Ook gehaald.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
choco choco chocolaaaaaaaateeeee
lekkerquote:
Welke?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ff flesje whiskey gehaald, zo eens proberen.
Ik eet nu autodrop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker![]()
ik drink chocolade melk nu met een jodenkoekje, dolgelukkig![]()
Macallan Amber.quote:
lekkerquote:
Tot de oranje overblijven.quote:
thanks, gaat wel goed komen, muziekje en een vuurtje erbij helemaal top.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker
en geniet van je drankje straksof meerdere
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
thanks, gaat wel goed komen, muziekje en een vuurtje erbij helemaal top.
Jij nog plannen?
Hij was in de aanbieding, en de pc van de vrouw flipte waardoor ze zei, joh ik geef wel geen twintig procent korting.quote:
Ah avondje lekker muziek luisteren is ook erg chill.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Nog niks gepland.. best saai. Maar we zullen zien
Joh ik kom ook eens buiten.quote:
Ja zoiets, of lekker slapen zoveel optiesquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah avondje lekker muziek luisteren is ook erg chill.
Of een filmpje kijken, van de week die Planet of the Apes gezien die was best leuk.
Slapen klinkt ook niet verkeerd nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zoiets, of lekker slapen zoveel opties
Lekker online bestellen en de verhalen van FlippingCoin lezenquote:
zo is datquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker online bestellen en de verhalen van FlippingCoin lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |