abonnement Unibet Coolblue
pi_173035799


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V

Hoe join ik de crew?

Je kan gewoon instappen:crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

* De crew wordt niet meer bijgehouden.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)wps/edit?usp=sharing
* Dit wordt niet meer bijgehouden.

Iedereen is welkom,
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Ich hock in meinem Bonker
pi_173035809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Divje het volgende:

Piemels.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173035917
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173036305
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:46 schreef Divje het volgende:
:D
ik weet wel wat jij lekker vindt :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_173039822
Kunnen we die geslachtsdelen even achterwege laten? Ik kan dat niet zo goed handelen.
pi_173040938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:40 schreef einschtein het volgende:
Kunnen we die geslachtsdelen even achterwege laten? Ik kan dat niet zo goed handelen.
Waarom niet dan? Zijn ze te groot of is je achterkant te klein?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173041807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:40 schreef einschtein het volgende:
Kunnen we die geslachtsdelen even achterwege laten? Ik kan dat niet zo goed handelen.
*swaffel swaffel*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173041809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik weet wel wat jij lekker vindt :P
Ik vind Amavi wel lekker :@

Zij houdt ook wel van piemels. Win-win.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173042499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:40 schreef einschtein het volgende:
Kunnen we die geslachtsdelen even achterwege laten? Ik kan dat niet zo goed handelen.
Vind je het een beetje confronterend?
pi_173042801
kontfronterend?
Ich hock in meinem Bonker
pi_173042814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
kontfronterend?
:D :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173049136
Zo, jullie laten weer het achterste van jullie tong zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173049964
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, jullie laten weer het achterste van jullie tong zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw is je kringspiertje jaloers?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173050100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Aw is je kringspiertje jaloers?
:Y :'(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173050574
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:Y :'(
kom kusjekroel dan
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173051071
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:37 schreef Divje het volgende:

[..]

kom kusjekroel dan
*;
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173051278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

*;
Yay sugardaddy *; geef me die GTA$
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173051955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Yay sugardaddy *; geef me die GTA$
Mag niet van R*, anders kreeg je een paar miljoen van me. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173054575
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
kontfronterend?
:D
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:53:45 #20
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173058231
Het niveau is weer uitermate hoog zo te zien...
pi_173058283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:53 schreef lesleyyb het volgende:
Het niveau is weer uitermate hoog zo te zien...
Kom jij het naar beneden halen potverdikkie :D
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 03:33:16 #22
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173080238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Kom jij het naar beneden halen potverdikkie :D
heb ik toch altijd gedaan, wat denk je dat ik hier anders doe? Heist geld meteen uitgeven? Mensen wijzen op hun bagger driving skills? Ouwe koeien uit de sloot halen? Oh wacht dat doe ik ook allemaal...
pi_173082617
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 03:33 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

heb ik toch altijd gedaan, wat denk je dat ik hier anders doe? Heist geld meteen uitgeven? Mensen wijzen op hun bagger driving skills? Ouwe koeien uit de sloot halen? Oh wacht dat doe ik ook allemaal...
one of us. one of us
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173083648
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:17 schreef Divje het volgende:

[..]

one of us. one of us
Gooble gobble! Gooble gobble!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173083779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Gooble gobble! Gooble gobble!
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173085034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:Y :'(
hoe gaat het met de kruistocht?

Kwam dit tegen. miss heb je er wat aan. kan het zelf niet testen want krijg die melding niet:

:Transaction Failed.. Getting no money
Me and some friends recieving since about 2 weeks the message "transcation failed" and getting no money..

It happens not to us all at the same time. Sometimes we can play normal for a few hours but then again the message pops up.. most times it happens to the ceo associates but sometimes also to the ceo too.. the funny thing is switching glasses on your charackter seems to fix it temporarely... wtf rockstar

AUGUST 12, 2017 10:54AM 1 FOLLOWER REPORT SHARE
Ich hock in meinem Bonker
pi_173089453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hoe gaat het met de kruistocht?
M'n ticket ligt al een week bij tier 3 of misschien zelfs de devs, dus in dat opzicht goed, hoop ik. Voorheen gooiden ze steeds maar weer m'n ticket terug met domme vragen, dus ik hoop dat ze nu eindelijk door hebben dat ze een probleempje hebben dat vanaf hun kant moet worden opgelost.
Of ze doen 2 weken niks, gooien dan m'n ticket dicht en zeggen: Sorrrrryyyy! Ken niks vinden. Je weet het nooit met helpdesks. ;(

De melding "Transaction failed" geeft weinig info, gezien er meerdere meldingen zijn die daar mee beginnen. Wat na die melding komt is belangrijk. :P
Het gaat in dit geval om "Transaction failed because Rockstar game servers received too many requests from your game."
Er is bijv. ook een melding met transaction failed, invalid price data en transaction failed, servers unavailable oid.

In principe kun je het testen, maar dat betekent dat je minstens 2 uur lang VIP missies moet grinden in freemode. Ik vermoed dat veel mensen deze melden dan zullen krijgen; niet veel mensen zijn echter zo gek om urenlang VIP work te grinden. :+ Ik gok dat het daarom nog niet veel gemeld is.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173114528


piemel rockstar. Valt me nog mee dat de voorraad guns wel weer terug waren in de bunker.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173257195
Weet iemand hoe je contact met Rockstar kunt opnemen over een "gehackte" account?

Probeerde net in te loggen en niks werkte. Geen idee hoe ze het hebben gedaan, maar vond een email van afgelopen mei waarin stond dat m'n email was gewijzigd naar een random gmail adres.

Die support site word ik ook niet echt veel wijzer van.
pi_173257232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand hoe je contact met Rockstar kunt opnemen over een "gehackte" account?

Probeerde net in te loggen en niks werkte. Geen idee hoe ze het hebben gedaan, maar vond een email van afgelopen mei waarin stond dat m'n email was gewijzigd naar een random gmail adres.

Die support site word ik ook niet echt veel wijzer van.
Moet je even aan dolf vragen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173257279
Ben inmiddels ingelogd, die oude mail had een link die nog werkte. Iets van "klik hier als jij dit niet zelf hebt gedaan".

Nu wel weer in m'n account en direct wachtwoord gewijzigd. Heb alleen wel andere naam nu en ben benieuwd wat er nog over is van m'n ingame items :') Kan in ieder geval nu wel support ticket aanmaken als het goed is, via m'n account gewoon.

Edit:



:')

Maar even uitzoeken of ik nog weer online kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sapstengel op 19-08-2017 17:14:15 ]
pi_173259490
quote:
:')
;(
Da's zwaar kut. Was jouw paswoord makkelijk te raden? Ik vraag het me wel eens af waarom GTA accounts zo makkelijk gestolen kunnen worden.
Sowieso van de zotte dat hier geen e-mail check achter zit. :{

Je kan hier een ticket aanmaken:
https://support.rockstarg(...)b96bc18b76cd927c14e0

Maak er issue type "other" van, want 'ban' tickets sluiten ze automatisch.
Ik zou uitleggen dat je account is gestolen op de datum dat je dat mailtje van R* kreeg (neem aan dat je die kreeg, dat je email adres is aangepast).
Ze hebben wel vaker een account weer vrijgegeven onder deze omstandigheden, maar dat ligt voornamelijk aan het IQ van de support medewerker die jouw ticket aangewezen krijgt. }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173260477
Ik heb inderdaad precies gedaan wat je zei, ticket gemaakt met other, alles uitgelegd en screenshots van de mail bijgevoegd. Nu maar hopen op een reactie, maar heb gehoord dat de support slecht is dus ik verwacht niet veel :')

Wachtwoord was helemaal niet makkelijk te raden eigenlijk. Een willekeurig woord en wat cijfers en een special character, maar niks wat met m'n naam of iets te maken heeft. Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen... Of hebben ze een manier om je email/password te wijzigen door iets met je social club handle te doen ofzo?
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:00:27 #34
58651 crew  murp
murp
pi_173260698
Mijn account is ook ooit eens gehacked.

Ik heb m wel teruggekregen, maar ze hadden Mn username veranderd en mijn vrienden had de hacker verwijderd en zijn eigen vrienden toegevoegd.

Na de recovery gelijk inloggen. Gelukkig had hij mijn character niet gebruikt, maar had opeens wel een vette bankrekening en een super huis..

Heb wel een paar weken geduurd voordat alles weer goed was.
pi_173269797
Ik ben ook gehackt, nu 2? Weken terug. Username veranderd en een hoop geld. Had hem zelf wel weer terug genomen door de email simpel weer terug te zetten. Heb ook een ticket naar Rockstar gemaakt, maar doen ze niks mee. Dus dan maar afwachten tot ik een ban krijg.
  zondag 20 augustus 2017 @ 03:20:14 #36
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173272292
Dan maar hopen dat mijn account nog intact is als ik binnenkort weer kan inloggen. Dat ik geen gekke mails heb gehad is een goed teken
pi_173274727
Ik vraag me af of ze accounts specifiek uitkiezen, accounts met een hoog level/hoge bankrekening.
Ik hoop het niet, want dat betekent dat er al een jaar 24/7 hackers bezig zijn mijn paswoord te raden. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173301216
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ook gehackt, nu 2? Weken terug. Username veranderd en een hoop geld. Had hem zelf wel weer terug genomen door de email simpel weer terug te zetten. Heb ook een ticket naar Rockstar gemaakt, maar doen ze niks mee. Dus dan maar afwachten tot ik een ban krijg.
Ze hebben inmiddels al wel mijn accountnaam restored alleen ben nog wel steeds geband van gta online. Die support is ook echt dramatisch slecht voor een online game.
pi_173328935
Hallo iedereen, ik had een vraagje over de ps4 online races. In een race heb je een lange jump die ik met geen mogelijkheid haal, en iedereen anders gebruikt dan een parachute aan hun auto om het wel te halen. Hoe kan je zo'n parachute deployen?
pi_173329080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:16 schreef Gutanoth het volgende:
Hallo iedereen, ik had een vraagje over de ps4 online races. In een race heb je een lange jump die ik met geen mogelijkheid haal, en iedereen anders gebruikt dan een parachute aan hun auto om het wel te halen. Hoe kan je zo'n parachute deployen?
GAM / [GTA ONLINE] PS #108: Heists bitte

Maar ik ga er van uit dat het X is.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173402297
R* is weer lekker bezig met hun cheat detectie kutzooi.

Er worden momenteel tig accounts 'gecorrigeerd', mensen raken links en rechts geld kwijt waar ze rechtmatig voor gewerkt hebben.

Bij mij hebben ze bijna 40 MILJOEN afgepakt. Ik speel of in invite sessies of achter een firewall met mensen die ik vertrouw. Ik ben dus in geen jaren meer een cheater tegen gekomen en weet 100% zeker dat er nooit geld op me gedropt is.

Ik ga nu maar stennis schoppen bij hun support desk met een lading reddit en gtaforums links als bewijs dat ze er wederom weer een teringzooi van maken, net zolang tot ze m'n geld terug geven.

Zijn ze nu godverredomme helemaal van de pot gerukt/besodemieterd. :(

Ik durf bijna nog te wedden ook dat mensen die WEL cheat geld hebben ontvangen weer nergens last van hebben. :|W
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173402363
_O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173402639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
R* is weer lekker bezig met hun cheat detectie kutzooi.

Er worden momenteel tig accounts 'gecorrigeerd', mensen raken links en rechts geld kwijt waar ze rechtmatig voor gewerkt hebben.

Bij mij hebben ze bijna 40 MILJOEN afgepakt. Ik speel of in invite sessies of achter een firewall met mensen die ik vertrouw. Ik ben dus in geen jaren meer een cheater tegen gekomen en weet 100% zeker dat er nooit geld op me gedropt is.

Ik ga nu maar stennis schoppen bij hun support desk met een lading reddit en gtaforums links als bewijs dat ze er wederom weer een teringzooi van maken, net zolang tot ze m'n geld terug geven.

Zijn ze nu godverredomme helemaal van de pot gerukt/besodemieterd. :(

Ik durf bijna nog te wedden ook dat mensen die WEL cheat geld hebben ontvangen weer nergens last van hebben. :|W
Dat laatste klopt. Hoe krijg je het weer voor elkaar :P.

Er is ook een DM/app/modded outfit Glitch gaande als best een tijdje waarmee mensen bakken met geld verdienen.
Ook daar geen meldingen van geld wat weg is en of bans.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173403732
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat laatste klopt.
Ik wist het. "Cheaters never win!" Nou, de oorspronkelijke bedenker van die quote heeft duidelijk nog nooit GTA gespeeld. Grrrrrretverrrdrie!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173403879
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik wist het. "Cheaters never win!" Nou, de oorspronkelijke bedenker van die quote heeft duidelijk nog nooit GTA gespeeld. Grrrrrretverrrdrie!
[ afbeelding ]
Ik heb het hier wel over ontvangers die hun geld niet banken. Ik weet dat jij het een fabel vindt maar op se7ensins is hier een 100% score mee van geen bans of geld kwijt.

Degene die het weggeven krijgen regelmatig zeer snel bans.(de modders)
Ich hock in meinem Bonker
pi_173404130
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:53 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik heb het hier wel over ontvangers die hun geld niet banken. Ik weet dat jij het een fabel vindt maar op se7ensins is hier een 100% score mee van geen bans of geld kwijt.

Degene die het weggeven krijgen regelmatig zeer snel bans.(de modders)
Of je het op zak hebt of in je bank, al het geld wordt op hun server bewaard, dus dit moet logischerwijs niets uitmaken. Maar ik kan me inmiddels wel voorstellen dat hun klote detectie systeem zo brakkig is dat het gewoonweg niet oppikt wanneer je cheat geld ontvangt maar het pas oppikt wanneer je bedragen gaat verschuiven, of naar je bank of naar je broekzak.
Ik weet niet hoe die trainers te werk gaan, maar het is duidelijk dat ze R* een stap voor zijn.

Het enige wat ik op het moment nog wel met zekerheid kan zeggen is dat R* een hekel heeft aan legitieme spelers.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173404440
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Of je het op zak hebt of in je bank, al het geld wordt op hun server bewaard, dus dit moet logischerwijs niets uitmaken. Maar ik kan me inmiddels wel voorstellen dat hun klote detectie systeem zo brakkig is dat het gewoonweg niet oppikt wanneer je cheat geld ontvangt maar het pas oppikt wanneer je bedragen gaat verschuiven, of naar je bank of naar je broekzak.
Ik weet niet hoe die trainers te werk gaan, maar het is duidelijk dat ze R* een stap voor zijn.

Het enige wat ik op het moment nog wel met zekerheid kan zeggen is dat R* een hekel heeft aan legitieme spelers.
De trainers droppen cash geld. Dat kun je op de bank zetten. niks aan de hand.
Ga je het dan uitgeven vanaf je bank dan kun je een ban verwachten.
Hou je het cash en geef je uit vanaf daar dan is er niks aan de hand.

Logisch of niet. ik was niet de programmeur maar zo werkt het.

Dit geldt enkel voor de ontvangers. de gebruikers van trainers hebben binnen no time een ban. Wat ze ook doen.

Kun je ff wat linkjes geven van die reddits en gtaforums? Niet dat ik nog veel glitch ofzo maar ik vind het wel interessant om ff een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Van de mensen die geld kwijt zijn dus bedoel ik.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173404584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:53 schreef lesleyyb het volgende:

Jou moet ik hebben.

Ik ben nog met die glitch voor je bezig. nu net weer. Ik kom tot het punt dat ik het niet zichtbare interactie menu idd hoor in the clouds. Maar accepteren met enter geeft geen resultaat.
Ik probeer nu ff wat en als het niet lukt maak ik ff een mooie post met heel de glitch tot waar ik kom(de laatste stap)

Dit is een pc probleem, op consoles werkt het prima.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173404749
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:33 schreef Blaadjes het volgende:

Kun je ff wat linkjes geven van die reddits en gtaforums?
Dit zijn de twee die het meest actief zijn:
http://gtaforums.com/topi(...)uch-all-of-my-money/
https://www.reddit.com/r/(...)nt_give_a_shit_that/
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173405327
And op have u done a money glitch lately?
Nothing, nada. Since Gunrunning I stepped away from any of those businesses. No duping, no... anything at all.

Dat is van de OP. Ongeloofwaardig. Hij deed het eerst wel en nu niet meer en nu is hij boos dat z'n geld weg is.(nogmaals op se7ensins zijn geen meldingen van mensen die hun glitch geld kwijt raken)

Kijk degene die nu beweren dat hun geld onterecht weg is moeten hun social club wall openbaar maken. Iedereen kan wel wat roepen. ik ook.

Maar op mijn social club staat 32 miljard ontvangen 31,5 miljard uitgegeven.

Bij een eerlijke account staan dat soort dingen niet. bv. lvl 35 met 250 miljoen inkomsten/uitgaven kan niet.

Ik vertrouw deze klagers voor geen meter. En dat is weer lekker van se7ensins. Daar kom je dat soort mensen niet tegen. op die andere fora zijn het stuk voor stuk leugenaars.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173405473
*insert popcorn gif*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173405918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:48 schreef Blaadjes het volgende:
*knip*
Er zijn ongetwijfeld mensen die inderdaad aan het zeiken zijn om niks, omdat ze dondersgoed weten dat ze in het verleden van cheaters geld hebben ontvangen, zo naief ben ik niet. Maar als er sinds 2 dagen opeens een vloedgolf aan klachten is dan weet je dat R* iets verkloot heeft.

Mij hoef je ook niet te geloven, maar je weet hoe ik ben: Ik ontwijk al jaren public sessions om dit soort gezeik juist te vermijden. (Ja, de ironie is me niet ontsnapt. ;( )
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173405926
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:58 schreef Divje het volgende:
*insert popcorn gif*
Zout of zoet?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173405934
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Zout of zoet?
Extra salty :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173406035
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Er zijn ongetwijfeld mensen die inderdaad aan het zeiken zijn om niks, omdat ze dondersgoed weten dat ze in het verleden van cheaters geld hebben ontvangen, zo naief ben ik niet. Maar als er sinds 2 dagen opeens een vloedgolf aan klachten is dan weet je dat R* iets verkloot heeft.

Mij hoef je ook niet te geloven, maar je weet hoe ik ben: Ik ontwijk al jaren public sessions om dit soort gezeik juist te vermijden. (Ja, de ironie is me niet ontsnapt. ;( )
Ik geloof jou wel hoor. Maar voor de rest zie ik helemaal niet veel van die klachten.

Er zitten in de crew ook een paar die het 1 en ander hebben ontvangen, incl. RP. Geen problemen.

Miss heb jij gewoon pech op de 1 of andere manier maar als dit de actie is van het cheat systeem is het totale willekeuk en is de kans dat je de lotto wint bijna nog groter.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173406120
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Extra salty :D
Meh, ik heb liever zoet. ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik geloof jou wel hoor. Maar voor de rest zie ik helemaal niet veel van die klachten.

Er zitten in de crew ook een paar die het 1 en ander hebben ontvangen, incl. RP. Geen problemen.

Miss heb jij gewoon pech op de 1 of andere manier maar als dit de actie is van het cheat systeem is het totale willekeuk en is de kans dat je de lotto wint bijna nog groter.
We gaan het zien. Er komen nog steeds nieuwe reports bij. Shadow was gisteren aan de beurt en ik had nergens last van. Ik was vervolgens vandaag aan de beurt, dus er gaan er nog wel meer volgen.

Ik ga er van uit dat de aantallen hoog genoeg zijn dat R* deze situatie fikst. Zo niet, dan ben ik er wel klaar mee. Jammer, zo net voor een grote update.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173406194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Meh, ik heb liever zoet. ;(

[..]

We gaan het zien. Er komen nog steeds nieuwe reports bij. Shadow was gisteren aan de beurt en ik had nergens last van. Ik was vervolgens vandaag aan de beurt, dus er gaan er nog wel meer volgen.

Ik ga er van uit dat de aantallen hoog genoeg zijn dat R* deze situatie fikst. Zo niet, dan ben ik er wel klaar mee. Jammer, zo net voor een grote update.
zomaar een gedachte hoor maar zou het kunnen zijn dat jullie gepakt zijn door het faciliteren van een sessie waar geen ander kan joinen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_173406200
BUSTED
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173406397
Blijkbaar mag ik het niet posten thornado. wat een achterlijk gedoe. ik krijg dit niet in reply. het blijft maar op bezig staan. hier screenshot:

Ich hock in meinem Bonker
pi_173406411
en dit is ook kut maar nou ben ik er wel ff klaar mee. sjees.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173406481
Waar is Knorretje? :'(

Waar moet ik nu op fappen ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173406525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:14 schreef Divje het volgende:
Waar is Knorretje? :'(

Waar moet ik nu op fappen ;(


Ich hock in meinem Bonker
pi_173406682
*fap fap fap fap fap* *nut nut nut*

:9
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:08:33 #64
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173407039
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:04 schreef Blaadjes het volgende:
Blijkbaar mag ik het niet posten thornado. wat een achterlijk gedoe. ik krijg dit niet in reply. het blijft maar op bezig staan. hier screenshot:

[ afbeelding ]
ah, m, ik heb op alles zitten rammen (inclusief mijn controller) behalve m, die juist voor de interaction mode is (retard alert). had het al opgegeven maar toch nog maar eens proberen. gebruikte ook telkens een ak ipv shotgun, vind het makkelijker om daarmee explosie te krijgen
pi_173407078
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:43 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

zomaar een gedachte hoor maar zou het kunnen zijn dat jullie gepakt zijn door het faciliteren van een sessie waar geen ander kan joinen?
Zeker niet.
1 - Je kan mensen niet straffen voor het niet in orde hebben van je firewall, en al helemaal niet achteraf. Dan zorgen ze maar voor een foutmelding dat je niet online mag wanneer ze bepaalde poorten niet kunnen addresseren.
2 - Voor Shadow was het maar 2 miljoen. Stel dat onze firewall het probleem was dan was zij veel en veel meer kwijt geraakt.
3 - Dat verklaart ook niet de honderden mensen die ook opeens veel geld kwijt zijn.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173407272
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Zeker niet.
1 - Je kan mensen niet straffen voor het niet in orde hebben van je firewall, en al helemaal niet achteraf. Dan zorgen ze maar voor een foutmelding dat je niet online mag wanneer ze bepaalde poorten niet kunnen addresseren.
2 - Voor Shadow was het maar 2 miljoen. Stel dat onze firewall het probleem was dan was zij veel en veel meer kwijt geraakt.
3 - Dat verklaart ook niet de honderden mensen die ook opeens veel geld kwijt zijn.
1 - Daarom vallen er ook nooit bans voor het gebruik van een glitch en ook geen geld correctie

2 - tja miss heeft onze shadow toch wel eens wat verkeerd gedaan

3 - honderden mensen? ik zie ze niet.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173407303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:08 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ah, m, ik heb op alles zitten rammen (inclusief mijn controller) behalve m, die juist voor de interaction mode is (retard alert). had het al opgegeven maar toch nog maar eens proberen. gebruikte ook telkens een ak ipv shotgun, vind het makkelijker om daarmee explosie te krijgen
laat ff weten of het je lukt. die laatste stap is echt pain in the ass voor pc. zou wel mooi zijn als je die vindt.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:33:31 #68
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173407315
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

laat ff weten of het je lukt. die laatste stap is echt pain in the ass voor pc. zou wel mooi zijn als je die vindt.
net geprobeerd, 0 op het rekest. maar ik probeer het later nog eens, eerst voetbal

[ Bericht 0% gewijzigd door lesleyyb op 26-08-2017 19:39:32 ]
pi_173407344
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:33 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

net geporbeerd, 0 op het rekest. maar ik probeer het later nog eens, eerst voetbal
maar hoever kom je? ik hoor het menu wel in clouds maar accepteren lukt niet.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173407346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:33 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

net geporbeerd, 0 op het rekest. maar ik probeer het later nog eens, eerst voetbal
Misschien proberen ipv porberen :+

Twijfel ook of die beren het dolfijn gaan vinden dat je ze port :{
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:40:07 #71
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173407404
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:35 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

maar hoever kom je? ik hoor het menu wel in clouds maar accepteren lukt niet.
ik hoor het menu niet eens, maar eerder blijft michael wel staan, dus dat gedeelte gaat goed
pi_173407591
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:40 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik hoor het menu niet eens, maar eerder blijft michael wel staan, dus dat gedeelte gaat goed
dan moet je of...ff missie doen en nieuwe save maken of compleet nieuwe sp. Dat laatste gaf mij sowieso het menu alleen accepteren lukte niet. maja das wel ff proloog enzo.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:06:05 #73
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_173407769
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

dan moet je of...ff missie doen en nieuwe save maken of compleet nieuwe sp. Dat laatste gaf mij sowieso het menu alleen accepteren lukte niet. maja das wel ff proloog enzo.
was al een nieuwe sp gestart, dus dan wordt het optie 1 proberen
pi_173408095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

1 - Daarom vallen er ook nooit bans voor het gebruik van een glitch en ook geen geld correctie

2 - tja miss heeft onze shadow toch wel eens wat verkeerd gedaan

3 - honderden mensen? ik zie ze niet.
2 - Nope. Ik ken haar langer dan vandaag. Daarbij, dan zou ik volgens jouw logica ook wat verkeerd gedaan hebben. Schaam je! o|O Fokking jeugd van tegenwoordig.
3 - Er zijn meerdere topic op Reddit, de hoofdtopics hebben bij elkaar honderden likes.
Als je normaal gesproken in de GTA Online Reddit een topic opent waar je claimt geld kwijt te zijn dan krijg je alleen maar dislikes om je oren.
Er zijn eindeloze klachten op de community support paginas van R*.
Het zijn voor mij duidelijke aanwijzingen.

Nou ja, het is niet de eerste keer dat R* loopt te kutten, en met de klachten die ze om de oren vliegen verwacht ik dat ze de boel weer fiksen. Alleen gaan er weer dagen zoniet weken overheen. }:| We gaan het zien.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173408696
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

2 - Nope. Ik ken haar langer dan vandaag. Daarbij, dan zou ik volgens jouw logica ook wat verkeerd gedaan hebben. Schaam je! o|O Fokking jeugd van tegenwoordig.
3 - Er zijn meerdere topic op Reddit, de hoofdtopics hebben bij elkaar honderden likes.
Als je normaal gesproken in de GTA Online Reddit een topic opent waar je claimt geld kwijt te zijn dan krijg je alleen maar dislikes om je oren.
Er zijn eindeloze klachten op de community support paginas van R*.
Het zijn voor mij duidelijke aanwijzingen.

Nou ja, het is niet de eerste keer dat R* loopt te kutten, en met de klachten die ze om de oren vliegen verwacht ik dat ze de boel weer fiksen. Alleen gaan er weer dagen zoniet weken overheen. }:| We gaan het zien.
we zullen zien.

jeugd???
Ich hock in meinem Bonker
pi_173409494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:55 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

we zullen zien.

jeugd???
:D ouwerik
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173410486
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:55 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

we zullen zien.

jeugd???
note
Ich hock in meinem Bonker
pi_173410844
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

note
:? :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173410962
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:30 schreef Divje het volgende:

[..]

:? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_173411155
Maar eerlijk is eerlijk. ik zie nu ook wel erg veel klachten over verloren geld.

Ze moeten alle spelers gewoon compenseren met 10 miljoen. iedereen dus.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173411321
no props here

Ich hock in meinem Bonker
pi_173411469
Die stats ook. Jobs: Not available.

Tuurlijk. nog nooit een job gedaan :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_173457682
Ich hock in meinem Bonker
pi_173556298
Heb je je geld al terug Jolly_Reaper?
Ich hock in meinem Bonker
pi_173558507
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 08:00 schreef Blaadjes het volgende:
Heb je je geld al terug Jolly_Reaper?
Nope. Hele volksstammen zijn R* Support al een week aan het platbombarderen met klachten, maar we krijgen ze net zo hard weer terug, met standaard antwoorden. Maar het gros blijft het gewoon proberen, waaronder mezelf.

Een aantal kleinere game websites hebben het opgepikt, maar ook zij krijgen van R* het standaard antwoord te horen: Blabla corrected accounts blabla illegitimate money blabla.
Ik heb verschillende game sites en youtubers benaderd in de hoop voor meer media aandacht, maar als R* zwijgt dan is er gewoon niet tegen te vechten. Ons woord tegen R*.
Hun telefoonnummer in Engeland is ook dicht, dus ze kunnen niet gebeld worden. (Wel in de US, maar ik ben gekke Henkie niet.)

Ik ben sowieso klaar met GTA en met R*. Die houding van ze, nooit dat ik nog een spel van ze koop. En of ik m'n geld nu wel of niet terug krijg, geld verdienen heeft geen zin want wie zegt dat het niet nog een keer gebeurd? Ik blijf het echter wel proberen, omdat ik gewoon m'n gelijk wil krijgen. Als we het allemaal opgeven dan geven we R* vrij spel om hun spelers te blijven naaien.

Aan de positieve kant heb ik in ieder geval heeeeeel lang plezier gehad van die 60 euro, en er een paar contacten aan overgehouden, dus zo slecht is het allemaal niet. En die laatste DLC is eigenlijk gewoon weer hetzelfde als de voorgaande 2, en is alles stervensduur dus ik heb niet het idee dat ik wat mis. Ik zie allerlei vliegtuigen die nog steeds niet kunnen tippen aan m'n Hydra die ik al 3 jaar heb.

En aan iedereen: Doe jezelf een plezier en vind een veilige manier om geld te cheaten. ^O^
Als R* niet eerlijk speelt dan hoeven jullie dat ook niet. Fuck 'em.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jolly_Reaper op 03-09-2017 11:25:53 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173558797
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 11:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nope. Hele volksstammen zijn R* Support al een week aan het platbombarderen met klachten, maar we krijgen ze net zo hard weer terug, met standaard antwoorden. Maar het gros blijft het gewoon proberen, waaronder mezelf.

Een aantal kleinere game websites hebben het opgepikt, maar ook zij krijgen van R* het standaard antwoord te horen: Blabla corrected accounts blabla illegitimate money blabla.
Ik heb verschillende game sites en youtubers benaderd in de hoop voor meer media aandacht, maar als R* zwijgt dan is er gewoon niet tegen te vechten. Ons woord tegen R*.
Hun telefoonnummer in Engeland is ook dicht, dus ze kunnen niet gebeld worden. (Wel in de US, maar ik ben gekke Henkie niet.)

Ik ben sowieso klaar met GTA en met R*. Die houding van ze, nooit dat ik nog een spel van ze koop. En of ik m'n geld nu wel of niet terug krijg, geld verdienen heeft geen zin want wie zegt dat het niet nog een keer gebeurd? Ik blijf het echter wel proberen, omdat ik gewoon m'n gelijk wil krijgen. Als we het allemaal opgeven dan geven we R* vrij spel om hun spelers te blijven naaien.

Aan de positieve kant heb ik in ieder geval heeeeeel lang plezier gehad van die 60 euro, en er een paar contacten aan overgehouden, dus zo slecht is het allemaal niet. En die laatste DLC is eigenlijk gewoon weer hetzelfde als de voorgaande 2, en is alles stervensduur dus ik heb niet het idee dat ik wat mis. Ik zie allerlei vliegtuigen die nog steeds niet kunnen tippen aan m'n Hydra die ik al 3 jaar heb.

En aan iedereen: Doe jezelf een plezier en vind een veilige manier om geld te cheaten. ^O^
Als R* niet eerlijk speelt dan hoeven jullie dat ook niet. Fuck 'em.
Nou ja ik vroeg dit omdat ik wat berichten las van mensen die geld terug krijgen.
Maar bij jou dus nog niet...
Ich hock in meinem Bonker
pi_173559169
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 11:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja ik vroeg dit omdat ik wat berichten las van mensen die geld terug krijgen.
Maar bij jou dus nog niet...
Ik las het inderdaad. Geen idee hoe of wat. Maar wie weet, we gaan het zien.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173559620
Mijn, grotendeels, gecheatte geldpot is wel blijven staan :7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2017 12:35:08 ]
  zondag 3 september 2017 @ 15:20:03 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173563339
Kan je op ps4 ook geld krijgen dmv cheats of lobbies?

Ik wil wel wat van die lowrider shizzle kopen maar fuck no dat ik ooit een sharkcard koop.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 7 december 2017 @ 17:28:13 #91
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_175554775
https://www.rockstargames(...)17&utm_term=newswire
well well well, would you look at this
  donderdag 7 december 2017 @ 18:10:25 #92
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175555592
:D

Ziet er tof uit. Genot.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 7 december 2017 @ 19:13:38 #93
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_175557324
high-end missie waar je allemaal dure shit voor nodig hebt, pay-out zal wel weer een mil zijn ofzo
pi_175728514
Zijn er meer mensen die problemen hebben om friend sessions te joinen? Wat ik ook probeer, ik krijg altijd een foutmelding. (incompatible assets of no suitable session containing friends).

Zelfs al GTA V opnieuw geinstalleerd, vriend opnieuw toegevoegd, helpt niet.
pi_175738539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:31 schreef einschtein het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben om friend sessions te joinen? Wat ik ook probeer, ik krijg altijd een foutmelding. (incompatible assets of no suitable session containing friends).

Zelfs al GTA V opnieuw geinstalleerd, vriend opnieuw toegevoegd, helpt niet.
Je hebt gewoon geen vrienden.
pi_175754709
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen vrienden.
Hou je muil. :)
pi_175765068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hou je muil. :)
O+
  zondag 17 december 2017 @ 12:13:16 #98
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_175780305
mooi om te zien dat we nog lekker toxic naar elkaar zijn
pi_175780337
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 12:13 schreef lesleyyb het volgende:
mooi om te zien dat we nog lekker toxic naar elkaar zijn
Daar hebben Einschtein en ik geen GTA-topic voor nodig hoor :P
pi_175795047
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 12:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Daar hebben Einschtein en ik geen GTA-topic voor nodig hoor :P
Dit dus. Daar hebben wij gewoon onze Grindr verbinding voor.
pi_175795471
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dit dus. Daar hebben wij gewoon onze Grindr verbinding voor.
Volgens mij verwar je mij met iemand :{w
pi_175795530
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgens mij verwar je mij met iemand :{w
Oh nee hoor, papi O+
pi_175795564
zum kotzen.
pi_175810146
Wat een liefde bloeit hier. Ik word helemaal warm van binnen. Het is een mooi iets, dat Fok. O+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_175810179
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen.
Dan moet je die pik uit je anus halen
pi_175810260
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 14:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan moet je die pik uit je anus halen
Oh, verdraaid. Ik vond het al verdacht lastig poepen daarnet. :X
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:27:52 #107
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_175846607
word er hier nog een beetje gespeeld? wil de heists graag doen!

Net begonnen...
Binge-watcher
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:30:26 #108
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175846719
Ja ik elke dag. RedStratocaster als je me nodig hebt
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 20 december 2017 @ 13:53:07 #109
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_175864646
ik ben tegenwoordig ook weer vaker actief op gta, TheRealLtornado
pi_175913776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef benjamin15 het volgende:
word er hier nog een beetje gespeeld? wil de heists graag doen!

Net begonnen...
Doomsday heist heerlijke vervrissing van de laaste paar dlcs breng spul naar van punt a naar b
Op de hielen gezeten door griefers en modders die het verpesten
I will do what i must !!
pi_175913782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef benjamin15 het volgende:
word er hier nog een beetje gespeeld? wil de heists graag doen!

Net begonnen...
Net begonnen met gta op met doomsdayheist
I will do what i must !!
  vrijdag 22 december 2017 @ 23:25:09 #112
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175936315
Dit blijft ook wel leuk.

Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 24 december 2017 @ 10:33:57 #113
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_175966561
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:34 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Net begonnen met gta op met doomsdayheist
heb je toegevoegd
Binge-watcher
pi_176001587
Moet de doomsday heist nog eens volledig uitspelen, en een keer de leader zijn.

iemand in? pc
pi_176001934
Ik krijg de hele tijd error 202 :(

En al die voorgestelde oplossingen doen geen fuck. Ik ga maar eens een ticket aanmaken denk ik :')

  maandag 25 december 2017 @ 23:30:24 #116
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176002312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef Ingolstadt het volgende:
Dit blijft ook wel leuk.

[ afbeelding ]
Ok racen in die sneeuw is echt ZEER kut.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176003493
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik krijg de hele tijd error 202 :(

En al die voorgestelde oplossingen doen geen fuck. Ik ga maar eens een ticket aanmaken denk ik :')

[ afbeelding ]
IP van Ziggo stond op een of andere blacklist. Na een herstart van de router (en ander IP) kom ik er op. :')
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:32:29 #118
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176017392
Modders :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:47:22 #119
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_176229916
nou ik heb nu een facility, als er fokkers zijn die retro willen gaan en een heistje willen knallen, je weet me te vinden :) ;)
pi_176230245
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik krijg de hele tijd error 202 :(

En al die voorgestelde oplossingen doen geen fuck. Ik ga maar eens een ticket aanmaken denk ik :')

[ afbeelding ]
Hernoem je gta folder dat helpt wellicht
I will do what i must !!
pi_176230514
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 03:06 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Hernoem je gta folder dat helpt wellicht
Zie post 117 :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 06:43:15 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:45:25 #122
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_176239656
doomsday heist met randoms, man man man wat zijn die slecht :')
pi_177351819
Iemand in voor een potje gta vanavond?
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:00:13 #124
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177352214
Ja hoor.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177352351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Ja hoor.
Kom maar online.
pi_177358558
shit dat je allemaal moet kopen voor wapens in je delorean te hebben :')
pi_177427324
GTA is voor nerds
pi_177451716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:00 schreef dolf1010 het volgende:
GTA is voor nerds
Gamen sowieso.
pi_177467903
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:30 schreef Ingolstadt het volgende:

quote:
3s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:34 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:41 schreef Blaadjes het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:46 schreef Divje het volgende:

quote:
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:55 schreef d4v1d het volgende:

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 03:33 schreef lesleyyb het volgende:

Pikken jullie dit zomaar?
pi_177468751
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Pikken jullie dit zomaar?
moet jij geen voetbal kijken ofzo?
pi_177471625
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

moet jij geen voetbal kijken ofzo?
Was het maar zo'n feest.
pi_177485080
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef dolf1010 het volgende:
Pikken jullie dit zomaar?
Een paar nobodies op Fok noemen me indirect een nerd. Hmm... Neuh, kan er niet echt wakker van liggen.

Daarbij zijn nerds cool. Kijk maar naar David. 8-)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 1 maart 2018 @ 20:02:00 #133
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_177535050
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Pikken jullie dit zomaar?
heb ik iets gemist?
  zondag 4 maart 2018 @ 17:48:36 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177605398
Ik heb net gta v gekocht voor de pc en 1.250000 gta bux maar hoe kan ik nou het beste en snelste geld verdienen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177608730
Snelste? Cheats.
  zondag 4 maart 2018 @ 20:39:56 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177608880
Ja online geen zin om gebanned te worden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 4 maart 2018 @ 22:15:18 #137
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177611080
Beetje heists spelen en racen denk ik.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 4 maart 2018 @ 22:16:23 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177611096
en import export levert dat wat op?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177611364
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
en import export levert dat wat op?
alles is zo duur in gta 5 :(

probleem met gta5 is dat je alles in public sessie moet doen
en voor het minste dat je al ceo stuff doet je al direct een target bent op de map
vervoer een auto iedereen kan je auto in het rood zien en gaan destroyen.
vorige keer was ik special cargo aan het kopen en vrachtwagen aan het vervoeren
spawned er een cheater als passagier in mijn vrachtwagen en blaast die em op.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 01:09:05 ]
pi_177631824
Deed zelf altijd met netlimiter GTA V limiten op echt 0.1 kb/s. Dan is je internet te langzaam waardoor je uit de public sessie word gezet. Dan krijg je zo'n spam dat iedereen de game heeft verlaten. En daarna kun je lekker rustig alles doen, tenzij er ineens iemand anders weer joined.

Geen idee of dit nog werkt alleen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:14:00 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177638205
Ja ik vind het ook chill als je alleen in een server bent maar gelukkig is nog niks opgeblazen bij mij als ik wel in public server zit.

Ik ben CEO geworden en doe nu import export dat levert per auto zo'n 100.000 op, en het is allemaal in de open world wat ik leuker vind om te doen dat constant een nieuwe game starten, mensen inviten, als t niet goed gaat moet je weer loaden enzo..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178450540
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef dolf1010 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Pikken jullie dit zomaar?
Nee maar ik mocht een poosje niet op verzenden klikken ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_178452113
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef dolf1010 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Pikken jullie dit zomaar?
Wat interesseert mij dat nou :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_179127986
Deze week gaan we weer eens spelen. Vanaf dinsdag. Horktours zal ook aanwezig zijn voor als mensen de bus willen pakken om van A naar B te komen. Tenzij je natuurrlijk liever heel op je bestemming komt. :)

Hoe dan ook wie doet er mee?
Ich hock in meinem Bonker
pi_179128023
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:34 schreef Blaadjes het volgende:
Deze week gaan we weer eens spelen. Vanaf dinsdag. Horktours zal ook aanwezig zijn voor als mensen de bus willen pakken om van A naar B te komen. Tenzij je natuurrlijk liever heel op je bestemming komt. :)

Hoe dan ook wie doet er mee?
Ik
pi_179128127
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik
^O^
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 13 mei 2018 @ 18:50:03 #147
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179138058
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:34 schreef Blaadjes het volgende:
Deze week gaan we weer eens spelen. Vanaf dinsdag. Horktours zal ook aanwezig zijn voor als mensen de bus willen pakken om van A naar B te komen. Tenzij je natuurrlijk liever heel op je bestemming komt. :)

Hoe dan ook wie doet er mee?
als horktours er is moet je daar toch gewoon bij zijn? beste transportbedrijf in los santos
  zondag 13 mei 2018 @ 18:52:03 #148
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179138078
Ik ben ook van de partij.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179172871
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:50 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

als horktours er is moet je daar toch gewoon bij zijn? beste transportbedrijf in los santos
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Ik maakte hier een kleine vergissing mannen. Het is donderdag avond. foutje bedankt :D

Ik ben er vanaf 8 uur zeker maar als het mee zit 7. Voor degenen die hem nog kennen, Tim doet ook mee. :)
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 15 mei 2018 @ 12:21:59 #150
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179173407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:53 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

Ik maakte hier een kleine vergissing mannen. Het is donderdag avond. foutje bedankt :D

Ik ben er vanaf 8 uur zeker maar als het mee zit 7. Voor degenen die hem nog kennen, Tim doet ook mee. :)
ja gvd, ik helemaal hyped voor dinsdag wordt het donderdag, dan ben ik weg voor het pinksterweekend :'(
pi_179173442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:21 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ja gvd, ik helemaal hyped voor dinsdag wordt het donderdag, dan ben ik weg voor het pinksterweekend :'(
owwwww dat is jammer, kan wel kijken of vanavond half 9 lukt :) laat het wel ff weten :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_179211075
Ik kan morgen pas vanaf 22u waarschijnlijk
pi_179245940
Homo's
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 21 mei 2018 @ 14:55:56 #154
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179301995
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:05 schreef Divje het volgende:
Homo's
hey tegenwoordig wordt dat gewoon geaccepteerd hoor >:[
pi_179302038
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:55 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

hey tegenwoordig wordt dat gewoon geaccepteerd hoor >:[
ja lekker man
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:51:26 #156
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179495365
dus, wanneer wordt er weer gespeeld?
pi_179836318
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yo ik heb eindelijk je handleiding voor Criminal Masterminds uit, zullen we?
pi_179836416
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Yo ik heb eindelijk je handleiding voor Criminal Masterminds uit, zullen we?
Yo. Ik ben ook net klaar met lezen. Kan ik ook meedoen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_179838232
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:46 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Yo. Ik ben ook net klaar met lezen. Kan ik ook meedoen?
Ja natuurlijk, zolang je de handleiding hebt doorgelezen is er geen vuiltje meer aan de lucht. :@
pi_179838765
Ik heb de quick guide. Kan ik ook meedoen?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2018 23:28:03 ]
pi_179838797
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb de quick guide. Kan ik ook meedoen?
Waar de fuck vond je die?
Ich hock in meinem Bonker
pi_179845260
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Yo ik heb eindelijk je handleiding voor Criminal Masterminds uit, zullen we?
_O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_179845723
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Waar de fuck vond je die?
Ik zal hem even plakken hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179850369
https://docs.google.com/d(...)zeZGNvnH0dh09sM/edit
Maar David heeft het goed samengevat. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 17 juni 2018 @ 17:06:31 #165
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179850813
klinkt alsof we een 3-man squad hebben, laten we daar 4 man van maken door een veteraan toe te voegen die het al eens gedaan heeft :D
pi_179851507
Ik had graag geholpen, maar ik raak geen R* spel meer aan.
Principe kwestie. Vuile geld-stelende kuttekoppen. :{w
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_179891192
Ik kan wel helpen. Al een tijdje geen GTA meer gedaan maar dat mag de pret niet drukken. Wanneer?
pi_179895645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:43 schreef aiemkoel het volgende:
Al een tijdje geen GTA meer gedaan maar dat mag de pret niet drukken.
Ik denk niet dat zowel jij als ik het ooit nog zullen verleren. :P
Als we over 40 jaar in een bejaardentehuis zitten dan lopen we gewoon die heists nog een keer door, zonder dood te gaan. Dat zal al die bijdehandte snotneus-verzorgers leren.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_179896421
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zowel jij als ik het ooit nog zullen verleren. :P
Als we over 40 jaar in een bejaardentehuis zitten dan lopen we gewoon die heists nog een keer door, zonder dood te gaan. Dat zal al die bijdehandte snotneus-verzorgers leren.
te schuimbekken met vr bril op met gta
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:09:17 #170
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179897658
2x cash op de humane labs raid, wie heeft er zin om te grinden?
pi_181801850
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Divje het volgende:

[..]

B! :D

Ik kon het GTA V topic niet meer vinden om dit te posten :')
hier blinde :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_181801968
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hier blinde :P
Thanks pik! :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181801974
kutspel
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181801995
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had graag geholpen, maar ik raak geen R* spel meer aan.
Principe kwestie. Vuile geld-stelende kuttekoppen. :{w
Potje doen?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181803834
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 19:34 schreef Divje het volgende:
kutspel
pi_181805609
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Ich hock in meinem Bonker
pi_181811991
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Fijne Belg ben je ook
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 10 september 2018 @ 13:55:23 #178
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_181816156
2,5 maand en kwaliteit wil maar niet omhoog gaan :|W
pi_181816706
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:55 schreef lesleyyb het volgende:
2,5 maand en kwaliteit wil maar niet omhoog gaan :|W
Kwaliteit? Wat is dat?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181819578
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Potje doen?
Net als Elon Musk van de week? Sure!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_181819932
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Net als Elon Musk van de week? Sure!
[ afbeelding ]
junk
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181822859
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:55 schreef lesleyyb het volgende:
2,5 maand en kwaliteit wil maar niet omhoog gaan :|W
Ik ging laatst golfen in GTA.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 19:33:49 ]
pi_181822946
Welke drie dingen moet je tijdens het bowlen in de gaten houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 september 2018 @ 19:49:10 #184
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181823204
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 19:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ging laatst golfen in GTA.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je er dus geen kut van.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181824056
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 19:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke drie dingen moet je tijdens het bowlen in de gaten houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed laatst iets met 3 gaten van je moeder.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181824071
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik deed laatst iets met 3 gaten van je moeder.
Ik had je wel in de gaten.
pi_181824094
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik had je wel in de gaten.
Ja die sandwich was erg fijn, dankje xxx
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181826331
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik deed laatst iets met 3 gaten van je moeder.
Neusgat 1, neusgat 2 en linker-oor. Divje en z'n fetish.

Maakt mij niet uit, ik oordeel niet. O+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_181826341
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Neusgat 1, neusgat 2 en linker-oor. Divje en z'n fetish.

Maakt mij niet uit, ik oordeel niet. O+
Moet m'n vingers ergens kwijt toch :@

Soms he, dan gaat m'n pinkie in haar rechteroor. Met wat speeksel.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181826521
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:43 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet m'n vingers ergens kwijt toch :@

Soms he, dan gaat m'n pinkie in haar rechteroor. Met wat speeksel.
En hem er dan uit trekken en een bruine vingerlollie hebben. Ik snap hem wel, hoor, ouwe snoeper. :9
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_181826608
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

En hem er dan uit trekken en een bruine vingerlollie hebben. Ik snap hem wel, hoor, ouwe snoeper. :9
GMTA O+
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 10 september 2018 @ 23:32:21 #192
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_181829007
why are pirates called pirates?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181829804
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:55 schreef Divje het volgende:

[..]

GMTA O+
O+
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 23:32 schreef lesleyyb het volgende:
why are pirates called pirates?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_181866538
Je staat in de rij op de Wallen. Wat doe je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181869975
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Je staat in de rij op de Wallen. Wat doe je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwaaien naar david achter het raam
pi_181870971
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Je staat in de rij op de Wallen. Wat doe je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dit maar niet meer.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181871095
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Je staat in de rij op de Wallen. Wat doe je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar David's moeder werkte die dag niet, dus ging ik maar weer naar huis.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 13:48:16 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182956775
Ik krijg al maandenlang te zien dat de server offline is, dus ga dan kijken wie daar zoal last van hebben, specifiek binnen Nederland, maar daar werd ik ook nooit iets wijzer van. Heb net nog eens de server status gecheckt en alles moet online zijn. Vanmiddag nog maar eens proberen in te loggen en hopen dat mijn account na al die maanden niet gehackt is :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 12:05:11 #199
447051 crew  Peejtur
pi_183220231
Is er geen ps4 topic?
  zondag 18 november 2018 @ 12:42:26 #200
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183220795
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 12:05 schreef Peejtur het volgende:
Is er geen ps4 topic?
Hij bestaat wel, dus beter zoeken zou ik zeggen
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 12:48:53 #201
447051 crew  Peejtur
pi_183220871
quote:
6s.gif Op zondag 18 november 2018 12:42 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij bestaat wel, dus beter zoeken zou ik zeggen
Zit op mobiel. Zal later even via laptop doen.
  zondag 18 november 2018 @ 12:50:41 #202
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183220900
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:48 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Zit op mobiel. Zal later even via laptop doen.
Gevonden.

GAM / [GTA ONLINE] PS #109: Zijn de heists er al? Ff Lester bellen tho

Laatste post wel uit augustus.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 12:55:13 #203
447051 crew  Peejtur
pi_183220981
quote:
Ik zat te zoeken op ps4 GTA. Vandaar dat ik hem niet vond. Thanks.
pi_183461394
TT _O_ Typisch B.
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:24:44 #207
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183750663
dus, wordt er nog een keer gespeeld? :D
pi_183860154
Nee.
pi_183862474
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:11 schreef d4v1d het volgende:
Nee.
We moeten een kerstreünie doen :')
pi_183865701
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

We moeten een kerstreünie doen :')
Blaadjes met een appel in zn bek aan t spit.
pi_183865708
Ik zou na 27 december wel kunnen, ben dan toch nog anderhalve week vrij.
  zondag 23 december 2018 @ 15:27:22 #212
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183920479
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

We moeten een kerstreünie doen :')
ik heb mijn dosis explosieve horktours nodig
pi_183930638
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:27 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik heb mijn dosis explosieve horktours nodig
<3 boh, zou gaarne een bustour organiseren.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou na 27 december wel kunnen, ben dan toch nog anderhalve week vrij.
Ik ook, of nouja, tot en met 1 januari.
  dinsdag 25 december 2018 @ 20:54:02 #214
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183966647
Ik ben vanaf 27e ook paar dagen thuis voor ik weer bij mijn ouders oud en nieuw ga vieren
pi_184000015
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef lesleyyb het volgende:
Ik ben vanaf 27e ook paar dagen thuis voor ik weer bij mijn ouders oud en nieuw ga vieren
Ik vanaf de 28e

Misschien dat ik ook wel eff kom touren
  donderdag 27 december 2018 @ 18:22:58 #216
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184008680
ga vanavond wat free roamen, feel free to join
pi_184637064
mensen die zin in een potje hebben morgen avond?
Ich hock in meinem Bonker
pi_184645755
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:44 schreef Blaadjes het volgende:
mensen die zin in een potje hebben morgen avond?
Ovb.
pi_184656698
Afhankelijk van of ik het spel tijdig opnieuw gedownload krijg ben ik er.
pi_184660899
Ik ben er.
pi_184660930
pi_184661549
Ik had de game gelukkig nog, maar hij moet nog even een update van 9GB downloaden :')
pi_184661562
Ondertussen spelen we gewoon Rocket League :')
pi_184661624
Waar is de voice, doen we die ingame of discord?
  zondag 27 januari 2019 @ 21:10:19 #225
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184662178
omw :P
  zondag 27 januari 2019 @ 21:12:19 #226
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184662225
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Waar is de voice, doen we die ingame of discord?
pff grapjas, toen we dit speelden was discord niet eens een ding xD
pi_184662309
We zitten toch echt op discord.

Kom je ook?
  zondag 27 januari 2019 @ 21:16:10 #228
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184662359
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef d4v1d het volgende:
We zitten toch echt op discord.

Kom je ook?
ben onderweg, gta online laadtijden zijn niet veranderd in al die jaren :'(

en ik moet dus een link naar de discord hebben :P
pi_184662680
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:16 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ben onderweg, gta online laadtijden zijn niet veranderd in al die jaren :'(

en ik moet dus een link naar de discord hebben :P
zie DM
Ich hock in meinem Bonker
pi_184689932
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

zie DM
6-2
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:35:15 #231
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184691762
damn that's low
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef Divje het volgende:

[..]

6-2
damn that's low
pi_184692484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:35 schreef lesleyyb het volgende:
damn that's low

[..]

damn that's low
Ondergrens. En dan dieper.

Maar B weet wel dat ik van 'm hou O+

toch..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184793911
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Ondergrens. En dan dieper.

Maar B weet wel dat ik van 'm hou O+

toch..
2 1
Ich hock in meinem Bonker
pi_184794317
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

2 1
Ik wist het toen ik de quote-alert zag _O-

O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184798633
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik wist het toen ik de quote-alert zag _O-

O+
*;
Ich hock in meinem Bonker
pi_193229063
@Blaadjes
@Divje
@lompehork
@lesleyyb
@Ingolstadt

Komend lang-weekend nog even een Heist doen? Hork en ik zijn bij.

Gooi ff je discord username in DM dan als je nog geen bericht hebt ontvangen.
pi_193229069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef d4v1d het volgende:
@:lompehork

Komend lang-weekend nog even een Heist doen? Hork en ik zijn bij.

Gooi ff je discord username in DM dan als je nog geen bericht hebt ontvangen.
Kut, Lompehork moet weer speciaal zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 19:38:15 ]
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:38:39 #238
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_193229083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef d4v1d het volgende:
@:Blaadjes
@:Divje
@:lompehork
@:lesleyyb
@:Ingolstadt

Komend lang-weekend nog even een Heist doen? Hork en ik zijn bij.

Gooi ff je discord username in DM dan als je nog geen bericht hebt ontvangen.
zolang jij niet rijd vind ik het prima
pi_193229109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

zolang jij niet rijd vind ik het prima
:{w
pi_193234435
Ik kan wel denk ik :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_193272231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:21 schreef Blaadjes het volgende:
Ik kan wel denk ik :)
Vanavond?

Reageer dan ff op discord..
  Moderator zondag 14 januari 2024 @ 15:22:24 #242
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212027684
Iemand zin om te spelen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_212788991
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand zin om te spelen
Denk dat iedereen al met pensioen is.

Dit deel blijft wel lang open. opende het in 2017 :D
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 19:19:11 #244
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212789082
quote:
88s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]
Denk dat iedereen al met pensioen is.

Dit deel blijft wel lang open. opende het in 2017 :D
Erg SAD

Ik kreeg door GTAVI een impuls om weer even op te starten :9
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')