Heeft een normaal mens aan een halve genoeg?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef RobinOok het volgende:
Ik at kreeft, bij de Machinist. We gingen even een hapje eten en er was zomaar nauwelijks plaats. Kreeftweek! Vier "soorten/smaken" kreeft, 8,50 voor een halve.
Nee, dat lijkt mij niet. Een normaal mens bestelt er 3.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft een normaal mens aan een halve genoeg?
Ok, dan weet ik dat. Nog nooit kreeft gehad. Ze hadden afgelopen zaterdag of all places in Ikea ook kreeftenfeest, ayce voor een euro of 13.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij niet. Een normaal mens bestelt er 3.
Wij bestelden een voorgerecht en twee halve kreeften. (ieder)
Oh ja, dat is helder. "Kreeftweek" en ¤ 8,50 voor een half stuk Canadese? kreeft zeker. Lijkt goedkoop maar gezien het soort kreeft en het formaat gewoonweg duur, te duur. Ik zeg formaat "HolySmoke" die ik ondertijd met de grond gelijk maakte.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef RobinOok het volgende:
Ik at kreeft, bij de Machinist. We gingen even een hapje eten en er was zomaar nauwelijks plaats. Kreeftweek! Vier "soorten/smaken" kreeft, 8,50 voor een halve.
Daar ging ik inderdaad wel van uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja, dat is helder. "Kreeftweek" en ¤ 8,50 voor een half stuk Canadese? kreeft zeker?
Je was toch niet geļnteresseerd dus heeft uitleggen ook geen zin.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Daar ging ik inderdaad wel van uit.
Maar vertel nog even over dat plastic onder de hapjes?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |