Een eerbetoon omdat je een beetje droevig was dat niemand je nieuwe fotootje had gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn foto van toen ik te veel wortels had gegeten?
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Een eerbetoon omdat je een beetje droevig was dat niemand je nieuwe fotootje had gezien
BBW Homijnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn foto van toen ik te veel wortels had gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
geen idee hebben waarover hij het heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:31 schreef Handleiding het volgende:
[..]
grappig appartementencomplex
Ik ben net wel SJW genoemd met de Obesitas Homijn UI.quote:
Ik krijg hele andere DM's...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:41 schreef Handleiding het volgende:
[..]
krijg net een DM waarbij Martin het bevestigd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuk jou, handleiding.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:46 schreef Martin_marvellous het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:41 schreef Handleiding het volgende:
[..]
krijg net een DM waarbij Martin het bevestigd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Echt?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben net wel SJW genoemd met de Obesitas Homijn UI.
Haha ja.quote:
Nouwja het was in NWS, dus het was SJW, tokkie of nazi.quote:
Psies gewoon Social Justice Warlock.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Social Justice Warrior zijn
Social Justice Paladin zijn
Of Social Justice Mage
NWS is tijdverspilling.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja het was in NWS, dus het was SJW, tokkie of nazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |