Doen die mensen de hele dag niks of zo?quote:
Appartement is weggepest uit UTO.quote:
Als je daar al weggepest wordt is t wel heel erg he?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Appartement is weggepest uit UTO.
Ja, het is dat wij zo vredelievend zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je daar al weggepest wordt is t wel heel erg he?
doe ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan jij niet meedoen met ze, je hebt toch een kapotte rug.
Nee door in dat huis van Utopia te gaan.quote:
echt iets voor mij jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee door in dat huis van Utopia te gaan.
hier kijken dus elke dag VEEL mensen naarquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:36 schreef noodgang het volgende:
Komt er eigenlijk ooit een eind aan dat programma? Of gebeurt dat wanneer ze allemaal overleden zijn?
Nou ik stel voor dat je er naar toe gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:39 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
echt iets voor mij ja
[..]
hier kijken dus elke dag VEEL mensen naar
zal nog wel even doorgaan
UTO / Kijkcijfers Utopia #11quote:Kijkcijfers SBS6 Utopia
Dinsdag 8 augustus 2017
Aflevering 938
19:27 uur
Kijkcijfers - 490.000
Marktaandeel - 11,1
Kijkdichtheid - 3,1
24:45 uur
Herhaling op Veronica.
Kijkcijfers - 9.000
Marktaandeel - 1,4
Kijkdichtheid - 0,1
Nooit gekeken eigenlijk, Gouden Kooi was wel leuk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef devzero het volgende:
Toch redelijk watNaja, als iedereen er blij mee is, dan mag het blijven. Mij boeit het niet, maar dat is verder ook niet boeiend.
[..]
UTO / Kijkcijfers Utopia #11
alleen als u belooft te kijken, elke dagquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik stel voor dat je er naar toe gaat.
Niet 24/7 maar zal iedere dag even kijken hoe het gaat, promise.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:43 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
alleen als u belooft te kijken, elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |