SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
En vardy/mahrez verhalenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja iemand die 23 is en tot vorig jaar nog in de Kroatische tweede divisie speelde roept wel wat Sana flashbacks op.![]()
Winnen is niet makkelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)quote:Oh.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat je een stabiele speler haalt, die er staat in de beker wedstrijden en minder moeilijke eredivisie wedstrijden en wie weet wordt het wel meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)![]()
Ze hielden hem al voor de zomer in de gaten. Echt waar hoor! Echt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)wooblabalurg![]()
Opvolger Heiko gespot. Never forget.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat je een stabiele speler haalt, die er staat in de beker wedstrijden en minder moeilijke eredivisie wedstrijden en wie weet wordt het wel meer.
wooblabalurg![]()
Ze moeten wat om de achterban koest te houden hè.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hielden hem al voor de zomer in de gaten. Echt waar hoor! Echt.Oh.![]()
Tuurlijk niet. En Ajax speelde gewoon tegen Nice.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in een heracles upset?
Trainer van Heracles zelf ook niet trouwens![]()
Klaas is wel geil op nieuwe topics openen zeg , lijkt Stijn wel in z'n beginperiode op Fok!Ik ben inmiddels overleden![]()
wtf manquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:26 schreef Enchanter het volgende:
Klaas is wel geil op nieuwe topics openen zeg , lijkt Stijn wel in z'n beginperiode op Fok!
ik zat toevallig te kijken en op dat ogenblik sluit de topic gewoon
kan ik niks aan doen he...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Voor wie geen linkjes gaat openen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/verobrunati/status/895757316586385408
Ajax heeft geboden op een speler van atletico nacional, nu wel de oude club van sanchez.![]()
Jezus, straks moeten jullie in de rust al nieuwe lijnen gaan trekkenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Cassierra Huntelaar Neres
Ziyech De Jong VdBeek
Cuesta De Ligt Sanchez Orejuela
Onana
Colombi-JA!
wooblabalurg![]()
Heracles is toch kunstgras?
Lekker potje hoor"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Volgens (wederom) Freitas, is het een erg groot talent, ver ontwikkeld voor zijn leeftijd.
Volgens de bekende accountjes die sci skills bijhouden van spelers is het ook een enorm talent, die een grotere potentiewaarde heeft dan sanchez toen die bij ajax kwam.![]()
Of wel, maar dan eerst nog een jaar klaarstomen in zijn luwtequote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
Hopen dat hij niet de vervanger is van Sanchez.
Oh.![]()
Dat zou kunnen, weinig vertrouwen in de CVs van JA.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of wel, maar dan eerst nog een jaar klaarstomen in zijn luwte![]()
Ja dat zijn gewoon geen grote talenten, dus daar moest ook iets bijkomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weinig vertrouwen in de CVs van JA.
Maar goed misschien was dit wel een bod omdat die Barac niet leek door te gaan, wat dan toch doorgaat zodat ze dit afblazen.Oh.![]()
Viergever De ligt Sanchez Veltman
Sinkgraven Barac Cuesta Orejuela
Dijks
Dan mag je niet klagen over je opties in de verdedigng.![]()
Cuesta is een topper. Hij is 18, heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt (van Libertadores tot Recopa Sudamericana en Copa Aguila) en speelt als een vedette. Die gozer is echt nergens van onder de indruk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Heb je al gezegd eigenlijk wat je van orejuela vindt?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Cuesta is een topper. Hij is 18, heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt (van Libertadores tot Recopa Sudamericana en Copa Aguila) en speelt als een vedette. Die gozer is echt nergens van onder de indruk.
En ja klinkt goed, tot nu toe zijn de watchers op twitter ook lyrisch.
Nu hopen dat het ook echt goed komt, dat het geen braziliaan is stemt me al iets meer gerust.![]()
Nee, want Deportivo Cali kijk ik niet (meer). Atlético is het enige Colombiaanse team dat ik met grote interesse volg, ondanks dat ze het halve elftal hebben afgebroken en aan het herbouwen zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je al gezegd eigenlijk wat je van orejuela vindt?
En ja klinkt goed, tot nu toe zijn de watchers op twitter ook lyrisch.
Nu hopen dat het ook echt goed komt, dat het geen braziliaan is stemt me al iets meer gerust.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hmmm jammer voor het opbouwen dan dat Europa ze nu al wegkoopt, maar moet je maar lekker naar ajax kijkenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want Deportivo Cali kijk ik niet (meer). Atlético is het enige Colombiaanse team dat ik met grote interesse volg, ondanks dat ze het halve elftal hebben afgebroken en aan het herbouwen zijn.![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Koffieplanter het volgende:
https://itunes.apple.com/(...)0390395718&l=en&mt=2
Kan het helaas niet openen.![]()
WFI Podcast, 20 minuten speciaal over Cuesta.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is dat?
Kan het helaas niet openen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rot aub op met je provoceren.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker potje hoor![]()
Maar eens installeren dan, zou hij een eventueel vertrek van sanchez kunnen overnemen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
WFI Podcast, 20 minuten speciaal over Cuesta.
Hoeveel zou deze jongen kosten, 6 a 8 miljoen?![]()
Je hebt het over een Colombiaanse club he, geen Braziliaanse waar je al tien miljoen moet betalen voor reputatie. Bij Atlético koop je Davinson en Marlos Moreno voor vijf miljoen. Ze moeten wel heel hoog inzetten wil het een paar miljoen hoger liggen dan dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar eens installeren dan, zou hij een eventueel vertrek van sanchez kunnen overnemen?
Hoeveel zou deze jongen kosten, 6 a 8 miljoen?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Prima dat ajax nu dus daar scout, hoor je al die mensen ook zeggen, land dat qua voetbaltalent er aan stormt, maar enorm underscout terwijl de prijzen laag zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt het over een Colombiaanse club he, geen Braziliaanse waar je al tien miljoen moet betalen voor reputatie. Bij Atlético koop je Davinson en Marlos Moreno voor vijf miljoen. Ze moeten wel heel hoog inzetten wil het een paar miljoen hoger liggen dan dat.
Maar denk je dat ie sanchez kan vervangen al?![]()
Podcast geluisterd, zeer interessant, leuk dat die watcher ook zegt dat Nederland het best bij hem zou passen.
Zegt wel dat hij het best rendeert naast een stabiele, ervaren, sterke verdediger. Dat is dus niet de ligt.![]()
Met aanstormend voetbaltalent valt het allemaal wel mee hoor, daarin doet Colombia sowieso onder voor Brazilië, Argentinië, Uruguay en Venezuela. Alleen Juan Camilo Hernandez is er een van de buitencategorie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima dat ajax nu dus daar scout, hoor je al die mensen ook zeggen, land dat qua voetbaltalent er aan stormt, maar enorm underscout terwijl de prijzen laag zijn.
Maar denk je dat ie sanchez kan vervangen al?
Op dit moment denk ik niet dat hij er al direct kan staan als een vervanger van Davinson. Dat is sowieso moeilijk in te schatten gezien het verschil in niveau. Het feit dat Atlético elke speler met een beetje waarde in de verkoop heeft gedaan en nog verwacht mee te doen om de titel zegt toch wel het een en ander.
Buiten dat, was Davinson de afgelopen twee jaar toch wel heel erg goed.Put these foolish ambitions to rest.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 00:37:12Zaakwaarnemer vecht voor #Ajax deal Barac. Ander beeld second opinion. Vandaag of morgen gesprek. Meer onderzoek nodig. reageer retweet
Oh.![]()
Ik ga de Barac fanclub starten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 00:37:12Zaakwaarnemer vecht voor #Ajax deal Barac. Ander beeld second opinion. Vandaag of morgen gesprek. Meer onderzoek nodig. reageer retweet
![]()
quote:De verdediger van Osijek bereikte een akkoord met de Amsterdammers over een contract voor drie jaar, maar kwam niet door de medische keuring, waardoor de deal werd afgeblazen.
Definitief, zo luidde het. Maar Barac’ agent legde zich daar niet bij neer en vroeg een second opinion aan. Daaruit zou een ander beeld zijn ontstaan.
Hoewel Ajax al doorschakelde naar andere verdedigers, is de club bereid vandaag of morgen met Barac en zijn zaakwaarnemer in gesprek te gaan. Berichten in de Kroatische media dat de deal alsnog doorgaat, zijn voorbarig.
De deur staat hooguit op een kier. Maar voordat het tot een akkoord komt, zal er op zijn minst een derde medisch onderzoek moeten plaatshebben.![]()
Je moeder is een lekker potjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker potje hoor![]()
Krijg ik dan toch gelijk dat ajax niets anders dan een statement wilde maken dat hun medische hartcontroles buitengewoon goed zijn. Belachelijk dit. Ben benieuwd naar de 3e controle. Zou echt lachwekkend als die daar ook door komt. Dit kan weles op een rechtzaak uitlopen wegens onnodig beschadigen van een voetballer enzovoorts.quote:De zaakwaarnemer van Mateo Barac (23) stelt alles in het werk om zijn speler alsnog bij Ajax onder te brengen.
De verdediger van Osijek bereikte een akkoord met de Amsterdammers over een contract voor drie jaar, maar kwam niet door de medische keuring, waardoor de deal werd afgeblazen.
Definitief, zo luidde het. Maar Barac’ agent legde zich daar niet bij neer en vroeg een second opinion aan. Daaruit zou een ander beeld zijn ontstaan.
Hoewel Ajax al doorschakelde naar andere verdedigers, is de club bereid vandaag of morgen met Barac en zijn zaakwaarnemer in gesprek te gaan. Berichten in de Kroatische media dat de deal alsnog doorgaat, zijn voorbarig.
De deur staat hooguit op een kier. Maar voordat het tot een akkoord komt, zal er op zijn minst een derde medisch onderzoek moeten plaatshebben."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker potje hoor
Klote kunstgras.![]()
Puinhoop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 07:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Krijg ik dan toch gelijk dat ajax niets anders dan een statement wilde maken dat hun medische hartcontroles buitengewoon goed zijn. Belachelijk dit. Ben benieuwd naar de 3e controle. Zou echt lachwekkend als die daar ook door komt. Dit kan weles op een rechtzaak uitlopen wegens onnodig beschadigen van een voetballer enzovoorts.![]()
had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar inderdaad klaas. Dat ik dit niet eerder zag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 07:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Krijg ik dan toch gelijk dat ajax niets anders dan een statement wilde maken dat hun medische hartcontroles buitengewoon goed zijn. Belachelijk dit. Ben benieuwd naar de 3e controle. Zou echt lachwekkend als die daar ook door komt. Dit kan weles op een rechtzaak uitlopen wegens onnodig beschadigen van een voetballer enzovoorts.
dit was gewoon om te laten zien dat de maatregelen omtrent de keuring (en dan specifiek de hartcontroles) in orde zijn. We weten allemaal hoe het met Appie is afgelopen, ze willen nu laten zien dat hen geen blaam treft.
je hebt er echt kijk op Klaas. ChapeauFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
hoe ze bij hem terecht komen begrijp ik ook niet zo maar vind het wel goed dat die zaakwaarnemer het voor hem opneemtquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:28 schreef Baconbus het volgende:
Jeej geen Barac.
Optyfen met hem en zn kneuzenzaakwaarnemer.![]()
Geef me 5 minuten heb ik een positieve second opinion voor je. Zo rollen die Kroaten wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe ze bij hem terecht komen begrijp ik ook niet zo maar vind het wel goed dat die zaakwaarnemer het voor hem opneemt
wooblabalurg![]()
Niet gelijk gaan overdrijven he....quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar inderdaad klaas. Dat ik dit niet eerder zag.
dit was gewoon om te laten zien dat de maatregelen omtrent de keuring (en dan specifiek de hartcontroles) in orde zijn. We weten allemaal hoe het met Appie is afgelopen, ze willen nu laten zien dat hen geen blaam treft.
je hebt er echt kijk op Klaas. Chapeau![]()
Ben benieuwd hoe die kroaat deze medische controle heeft doorstaan nu. Misschien nog met middeleeuws apparatuur uit kroatie? Of met dezelfde apparatuur en dergelijke ergens anders?. Geen idee. Het is afwachten wat er uit komt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet gelijk gaan overdrijven he....![]()
Ben benieuwd hoe die kroaat deze medische controle heeft doorstaan nu. Misschien nog met middeleeuws apparatuur uit kroatie? Of met dezelfde apparatuur en dergelijke ergens anders?. Geen idee. Het is afwachten wat er uit komt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopelijk komt die Cuesta.
Zat toevallig 2 dagen geleden nog op transfermarkt in Colombia te kijken en die speler viel me op.
Nee, ik ben niet Marc OverGOD![]()
![]()
Klaasgod,quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet gelijk gaan overdrijven he....![]()
Ben benieuwd hoe die kroaat deze medische controle heeft doorstaan nu. Misschien nog met middeleeuws apparatuur uit kroatie? Of met dezelfde apparatuur en dergelijke ergens anders?. Geen idee. Het is afwachten wat er uit komt.
Heb jij toevallig wat goktips voor het komende Eredivisieweekend? Ik wil flink geld verdienen en jij weet alles.![]()
heel toevallig heb ik net toto13 ingevuldquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaasgod,
Heb jij toevallig wat goktips voor het komende Eredivisieweekend? Ik wil flink geld verdienen en jij weet alles.
de jackpot staat weer een beetje op recordhoogte meer als 120000 euro
https://toto.nederlandseloterij.nl/web/toto/toto-13
voor 1 euro maak je kans...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Totoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel toevallig heb ik net toto13 ingevuld
voor 1 euro maak je kans....
Maar wat zijn je tips?![]()
dit vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel toevallig heb ik net toto13 ingevuld
voor 1 euro maak je kans....quote:Er is een wedstrijd uitgesteld of afgelast, wat nu?
Als een wedstrijd uit het Toto-13 programma niet binnen 2 dagen na het einde van het Toto-13 programma wordt gespeeld, dan geldt een vervangende uitslag. De vervangende uitslag voor Toto-13 komt als volgt tot stand: de quoteringen van andere aanbieders worden gebruikt om een gemiddelde quotering de bepalen en dit gemiddelde staat voor een bepaalde krachtsverhouding (in percentages). Aan de hand van deze krachtsverhoudingen worden de prognoses vastgesteld welke gepubliceerd worden op NOS teletekstpagina 562. Door de notaris wordt door het lot, op basis van de prognoses, de vervangende uitslagen voorafgaand aan de sluiting van het Toto-13 programma vastgesteld. Na sluiting van het Toto-13 programma worden deze vervangende uitslagen door de notaris vrijgegeven aan De Lotto.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In voetbal is alles mogelijk zelfs Feyenoord en Ajax zouden dit weekend weles niet kunnen winnen.....dus tips heb ik niet.quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Inzichtquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In voetbal is alles mogelijk zelfs Feyenoord en Ajax zouden dit weekend weles niet kunnen winnen.....dus tips heb ik niet..
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Iedereen "OVERMARS HEEFT GEEN LIJSTJE, KAN NIET DOORSCHAKELEN"
Barac schijnt hartproblemen te hebben en ajax lijkt binnen 2 dagen ook gelijk 2 andere jongens binnen te halen.
Overmarsgod.
Dat ajax buiten Richarlison niemand op een lijstje had is omdat ze gewoon niet kijken naar een linksbuiten en alleen voor een "buitenkans" gaat.![]()
quote:Begrotingen dit jaar volgens Financieel Dagblad
Ajax 80 mil (gelijk)
PSV 70 mil (was 85)
Feyenoord 64 mil (was 59)![]()
Eerst zien dan geloven. Tot nu toe is er nog niemand binnen gehaald.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Barac schijnt hartproblemen te hebben en ajax lijkt binnen 2 dagen ook gelijk 2 andere jongens binnen te halen.
Overmarsgod.
Dat ajax buiten Richarlison niemand op een lijstje had is omdat ze gewoon niet kijken naar een linksbuiten en alleen voor een "buitenkans" gaat.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jij doet alsof ze al wat hebben gehaald en of het ook een geweldenaar is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Overmarsgod.
Dat ajax buiten Richarlison niemand op een lijstje had is omdat ze gewoon niet kijken naar een linksbuiten en alleen voor een "buitenkans" gakat.![]()
Start FIFA en PES op en speel elke wedstrijd tien keer, waarbij je de computer beide teams laat spelen en noteer per wedstrijd alle uitslagen en bereken daarna de gemiddelde uitslag.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De daling van PSV komt dat door het mislopen van EL of moet dat er dan ook nog af?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Overmarsgod.
Dat ajax buiten Richarlison niemand op een lijstje had is omdat ze gewoon niet kijken naar een linksbuiten en alleen voor een "buitenkans" gaat.![]()
![]()
Die orejuela is in Nederland en wordt vandaag gekeurd, die andere is nog verre van binnen, maar volgt sinds gisteren wel neres, sanchez en cassiera ineens op insta. Altijd een goed teken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij doet alsof ze al wat hebben gehaald en of het ook een geweldenaar is.
Of ze geweldenaren zijn is altijd afwachten, toch zijn het weer namen waar bijna niemand mee komt en toch ineens bij ajax in beeld zijn.![]()
Tot nog toe is alleen Sanchez van die 3 een echte aanwinst gebleken. Al maakt hij die 'miskopen' qua transferbedrag wel zo goed waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die orejuela is in Nederland en wordt vandaag gekeurd, die andere is nog verre van binnen, maar volgt sinds gisteren wel neres, sanchez en cassiera ineens op insta. Altijd een goed teken.
Of ze geweldenaren zijn is altijd afwachten, toch zijn het weer namen waar bijna niemand mee komt en toch ineens bij ajax in beeld zijn.![]()
Ik heb alleen FIFA.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Start FIFA en PES op en speel elke wedstrijd tien keer, waarbij je de computer beide teams laat spelen en noteer per wedstrijd alle uitslagen en bereken daarna de gemiddelde uitslag.![]()
Neres lijkt me ook een aanwinst, of hij 14 miljoen waard is, is nog niet helemaal duidelijk. Daar zal hij dit seizoen meer voor moeten spelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tot nog toe is alleen Sanchez van die 3 een echte aanwinst gebleken. Al maakt hij die 'miskopen' qua transferbedrag wel zo goed waarschijnlijk.
Cassiera was denk ik ook sowieso niet goed geweest, maar dolberg en traore voor je is ook niet fijn.
https://www.instagram.com/carlos_f20/following/
Die cuesta volgt ook ajax.![]()
2?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Overmarsgod.
Dat ajax buiten Richarlison niemand op een lijstje had is omdat ze gewoon niet kijken naar een linksbuiten en alleen voor een "buitenkans" gaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waren ze met Orejuela niet al bezig voordat het nieuws dat ze die Kroaat volgden uitkwam?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Orejuela en Cuesta, natuurlijk is de laatste nog totaal niet zeker.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Orejuela is inderdaad geen back up van die Kroaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren ze met Orejuela niet al bezig voordat het nieuws dat ze die Kroaat volgden uitkwam?![]()
De rest doet daarentegen alsof Overmars na een mislukte keuring op kantoor uit zijn neus vreet en geen enkele speler op welke lijst dan ook heeft staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij doet alsof ze al wat hebben gehaald en of het ook een geweldenaar is.![]()
Voorlopig zijn we al uit de CL en zijn ze ook niet echt op tijd om mee te doen aan de EL.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Overmarsgod.
klaasbegrijptniets van de medische wereld. Second opinions zijn vrij normaal. Ajax staat vrij om die te accepteren of naast zich neer te leggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 07:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Krijg ik dan toch gelijk dat ajax niets anders dan een statement wilde maken dat hun medische hartcontroles buitengewoon goed zijn. Belachelijk dit. Ben benieuwd naar de 3e controle. Zou echt lachwekkend als die daar ook door komt. Dit kan weles op een rechtzaak uitlopen wegens onnodig beschadigen van een voetballer enzovoorts.![]()
je hebt ongelijk, Ajax doet dit alles om een statement te maken, om te laten zien dat de controles voor het hart zijn aangescherpt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
klaasbegrijptniets van de medische wereld. Second opinions zijn vrij normaal. Ajax staat vrij om die te accepteren of naast zich neer te leggen.
klaasgod!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Orejuela was geen reactie op die Barac (zou ook niet best zijn), die ander is een gerucht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Orejuela en Cuesta, natuurlijk is de laatste nog totaal niet zeker.
Ben wel mee eens dat er te vroeg geconcludeerd wordt dat Ajax helemaal geen lijstje heeft. Analyse waar versterkingen nodig zijn slaat de plank echter wel mis imo![]()
Neen. Al die journalisten roepen maar wat. Vroeger was Ajax vergeven van de lekkende mannetjes die zichzelf heel belangrijk vonden. Nu is het waterdicht en moeten journalisten maar wat verzinnen voor aandacht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
Overmarsgod.
Swartquote:'Ajax mag niet twee keer verliezen. Dan moet Keizer mij niet tegenkomen'
Sjaak Swart is overtuigd: Ajax wordt dit seizoen kampioen. Mister Ajax verwacht dat de Amsterdammers voor het eerst sinds 2014 weer met de landstitel aan de haal gaan.
"Ik denk dat Ajax kampioen wordt? Waarom? Vorig jaar waren er veel journalisten van overtuigd dat Feyenoord kampioen zou worden, Ajax derde en PSV tweede zou worden", zegt Swart tegen Helden. "Wat Feyenoord betreft hebben ze gelijk gehad. Nu is het weer de beurt aan Ajax."
Swart weet niet of Ajax Peter Bosz gaat missen. Zijn opvolger Marcel Keizer wordt door hem gesteund. "Dat moeten we afwachten. Als Ajax de eerste vijf wedstrijden goed doorkomt, gaat het elftal groeien. Ze hebben genoeg talent om dit jaar toe te slaan. Ik moet zeggen dat Keizer het goed gedaan heeft bij Jong Ajax. Ik wens hem succes, maar Ajax is een club waar je niet twee keer achter elkaar mag verliezen. Dan gebeuren er andere dingen. Dan moet hij (Keizer, red.) mij ook niet tegengekomen", grapt hij.
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)iet-tegenkomen-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
KLopt is normaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
klaasbegrijptniets van de medische wereld. Second opinions zijn vrij normaal. Ajax staat vrij om die te accepteren of naast zich neer te leggen.
Maar hoe vaak gebeurt het in de voetballerij dat een speler wordt afgekeurd? Gebeurt weles sporadische maar heel zelden dus."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Forum Opties Forumhop: Hop naar: