Lekker alles op een hoop genotquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
De data voor het gezamenlijke EK in 2018 zijn bekend. De Europese kampioenschappen in de sporten atletiek, zwemmen, wielrennen, turnen, golf, roeien en triatlon vinden plaats van donderdag 2 tot en met zondag 12 augustus.
Nog korter dus
Helaasquote:
Zullen het wel goed op elkaar afgestemd hebbenquote:
dat is nog wel het ergste, hebben ze rechten om sport live uit te zenden en dat is het 90% niet live.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:25 schreef Columbiafan het volgende:
Ik bleef per ongeluk NOS kijken, maar die blijven dus slap lullen terwijl er live (finale) sport is?
Ik kijk ook zelden atletiek op de NOS. Alleen nog wat na afloop of voor een interview.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kijk gewoon standaard naar Sporza als dat mogelijk is of naar de BBC, ARD/ZDF, Eurosport
dat is wel minder ja maar liever live sport niet HD dan alles vertraagd in HDquote:
Dit is echt zo jammer..quote:
beetje over de top die lippenstiftquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Canadeesjes allemaal met de (rode) lippenstift.
Geen of in ieder geval weinig gezeik, maar gewoon sport laten zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Belgen, maar live sport uitzenden doen we prima.
Dat zeker. Commentator vind ik alleen niet zo heel denderend bij het atletiek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
het is niet zo heel erg lastig, gewoon live uitzenden maar blijkbaar te moeilijk voor de NOS en BBCquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
dat is genotquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_European_Championships
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |