Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef Columbiafan het volgende:
Wordt dit een Frans avondje met Mekhissi, Bosse en Lavillenie?
Brimin Kipruto die op 0,01 stranddequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef Szura het volgende:
Nog steeds dat WR van die import-Qatarees
Daar is hier een prima kans op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:10 schreef Columbiafan het volgende:
Marokkaantjes verdienen ook wel eens wat succes.
Is wel vaker bij afstanden waar tactiek ook bij komt kijken.quote:
Gelopen op de Memorial Van Damme met opzwepende djembe-muziekquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Vroeger werd er zonder balken gelopen
Niks aan het handje. Ja dat dacht die mascotte ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlander, niks aan het handje
De Bouhanni van de SC dus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die vaak klappen uitdeelde, is het Mekhissi.
8e nu, dus nog 4 die er beter mogenquote:
Vind ik prima. Kan het net zo makkelijk fout hebben.quote:
Dat heb ik gemist en daar ben ik op zich niet rouwig om.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Evan Jager, die kan ik niet los meer zien van zijn gelekte naaktfoto's... die had zo aan het polstokhoogspringen mee kunnen doen
Gelekte naaktfoto's van Jager?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Evan Jager, die kan ik niet los meer zien van zijn gelekte naaktfoto's... die had zo aan het polstokhoogspringen mee kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |