Ik rate deze review 5/7quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze review deed mij hem kopen.
Stel lamme takken zijn het meestal bij die reviews, iets is of perfect of kut zonder uitleg.quote:
De deur open doen en een praatje maken met de bezorger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker online bestellen en de verhalen van FlippingCoin lezen
Die heeft andere zolderkamerbewoners te bedienen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De deur open doen en een praatje maken met de bezorger?
Wat voor sport?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:55 schreef noodgang het volgende:
Zo, dat sporten is maar vermoeiend,. dat doen we dus ook nooit meer
Fietsen, wel op mn zolderkamer achter de pc hoor!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor sport?
Krijg er na een klein dutje en een goede lunch eigenlijk altijd flink energie van.
Op zo'n hometrainer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Fietsen, wel op mn zolderkamer achter de pc hoor!!
Nu dan maar een lunchpilsie
Ah oké, cool.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Racefiets in zo'n Tacxmachine klikken
Halve liter past er precies in!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
met een pilsie in de bidonhouder. Heerlijk!
Haha dat tikt wel lekker aan denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
met een pilsie in de bidonhouder. Heerlijk!
Zeker!! En een tray van 24 ernaast voor het geval datquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Nog een tweede als reserve in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |