De commentator noemde allemaal bekende muzikanten en sporters op die daar zijn geboren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:19 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Jensen en Frank Evenblij ook, dus?
Oh, ik was buiten... Ik zat in de buurt van de gemeentehuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De commentator noemde allemaal bekende muzikanten en sporters op die daar zijn geboren.
twitter:RickaertJonas twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 23:24:22Today it was wet and slippery. Tomorrow it's going to be dry and windy ! Crosswind @BinckBankTour ?#goodnight #hopingforgoodlegs reageer retweet
hij wil zo'n gruwelijk lelijke trui niet aanquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:28 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand verklaren waarom Sagan de puntentrui niet moet dragen?
Sagan kreeg in Voorburg geen truitje.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
hij wil zo'n gruwelijk lelijke trui niet aan
Misschien is er ergens een regel dat je als nummer 2 in een klassement mag weigeren of zo?
is schijnbaar niet verplicht om hem te dragen begrijp ik van live tickerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:28 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand verklaren waarom Sagan de puntentrui niet moet dragen?
Volgens wie?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
"Cavendish is wat rustiger geworden"
HAHAHAHA
Karsten Kroon als dat de commentator is.quote:
Lijkt de tour welquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:44 schreef StephanL het volgende:
Verschil liep terug tot 13 seconden, nu weer 1:13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |