quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Sevilla is zojuist als een lijk over de streep gekomen boven op Letras, wat een beeld. De babyface is niet langer.
Geheel terecht heeft hij dit seizoen zijn hele voorraad opgemaakt voor de koersen in Spanje.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Sevilla is zojuist als een lijk over de streep gekomen boven op Letras, wat een beeld. De babyface is niet langer.
Jawel, op Eurosport.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:14 schreef flyguy het volgende:
Colorado wordt dit jaar niet uitgezonden?
zuchttwitter:TourDeJose twitterde op donderdag 10-08-2017 om 23:40:59Helaas is het weer slecht in Colorado en lijkt het alsof we geen beelden gaan hebben #ColoradoClassic reageer retweet
Die moeten dan ook pieken midden November.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Rwandezen kunnen er geen klote van.
twitter:axeonhb twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 14:33:45Excited to announce that we are applying for Pro Conti status for 2018. We will remain a U23 development team. Info… https://t.co/OuAbBzJDdm reageer retweet
Hopelijk wordt het geen Stoelting 2.0, ik vind dat absoluut geen goed idee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:35 schreef TheArt het volgende:
twitter:axeonhb twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 14:33:45Excited to announce that we are applying for Pro Conti status for 2018. We will remain a U23 development team. Info… https://t.co/OuAbBzJDdm reageer retweet
Gaat ons aller Egannetje het nog flink lastig maken de komende jaren. Matig dat ie niet start in l'Avenir dat het een prachtig duel kunnen worden.quote:
Egan is jonger en beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat ons aller Egannetje het nog flink lastig maken de komende jaren. Matig dat ie niet start in l'Avenir dat het een prachtig duel kunnen worden.
Dat kan je nog helemaal niet zeggen, Gaudu heeft dit jaar ook al fantastische dingen laten zien. En hij is een hele 3 maanden ouder.quote:
Egan is drie maanden jonger, en we moeten nog afwachten hoe ze zich beide ontwikkelen. Het zijn gewoon supertalenten, laten we hier gewoon maar van genieten. Ik ben zelf ook groot fan van Bernal. Het verleden heeft echter al oneindig vaak getoond dat het vreemd kan lopen in het wielrennen.quote:
Gaudu heeft geweldige dingen laten zien, maar Bernal nog meer. Op allerlei verschillende terreinen ook. In de rit naar Fermo was Bernal ook bijzonder fenomenaal. Zonder ploegentijdrit (nogal een hindernis als je bij Androni rijdt) eindigt hij gewoon top tien in de Tirreno. Dus dat kan ik lekker wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan je nog helemaal niet zeggen, Gaudu heeft dit jaar ook al fantastische dingen laten zien. En hij is een hele 3 maanden ouder.
Gaudu wordt 7de in de Waalse Pijl en eindigt top 10 bij een bergop aankomst in een WT koers. Heeft Bernal ook nog massasprints gewonnen ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu heeft geweldige dingen laten zien, maar Bernal nog meer. Op allerlei verschillende terreinen ook. In de rit naar Fermo was Bernal ook bijzonder fenomenaal. Zonder ploegentijdrit (nogal een hindernis als je bij Androni rijdt) eindigt hij gewoon top tien in de Tirreno. Dus dat kan ik lekker wel zeggen.
Los van leeftijd eigenlijk, vind ik het verschil in ervaring nog boeiender. Bernal heeft er net anderhalf jaar als wegwielrenner opzitten, Gaudu doet dit al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |