abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_172968925
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bronn is een van de leukste karakters inderdaad, al denk ik niet dat ie het gaat overleven volgende week. Tenzij ze ongezien weg kunnen komen ondanks alle Dothraki :')
Jaime en Bronn worden gewoon gevangen genomen hoor. Mijn speculatie is dat Jaime op de een of andere manier betrokken gaat worden bij het gevecht tegen de white walkers. Gaat iig wel mooie scenes tussen Jaime en Tyrion opleveren. Beetje omgedraaid verhaal van toen Tyrion vastzat voor de moord op Joffrey.
Flesje bier
pi_172968964
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Niks mis met goede mensen om je heen hebben. Naja zo kut beginnen en zo'n ontwikkeling doormaken. En qua karakter ook steeds 'het goede' doen enzo. Dothraki's ook een tof volk. Ik vind het allemaal mooi _O_
Het goede doen :D Hou op. Zelfs Tyrion begint zich van haar af te keren.
  PR en moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:11:59 #28
288245 crew  Moira.
Slamduncan
pi_172968967
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime en Bronn worden gewoon gevangen genomen hoor. Mijn speculatie is dat Jaime op de een of andere manier betrokken gaat worden bij het gevecht tegen de white walkers. Gaat iig wel mooie scenes tussen Jaime en Tyrion opleveren. Beetje omgedraaid verhaal van toen Tyrion vastzat voor de moord op Joffrey.
Vond 't toch ook wel leuk dat Tyrion zei 'flee, you fool'. Die hoopt toch dat z'n broer het overleeft.

Het duurt alleen wel een beetje lang voordat Jaime aan de goeie kant komt te staan. Die had nog ff wat meer Brienne nodig ofzo.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_172968969
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
Dan blijven er maar weinig mensen over waar je fan van kunt zijn. Denk dat we dan alleen fan van Cersei kunnen zijn. Want Jon was eigenlijk ook gedoemd geweest zonder LF.
pi_172968975
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jamie en Bronn peren hem naar KL
pi_172968988
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan blijven er maar weinig mensen over waar je fan van kunt zijn. Denk dat we dan alleen fan van Cersei kunnen zijn. Want Jon was eigenlijk ook gedoemd geweest zonder LF.
Heb het niet over dood gaan, maar dat ze dan heel Westeros in de fik had gezet.
pi_172969005
Wat een episode
hhhhh
pi_172969030
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
Dat ze in oorlog mensen verbrandt is wat anders dan haar pa die gewoon krankzinnig was. En de goede dingen die ze heeft gedaan tel je maar even niet meer mee?
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:15:06 #34
221644 timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_172969037
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Niks mis met goede mensen om je heen hebben. Naja zo kut beginnen en zo'n ontwikkeling doormaken. En qua karakter ook steeds 'het goede' doen enzo. Dothraki's ook een tof volk. Ik vind het allemaal mooi _O_
Het goede doen? We hebben net gekeken naar een hele aflevering waar ze mensjes roostert enkel en alleen omdat ze vindt recht te hebben op een land waar ze uberhaupt nog nooit geweest is ondat ze de dochter is van een man die door dat hele land wordt uitgekotst en is verdreven
pi_172969043
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jamie en Bronn peren hem naar KL
Jaime gaat echt niet zelf uit dat water komen met z'n harnas dus die zal wel door de Dothraki ofzo eruit gevist moeten worden, dan gaat 'ie hem echt niet meer naar KL peren vrees ik. :P
Flesje bier
pi_172969061
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze in oorlog mensen verbrandt is wat anders dan haar pa die gewoon krankzinnig was. En de goede dingen die ze heeft gedaan tel je maar even niet meer mee?
Welke goede dingen heeft ze gedaan dan? Ik kom er serieus niet op. Iedereen die haar volgt doet het uit angst, omdat ze de meesters verbrand :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:16:32 #37
221644 timmmmm
pi_172969071
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime gaat echt niet zelf uit dat water komen met z'n harnas dus die zal wel door de Dothraki ofzo eruit gevist moeten worden, dan gaat 'ie hem echt niet meer naar KL peren vrees ik. :P
Bronn zal hem wel van de verdrinkingsdood redden. Heeft ool vrij opvallend geen harnas aan
pi_172969096
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bronn zal hem wel van de verdrinkingsdood redden. Heeft ool vrij opvallend geen harnas aan
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Al hoop ik stiekem erop dat ze Jaime toch gevangen nemen, puur voor de interactie die dat met Tyrion zou opleveren. :@ :P
Flesje bier
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:18:33 #39
221644 timmmmm
pi_172969111
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:17 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Al hoop ik stiekem erop dat ze Jaime toch gevangen nemen, puur voor de interactie die dat met Tyrion zou opleveren. :@ :P
Ik begin Tyrion nogal zat te raken
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:18:36 #40
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172969112
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bronn is een van de leukste karakters inderdaad, al denk ik niet dat ie het gaat overleven volgende week. Tenzij ze ongezien weg kunnen komen ondanks alle Dothraki :')
Bronn is een sellsword, die geeft zich over / laat zich omkopen :P
pi_172969117
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Welke goede dingen heeft ze gedaan dan? Ik kom er serieus niet op. Iedereen die haar volgt doet het uit angst, omdat ze de meesters verbrand :')
Dan heb je niet goed gekeken.
pi_172969127
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Daar verzinnen ze wel wat op joh. Het is toch ook vreemd dat Dany er heen ging voor voedsel en dat allemaal verbrand.

Volgende week eindelijke Gendrygod mensen. Call the banners.
maxresdefault.jpg
pi_172969135
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')
Goed argument hoor.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:19:52 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969140
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vond 't toch ook wel leuk dat Tyrion zei 'flee, you fool'. Die hoopt toch dat z'n broer het overleeft.

Het duurt alleen wel een beetje lang voordat Jaime aan de goeie kant komt te staan. Die had nog ff wat meer Brienne nodig ofzo.
Einde van het seizoen sluit hij zich bij de rest aan.
Wees niet bang.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969144
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik begin Tyrion nogal zat te raken
Vind het nog steeds een van de grootste bazen van Westeros. Het is jammer dat 'ie dit seizoen minder spreektijd krijgt. Zijn dialogen met Varys waren altijd fantastisch.
Flesje bier
pi_172969152
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef oganesson het volgende:

[..]

Bronn is een sellsword, die geeft zich over / laat zich omkopen :P
Dat sowieso :P al had ie er ook met z'n goud van door kunnen gaan deze aflevering ;) Maar ik denk niet dat Dany hem gaat laten leven zodra ze weet dat hij op Drogon heeft geschoten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:21:16 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969170
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:'( je moet naar me luisteren, want ik ben niet mijn vader :'(
:( Je moet naar me luisteren, want ik ben de opvolger van mijn vader :(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969185
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:')
Goed argument hoor.
Het is geen argument, maar een feit.
pi_172969200
Dotharik volgen haar door de brute moord op 8 mannen.
Unsielled volgen haar door de brute moord op haar meesters. Volgens haar zijn ze vrij, maar ze moeten nog steeds in HAAR oorlog vechten :')

Met liefde afgedwongen hoor :9~
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:23:46 #50
221644 timmmmm
pi_172969231
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja of jij zit niet op te letten. We hebbem het hier niet over iemand die de Westerosi wil redden van de onderdrukking of iets dergelijks, de beloofde verlosser. We hebben het over iemand die met een horde vrouwenverkrachtende barbaren komt vernietigen en overheersen. Niet omdat ze debkt dat dat het beste is voor die mensjes, nietomdat ze aan hen denkt maar omdat dat haar geboorterecht is en daar moeten mensen voor branden.

Ik snap niet dat mensen dat 'goed' kunnen noemen. Zo zwart/wit is deze serie niet
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')