SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik kwam deze super random tegen, maar goed dat ik hem gekeken heb. Hoe die dat vuurwerk ding af wil laten gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoe die vent weg rent is zo goud hé
Wanneer begint datquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:20 schreef Homijn het volgende:
Goedemiddag en welkom bij de Grote Homijn-haalt-punten Show
Nu direct?quote:
financieel gewin is aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=punten+sparen
betere opties voor jou
Please update your account.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:34 schreef Martin_marvellous het volgende:
Dan kreeg hij vast wat hij verdiend.
Nare teksten.quote:
lag op mijn bordje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:36 schreef Martin_marvellous het volgende:
'het was tweede kerstdag, homijn's hok was leeg.'
wat een tyfusteringsite is die photobucketquote:
Ja klopt, afbeeldingen van photobucket werken nooit voor lang op FOK!, en vaak helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een tyfusteringsite is die photobucket
nee is niet van mijn account
mag tegenwoordig niet hotlinken als je geen betaalaccount of zo hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja klopt, afbeeldingen van photobucket werken nooit voor lang op FOK!, en vaak helemaal niet.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag tegenwoordig niet hotlinken als je geen betaalaccount of zo hebt
Zijn indianen hommo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Je bdoelt homo's enzo?
[ afbeelding ]
Ah cool.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
nee, dat is m'n kinderlijke zelf die rooksignalen zend naar de bevriende stam.
af en toe een plaatje van 'n naakte vrouw eroverheen, en je imago is zo aangepast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Je bdoelt homo's enzo?
[ afbeelding ]
Die is best goed gemaakt.quote:
Best lekker hoor.quote:
zij kan jou nog meer leren, dus ga eerst maar even oefenen met 'n kunstvagina. Anders kom je er bij haar niet inquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
op je zusje kan ik wel wat kunstjes
Desu Vult!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef Homijn het volgende:
Nee, het komt omdat jullie mijn zegetocht verstoren.
ik ken de cheatcodes niet, dus jij zal sowieso van me winnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Kom age of empires dan, zal je zien wat een strijd is.
Zonder cheatcodes ook wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:59 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik ken de cheatcodes niet, dus jij zal sowieso van me winnen.
Huh?quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |