abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 13:37:15 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173039755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kerel je zevert een partij nonsens van heb ik jou daar. Ik ben ook echt niet moeders mooiste, maar weet toch constant weer dames van (imo) boven mijn stand te fixen. Ook nu weer een pareltje aan de haak geslagen. Het ligt aan dat zwembad van zelfmedelijden van je waarin je elke dag weer verdrinkt.
Dit
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173039871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kerel je zevert een partij nonsens van heb ik jou daar. Ik ben ook echt niet moeders mooiste, maar weet toch constant weer dames van (imo) boven mijn stand te fixen. Ook nu weer een pareltje aan de haak geslagen. Het ligt aan dat zwembad van zelfmedelijden van je waarin je elke dag weer verdrinkt.
Je zegt het zelf al: dames van boven jouw stand. De wereld werkt met standen op basis van aantrekkelijkheid.

Ik ben lelijk geboren, dus vrijwel alle dames zijn ver boven mijn stand.

Een gemiddelde baan, persoonlijkheid, fysiek gaat nooit voldoende zijn voor mij om 'boven mijn stand' te scoren, ik moet immers hard compenseren voor mijn uiterlijk. Tegelijkertijd heb je Chad met zijn geslepen kaaklijn en brede 1,90meter fysiek die een dakloze crimineel kan zijn en die slaat alsnog pareltjes aan de haak, zonder moeite.

In zo'n wereld, zo'n samenleving, zo oneerlijk, daar heb je toch geen zin om tijd en energie in te investeren.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:46:25 #153
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173039942
*hoopt dat JaJammerJan stiekem een troll is*

(Geen enkele man praat toch zo?)
pi_173039952
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: dames van boven jouw stand. De wereld werkt met standen op basis van aantrekkelijkheid.

Een gemiddelde baan, persoonlijkheid, fysiek gaat nooit voldoende zijn voor mij om 'boven mijn stand' te scoren, ik moet immers hard compenseren voor mijn uiterlijk. Tegelijkertijd heb je Chad met zijn geslepen kaaklijn en brede 1,90meter fysiek die een dakloze crimineel kan zijn en die slaat alsnog pareltjes aan de haak, zonder moeite.

In zo'n wereld, zo'n samenleving, zo oneerlijk, daar heb je toch geen zin om tijd en energie in te investeren.
Lees je wel wat er staat? :D
Waarom zou ik wel dames van boven mijn stand kunnen fixen en jij niet? Jij kunt je uiterlijk niet compenseren met je karakter, ik wel, en dat is de reden dat jij dit janktopic opent.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 13:47:09 #155
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173039957
quote:

[..]

Gewoon blijven kniesoren en niks aan je zelf veranderen. Klagen, je genen en anderen de schuld geven is een stuk makkelijker dan van een 3 een 7 proberen te maken en een leuke relatie te krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173039961
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:46 schreef Eightyone het volgende:
*hoopt dat JaJammerJan stiekem een troll is*

(Geen enkele man praat toch zo?)
Ik vermoed dit ook sterk.
pi_173040034
quote:

[..]

Daarom niet werken hoor en lekker met je duim in je anus Netflixen voor de rest van je leven, beetje aftrekken op onbereikbare virtuele dames, zakken paprikachips vreten en een hond aanschaffen want die boeit het niet dat je wanstaltelijk lelijk bent, zijn de knappe dames ook opgelucht :Y
pi_173040051
quote:

[..]

Twee oplossingen: drugs om je seksuele drang te onderdrukken of plastische chirurgie/tandarts/fitness/roids om aantrekkelijk voor vrouwen te worden. Weet niet waar je probleem zit maar bijna alles is met chirurgie aantrekkelijk te maken (kost wel geld en als je echt zo lelijk bent als je schrijft zul je evt. naar buitenlandse chirurgen moeten). Leven is oneerlijk, deal with it.
pi_173040440
quote:

[..]

|:( |:( |:( |:( |:(
Jij moet niets van dat alles!
Je bent niet lelijk!!!
Je moet iets aan je instelling doen zeikerd!!!!! :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173040583
75% kans dat TS Syndroom of Deezer is.
pi_173040643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je noemt nu twee uitersten. Ik heb gewoon een gemiddelde fysiek, maar blijkbaar moet ik een bodybuilder worden met een goede fysiek om een kans te maken? Ik heb gewoon normale tanden, maar ik moet ze gaan bleken zodat ze witter worden om een kans te maken? Ik draag gewoon normale, gemiddelde kleding, maar ik moet op maat gemaakte pakken gaan dragen om maar een kans te maken? Ik heb gewoon humor en vrienden ervaren mij als grappig/gezellig, maar ik moet blijkbaar een soort clown gaan worden die altijd het middelpunt van de belangstelling is om maar een kans te maken?

Het is nooit goed genoeg zolang je lelijk bent. Een gemiddelde baan gaat ook nooit goed genoeg zijn, omdat ik meer dan 100.000 per jaar binnen moet gaan harken om te compenseren voor mijn uiterlijk. Alles aan mijn leven moet perfect zijn om maar te compenseren.
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren. :') Geen enkele vrouw die dit leest zal zich aangetrokken voelen tot jou. Misschien moet je het proberen bij zo'n moeder/verplegerstype die ervan houden om zielige mensen te redden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 14:23:55 ]
pi_173041094
quote:
99s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren. :') Geen enkele vrouw die dit leest zal zich aangetrokken voelen tot jou. Misschien moet je het proberen bij zo'n moeder/verplegerstype die ervan houden om zielige mensen te redden.
Goed dat vrouwen niet om persoonlijkheid geven dan en net zo erg op aantrekkelijkheid gesteld zijn als mannen. Dergelijke moeder/verplegerstype's bestaan overigens niet. De wereld is zo gemaakt dat losers enkel verder de put ingeduwd worden, omdat niemand zich met losers wilt associëren. Tegelijkertijd heeft iemand die geluk gehad heeft en een positief leven + daaruit volgens instelling heeft, juist nog meer kansen. Want iedereen wil met een dergelijk figuur omgaan.

Losers krijgen niks, winnaars winnen nog meer. Kutsamenleving.
pi_173041133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Goed dat vrouwen niet om persoonlijkheid geven dan en net zo erg op aantrekkelijkheid gesteld zijn als mannen. Dergelijke moeder/verplegerstype's bestaan overigens niet. De wereld is zo gemaakt dat losers enkel verder de put ingeduwd worden, omdat niemand zich met losers wilt associëren. Tegelijkertijd heeft iemand die geluk gehad heeft en een positief leven + daaruit volgens instelling heeft, juist nog meer kansen. Want iedereen wil met een dergelijk figuur omgaan.

Ja. Het ligt aan de samenleving.
pi_173041215
quote:

[..]

Ik begrijp dat dit klb is maar dit heeft weinig zin, doe gewoon wat aan je situatie. Uiterlijk is inderdaad belangrijk voor bijna alles, dus focus op verbeteren ipv klagen.
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 14:57:53 #165
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173041315
quote:

[..]

Lekker voor je. Je bent een loser vanwege je houding, niet vanwege uiterlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:00:09 #166
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173041347
Oma zei altijd "lelijk in de luier, mooi in de sluier".

Je bent dus waarschijnlijk mooi ter aarde gekomen. Beter was je een gesmolten ET.
And so is the past
pi_173041400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:00 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad bekend met MGTOW en ik hoop ooit de motivatie en positiviteit te vinden om daar deel uit van te gaan maken. Tot nu toe spendeer ik echter meer tijd met zogenaamde incel communities (https://www.reddit.com/r/Incels/). Een van de weinige plekken op deze aarde waar ik niet gepest en aangevallen wordt door anderen en mijzelf vrij kan uiten. Als ik dat opgeef heb ik helemaal niets meer.
Ik moet denken aan wat Strawberry zei:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mocht je op heel negatieve fora rondhangen waar allemaal mensen zitten die haten op hun uiterlijk en kansen, dan zou mijn eerste tip zijn om daar niet meer te komen :) Niks is zo vernietigend als die negativiteit.
Je maakt jezelf ontzettend ongelukkig door deze gemeenschappen te blijven bezoeken. Als het belang van uiterlijk, geld en status voor jou zo zwaar weegt, dan kun je daar ook op een positieve manier mee omgaan: je best doen met studeren en werken, goed eten, sporten, op tijd naar bed, goed kleden, leuke mensen ontmoeten en vrienden maken...

...dan kom je een stuk beter in je vel te zitten dan blijven rondhangen in die kringen op het internet. Daar word je niet beter van.

Als het moeilijk is, als je nu geen opleiding hebt, geen werk, geen vrienden enzovoorts, dan kunnen we samen stap voor stap kijken hoe je dat wel kunt bereiken. Daar willen leden van dit forum vast bij helpen. :)
pi_173041501
Wat voor TS wel zou helpen is een dagje naakt in een drukke Franse supermarkt rondlopen terwijl hij verplicht doet alsof hij iemand met het Syndroom van Down is, raakt hij een beetje van zijn negatieve zelfbeeld en onzekerheid af, beetje ballen en schijt aan de wereld kweken
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:38:02 #169
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173042104
Inmiddels het idee dat deze TS vooral een vat vol mental issues is. Een gebroken narcist, die is vastgelopen binnen z'n eigen overtuigingswereld, die is opgedaan door stelselmatig zich te meten aan dat wat hem zelf een schop van binnen geeft.

Geen beginnen aan denk ik. Dat soort mensen zijn meestal niet of heel moeilijk te helpen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173042162
quote:
Depending on the specific age and gender, an adolescent with an IQ of 100 was 1.5 to 5 times more likely to have had intercourse than a teen with a score of 120 or 130. Each additional point of IQ increased the odds of virginity by 2.7% for males and 1.7% for females.

https://archive.is/R1Och
Met mijn IQ van 128 heb ik dus een 75,6% hogere kans om als maagd te sterven. Ik ben simpelweg te slim voor vrouwen en deze wereld.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:43:38 #171
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173042233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Met mijn IQ van 128 heb ik dus een 75,6% hogere kans om als maagd te sterven. Ik ben simpelweg te slim voor vrouwen en deze wereld.
Als je je intelligentie nou eens in kon zetten voor nuttigere zaken dan deze oppervlakkige onzin, dan had je er nog wat aan.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173042329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:43 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Als je je intelligentie nou eens in kon zetten voor nuttigere zaken dan deze oppervlakkige onzin, dan had je er nog wat aan.
Zodat ik de samenleving meer rijkdom breng? Rijkdom waar enkel van genoten kan worden door meer aantrekkelijke mensen, terwijl ik als eenzame loonslaaf helemaal niks krijg. Ja ik kan mijn geld, dat 52% belast wordt, uitgeven aan sex - hoeren. Iets dat iemand die aantrekkelijk is helemaal gratis kan krijgen.

Nee bedankt. Dan doe ik liever niks en draag daarmee bij aan de aftakeling van deze samenleving waarin een steeds groter deel van de mannelijke populatie zich niet meer als arbeider uit laat buiten. Terwijl aantrekkelijke mensen een harem met 5 meiden hebben en gratis geld van de overheid voor hun 10 kinderen.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 15:53:01 #173
54263 crew  Pharkus
pi_173042453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar te dom om statistieken te snappen. Bijna niemand sterft als maagd, gerommel in de marge om je gedrag goed te praten.
pi_173042486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:53 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Maar te dom om statistieken te snappen. Bijna niemand sterft als maagd, gerommel in de marge om je gedrag goed te praten.
Bijna niemand sterf als maagd, om dat je op een gegeven moment gewoon naar de hoeren gaat en daar je sex vandaan haalt. Maar dan betaal je ervoor.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 16:05:25 #175
54263 crew  Pharkus
pi_173042658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:54 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Bijna niemand sterf als maagd, om dat je op een gegeven moment gewoon naar de hoeren gaat en daar je sex vandaan haalt. Maar dan betaal je ervoor.
Of je stapt uit het incel wereldje, werkt aan jezelf, innerlijk en uiterlijk, en je vindt een vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')