artistiek oog?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel clutter, er is niet 1 goed aandachtspunt en de gebouwen zijn in het daglicht toch niet erg spectaculair.
aight fotografie kenner en zo!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel clutter, er is niet 1 goed aandachtspunt en de gebouwen zijn in het daglicht toch niet erg spectaculair.
ik had graag nog wat op de voorgrond gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
Dat wel, maar ik denk dat de fotograaf van een iets andere hoek beter de schaduw van andere gebouwen had kunnen gebruiken voor diepte.
Aandachtspunt van de fotograaf wel goed hier?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
tepels flatquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aandachtspunt van de fotograaf wel goed hier?
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:52 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
wel.accepteer het gewoon
Volgens mij is dit een foto van mijn favo stadquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:54 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wat bedoel je precies?
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:55 schreef Martin_marvellous het volgende:
alles gewoon accepteren.dat is gay
mooie ingangquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
London Terrace Gardens in NYC is wel ziek grote appartementencomplex
[ afbeelding ]
Ik heb ook foto's van andere mooie ingangen, maar die mag ik niet hier plaatsenquote:
Zo!! Beetje springen en die kwarktassen ontsnappen in vol ornaat in de vrije luchtquote:
dat houden die dunne schouderbandjes ook niet lang vol.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo!! Beetje springen en die kwarktassen ontsnappen in vol ornaat in de vrije lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |