Sonicquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.
Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
100%. Sega heeft grote namen uit de Sonic fangame community ingehuurd, die sinds jaar en dag bezig zijn met het maken van custom Sonic levels en anime is uitbesteed aan de zeer getalenteerde Tyson Hesse.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.
Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
Ach ja, soms zit hij er naast. Over het algemeen de keren dat ik het niet met hem eens benquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Mja Jim Sterling vind ik wel een chief, normaal gesproken ben ik over t algemeen altijd wel met hen eens maar bv Assassins Creed 2 had die een 4 gegeven ofzo. Terwijl dat imo ook een mastergame is.
quote:Originally Posted by Hideki Kamiya (Translated)
Nier's success has to this point given Platinum a new fanbase, a growing staff, a brilliant success story, an increase in qualified job applicants, and a great benefit. Normally, I can't help but do everything by myself... it's a pitiful story, but to say that Yoko-san saved Platinum would not be an exaggeration. I cannot thank him enough.
Geweldig spel of niet? Dat is toch dat vrouwtje?quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit weekend 12 uur nioh gespeeld
Ook echt denken dat je goed bent totdat je bij de tweede boss staat.
Nee joh, Platinum is een triple A studio die genoeg geld en mensen heeft voor hun games.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Stond Platinum (Nier/Bayonetta) aan het randje van de afgrond?
[..]
Er zijn meerdere teams bij platinum. Helaas ook meerdere kwaliteitniveaus. Nier, Bayonetta: duidelijk hun A-Team. Transformers: had-beter-gekund-team, die teenage mutant ninja turtles: holy-wat-een-crap-team.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:58 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk dat bayonetta, ondanks dat het een super toffe game was, geen groot succes is geweest. Zeker omdat deel 2 alleen voor de Wii u was. Idem voor de transformers game.
Het cancellen van scalebound zal ook wel wat hebben gekost.
Waarschijnlijk op de Switchquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
<3quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vermaak me momenteel prima met Just Cause 3, Dying Light en de nieuwe versie van No Man's Sky![]()
hoe is 't leven dan ouwe gabbahquote:
Hij is episch. Dat level design van Chemical plant 2quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
Omg sonic mania is gruweliiiijjjjk als je fan bent van oude sonic (megadrive tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |