Binnen kakken?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
kak
oude hond doet dingen die niet moeten
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
kak
oude hond doet dingen die niet moeten
druppelenquote:
Misschien gaan wandelen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
druppelen
het is hier nu stervensbenauwd dus hou hem een beetje binnen
daar is meneer niet van gediend
Een groot aantal wajongers in KLB hebben daar wel tijd voorquote:
ik dacht dat de wajong was afgeschaftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een groot aantal wajongers in KLB hebben daar wel tijd voor
Volgens mij alleen het aanvragen van een nieuwe wajong, maar bestaande zijn blijven bestaan in hoe ze al bestonden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat de wajong was afgeschaft
geen idee dacht zoiets te hebben gelezenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij alleen het aanvragen van een nieuwe wajong, maar bestaande zijn blijven bestaan in hoe ze al bestonden.
Ik ook niet, heb er ooit iets in KLB over meegekregen. Ik houd me verre van het UWVquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee dacht zoiets te hebben gelezen
houd me daar ook niet echt mee bezig
me tooquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb er ooit iets in KLB over meegekregen. Ik houd me verre van het UWV
toppertjequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op werk maar voel me hier al thuis
Heb ooit een keer nagezocht of ik in aanmerking kon komen voor iets tijdens de eerste corona lockdown, want horeca bijbaantje toen en door een *** overheid besluit eruit gewerkt. Maar ik kreeg toen stufi wat ook als uitkering gezien werd blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op werk maar voel me hier al thuis
gelukkig hier voor het bedrijf geen enkele steun gehad tijdens de coronaquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ooit een keer nagezocht of ik in aanmerking kon komen voor iets tijdens de eerste corona lockdown, want horeca bijbaantje toen en door een *** overheid besluit eruit gewerkt. Maar ik kreeg toen stufi wat ook als uitkering gezien werd blijkbaar
Wat is dit ineensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |