiends doen, vanavond?
Randmongool Derksen probeerde RTV Rijnmond wijs te maken dat Karsdorp aanvallend niets toevoegde aan Feyenoord en maar een simpel dravertje is. Hij schat Haps hoger in.quote:
"alleen gezien"quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mocht mijn kortingskaart lenen.
Alleen speelde Karsdorp bij de kampioen en Haps bij AZquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Randmongool Derksen probeerde RTV Rijnmond wijs te maken dat Karsdorp aanvallend niets toevoegde aan Feyenoord en maar een simpel dravertje is. Hij schat Haps hoger in.
Gelukkig creëerde Karsdorp 39 kansen en Haps 17.
Ook alleen maar omdat zijn moeder volgeboekt was door 3 bussen negers uit de Bijlmer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik koos uiteindelijk voor je zus.
het enige wat Karsdorp toevoegde was juist aanvallend want verdedigend geen sterquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Randmongool Derksen probeerde RTV Rijnmond wijs te maken dat Karsdorp aanvallend niets toevoegde aan Feyenoord en maar een simpel dravertje is. Hij schat Haps hoger in.
Gelukkig creëerde Karsdorp 39 kansen en Haps 17.
hier stond iets erg racistischquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zijn moeder volgeboekt was door 3 bussen negers uit de Bijlmer.
Je moeder verdient hier een aardige boterham aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denken dat er hier negers welkom zijn![]()
moet die mensen hier niet
Karsdorp was ook de speler waarover het grootste gedeelte van de opbouw verliep bij Feyenoord, maar we weten allemaal dat Derksen met de rug naar de TV toe kijkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het enige wat Karsdorp toevoegde was juist aanvallend want verdedigend geen ster
Folders bezorgen is het meest mensonterende wat er is. Op een paar koopjeszieke huisvrouwen na leest niemand het.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Er loopt er nu één hier door de straat, folders te bezorgen, waar ik op doelde vanmiddag GGMM.
Wat een goor varken is dit
WTF, beweegt degene is het nog niet goed!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Er loopt er nu één hier door de straat, folders te bezorgen, waar ik op doelde vanmiddag GGMM.
Wat een goor varken is dit
Het zou der sieren wanneer ze die zak chips eens laat staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF, beweegt degene is het nog niet goed!!
geef ze geen ongelijk en Real eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zonde dat ze vertrokken zijn
James is gewoon te goed om op de bank te zitten en met dat middenveld van Real wordt je geen basisspeler.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
geef ze geen ongelijk en Real eigenlijk ook niet
Morata was gewoon handelswaar, ook vreselijk bizar dat ze er gewoon 80 miljoen euro voor krijgen. Vooral van James vind ik het zonde, maar het is ook niet gek. Op het middenveld komt hij er niet aan te pas en als rechtsbuiten heb je Isco die beter dan ooit is en anders wordt die lachwekkende Bale wel opgesteld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
geef ze geen ongelijk en Real eigenlijk ook niet
wordquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
James is gewoon te goed om op de bank te zitten en met dat middenveld van Real wordt je geen basisspeler.
Morata had ik nog wel uiteindelijk 1ste spits zien worden
Ze kunnen beter Bale als 2de spits posteren en Isco in de basis ipv Bale.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morata was gewoon handelswaar, ook vreselijk bizar dat ze er gewoon 80 miljoen euro voor krijgen. Vooral van James vind ik het zonde, maar het is ook niet gek. Op het middenveld komt hij er niet aan te pas en als rechtsbuiten heb je Isco die beter dan ooit is en anders wordt die lachwekkende Bale wel opgesteld.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zal Bossie wel zijn.
Goor varken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik eet een perenijsje en heb een pizza in de oven
#viesdik
Niks mis meequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zal Bossie wel zijn.
Dan moet je zorgen dat je minderlichaamsgewicht hebt, vies varken. Hoe meer gewicht, hoe meer je warm moet houden. Des te eerder heb je het koud, dik nijlpaard.quote:
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je minderlichaamsgewicht hebt, vies varken. Hoe meer gewicht, hoe meer je warm moet houden. Des te eerder heb je het koud, dik nijlpaard.
Uhh neequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je minderlichaamsgewicht hebt, vies varken. Hoe meer gewicht, hoe meer je warm moet houden. Des te eerder heb je het koud, dik nijlpaard.
Ik steun Onlogisch ook in barre tijden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:06 schreef Caland het volgende:
Jezus wat is die onlogisch dom he jongens?
hoiquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |