ow joh! Dat is zeker schrikken Rady
Wat knap dat hij het zo goed deed bij de tandarts.
Het gaat volgens mij bijna overal wel een beetje het zelfde als het over eten gaat. Ik lees iig veel herkenbare verhalen.
Mats at perfect tot hij 2 werd toen wilde hij geen warm eten meer. Als je het bord voor hem neer zet dan schuift hij het bord gelijk weg en zegt "bah, dat lust ik niet"
We hebben van alles geprobeerd maar meneer weigerde het gewoon. Ik heb het los gelaten en vind het belangrijker dat hij gezellig bij ons aan tafel zit.
Over 4 maanden wordt hij 4 en nu pas begint hij weer iets te eten. Het zijn dan maar een paar hapjes maar goed het is een begin.
Soms neemt hij een hap en dan hoor ik hem heel zachtjes "hmmm lekker" zeggen maar schuift hij toch het bord weg

principes he
Hij zit al heel lang stabiel op de -2 lijn qua gewicht maar dat past ook bij hem dus ik maak me er totaal geen zorgen om.
bedankt nog voor de tips over het zelf afvegen van de billen. We gaan zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Hij is er iig goed vies van want zelfs een papiertje aangeven doet hij niet omdat hij dan bang is dat hij het zelf moet doen
Franny wat heb je toch een pittig dametje
Ik moet stiekem altijd wel een beetje lachen om de streken van I. (al zullen ze op dat moment echt niet om te lachen zijn)
Ik las gisteren op facebook dat het een no go is om tegen je peuter te zeggen 'niet doen anders wordt de mevrouw van de winkel boos'
Ik zeg dat tegenwoordig wel vaker

zelf boos worden is niet indrukwekkend genoeg en dat werkt echt gelijk
Is dat echt een no go of waren dat kinderloze mensen die dat riepen?