abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 12:22:58 #1
35723 crew  GGMM
pi_172967940




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172968090
Episode van deze week is top. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door DemonRage op 07-08-2017 12:35:56 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:30:34 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172968132
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar waarom krijgt Jon geen enkel bericht van zijn broertje en zusje die nog levend zijn en waarom stuurt hij zelf geen brieven?
Ik gok dat Three Eyed Raven dat nog niet echt nodig acht.

En Sansa is ook niet echt een fan van ravens. ;).
And so is the past
pi_172968414
Wtf wtf wtf.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_172968430
Arya _O_ Wat loopt Sansa te huilen dan?Boos omdat Arya sterk geworden is?

Jammer dat Bronn niet dood is, beetje Dany's draken verwonden. donderop :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172968474
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik gok dat Three Eyed Raven dat nog niet echt nodig acht.

En Sansa is ook niet echt een fan van ravens. ;).
Ik vind het heel raar dat Jon niks van zich laat horen en andersom :') Dany was trouwens weer walgelijk deze episode. Elke week vraagt ze weer of iemand wil knielen. :')
pi_172968495
Stannisgod had haar moeten vermoorden toen ze nog klein was :r
pi_172968502
Echt niet dat de sterkste draak die vanaf seizoen 1 meedoet door een lullig pijltje wordt gedood :')
pi_172968515
wat een aflevering _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172968581
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:50 schreef Harmankardon het volgende:
Echt niet dat de sterkste draak die vanaf seizoen 1 meedoet door een lullig pijltje wordt gedood :')
Is er een draak die niet vanaf seizoen een meedoet?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_172968606
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
Arya _O_ Wat loopt Sansa te huilen dan?Boos omdat Arya sterk geworden is?

Jammer dat Bronn niet dood is, beetje Dany's draken verwonden. donderop :(

Sansa dacht waarschijnlijk dat Arya dood was. Toch niet zo gek dat ze emotioneel is. Of heb je het over het toekijken met het gevecht met Brielle? Zij "verloor" haar zusje en ze komt terug als een "boss" ipv kind is dat ook emotionele aanslag.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172968629
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Is er een draak die niet vanaf seizoen een meedoet?
Sterkste schreef ie, je had een punt als hij dat had weggelaten. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172968630
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Of heb je het over het toekijken met het gevecht met Brielle? Zij "verloor" haar zusje en ze komt terug als een "boss" ipv kind is dat ook emotionele aanslag.
het toekijken en 'geirriteerd' weglopen ja :P

true true, maarja, wees dan blij/trots ofzo :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172968631
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Is er een draak die niet vanaf seizoen een meedoet?
Ellaria
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:59:07 #15
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172968667
ik wil dat de draken blijven leven, maar Dany mag van mij wel eraan :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172968668
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
Arya _O_ Wat loopt Sansa te huilen dan?Boos omdat Arya sterk geworden is?

Jammer dat Bronn niet dood is, beetje Dany's draken verwonden. donderop :(

Na zes seizoenen gescheiden te zijn geweest elkaar weerzien is wel een spoorloos/in de armen vallen momentje. Vooral omdat geen van beide van elkaar wisten dat ze nog in leven waren.
Dat Jaime niet dood is bedoel je, of Bronn vanachter de balista? Mja, stukje plot armour :+
mag het weten
pi_172968691
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Na zes seizoenen gescheiden te zijn geweest elkaar weerzien is wel een spoorloos/in de armen vallen momentje. Vooral omdat geen van beide van elkaar wisten dat ze nog in leven waren.
Dat Jaime niet dood is bedoel je, of Bronn vanachter de balista? Mja, stukje plot armour :+
Bedoelde het toekijken zie hierboven :P

En achter de Balista idd :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172968698
Bronn dood willen :') Gooi jezelf in het water
pi_172968724
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Bedoelde het toekijken zie hierboven :P

En achter de Balista idd :(
Oh, maar dat is meer: och jee, kijk mijn kleine zusje na al die jaren opeens een volleerd vechtersbazin te zijn geworden /traan van geluk
Mja, wat ik al zei: Hobbit ripoff. Ook daar ging de Bronn type niet dood door Smaug :P
mag het weten
pi_172968743
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:
Bronn dood willen :') Gooi jezelf in het water
Bronn is een van de leukste karakters inderdaad, al denk ik niet dat ie het gaat overleven volgende week. Tenzij ze ongezien weg kunnen komen ondanks alle Dothraki :')
pi_172968770
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:
Bronn dood willen :') Gooi jezelf in het water
We zijn een middeleeuws publiek geworden dat telkens komt kijken hoe iemand wordt opgehangen en kunnen niet wachten op de volgende. :7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:04:37 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172968775
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:28 schreef DemonRage het volgende:
Episode van deze week is top. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom plaats je dit in vredesnaam in een spoiler? :?
Laffe huichelaar
pi_172968780
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:
Bronn dood willen :') Gooi jezelf in het water
haha sowieso een tof karakter hoor. maarja, Dany fanboy enzo :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172968828
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:04 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

haha sowieso een tof karakter hoor. maarja, Dany fanboy enzo :D
Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
pi_172968908
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
Niks mis met goede mensen om je heen hebben. Naja zo kut beginnen en zo'n ontwikkeling doormaken. En qua karakter ook steeds 'het goede' doen enzo. Dothraki's ook een tof volk. Ik vind het allemaal mooi _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172968925
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bronn is een van de leukste karakters inderdaad, al denk ik niet dat ie het gaat overleven volgende week. Tenzij ze ongezien weg kunnen komen ondanks alle Dothraki :')
Jaime en Bronn worden gewoon gevangen genomen hoor. Mijn speculatie is dat Jaime op de een of andere manier betrokken gaat worden bij het gevecht tegen de white walkers. Gaat iig wel mooie scenes tussen Jaime en Tyrion opleveren. Beetje omgedraaid verhaal van toen Tyrion vastzat voor de moord op Joffrey.
Flesje bier
pi_172968964
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Niks mis met goede mensen om je heen hebben. Naja zo kut beginnen en zo'n ontwikkeling doormaken. En qua karakter ook steeds 'het goede' doen enzo. Dothraki's ook een tof volk. Ik vind het allemaal mooi _O_
Het goede doen :D Hou op. Zelfs Tyrion begint zich van haar af te keren.
  PR en moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:11:59 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172968967
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime en Bronn worden gewoon gevangen genomen hoor. Mijn speculatie is dat Jaime op de een of andere manier betrokken gaat worden bij het gevecht tegen de white walkers. Gaat iig wel mooie scenes tussen Jaime en Tyrion opleveren. Beetje omgedraaid verhaal van toen Tyrion vastzat voor de moord op Joffrey.
Vond 't toch ook wel leuk dat Tyrion zei 'flee, you fool'. Die hoopt toch dat z'n broer het overleeft.

Het duurt alleen wel een beetje lang voordat Jaime aan de goeie kant komt te staan. Die had nog ff wat meer Brienne nodig ofzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172968969
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
Dan blijven er maar weinig mensen over waar je fan van kunt zijn. Denk dat we dan alleen fan van Cersei kunnen zijn. Want Jon was eigenlijk ook gedoemd geweest zonder LF.
pi_172968975
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime en Bronn worden gewoon gevangen genomen hoor. Mijn speculatie is dat Jaime op de een of andere manier betrokken gaat worden bij het gevecht tegen de white walkers. Gaat iig wel mooie scenes tussen Jaime en Tyrion opleveren. Beetje omgedraaid verhaal van toen Tyrion vastzat voor de moord op Joffrey.
Jamie en Bronn peren hem naar KL
pi_172968988
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan blijven er maar weinig mensen over waar je fan van kunt zijn. Denk dat we dan alleen fan van Cersei kunnen zijn. Want Jon was eigenlijk ook gedoemd geweest zonder LF.
Heb het niet over dood gaan, maar dat ze dan heel Westeros in de fik had gezet.
pi_172969005
Wat een episode
hhhhh
pi_172969030
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieuze vraag, maar hoe kun je fan van haar zijn? Die is niks minder dan haar pa. Zonder Tyrion/Ser Barristan/ Jorah Mormunt was ze helemaal al gedoemd geweest.
Dat ze in oorlog mensen verbrandt is wat anders dan haar pa die gewoon krankzinnig was. En de goede dingen die ze heeft gedaan tel je maar even niet meer mee?
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:15:06 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969037
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Niks mis met goede mensen om je heen hebben. Naja zo kut beginnen en zo'n ontwikkeling doormaken. En qua karakter ook steeds 'het goede' doen enzo. Dothraki's ook een tof volk. Ik vind het allemaal mooi _O_
Het goede doen? We hebben net gekeken naar een hele aflevering waar ze mensjes roostert enkel en alleen omdat ze vindt recht te hebben op een land waar ze uberhaupt nog nooit geweest is ondat ze de dochter is van een man die door dat hele land wordt uitgekotst en is verdreven
Laffe huichelaar
pi_172969043
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jamie en Bronn peren hem naar KL
Jaime gaat echt niet zelf uit dat water komen met z'n harnas dus die zal wel door de Dothraki ofzo eruit gevist moeten worden, dan gaat 'ie hem echt niet meer naar KL peren vrees ik. :P
Flesje bier
pi_172969061
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze in oorlog mensen verbrandt is wat anders dan haar pa die gewoon krankzinnig was. En de goede dingen die ze heeft gedaan tel je maar even niet meer mee?
Welke goede dingen heeft ze gedaan dan? Ik kom er serieus niet op. Iedereen die haar volgt doet het uit angst, omdat ze de meesters verbrand :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:16:32 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969071
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime gaat echt niet zelf uit dat water komen met z'n harnas dus die zal wel door de Dothraki ofzo eruit gevist moeten worden, dan gaat 'ie hem echt niet meer naar KL peren vrees ik. :P
Bronn zal hem wel van de verdrinkingsdood redden. Heeft ool vrij opvallend geen harnas aan
Laffe huichelaar
pi_172969096
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bronn zal hem wel van de verdrinkingsdood redden. Heeft ool vrij opvallend geen harnas aan
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Al hoop ik stiekem erop dat ze Jaime toch gevangen nemen, puur voor de interactie die dat met Tyrion zou opleveren. :@ :P
Flesje bier
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:18:33 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969111
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:17 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Al hoop ik stiekem erop dat ze Jaime toch gevangen nemen, puur voor de interactie die dat met Tyrion zou opleveren. :@ :P
Ik begin Tyrion nogal zat te raken
Laffe huichelaar
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:18:36 #40
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172969112
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bronn is een van de leukste karakters inderdaad, al denk ik niet dat ie het gaat overleven volgende week. Tenzij ze ongezien weg kunnen komen ondanks alle Dothraki :')
Bronn is een sellsword, die geeft zich over / laat zich omkopen :P
pi_172969117
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Welke goede dingen heeft ze gedaan dan? Ik kom er serieus niet op. Iedereen die haar volgt doet het uit angst, omdat ze de meesters verbrand :')
Dan heb je niet goed gekeken.
pi_172969127
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jaime gaat echt niet zelf uit dat water komen met z'n harnas dus die zal wel door de Dothraki ofzo eruit gevist moeten worden, dan gaat 'ie hem echt niet meer naar KL peren vrees ik. :P
Daar verzinnen ze wel wat op joh. Het is toch ook vreemd dat Dany er heen ging voor voedsel en dat allemaal verbrand.

Volgende week eindelijke Gendrygod mensen. Call the banners.
pi_172969135
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
:')
Goed argument hoor.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:19:52 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969140
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vond 't toch ook wel leuk dat Tyrion zei 'flee, you fool'. Die hoopt toch dat z'n broer het overleeft.

Het duurt alleen wel een beetje lang voordat Jaime aan de goeie kant komt te staan. Die had nog ff wat meer Brienne nodig ofzo.
Einde van het seizoen sluit hij zich bij de rest aan.
Wees niet bang.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969144
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik begin Tyrion nogal zat te raken
Vind het nog steeds een van de grootste bazen van Westeros. Het is jammer dat 'ie dit seizoen minder spreektijd krijgt. Zijn dialogen met Varys waren altijd fantastisch.
Flesje bier
pi_172969152
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef oganesson het volgende:

[..]

Bronn is een sellsword, die geeft zich over / laat zich omkopen :P
Dat sowieso :P al had ie er ook met z'n goud van door kunnen gaan deze aflevering ;) Maar ik denk niet dat Dany hem gaat laten leven zodra ze weet dat hij op Drogon heeft geschoten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:21:16 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969170
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Welke goede dingen heeft ze gedaan dan? Ik kom er serieus niet op. Iedereen die haar volgt doet het uit angst, omdat ze de meesters verbrand :')
:'( je moet naar me luisteren, want ik ben niet mijn vader :'(
:( Je moet naar me luisteren, want ik ben de opvolger van mijn vader :(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969185
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:')
Goed argument hoor.
Het is geen argument, maar een feit.
pi_172969200
Dotharik volgen haar door de brute moord op 8 mannen.
Unsielled volgen haar door de brute moord op haar meesters. Volgens haar zijn ze vrij, maar ze moeten nog steeds in HAAR oorlog vechten :')

Met liefde afgedwongen hoor :9~
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:23:46 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969231
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
Ja of jij zit niet op te letten. We hebbem het hier niet over iemand die de Westerosi wil redden van de onderdrukking of iets dergelijks, de beloofde verlosser. We hebben het over iemand die met een horde vrouwenverkrachtende barbaren komt vernietigen en overheersen. Niet omdat ze debkt dat dat het beste is voor die mensjes, nietomdat ze aan hen denkt maar omdat dat haar geboorterecht is en daar moeten mensen voor branden.

Ik snap niet dat mensen dat 'goed' kunnen noemen. Zo zwart/wit is deze serie niet
Laffe huichelaar
pi_172969236
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:'( je moet naar me luisteren, want ik ben niet mijn vader :'(
:( Je moet naar me luisteren, want ik ben de opvolger van mijn vader :(
Ik vrees nu al voor Dickon Tarly ;(
pi_172969243
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef hafcfan het volgende:
Dotharik volgen haar door de brute moord op 8 mannen.
Unsielled volgen haar door de brute moord op haar meesters. Volgens haar zijn ze vrij, maar ze moeten nog steeds in HAAR oorlog vechten :')

Met liefde afgedwongen hoor :9~
Ze hoefden haar niet te volgen, het was een vrije keuze. Ze dwingt niemand. Ja, Jon. :P
pi_172969247
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vrees nu al voor Dickon Tarly ;(
Hij kan blij zijn dat Ramsay er niet meer is, anders was het Dickoff geworden :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:25:16 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969263
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef hafcfan het volgende:
Dotharik volgen haar door de brute moord op 8 mannen.
Unsielled volgen haar door de brute moord op haar meesters. Volgens haar zijn ze vrij, maar ze moeten nog steeds in HAAR oorlog vechten :')

Met liefde afgedwongen hoor :9~
Dario volgt haar omdat hij in haar broekje wilde. Dus moesten zijn mannen meedoen.
Jorah volgt haar omdat hij in haar broekje wil.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969268
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze hoefden haar niet te volgen, het was een vrije keuze. Ze dwingt niemand. Ja, Jon. :P
Dit inderdaad, maar goed een vrouw aan de macht kunnen sommige niet handelen volgens mij :X
pi_172969271
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het goede doen? We hebben net gekeken naar een hele aflevering waar ze mensjes roostert enkel en alleen omdat ze vindt recht te hebben op een land waar ze uberhaupt nog nooit geweest is ondat ze de dochter is van een man die door dat hele land wordt uitgekotst en is verdreven
Dit was meer een strategische aanval, gemotiveerd door wraak, dat dan weer wel. Hze heeft wel rekening gehouden met het betoog van Jon Snow, namelijk om niet de draken regelrecht naar de Red Keep te sturen. Ze hongert nu Cersei uit qua goud, iets dat de koningin heel erg nodig heeft. Tegelijkertijd laat ze de terreur van zelfs een enkele draak zien, terwijl ze zelf heeft ervaren dat zowel haar draken als zij kwetsbaar zijn.
1 + 1 = blauw
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:25:43 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969274
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Vind het nog steeds een van de grootste bazen van Westeros. Het is jammer dat 'ie dit seizoen minder spreektijd krijgt. Zijn dialogen met Varys waren altijd fantastisch.
Het is een gimmick verworden imo
Laffe huichelaar
pi_172969279
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze hoefden haar niet te volgen, het was een vrije keuze. Ze dwingt niemand. Ja, Jon. :P
Een vrije keuze :') Jij zal het weigeren om iemand te volgen die de voormalige meesters levend verband? Dan was ik ook meegegaan ja, want ik wil niet in de fik komen te staan. Let maar op, volgende week weigert Randly net als Jon te buigen voor haar en worden ze gewoon levend verbrand ;( ;(
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:26:06 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969285
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vrees nu al voor Dickon Tarly ;(
Die is uiteraard ten dode opgeschreven. Maar dat wist je al van te voren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969297
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Een vrije keuze :') Jij zal het weigeren om iemand te volgen die de voormalige meesters levend verband? Dan was ik ook meegegaan ja, want ik wil niet in de fik komen te staan. Let maar op, volgende week weigert Randly net als Jon te buigen voor haar en worden ze gewoon levend verbrand ;( ;(
Kijk die aflevering anders nog een keer als je oprecht denkt dat het geen vrije keuze was. Ze wíllen haar volgen.
pi_172969306
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die is uiteraard ten dode opgeschreven. Maar dat wist je al van te voren.
;(
pi_172969350
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die is uiteraard ten dode opgeschreven. Maar dat wist je al van te voren.
Ik hoop dat ze nog iets menselijks heeft, maar zal wel niet. Draait alleen om haar kut kroon.
pi_172969393
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nog iets menselijks heeft, maar zal wel niet. Draait alleen om haar kut kroon.
Als ze niks menselijks had, dan had ze de hele stad al kunnen verbranden.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:32:58 #64
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_172969453
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja of jij zit niet op te letten. We hebbem het hier niet over iemand die de Westerosi wil redden van de onderdrukking of iets dergelijks, de beloofde verlosser. We hebben het over iemand die met een horde vrouwenverkrachtende barbaren komt vernietigen en overheersen. Niet omdat ze debkt dat dat het beste is voor die mensjes, nietomdat ze aan hen denkt maar omdat dat haar geboorterecht is en daar moeten mensen voor branden.

Ik snap niet dat mensen dat 'goed' kunnen noemen. Zo zwart/wit is deze serie niet
Zoals Jon haar daar ook al op wijst. :Y "You'll be just the same"
Het is patat.
pi_172969465
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ze niks menselijks had, dan had ze de hele stad al kunnen verbranden.
Dat had ze ook gedaan zonder Jon.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:33:52 #66
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172969471
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

;(
?

quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nog iets menselijks heeft, maar zal wel niet. Draait alleen om haar kut kroon.
Heeft ze vast nog wel. Met deze schrijvers vraag ik me altijd af of wat we zien is wat ze bedoelen, of een onbedoeld bijeffect.
We zien Dany steeds meer afglijden naar Mad King territory. Helemaal nu ze al haar adviseurs heeft weggestuurd of kwijt is.

Maar goed, het kijkvee vindt haar nog steeds geweldig. Ze zullen haar wel op de troon hebben over een paar afleveringen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172969480
Toch wel jammer dat Jaime niet even die Dany kon afslachten. Wat een irritant debiel wijf.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:36:11 #68
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172969513
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nog iets menselijks heeft, maar zal wel niet. Draait alleen om haar kut kroon.
bij Dany draait het alleen om Dany als koningin :r
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:36:24 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172969518
Maar goed, tienduizenden van je eigen troepen en je beoogde onderdanen de dood injagen omdat jij vindt ergens recht op te hebben is dus het goede doen volgens sommigen hier.

Duidelijk. Beetje beangstigend ook wel hoeveel mensen zoiets als zoete koek slikken als je het maar goed in beeld brengt. Stemt me droef voor de echte wereld
Laffe huichelaar
pi_172969525
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

?

[..]

Heeft ze vast nog wel. Met deze schrijvers vraag ik me altijd af of wat we zien is wat ze bedoelen, of een onbedoeld bijeffect.
We zien Dany steeds meer afglijden naar Mad King territory. Helemaal nu ze al haar adviseurs heeft weggestuurd of kwijt is.

Maar goed, het kijkvee vindt haar nog steeds geweldig. Ze zullen haar wel op de troon hebben over een paar afleveringen.
Dany is op YouTube al de meest gehate, dus ik vraag me af of het kijkvee haar nog wel mag. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172969531
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

?

[..]

Heeft ze vast nog wel. Met deze schrijvers vraag ik me altijd af of wat we zien is wat ze bedoelen, of een onbedoeld bijeffect.
We zien Dany steeds meer afglijden naar Mad King territory. Helemaal nu ze al haar adviseurs heeft weggestuurd of kwijt is.

Maar goed, het kijkvee vindt haar nog steeds geweldig. Ze zullen haar wel op de troon hebben over een paar afleveringen.
Dat ik het ook sneu vind voor Dickon.

Overigens heb ik het ook niet op Dani. :{ Maar ik zie wel goede bedoelingen naast haar machtsgeilheid. Goed, ze heeft ook veel meegemaakt dus echt gek is het niet dat ze tegenstanders moeilijk het voordeel van de twijfel geeft.

Denk alleen niet dat ze op de troon komt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:37:21 #72
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172969537
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:34 schreef Nielsch het volgende:
Toch wel jammer dat Jaime niet even die Dany kon afslachten. Wat een irritant debiel wijf.
dat mag (nog) niet he, anders einde serie, maar ik denk dat Dany wel doodgaat, tenminste zo zie ik het nu lopen in die richting ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172969566
Ben ik dan de enige die me niet aan haar ergert? Het is toch normaal dat iemand die zo explosief in populariteit gegroeid is dat ze een koning vraagt haar trouw te zijn (door te knielen)?

Ik vind haar niet meteen een mad queen aan het worden, ze heeft nog dat zachtaardige in zich.

En hoezo alle adviseurs? Tyrion is toch nog steeds haar adviseur?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:39:37 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172969583
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dit was meer een strategische aanval, gemotiveerd door wraak, dat dan weer wel. Hze heeft wel rekening gehouden met het betoog van Jon Snow, namelijk om niet de draken regelrecht naar de Red Keep te sturen. Ze hongert nu Cersei uit qua goud, iets dat de koningin heel erg nodig heeft. Tegelijkertijd laat ze de terreur van zelfs een enkele draak zien, terwijl ze zelf heeft ervaren dat zowel haar draken als zij kwetsbaar zijn.
Dat goud was al in Kings Landing aangekomen, net als de meerderheid van het leger. Cersei verliest dus amper wat. Enige wat Dany daar bereikt heeft is wat mannetjes verbranden. En wat eten. Zag iemand anders typen dat ze puur die kant op ging voor het eten (en dat het raar was dat ze dat verbrande), maar dat is helemaal niet genoemd. Ze was het gewoon zat om te verliezen en wou wraak nemen.

Sowieso raar dat mensen hier Dany afkraken omdat ze draken gebruikt in de oorlog. Alsof Cersei geen verschrikkelijke dingen heeft gedaan in de strijd. Door dingen die zij in gang heeft gezet zijn haar kinderen dood. Al het verraad e.d. wordt even vergeten hier. She had it coming. En dan nog komt ze er nu goed vanaf. Jaime en Bronn overleven het wel (die zwemmen gewoon weg), een draak goed verwond (nogal een anti climax met een tweede pijl..), al het goud binnen, etc. Maar ja, boehoe, wat is Dany onmenselijk en crazy. Als er iemand een mad queen is momenteel ... :o :X

En lees overal op internet dat Dany afgezeken wordt om haar obsessie met ''bend the knee''.....tja, ben ik het op zich mee eens, maar tegelijkertijd prijzen ze Jon omdat hij er niet in mee gaat en lekker eigenwijs doet. Hij weet wat er op komst is, hij weet dat tijd zeldzaam is, hij weet dat zij nodig is en toch kiest hij nu om lekker in opstand te komen. Dat is net zo kinderachtig imo. Maar ja, ook dat wordt even vergeten.

Ik zeg niet dat Dany maar op de troon moet komen, maar probeer enkel te benoemen dat er heel erg veel double standards zijn momenteel. Heel veel dingen worden gewoon vergeten omdat het kan en even goed uitkomt.

Beste deel van de aflevering was de Stark reunion. Al lijkt Sansa het niet heel tof te vinden dat haar zusje zo'n goede vechter is geworden (toffe fight!). En ik blijf me afvragen of Littlefinger nog een groot master plan heeft. Of wil hij echt puur Sansa bonen? Hij staat er altijd met een kleine glimlach...alles te observeren..alsof alles volgens plan gaat, maar welk plan? :'(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172969595
Dany heeft alle trekjes en kenmerken van een extreme fascist.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969600
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:37 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat mag (nog) niet he, anders einde serie, maar ik denk dat Dany wel doodgaat, tenminste zo zie ik het nu lopen in die richting ;)
Dan zal dat leger van haar uit elkaar vallen en kunnen ze niet winnen van white walkers. Dus dat lijkt me niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172969619
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben ik dan de enige die me niet aan haar ergert? Het is toch normaal dat iemand die zo explosief in populariteit gegroeid is dat ze een koning vraagt haar trouw te zijn (door te knielen)?

Ik vind haar niet meteen een mad queen aan het worden, ze heeft nog dat zachtaardige in zich.

En hoezo alle adviseurs? Tyrion is toch nog steeds haar adviseur?
Tyrion en Varys walgen bij vlagen al van haar hoor.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:41:13 #78
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172969633
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan zal dat leger van haar uit elkaar vallen en kunnen ze niet winnen van white walkers. Dus dat lijkt me niet.
na die white walker oorlog denk ik ;)

tegen de laatste afleveringen van seizoen 8 vermoed ik :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172969640
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat goud was al in Kings Landing aangekomen, net als de meerderheid van het leger. Cersei verliest dus amper wat. Enige wat Dany daar bereikt heeft is wat mannetjes verbranden. En wat eten. Zag iemand anders typen dat ze puur die kant op ging voor het eten (en dat het raar was dat ze dat verbrande), maar dat is helemaal niet genoemd. Ze was het gewoon zat om te verliezen en wou wraak nemen.

Sowieso raar dat mensen hier Dany afkraken omdat ze draken gebruikt in de oorlog. Alsof Cersei geen verschrikkelijke dingen heeft gedaan in de strijd. Door dingen die zij in gang heeft gezet zijn haar kinderen dood. Al het verraad e.d. wordt even vergeten hier. She had it coming. En dan nog komt ze er nu goed vanaf. Jaime en Bronn overleven het wel (die zwemmen gewoon weg), een draak goed verwond (nogal een anti climax met een tweede pijl..), al het goud binnen, etc. Maar ja, boehoe, wat is Dany onmenselijk en crazy. Als er iemand een mad queen is momenteel ... :o :X

En lees overal op internet dat Dany afgezeken wordt om haar obsessie met ''bend the knee''.....tja, ben ik het op zich mee eens, maar tegelijkertijd prijzen ze Jon omdat hij er niet in mee gaat en lekker eigenwijs doet. Hij weet wat er op komst is, hij weet dat tijd zeldzaam is, hij weet dat zij nodig is en toch kiest hij nu om lekker in opstand te komen. Dat is net zo kinderachtig imo. Maar ja, ook dat wordt even vergeten.

Ik zeg niet dat Dany maar op de troon moet komen, maar probeer enkel te benoemen dat er heel erg veel double standards zijn momenteel. Heel veel dingen worden gewoon vergeten omdat het kan en even goed uitkomt.

Beste deel van de aflevering was de Stark reunion. Al lijkt Sansa het niet heel tof te vinden dat haar zusje zo'n goede vechter is geworden (toffe fight!). En ik blijf me afvragen of Littlefinger nog een groot master plan heeft. Of wil hij echt puur Sansa bonen? Hij staat er altijd met een kleine glimlach...alles te observeren..alsof alles volgens plan gaat, maar welk plan? :'(
Jon kan toch ook niet knielen voor haar? Heeft niks met kinderachtig te noemen, maar met het feit dat zijn mensen hem dan niet meer accepteren als hun leider.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:41:49 #80
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172969653
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bronn zal hem wel van de verdrinkingsdood redden. Heeft ool vrij opvallend geen harnas aan
Heb je Bronn al eens mét harnas gezien dan?
And so is the past
pi_172969654
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ze was het gewoon zat om te verliezen en wou wraak nemen.

Ze wordt gedreven door wraak na enkele verliezen in een oorlog die ze zelf begonnen is. Nee, echt topwijffie!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969710
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze wordt gedreven door wraak na enkele verliezen in een oorlog die ze zelf begonnen is. Nee, echt topwijffie!
Dat klopt niet, zij is niks begonnen, ze nam er eerder deel aan een bestaande oorlog.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172969724
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tyrion en Varys walgen bij vlagen al van haar hoor.
Walgen nog wel :')
pi_172969731
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat klopt niet, zij is niks begonnen, ze nam er eerder deel aan een bestaande oorlog.
Ze is wel (net) begonnen, kijk jij de serie wel?

Cersei is niet met haar leger naar Essos gegaan om Dany aan te vallen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969746
Loog Tyrion trouwens bewust tegen haar over knife in the heart van Jon? Het leek alsof hij Jon wilde beschermen daarmee, terwijl het dus wel letterlijk bedoeld was.
pi_172969763
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Walgen nog wel :')
Dan moet je eens op hun gezichtsuitdrukkingen letten. Je ziet het volgende week wel
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:45:58 #87
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172969772
ik ben nog steeds verbaasd over de Dany haat hier, wow voor een hoofdpersoon en degene die een goody moet zijn, om zo gehaat te worden, dat ik ook zo tegen een goody zou kunnen zijn :o
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172969777
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze is wel (net) begonnen, kijk jij de serie wel?
Er is een groot verschil met "zij is begonnen" of "zij is net begonnen". Het eerste is pertinent niet waar.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172969779
Waar zijn de volgende leaks? :7
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:46:47 #90
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172969790
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Walgen nog wel :')
Walging is het verkeerde woord ja. Ze zijn een beetje teleurgesteld dat ze toch wat meer mad is dan ze hadden ingeschat.

Het wordt tijd dat Jorah haar met twee beentjes terug op aarde zet met een of andere lame monoloog.
And so is the past
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:46:49 #91
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172969792
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze wordt gedreven door wraak na enkele verliezen in een oorlog die ze zelf begonnen is. Nee, echt topwijffie!
Even vergeten wie er het eerst een poging deed om de ander om te (laten) leggen?

En ik vind het wel logisch dat Dany nu even niet luisterde naar Varys en Tyrion. Het was niet alsof hun plannetjes zoveel succes hadden :D Ze verloor onwijs veel manschappen door hun inschattingsfouten. En zelfs dan vliegt ze niet meteen naar Kings Landing. Nee, ze zoekt nog steeds een compromis (na praatje van Jon). Ze moet toch iets doen. Hoe moet ze anders de oorlog winnen? In Dragonstone blijven zitten en luisteren naar plannetjes van Tyrion? _O- Ik bedoel...ik vind Tyrion gaaf, maar veel geluk heeft hij niet met zijn tactiek.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172969795
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:46 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn de volgende leaks? :7
Ik had ook al wat verwacht :{
pi_172969797
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan moet je eens op hun gezichtsuitdrukkingen letten. Je ziet het volgende week wel
Dus je hebt het over een aflevering die nog niet is geweest.
pi_172969804
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Er is een groot verschil met "zij is begonnen" of "zij is net begonnen". Het eerste is pertinent niet waar.
okee, dan is haar vader begonnen... ook goed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:47:54 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172969818
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Loog Tyrion trouwens bewust tegen haar over knife in the heart van Jon? Het leek alsof hij Jon wilde beschermen daarmee, terwijl het dus wel letterlijk bedoeld was.
Ik denk niet dat Tyrion uberhaupt weet dat hij ooit dood is gegaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172969822
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Walging is het verkeerde woord ja. Ze zijn een beetje teleurgesteld dat ze toch wat meer mad is dan ze hadden ingeschat.

Het wordt tijd dat Jorah haar met twee beentjes terug op aarde zet met een of andere lame monoloog.
verontrust is denk ik het beste woord om Tyrion en Varys te beschrijven...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969823
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je hebt het over een aflevering die nog niet is geweest.
Nee over hoe ze nu al naar haar kijken en de preview van volgende week :) Je zag toch hoe ze Tyrion afbrandde? Terwijl Tyrion het beste is wat haar is overkomen _O-
pi_172969836
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Walging is het verkeerde woord ja. Ze zijn een beetje teleurgesteld dat ze toch wat meer mad is dan ze hadden ingeschat.

Het wordt tijd dat Jorah haar met twee beentjes terug op aarde zet met een of andere lame monoloog.
Ja Jorah O+

Mja. Ze kan moeilijk de draken níet gebruiken. Hoe heftig het ook is om die manschappen levend te verbranden. Anders waren ze op een andere manier omgekomen maar wel ten koste van meer mensen aan de kant van Dany.
pi_172969859
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Tyrion uberhaupt weet dat hij ooit dood is gegaan.
Weet hij idd niet, maar hij weet meestal wel hoe dingen te interpreteren.
pi_172969860
hopelijk vind Qyburn een nog effectievere manier om die kutbeesten uit de lucht te schieten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969864
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je hebt het over een aflevering die nog niet is geweest.
:')
quote:
12s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Even vergeten wie er het eerst een poging deed om de ander om te (laten) leggen?

En ik vind het wel logisch dat Dany nu even niet luisterde naar Varys en Tyrion. Het was niet alsof hun plannetjes zoveel succes hadden :D Ze verloor onwijs veel manschappen door hun inschattingsfouten. En zelfs dan vliegt ze niet meteen naar Kings Landing. Nee, ze zoekt nog steeds een compromis (na praatje van Jon). Ze moet toch iets doen. Hoe moet ze anders de oorlog winnen? In Dragonstone blijven zitten en luisteren naar plannetjes van Tyrion? _O- Ik bedoel...ik vind Tyrion gaaf, maar veel geluk heeft hij niet met zijn tactiek.
Precies! En dan Dany haten ipv bijv Tyrion en Varys want ze zijn slechte adviseurs geweest, waarom roept niemand om hun hoofden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 13:50:57 #102
35723 crew  GGMM
pi_172969888
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, tienduizenden van je eigen troepen en je beoogde onderdanen de dood injagen omdat jij vindt ergens recht op te hebben is dus het goede doen volgens sommigen hier.

Duidelijk. Beetje beangstigend ook wel hoeveel mensen zoiets als zoete koek slikken als je het maar goed in beeld brengt. Stemt me droef voor de echte wereld
Goede reactie. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172969912
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee over hoe ze nu al naar haar kijken en de preview van volgende week :) Je zag toch hoe ze Tyrion afbrandde? Terwijl Tyrion het beste is wat haar is overkomen _O-
Ik zie dat niet als walging. Wel deels een Tyrion die ook baalt van zijn inschattingsfout.
pi_172969921
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, tienduizenden van je eigen troepen en je beoogde onderdanen de dood injagen omdat jij vindt ergens recht op te hebben is dus het goede doen volgens sommigen hier.

Duidelijk. Beetje beangstigend ook wel hoeveel mensen zoiets als zoete koek slikken als je het maar goed in beeld brengt. Stemt me droef voor de echte wereld
Zoals Jon en Stannis ook deden?
pi_172969928
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef Nielsch het volgende:
Dany heeft alle trekjes en kenmerken van een extreme fascist.
Zoals?
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:52:26 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172969934
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Precies! En dan Dany haten ipv bijv Tyrion en Varys want ze zijn slechte adviseurs geweest, waarom roept niemand om hun hoofden?
Double standards enzo helaas.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172969937
Niet alleen omdat ze er recht op heeft, maar ook omdat de Lannisters kut zijn.
pi_172969943
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

:')

[..]

Precies! En dan Dany haten ipv bijv Tyrion en Varys want ze zijn slechte adviseurs geweest, waarom roept niemand om hun hoofden?
Volgens mij roept iedereen al tijden dat Varys nutteloos is dit seizoen.
pi_172969956
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zoals Jon en Stannis ook deden?
Zoals iedereen in de serie doet met enige claim op de troon.
pi_172969961
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zoals Jon en Stannis ook deden?
Jon met Dany vergelijken :D :')
pi_172969963
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen omdat ze er recht op heeft, maar ook omdat de Lannisters kut zijn.
waarom heeft ze er recht op? haar vader is terecht afgezet en ze heeft nergens meer recht op...

zou mooi zijn als in het echt de kinderen van afgezette / vermoorde dictatoren jaren later maar even komen claimen dat ze recht hebben op de voormalige titel van hun vader...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172969989
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee over hoe ze nu al naar haar kijken en de preview van volgende week :) Je zag toch hoe ze Tyrion afbrandde? Terwijl Tyrion het beste is wat haar is overkomen _O-
Dus je snapt niet dat Dany het vertrouwen een beetje kwijt is in Tyrion en Varys en dat ze zint op wraak? Het valt nog mee dat er verder geen gevolgen zijn voor hem en Varys.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:55:48 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172970007
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij jou twijfel ik altijd of het slechts je verregaande slettenvrees is :')
Als je gewoon de serie hebt gevolgd, en weet hoe de schrijver van de boeken en de schrijvers van de serie zich uitlaten over feminisme, weet je eigenlijk al genoeg.

quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dany is op YouTube al de meest gehate, dus ik vraag me af of het kijkvee haar nog wel mag. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als=wanneer.

Je denkt toch niet dat het patriarchaat wegkomt met tegen haar zijn?

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ik het ook sneu vind voor Dickon.

Overigens heb ik het ook niet op Dani. :{ Maar ik zie wel goede bedoelingen naast haar machtsgeilheid. Goed, ze heeft ook veel meegemaakt dus echt gek is het niet dat ze tegenstanders moeilijk het voordeel van de twijfel geeft.

Denk alleen niet dat ze op de troon komt.
Sinds dat Sam bij zijn pa op bezoek is geweest weet je al dat ze dood gaan. Snap niet hoe dit voor iemand als een verrassing gaat komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172970043
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom heeft ze er recht op? haar vader is terecht afgezet en ze heeft nergens meer recht op...
Dat valt te betwisten. Dat een koning gek is betekent niet dat de Lannisters dan ineens wel de rechtmatige heersers zijn. Dat hebben ze enkel bereikt door een kingslayer. Tja.

Maar eigenlijk is het hele 'recht hebben op' complete onzin natuurlijk. Jon bekijkt dat veel democratischer. Je moet het verdienen aan de hand van je daden, niet je naam.

quote:
zou mooi zijn als in het echt de kinderen van afgezette dictatoren jaren later maar even komen claimen dat ze recht hebben op de voormalige titel van hun vader...
Een dictator is wat anders. Daarbij neemt iemand de macht zonder dat dat ooit is afgesproken. Je zou het beter kunnen vergelijken met een monarchie.

Dat het debiel is, ben ik het mee eens. Maar het werkt blijkbaar zo in GoT.
pi_172970060
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je gewoon de serie hebt gevolgd, en weet hoe de schrijver van de boeken en de schrijvers van de serie zich uitlaten over feminisme, weet je eigenlijk al genoeg.

[..]

Als=wanneer.

Je denkt toch niet dat het patriarchaat wegkomt met tegen haar zijn?

[..]

Sinds dat Sam bij zijn pa op bezoek is geweest weet je al dat ze dood gaan. Snap niet hoe dit voor iemand als een verrassing gaat komen.
Nouja Dickon volgde ook maar zijn pa. En ze zei zelf dat een dochter/zoon niet verantwoordelijk is voor haar pa zijn daden, maarja dat zal nu wel niet gelden. Alleen wanneer het haar uitkomt genot.
pi_172970074
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat valt te betwisten. Dat een koning gek is betekent niet dat de Lannisters dan ineens wel de rechtmatige heersers zijn. Dat hebben ze enkel bereikt door een kingslayer. Tja.

Maar eigenlijk is het hele 'recht hebben op' complete onzin natuurlijk. Jon bekijkt dat veel democratischer. Je moet het verdienen aan de hand van je daden, niet je naam.

[..]

Een dictator is wat anders. Daarbij neemt iemand de macht zonder dat dat ooit is afgesproken. Je zou het beter kunnen vergelijken met een monarchie.

Dat het debiel is, ben ik het mee eens. Maar het werkt blijkbaar zo in GoT.
De enige die er recht op had was Stannis. Lannisters hebben ook nergens recht op nee.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:59:04 #117
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172970080
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

zou mooi zijn als in het echt de kinderen van afgezette / vermoorde dictatoren jaren later maar even komen claimen dat ze recht hebben op de voormalige titel van hun vader...
In die logica: zou mooi zijn als je in het echt mensen hebt die lekker martelen, oorzaak zijn van de dood van hun eigen kinderen, het opblazen van gebouwen in je eigen stad, het vermoorden van een bijna complete familie op een bruiloft, etc _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172970112
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De enige die er recht op had was Stannis. Lannisters hebben ook nergens recht op nee.
Ik weet niet wie er recht op hadden als er geen Targaryen meer zouden zijn.
pi_172970114
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De enige die er recht op had was Stannis. Lannisters hebben ook nergens recht op nee.
Nouja, Cersei was wel de koningin-gemaal toen Robert nog leefde dus je zou nog kunnen zeggen dat zij het meeste recht erop heeft. Als Robert gewoon met Leanna was getrouwd was dit allemaal niet gebeurd, maarja Rhaegar moest haar zonodig meenemen. Eigenlijk is alles de schuld van de Targaryens.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172970132
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nouja Dickon volgde ook maar zijn pa. En ze zei zelf dat een dochter/zoon niet verantwoordelijk is voor haar pa zijn daden, maarja dat zal nu wel niet gelden. Alleen wanneer het haar uitkomt genot.
Dickon vecht toch ook tegen haar, dus ze veroordeeld hem om zijn daden :') Niet alles proberen te draaien zodat het goed uitkomt om Dany te bashen :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:03:32 #121
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_172970173
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat goud was al in Kings Landing aangekomen, net als de meerderheid van het leger. Cersei verliest dus amper wat.
Amper wat? Wat dacht je van moraal........
pi_172970227
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er recht op hadden als er geen Targaryen meer zouden zijn.
Misschien Gendry? Al weet ik niet hoe dat met bastards zit, maar his is Roberts zoon.
pi_172970250
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dickon vecht toch ook tegen haar, dus ze veroordeeld hem om zijn daden :') Niet alles proberen te draaien zodat het goed uitkomt om Dany te bashen :')
Dus? Hij heeft toch geen andere keus. Hij zei zelf dat hij de Tyrels niet wilde vermoorden. Rhagaer vocht ook voor de mad king.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:07:59 #124
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172970277
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Amper wat? Wat dacht je van moraal........
Ze schieten daar even een draak uit de lucht, en het enige wat ze verliezen zijn een paar manschappen. Moraal zal eerder stijgen :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172970305
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Misschien Gendry? Al weet ik niet hoe dat met bastards zit, maar his is Roberts zoon.
Robert had de troon ook niet rechtmatig, want dat was na het doden van de mad king.

De Targaryans deden het zeker enkel met elkaar? Geen huwelijk met andere families?
pi_172970310
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De enige die er recht op had was Stannis. Lannisters hebben ook nergens recht op nee.
Daarom Gendry ftw *O*
mag het weten
pi_172970373


Het is allemaal zoveel makkelijker op te lossen.
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 14:14:01 #128
35723 crew  GGMM
pi_172970408
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:12 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]

Het is allemaal zoveel makkelijker op te lossen.
Carolien Tensen als Queen inderdaad! _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172970425
Er komt gewoon een parlement :)
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:17:09 #130
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172970475
Ik begrijp er echt geen zak van. Die dragonbitch vraagt aan lordsnow wat ze moet doen, en hij zegt niet de draken gebruiken, en dan gebruikt ze dde draken en verbrand wagens.

Vraag 1: Hoe wist ze waar dat deel van het leger was?
Vraag 2: Wat zat er in die wagens en wist ze dat vantevoren?
Vraag3: Heeft ze nu wel geluisterd naar johnsnow of niet?

Ik denk zelf dat lordsnow wel zijn knie buigt, maar alleen om haar ten huwelijk te vragen, problem solved! Maar die drie vragen, ik snap het nog niet helemaal!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_172970491
Hoe gaaf zou het zijn als Dany, Jon en nog iemand op de draken de Night King tegemoet gaat terwijl ze de draken een pantser van dragonglass heeft gegeven? Als er een les is om mee te nemen van de field of fire is het wel dat draken niet perse onoverwinnelijk of onverslaanbaar zijn met zulke balista's. Jon gaat dragonglass uit de mijn halen voor wapens. Maar de draken kunnen wel wat bepantsering gebruiken.
mag het weten
pi_172970526
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:17 schreef govie het volgende:
Ik begrijp er echt geen zak van. Die dragonbitch vraagt aan lordsnow wat ze moet doen, en hij zegt niet de draken gebruiken, en dan gebruikt ze dde draken en verbrand wagens.

Vraag 1: Hoe wist ze waar dat deel van het leger was?
Vraag 2: Wat zat er in die wagens en wist ze dat vantevoren?
Vraag3: Heeft ze nu wel geluisterd naar johnsnow of niet?

Ik denk zelf dat lordsnow wel zijn knie buigt, maar alleen om haar ten huwelijk te vragen, problem solved! Maar die drie vragen, ik snap het nog niet helemaal!
:')
pi_172970541
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:17 schreef govie het volgende:
Ik begrijp er echt geen zak van. Die dragonbitch vraagt aan lordsnow wat ze moet doen, en hij zegt niet de draken gebruiken, en dan gebruikt ze dde draken en verbrand wagens.

Vraag 1: Hoe wist ze waar dat deel van het leger was?
Vraag 2: Wat zat er in die wagens en wist ze dat vantevoren?
Vraag3: Heeft ze nu wel geluisterd naar johnsnow of niet?

Ik denk zelf dat lordsnow wel zijn knie buigt, maar alleen om haar ten huwelijk te vragen, problem solved! Maar die drie vragen, ik snap het nog niet helemaal!
Hoe wist Euron waar de vloten van Dany waren?

Hoe Dany het wist is wel logisch, ze wisten dat Highgarden was aangevallen en aangezien er maar een aantal grote wegen zijn in Westeros is het vrij makkelijk om te weten waar een deel van het leger kan zijn.
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 14:20:55 #134
35723 crew  GGMM
pi_172970567
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:17 schreef govie het volgende:
Ik begrijp er echt geen zak van. Die dragonbitch vraagt aan lordsnow wat ze moet doen, en hij zegt niet de draken gebruiken, en dan gebruikt ze dde draken en verbrand wagens.

Vraag 1: Hoe wist ze waar dat deel van het leger was?
Vraag 2: Wat zat er in die wagens en wist ze dat vantevoren?
Vraag3: Heeft ze nu wel geluisterd naar johnsnow of niet?

Ik denk zelf dat lordsnow wel zijn knie buigt, maar alleen om haar ten huwelijk te vragen, problem solved! Maar die drie vragen, ik snap het nog niet helemaal!
1 slecht schrijfwerk.
2 voedsel, geen idee, ze deed maar wat. Sowieso dom om wagens te verbranden waar voorraad in zit. Altijd eerst kijken of je het zelf kan gebruiken.
3 half. Zij wilde naar the red keep gaan, dat heeft ze na Jon zn speechje niet gedaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:21:03 #135
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172970569
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe wist Euron waar de vloten van Dany waren?

Hoe Dany het wist is wel logisch, ze wisten dat Highgarden was aangevallen en aangezien er maar een aantal grote wegen zijn in Westeros is het vrij makkelijk om te weten waar een deel van het leger kan zijn.
thx, dat is een vraag opgelost.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_172970615
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Robert had de troon ook niet rechtmatig, want dat was na het doden van de mad king.

De Targaryans deden het zeker enkel met elkaar? Geen huwelijk met andere families?
Robert was gewoon geaccepteerd uiteindelijk in heel Westeros. Maar 1 opstandje in 20 jaar.
pi_172970623
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarom Gendry ftw *O*
Sowieso man. Volgende week eindelijk weer de Baratheon them _O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:23:43 #138
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172970631
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat goud was al in Kings Landing aangekomen, net als de meerderheid van het leger. Cersei verliest dus amper wat. Enige wat Dany daar bereikt heeft is wat mannetjes verbranden. En wat eten. Zag iemand anders typen dat ze puur die kant op ging voor het eten (en dat het raar was dat ze dat verbrande), maar dat is helemaal niet genoemd. Ze was het gewoon zat om te verliezen en wou wraak nemen.
Oh, ik dacht dat een deel van het goud nog vervoerd moest worden.

quote:
Sowieso raar dat mensen hier Dany afkraken omdat ze draken gebruikt in de oorlog. Alsof Cersei geen verschrikkelijke dingen heeft gedaan in de strijd. Door dingen die zij in gang heeft gezet zijn haar kinderen dood. Al het verraad e.d. wordt even vergeten hier. She had it coming. En dan nog komt ze er nu goed vanaf. Jaime en Bronn overleven het wel (die zwemmen gewoon weg), een draak goed verwond (nogal een anti climax met een tweede pijl..), al het goud binnen, etc. Maar ja, boehoe, wat is Dany onmenselijk en crazy. Als er iemand een mad queen is momenteel ... :o :X
Uiteindelijk zijn die draken ook maar een wapen. :Y

quote:
En lees overal op internet dat Dany afgezeken wordt om haar obsessie met ''bend the knee''.....tja, ben ik het op zich mee eens, maar tegelijkertijd prijzen ze Jon omdat hij er niet in mee gaat en lekker eigenwijs doet. Hij weet wat er op komst is, hij weet dat tijd zeldzaam is, hij weet dat zij nodig is en toch kiest hij nu om lekker in opstand te komen. Dat is net zo kinderachtig imo. Maar ja, ook dat wordt even vergeten.
Ze zijn nog jong, geef ze even. ;)

Gekker vind ik het dat iedereen maar hoopt op romantiek tussen Daenarys en Jon, terwijl die neef en nicht zijn. :r

quote:
Ik zeg niet dat Dany maar op de troon moet komen, maar probeer enkel te benoemen dat er heel erg veel double standards zijn momenteel. Heel veel dingen worden gewoon vergeten omdat het kan en even goed uitkomt.
Dat is doordat het verhaal on-the-spot wordt bedacht door andere schrijvers dan de oorspronkelijke, die zijn werk niet doet.

quote:
Beste deel van de aflevering was de Stark reunion. Al lijkt Sansa het niet heel tof te vinden dat haar zusje zo'n goede vechter is geworden (toffe fight!). En ik blijf me afvragen of Littlefinger nog een groot master plan heeft. Of wil hij echt puur Sansa bonen? Hij staat er altijd met een kleine glimlach...alles te observeren..alsof alles volgens plan gaat, maar welk plan? :'(
Ik denk dat Sansa zeer onder de indruk is, maar ook wat bang en eenzaam. Zowel haar broer als haar zus zijn erg verandert, tot het punt dat ze die twee niet langer herkent. Jon is ondertussen heer en meester, terwijl hij daar geen ervaring mee heeft, en het niet eens wil. Ze voelt zich niet
veilig en vertrouwd bij haar eigen familie.

LF is denk ik meer op weg naar een positie waar hij ontastbaar, doch machtig is. Een beetje als de Iron Bank. Tenminste, dat zou hij graag willen, denk ik. Wel heeft hij ogenschijnlijk een zwakte, namelijk een obsessie met de Stark-vrouwen, maar dat kan zijn om zijn doel te bereiken. Hij speelt een spel in vier dimensies, dus hij kijkt verder dan slechts veldslagen. Hij wil zelfs meer dan de oorlog winnen, want hij wil op de troon zitten in vrede óf oorlog.
1 + 1 = blauw
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 14:24:49 #139
35723 crew  GGMM
pi_172970652
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Robert had de troon ook niet rechtmatig, want dat was na het doden van de mad king.

De Targaryans deden het zeker enkel met elkaar? Geen huwelijk met andere families?
Jawel, Martells.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:25:13 #140
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172970661
Ser Davos,
First Grammar Nazi in the North, Nanny of the king, Knight of Onions, Loser of fingers Switcher of sides
pi_172970675
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt gewoon een parlement :)
Zoiets denk ik ook. Die GRRM laat zich nogal inspireren door de laatste eeuwen aan geschiedenis en we zien waar het overal op uit is gedraaid. Ik denk dat alle draken, wights etc dood zijn en vanaf dan alleen nog maar mensen die het moeten rooien.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:27:42 #142
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172970716
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:25 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook. Die GRRM laat zich nogal inspireren door de laatste eeuwen aan geschiedenis en we zien waar het overal op uit is gedraaid. Ik denk alle draken, wights etc dood zijn en vanaf dan alleen nog maar mensen die het moeten rooien.
I demand a trial by combat.

Sorry, according to The Law of Westeros book 13, article 323 paragraph 4 sub section c trial by combat is not allowed in the following cases:
...
...
...
...
Game of Thrones the Years after wordt een gruwelijke serie :P
pi_172970947
_O_ Het is echt officieel los. Wat heerlijk _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:38:30 #144
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172970970
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:49 schreef Nielsch het volgende:
hopelijk vind Qyburn een nog effectievere manier om die kutbeesten uit de lucht te schieten...
De schaal van die pijl vs die draak was wel veelzeggend, kun je wel een oog mee uitprikken, maar dat ding stuitert zo van ze kop af joh
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:39:55 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172971014
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ser Davos,
First Grammar Nazi in the North, Nanny of the king, Knight of Onions, Loser of fingers Switcher of sides
illiterate of the seas
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_172971015
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze schieten daar even een draak uit de lucht, en het enige wat ze verliezen zijn een paar manschappen. Moraal zal eerder stijgen :D
Was only a flesh wound! die draak doet het nog prima hoor. kusje van mama erop en volgende week gaat ie weer met die banaan
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172971021
Dany zei toch vorig seizoen tegen Daario dat ze zou trouwen om allianties te vormen? Zou de ultieme alliantie nu dan niet north-south zijn? Ik denk dat dit best wel eens het scenario kan zijn dat werkelijkheid wordt.
pi_172971074
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jawel, Martells.
Ah.
pi_172971131
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:40 schreef jpjedi het volgende:
Dany zei toch vorig seizoen tegen Daario dat ze zou trouwen om allianties te vormen? Zou de ultieme alliantie nu dan niet north-south zijn? Ik denk dat dit best wel eens het scenario kan zijn dat werkelijkheid wordt.
Lijkt me ook, al weet ik niet in hoeverre Jon zin heeft in om te überhaupt te trouwen. Wellicht dat Dany bij Euron aan kan kloppen en Theon als wedding present aanbieden, Euron staat er sowieso wel voor open.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:46:13 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172971159
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:23 schreef Kamina het volgende:

Uiteindelijk zijn die draken ook maar een wapen. :Y
En het is niet alsof Cersei (of anderen) zoiets hadden gehad van ''oh, leuk die draken, maar die zetten we lekker niet in hoor!'' als ze zelf draken zouden hebben gehad.

quote:
Gekker vind ik het dat iedereen maar hoopt op romantiek tussen Daenarys en Jon, terwijl die neef en nicht zijn.
Vind ik ook gek ja.

quote:
Dat is doordat het verhaal on-the-spot wordt bedacht door andere schrijvers dan de oorspronkelijke, die zijn werk niet doet.
Bedoelde eerder dat mensen (online) vaak bepaalde info ''vergeten'' (dingen die Cersei heeft gedaan bv), omdat dat hun op dat moment beter uitkomt (Dany bashen). Die dingen zijn opeens ''begrijpelijk'', maar als Dany een poging doet om een oorlog te winnen is ze de mad queen en breekt er drama uit _O-

quote:
Ik denk dat Sansa zeer onder de indruk is, maar ook wat bang en eenzaam. Zowel haar broer als haar zus zijn erg verandert, tot het punt dat ze die twee niet langer herkent. Jon is ondertussen heer en meester, terwijl hij daar geen ervaring mee heeft, en het niet eens wil. Ze voelt zich niet
veilig en vertrouwd bij haar eigen familie.
Goed punt ja ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:39 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Was only a flesh wound! die draak doet het nog prima hoor. kusje van mama erop en volgende week gaat ie weer met die banaan
Kan altijd gaan ontsteken natuurlijk. Of er zit gif op de pijl.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:46:50 #151
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172971176
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jawel, Martells.
Queen of Thorns was ook voorbestemd om met een Targ te trouwen. Ze trouwden ook gewoon buiten de familie maar ook met elkaar om de bloedlijn te beschermen.
And so is the past
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:10:08 #152
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_172971727
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze schieten daar even een draak uit de lucht, en het enige wat ze verliezen zijn een paar manschappen. Moraal zal eerder stijgen :D
Ik denk dat het moraal inderdaad flink gestegen is, dat kon je wel in de blikken van de ogen van de soldaten, dickon, jamie etc. etc. zien.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:15:44 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172971837
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:10 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ik denk dat het moraal inderdaad flink gestegen is, dat kon je wel in de blikken van de ogen van de soldaten, dickon, jamie etc. etc. zien.
Angst en verbazing zijn wat anders dan moraal dat instort. Maar iedereen ziet wat anders en dat kan ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172971944
Ik wou dat ik alle afleveringen van 1 seizoen achter elkaar kon kijken, dit wachten is ruk!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172971975
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:40 schreef jpjedi het volgende:
Dany zei toch vorig seizoen tegen Daario dat ze zou trouwen om allianties te vormen? Zou de ultieme alliantie nu dan niet north-south zijn? Ik denk dat dit best wel eens het scenario kan zijn dat werkelijkheid wordt.
Woww zal je dat denken ? :o
pi_172972006
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:23 schreef Kamina het volgende:

Gekker vind ik het dat iedereen maar hoopt op romantiek tussen Daenarys en Jon, terwijl die neef en nicht zijn. :r

De hele Targaryen-familie is één complete incestbende met broers, zussen, neven, nichten, vaders, moeders en kinderen die het met elkaar doen... dus ach...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172972189
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:40 schreef jpjedi het volgende:
Dany zei toch vorig seizoen tegen Daario dat ze zou trouwen om allianties te vormen? Zou de ultieme alliantie nu dan niet north-south zijn? Ik denk dat dit best wel eens het scenario kan zijn dat werkelijkheid wordt.
Dit is ook wat iedereen *min of meer* verwacht :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172972190
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De hele Targaryen-familie is één complete incestbende met broers, zussen, neven, nichten, vaders, moeders en kinderen die het met elkaar doen... dus ach...
De laatste generatie Lannisters ook. Verder vrij logisch aangezien het de twee meest favoriete personages zijn.
pi_172972265
krijgen we tegenwoordig helemaal geen bloot meer te zien ofzo? :( alleen maar een verwijzing naar dat missandei en greyworm van bil zijn gegaan ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972298
Dat zat gewoon in 1 van de voorgaande afleveringen.
pi_172972299
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:34 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De laatste generatie Lannisters ook. Verder vrij logisch aangezien het de twee meest favoriete personages zijn.
Hoe weet je dat? Tyrion zal sowieso wel veel populairder zijn onder got fans.
pi_172972307
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:37 schreef Slayage het volgende:
krijgen we tegenwoordig helemaal geen bloot meer te zien ofzo? :( alleen maar een verwijzing naar dat missandei en greyworm van bil zijn gegaan ;(
missandei en cersie laatst nog (zal wel een body double zijn geweest?)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:40:35 #163
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172972336
ben ik de enige die Qyburn top vindt met zijn wapens :D,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172972360
Dany is overigens Jon's tante, niet z'n nicht.
pi_172972370
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Wat? Dat Dany en Jon bij de meest populaire karakters horen of dat de laatste generatie Lannisters (Jaime/Cersei) aan incest doet?
pi_172972437
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

missandei en cersie laatst nog (zal wel een body double zijn geweest?)
ja was waarschijnlijk dezelfde dame als met de atonement van cersei, ze had dezelfde vormen
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat zat gewoon in 1 van de voorgaande afleveringen.
jaa maar vroegere seizoenen was het elke ep raak, bij de reviews van de eps gingen ze bij the independant (meen ik) zelfs turven hoeveel bloot er te zien was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972480
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben ik de enige die Qyburn top vindt met zijn wapens :D,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaat sowieso gebeuren lijkt me. gewoon alle walls elke 10 meter zon ding vestigen en bye bye drogon
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972503
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wou dat ik alle afleveringen van 1 seizoen achter elkaar kon kijken, dit wachten is ruk!
dat kan ook met seizoen 1 tot en met 6 ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:48:45 #169
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172972520
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat gaat sowieso gebeuren lijkt me. gewoon alle walls elke 10 meter zon ding vestigen en bye bye drogon
:Y Dany die eerst zo arrogant deed omdat ze 3 sterke draken heeft, maar Qyburn heeft anti-drakenwapens dus ik vind de lannisters nu in het voordeel ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:50:34 #170
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172972567
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:34 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De laatste generatie Lannisters ook. Verder vrij logisch aangezien het de twee meest favoriete personages zijn.
Jamie heeft ook een van de mooiste achtergrond verhalen :) en is de held van t verleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door oganesson op 07-08-2017 16:08:19 ]
pi_172972572
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jamie en Bronn peren hem naar KL
jaimie wordt prisoner en zijn de rollen straks omgedraaid wanneer tyrion jaimie bezoekt in zijn cell :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972612
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y Dany die eerst zo arrogant deed omdat ze 3 sterke draken heeft, maar Qyburn heeft anti-drakenwapens dus ik vind de lannisters nu in het voordeel ;)
hele lanister army is weggevaagd lieverd. cersei heeft niet te willen imo.

hoewel ze het wel had over the golden compagnie.

randyl tarly zagen we overigens niet in de battle....
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972629
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:50 schreef oganesson het volgende:

[..]

Jamie heeft ook een van de mooiste achtergrond verhalen :) en is de hele van t verleden.
wablief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:55:30 #174
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172972700
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

hele lanister army is weggevaagd lieverd. cersei heeft niet te willen imo.

hoewel ze het wel had over the golden compagnie.

randyl tarly zagen we overigens niet in de battle....
juist, Cersei heeft nog wel een troef achter de hand dus :)

misschien wint Dany deze strijd wel, maar na de white walker oorlog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172972744
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dany is op YouTube al de meest gehate, dus ik vraag me af of het kijkvee haar nog wel mag. :P
haters gonna hate, hoge bomen vangen veel wind je weets and a dragon does not concern himself with the opinion of sheep je weetz
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972775
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:55 schreef TheVoice4ever het volgende:

misschien wint Dany deze strijd wel, maar na de white walker oorlog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dany gaat geen villain worden, ze gaat dood tijdens de strijd met de ww's
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972823
Als cersei de golden compagnie gaat inhuren, komen die dan ook nog de second sons tegen op de weg naar Westeros? Die heeft Dany nog achter de hand op Essos toch?
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 16:00:12 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172972828
Ze flirten in de serie met wat mad Queen momenten voor Dany. Maar ze gaat echt niet vol mad evil Queen hoor, daarvoor is ze weer te redelijk.
pi_172972845
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen omdat ze er recht op heeft, maar ook omdat de Lannisters kut zijn.
eigenlijk zijn de meerderheid van de lannisters best tof atm, alleen jammer van cersei
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:17 schreef govie het volgende:
Ik begrijp er echt geen zak van. Die dragonbitch vraagt aan lordsnow wat ze moet doen, en hij zegt niet de draken gebruiken, en dan gebruikt ze dde draken en verbrand wagens.

jon zei zoiets als, "wanneer je steden afbrandt ben je net als cersei"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172972865
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:00 schreef jpjedi het volgende:
Als cersei de golden compagnie gaat inhuren, komen die dan ook nog de second sons tegen op de weg naar Westeros? Die heeft Dany nog achter de hand op Essos toch?
dan krijgen we weer die Tata misschien in de show
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:04:55 #181
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172972931
Hoe lang duurt het voordat HBO van Ziggo deze aflevering online heeft staan. Iemand die dit weet?
Dit, dus.
pi_172973088
gewoon omdat het kan :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172973093
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Tyrion zal sowieso wel veel populairder zijn onder got fans.
Arya, Dany, Tyrion was mijn top drie vanaf aflevering 1, seizoen 1.
Vind het mooi dat Dany nu eindelijk voet aan land heeft gezet in Westeros, draken blijven _O_ Maar Arya/Tyrion > Dany atm.
mag het weten
pi_172973162
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:11 schreef Slayage het volgende:
gewoon omdat het kan :P

[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan /repost
mag het weten
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:15:56 #185
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172973203
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan /repost
Bend the knee / Marry Me.
pi_172973210
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Arya, Dany, Tyrion was mijn top drie vanaf aflevering 1, seizoen 1.
Vind het mooi dat Dany nu eindelijk voet aan land heeft gezet in Westeros, draken blijven _O_ Maar Arya/Tyrion > Dany atm.
Ik vind Tyrion niet meer zo boeiend sinds hij uit KL is en Dany was vanaf seizoen 2 al irritant aan het worden . Arya is tof ja. Zeer mooie ontwikkeling ook qua personage.
pi_172973224
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Bend the knee / Marry Me.
Dat zou nogal een cheesy maar wel leuke plottwist zijn.

Dany: bend the knee
Jon:allright.. if you marry me! *;
mag het weten
pi_172973255
#teamDany

😜
pi_172973256
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Bend the knee / Marry Me.
dat zou wel het probleem oplossen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172973264
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vind Tyrion niet meer zo boeiend sinds hij uit KL is en Dany was vanaf seizoen 2 al irritant aan het worden . Arya is tof ja. Zeer mooie ontwikkeling ook qua personage.
In Westeros was ie ook beter op zijn gemak. Eenmaal in Essos begon het bergafwaarts te gaan. Terug op Westeros heeft ie zijn oude vorm nog niet hervonden helaas.
mag het weten
pi_172973304
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

In Westeros was ie ook beter op zijn gemak. Eenmaal in Essos begon het bergafwaarts te gaan. Terug op Westeros heeft ie zijn oude vorm nog niet hervonden helaas.
zijn vorm had hij ook deels te danken aan zijn omgeving uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172973333
Het moment dat Brienne vraagt wie Arya haar zulke skills geleerd heeft, was het antwoord: no one. Syrio Forel = Jaqen H'ghar confirmed :+
mag het weten
pi_172973381
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:42 schreef Poes. het volgende:
Dany is overigens Jon's tante, niet z'n nicht.
Ja, dat dus! Ik dacht al: neef en nicht? huh? Nee hoor, tante en neefje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172973382
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

In Westeros was ie ook beter op zijn gemak. Eenmaal in Essos begon het bergafwaarts te gaan. Terug op Westeros heeft ie zijn oude vorm nog niet hervonden helaas.
Komt ook door de schrijvers. Hebben geen idee wat ze met hem moeten.
pi_172973517
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:00 schreef Momo... het volgende:
Ze flirten in de serie met wat mad Queen momenten voor Dany. Maar ze gaat echt niet vol mad evil Queen hoor, daarvoor is ze weer te redelijk.
Aerys was in het begin ook redelijk en sympathiek O-)
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_172973575
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Aerys was in het begin ook redelijk en sympathiek O-)
Bij Aerys ging het ook mis toen hij Tywin begon te beledigen en niet meer serieus nam. Tywin was een god als hand of the king.
pi_172973856
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:24 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Komt ook door de schrijvers. Hebben geen idee wat ze met hem moeten.
Hij is in ieder goed gepositioneerd om een tweede kingslayer te worden
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:50:52 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172973905
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Arya, Dany, Tyrion was mijn top drie vanaf aflevering 1, seizoen 1.
Vind het mooi dat Dany nu eindelijk voet aan land heeft gezet in Westeros, draken blijven _O_ Maar Arya/Tyrion > Dany atm.
Precies dezelfde top drie hier O+ Davos en Sansa begin ik ook steeds leuker te vinden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172974210
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies dezelfde top drie hier O+ Davos en Sansa begin ik ook steeds leuker te vinden.
The Hound is ook cool.
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:11:26 #200
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172974307
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

dany gaat geen villain worden, ze gaat dood tijdens de strijd met de ww's
oke als jij het zegt :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172974411
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

eigenlijk zijn de meerderheid van de lannisters best tof atm, alleen jammer van cersei

Dat zoontje van haar was anders een sadistische psychopaat, dat noem ik niet echt tof. Of bedoel je alleen de nu nog levenden?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172974663
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:15 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Dat zoontje van haar was anders een sadistische psychopaat, dat noem ik niet echt tof. Of bedoel je alleen de nu nog levenden?
atm geef ik ook aan idd ;)

er zijn er maar drie over.

uiteraard us joff en cersei sinds dag 1 ruk geweest, jaimie heeft een positieve transformatie gemaakt en tyrion en tywin zijn zijn sinds dag 1 tof. tommen en myrcella waren ook hele gewone kinderen niks geks.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172974709
wat zegt randyl tarly tegen jaimie in de scene vlak voordat het los gaat aan het einde?

"with your permission flogging .... has a marked effect on mobility"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172974987
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:27 schreef Slayage het volgende:
wat zegt randyl tarly tegen jaimie in de scene vlak voordat het los gaat aan het einde?

"with your permission flogging .... has a marked effect on mobility"
Ging dat niet over de boeren die hun oogst moesten afstaan?

Peasants?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:40:06 #205
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172974995
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:27 schreef Slayage het volgende:
wat zegt randyl tarly tegen jaimie in de scene vlak voordat het los gaat aan het einde?

"with your permission flogging .... has a marked effect on mobility"
stragglers.
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:40:32 #206
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172975008
aka; soldaten die ons ophouden lichamelijk straffen.
pi_172975033
weet ik eindelijk de context van mijn wallie die een tijdje heb staan :P



het was overigens de kortste ep ooit lees ik, but worth it uiteraard

[ Bericht 9% gewijzigd door Slayage op 07-08-2017 17:49:40 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975044
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:40 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

stragglers.
thanks!

quote:
a person or animal that is last in a group to do something or the last to get to or leave a place:
We watched the last of the stragglers come in, three hours after the first runner.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975097
_O_

i LOLed hiero

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975237
quote:
LF is denk ik meer op weg naar een positie waar hij ontastbaar, doch machtig is. Een beetje als de Iron Bank. Tenminste, dat zou hij graag willen, denk ik. Wel heeft hij ogenschijnlijk een zwakte, namelijk een obsessie met de Stark-vrouwen, maar dat kan zijn om zijn doel te bereiken. Hij speelt een spel in vier dimensies, dus hij kijkt verder dan slechts veldslagen. Hij wil zelfs meer dan de oorlog winnen, want hij wil op de troon zitten in vrede óf oorlog.
Het is jammer dat de serie de boeken heeft ingehaald, want daardoor zijn de vele masterplans die GRRM had ingebouwd in het beste geval aan het verwateren en in het slechtste geval gewoon rücksichtslos afgekapt. Om de joker te parafraseren: Varys had plans, Littlefinger had plans, Penthos had plans, Dorne had plans. All little schemers, trying to control their world.

Maar Penthos is niet meer in beeld geweest na de eerste seizoenen, Dorne is snel afgescheept (hoewel ze in het boek een enorm wraakplan hadden) en Varys verdient bepaald zijn gage niet als adviseur van dany. LF is de ergste schemer: dit hele spel om de troon is begonnen door de eerste moord op de hand of the king van Robert te laten plegen. Hij heeft geen obsessie met Stark-vrouwen, maar met Tully-vrouwen. De ene Tully kon hij niet krijgen, de andere heeft hij voor zijn plannen misbruikt (John Arryns vrouw), de derde (half Stark maar met Tully bloed) heeft hij als volgende obsessie. Ook Olenna Tyrell heeft hij voor zijn karretje gespannen met de moord op Geoffrey. Het lijkt erop dat hij het liefst zoveel mogelijk grote clans wil controleren (Stark, Arryn, Tyrell), maar bij Lannister en Baratheon leek dat niet te lukken omdat Baratheon na Roberts dood reeds uitgespeeld was en Geoffrey gewoon bij Lannister in te schalen was.

Qua fanfavorieten: Bronn heeft een enorme fanbase in Engeland. Jerome Flynn heeft al geroepen dat het hem zelf ook nogal verbaasde. Persoonlijk vond ik Barristan Selmy, the Hound en Davos leuk, maar dat komt eerder omdat ik de drie acteurs van heel andere rollen ken in o.a. KRO Detectives.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_172975331
we nu wel twee van de drie battles die we konden verwachten achter de rug, sea battle, land battle deze week en sowieso 1 bij the wall nog die aan zit te komen.

ik verwacht eerlijk gezegd nu niet meer dat dany kingslanding gaat aanvallen. iedereen in haar omgeving zegt dat ze dat niet moet doen, nu zelfs jon.

jaimie > cersei?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:02:05 #212
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975368
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:45 schreef Slayage het volgende:
_O_

i LOLed hiero

[ afbeelding ]
Ja, dat was een echte tongue-in-cheek! :T

_O_
1 + 1 = blauw
pi_172975382
deze was me ontgaan _O- stannis :7

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975407
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan blijven er maar weinig mensen over waar je fan van kunt zijn. Denk dat we dan alleen fan van Cersei kunnen zijn. Want Jon was eigenlijk ook gedoemd geweest zonder LF.
Je kunt dan fan zijn van Baelish en Varys, de enige twee echte selfmade men van Westeros.
pi_172975439
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:04 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Je kunt dan fan zijn van Baelish en Varys, de enige twee echte selfmade men van Westeros.
je vergeet jon...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:07:19 #216
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975464
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:02 schreef Slayage het volgende:
deze was me ontgaan _O- stannis :7

[ afbeelding ]
:D
1 + 1 = blauw
pi_172975470
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:45 schreef Slayage het volgende:
_O_

i LOLed hiero

[ afbeelding ]
Geweldige scene was dat _O_ Kan niet wachten om Arya met Jon te zien vechten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:08:22 #218
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975486
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vergeet jon...
Hij is eerder made by others unwillingly.
1 + 1 = blauw
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:08:26 #219
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172975488
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:02 schreef Slayage het volgende:
deze was me ontgaan _O- stannis :7

[ afbeelding ]
GRAMMAR NAZI IN THE NORTH! GRAMMAR NAZI IN THE NORTH!
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:10:24 #220
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975528
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Geweldige scene was dat _O_ Kan niet wachten om Arya met Jon te zien vechten.
Heel even dacht ik dat Sansa misschien wel Arya zag als een nieuwe manier van vechten; niet langer denken in nummers, maar in vaardigheden (zoals we zien bij de Dothraki, of voorheen zagen bij Robb Stark).
1 + 1 = blauw
pi_172975542
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:10 schreef Kamina het volgende:

[..]

Heel even dacht ik dat Sansa misschien wel Arya zag als een nieuwe manier van vechten; niet langer denken in nummers, maar in vaardigheden (zoals we zien bij de Dothraki, of voorheen zagen bij Robb Stark).
wat
pi_172975544
quote:
12s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:08 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hij is eerder made by others unwillingly.
true dat!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975562
Jamie is ook wel een zielige man ;( Weer probeerde hij duizenden mensen te redden door alleen Dany te vermoorden en dat allemaal voor Cersei. Hij wil zelfs voor haar sterven.
pi_172975581
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:12 schreef hafcfan het volgende:
Jamie is ook wel een zielige man ;( Weer probeerde hij duizenden mensen te redden door alleen Dany te vermoorden en dat allemaal voor Cersei. Hij wil zelfs voor haar sterven.
"truly lost" ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:15:14 #225
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975602
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

wat
Het verschil in kunde was duidelijk; Brianne is een sterke soldaat, maar vooral omdat ze een vrouw is die krachtiger is dan veel mannen. Arya is een zeer kleine dame, maar wist Brianne te evenaren, zo niet te overmeesteren.

Sansa keek eerst verbaasd, en later vol begrip, en zelfs een beetje slinks, op een LF-achtige manier. Sansa is slim; ze leert van alles dat ze meemaakt. Een beetje als haar moeder, iig qua sterkte, maar met minder trots en meer pit.

Althans, zo zie ik het. :)
1 + 1 = blauw
pi_172975707
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:15 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het verschil in kunde was duidelijk; Brianne is een sterke soldaat, maar vooral omdat ze een vrouw is die krachtiger is dan veel mannen. Arya is een zeer kleine dame, maar wist Brianne te evenaren, zo niet te overmeesteren.

Sansa keek eerst verbaasd, en later vol begrip, en zelfs een beetje slinks, op een LF-achtige manier. Sansa is slim; ze leert van alles dat ze meemaakt. Een beetje als haar moeder, iig qua sterkte, maar met minder trots en meer pit.

Althans, zo zie ik het. :)
Ik snap wat je bedoelt, maar dat je dan de Dothraki noemt. :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:23:22 #227
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172975737
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar dat je dan de Dothraki noemt. :')
Zonder armor; een volk dat zich kenmerkt door natural selection? Ja, ik denk dat zij wel meer skill hebben dan slechts kracht of stukken metaal om hun lijf. :Y
1 + 1 = blauw
pi_172975763
"glorious" die laatste scene, ik zat en te huiveren dat dany mogelijk neer zou gaan, maar ook te huiveren dat bron dood zou gaan, wel played!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975769
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zonder armor; een volk dat zich kenmerkt door natural selection? Ja, ik denk dat zij wel meer skill hebben dan slechts kracht of stukken metaal om hun lijf. :Y
Zij hebben juist vooral strength in numbers.
pi_172975801
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

"truly lost" ;(
Echt sneu. ;( Al ga ik er nog steeds vanuit dat hij uiteindelijk wel overloopt.
pi_172975821
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:25 schreef Slayage het volgende:
"glorious" die laatste scene, ik zat en te huiveren dat dany mogelijk neer zou gaan, maar ook te huiveren dat bron dood zou gaan, wel played!

[ afbeelding ]
Je dacht serieus dat Dany dood kon gaan? _O-
pi_172975827
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zij hebben juist vooral strength in numbers.
Mwah. Ook wel qua skills toch? Zelfs Robert was bang voor ze in open field.
pi_172975829
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zonder armor; een volk dat zich kenmerkt door natural selection? Ja, ik denk dat zij wel meer skill hebben dan slechts kracht of stukken metaal om hun lijf. :Y
sws, de dothraki of the grass sea zijn overduidelijk gebaseerd op de steppen volkeren uit centraal azie, mongolen/hunnen/turken

ingaan tegen hun paarden en tegen hun lichte bepantsering waardoor ze vreselijk snel en wendbaar waren, was simply out of the question.

die opmerking van die dothraki tegen tyrion was uiteraard terecht
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975849
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je dacht serieus dat Dany dood kon gaan? _O-
dood niet, maar wel neer, mogelijk zelfs drogon er aan zou gaan, nee ik verwacht dat dany dood gaat in de strijd tegen de ww's ik neem de visioen in the house of the dying namelijk als foreshadowing voor haar dood.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975864
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

sws, de dothraki of the grass sea zijn overduidelijk gebaseerd op de steppen volkeren uit centraal azie, mongolen/hunnen/turken

ingaan tegen hun paarden en tegen hun lichte bepantsering waardoor ze vreselijk snel en wendbaar waren, was simply out of the question.

die opmerking van die dothraki tegen tyrion was uiteraard terecht
Zo terecht was die opmerking niet. Hun hadden een draak en de Lannisters waren met veel minder en totaal niet voorbereid op wat er aankwam. Ik vond het nog knap dat de meesten in die rij bleven staan :@
pi_172975908
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zo terecht was die opmerking niet. Hun hadden een draak en de Lannisters waren met veel minder en totaal niet voorbereid op wat er aankwam.
zelfs als je die draak weg zou halen. infanterie alleen kan niks doen tegen cavalerie, die paarden zijn de tanks van vroegah, zoals bron zei, "they are going to swamp us" en dat zei hij voordat drogon in de lucht verscheen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975916
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vond het nog knap dat de meesten in die rij bleven staan :@
zoals een goede soldaat betaamt :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172975924
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

zelfs als je die draak weg zou halen. infanterie alleen kan niks doen tegen cavalerie, die paarden zijn de tanks van vroegah, zoals bron zei, "they are going to swamp us" en dat zei hij voordat drogon in de lucht verscheen.
Ja daarom was het geen eerlijk gevecht. De cavalerie van de Lannisters was niet aanwezig. De meeste mannen waren er niet en dan nog die draak lol. Laten we wel wezen dit was echt een 20-80 gevecht ofzo.
pi_172975939
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

zoals een goede soldaat betaamt :7
Mwah. Dany had van te voren ook ff kunnen vragen wie zich al wou overgeven. Denk dat er genoeg dan meteen overliepen. :D
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:37:12 #240
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172975977
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mwah. Dany had van te voren ook ff kunnen vragen wie zich al wou overgeven. Denk dat er genoeg dan meteen overliepen. :D
Daar hebben ze voor getekend toch, als dom kannonenvoer dat ze zijn.
wooblabalurg
  PR en moderator maandag 7 augustus 2017 @ 18:37:22 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172975982
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:25 schreef Slayage het volgende:
"glorious" die laatste scene, ik zat en te huiveren dat dany mogelijk neer zou gaan, maar ook te huiveren dat bron dood zou gaan, wel played!

[ afbeelding ]
Hmm wel beetje jammer dat die vleugel zo hop door de boom snijdt zonder überhaupt een takje/blaadje te bewegen.

Heeft een cgi tjap niet helemaal op zitten letten :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172976000
Zag er spectaculair uit hoor, alleen een beetje jammer dat we Ed Sheeran niet in een hoopje as hebben zien veranderen.
pi_172976010
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar hebben ze voor getekend toch, als dom kannonenvoer dat ze zijn.
Ik denk niet dat ze echt een keus hebben.
pi_172976051
Had ook wel medelijden met Tyrion. Die kon het ook niet aanzien ;(
pi_172976067
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar hebben ze voor getekend toch, als dom kannonenvoer dat ze zijn.
mwah "getekend" je wordt gewoon opgeroepen als jouw lord daar om vraagt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976084
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm wel beetje jammer dat die vleugel zo hop door de boom snijdt zonder überhaupt een takje/blaadje te bewegen.

Heeft een cgi tjap niet helemaal op zitten letten :D
dat ging te snel voor mij, ik zag de boom wel, maar kon niet maken of daar iets mee gedaan werd of niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf maandag 7 augustus 2017 @ 18:46:11 #247
364681 over_hedge
pi_172976142
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm wel beetje jammer dat die vleugel zo hop door de boom snijdt zonder überhaupt een takje/blaadje te bewegen.

Heeft een cgi tjap niet helemaal op zitten letten :D
Dat zijn ze waarschijnlijk niet vergeten, maar gewoon expres zo gelaten omdat het niet de moeite is om dat aan te passen.

Je wilt niet weten hoeveel extra tijd en moeite het kost om die boom realistisch mee te laten bewegen met de draak.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_172976203
Allerliefst, wat moet deze aflevering een hoop werk zijn geweest. Zelfs de Batle of the Bastards is er niks bij.

Mazzel voor Jaime dat Billy Bones een weg van Skeleton Island heeft gevonden.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_172976215
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:25 schreef Slayage het volgende:
"glorious" die laatste scene, ik zat en te huiveren dat dany mogelijk neer zou gaan, maar ook te huiveren dat bron dood zou gaan, wel played!

[ afbeelding ]
Ik vond dat net een Harry Potter rip off:
mag het weten
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:49:54 #250
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172976217
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zij hebben juist vooral strength in numbers.
In deze battle ja, maar niet die 10.000's, waarover gesproken werd.

quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

sws, de dothraki of the grass sea zijn overduidelijk gebaseerd op de steppen volkeren uit centraal azie, mongolen/hunnen/turken

ingaan tegen hun paarden en tegen hun lichte bepantsering waardoor ze vreselijk snel en wendbaar waren, was simply out of the question.

die opmerking van die dothraki tegen tyrion was uiteraard terecht
Zeker, maar we weten hoe het met hen afliep toen ze in andere landen kwamen, toch? ;)
1 + 1 = blauw
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:50:45 #251
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172976235
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm wel beetje jammer dat die vleugel zo hop door de boom snijdt zonder überhaupt een takje/blaadje te bewegen.

Heeft een cgi tjap niet helemaal op zitten letten :D
Dat viel mij ook op. ja. Beetje slordig. :{

Dat water dat week voor het overvliegen van de draak, wat was dat? Het was een bewuste keuze, want CGI, maar waarom?
1 + 1 = blauw
pi_172976251
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vond dat net een Harry Potter rip off:
[ afbeelding ]
En ik zag Smaug weer in beeld :{ Veel afkijk genot ja
pi_172976272
hopelijk binnenkort ook een sparretje tussen Arya en Jon zoals iemand al noemde :) Vond deze al vet _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:52:31 #254
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172976285
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En ik zag Smaug weer in beeld :{ Veel afkijk genot ja
SMaug was net te laat, goud was al in Kings Landing.
pi_172976354
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:49 schreef Kamina het volgende:

[..]

In deze battle ja, maar niet die 10.000's, waarover gesproken werd.

[..]

Zeker, maar we weten hoe het met hen afliep toen ze in andere landen kwamen, toch? ;)
hele koninkrijken vernietigd en bergen schedels achter gelaten idd ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976366
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vond dat net een Harry Potter rip off:
[ afbeelding ]
meh, laag over water vliegen heeft potter geen patent op :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976370
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm wel beetje jammer dat die vleugel zo hop door de boom snijdt zonder überhaupt een takje/blaadje te bewegen.

Heeft een cgi tjap niet helemaal op zitten letten :D
Ik heb dat stukje zo'n 10 keer gerepeat, maar ik zie echt een tak aan de kant gaan, van de boom op de voorgrond, niet de grotere boom daar achter. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_172976386
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:51 schreef poker4lifee het volgende:
hopelijk binnenkort ook een sparretje tussen Arya en Jon zoals iemand al noemde :) Vond deze al vet _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976390
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

meh, laag over water vliegen heeft potter geen patent op :P
Nee, idem met Bronn en de Hobbit tribute dan :P

Geen patent maar wel doet me denken aan :+
mag het weten
pi_172976411
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, idem met Bronn en de Hobbit tribute dan :P
?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976459
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

?
Niet gezien hoe die ene Bronn dude in de Hobbit Smaug neerhaalde met een Balista?
Nou, net zo'n gelijkenis :P
mag het weten
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:00:30 #262
35723 crew  GGMM
pi_172976463
Die zombies zijn allemaal uit de walking dead gestolen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172976492
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vergeet jon...
Meh.. Jon had privileges die normale mensen niet hebben. Hij is dan wel een bastard maar wel een van Ned (op papier). De noordelingen zouden hem nooit tot hun vorst hebben verkozen als ie dat niet was.
pi_172976499
overigens wordt er wel gehint naar een jon dany koppeling, davos tegen jon, "ive noticed you looking at her "heart". jon ontkende zijn observatie niet maar zei, daar is geen tijd voor. en ook reageerde jon deze ep in de cave niet negatief toen dany haar vroeg om te buigen. hint hint hint

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:02:37 #265
35723 crew  GGMM
pi_172976509
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:02 schreef Slayage het volgende:
overigens wordt er wel gehint naar een jon dany koppeling, davos tegen jon, "ive noticed you looking at her "heart". jon ontkende zijn observatie niet maar zei, daar is geen tijd voor. en ook reageerde jon deze ep in de cave niet negatief toen dany haar vroeg om te buigen. hint hint hint

[ afbeelding ]
Goed werk Sherlock.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172976517
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet gezien hoe die ene Bronn dude in de Hobbit Smaug neerhaalde met een Balista?
Nou, net zo'n gelijkenis :P
meest voor de hand liggende optie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976534
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:02 schreef Slayage het volgende:
overigens wordt er wel gehint naar een jon dany koppeling, davos tegen jon, "ive noticed you looking at her "heart". jon ontkende zijn observatie niet maar zei, daar is geen tijd voor. en ook reageerde jon deze ep in de cave niet negatief toen dany haar vroeg om te buigen. hint hint hint

[ afbeelding ]
JA WOW WAT KNAP GEZIEN. Nog iets gezien wat niemand zag Hans?
pi_172976536
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goed werk Sherlock.
de nada :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:04:20 #269
35723 crew  GGMM
pi_172976555
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

JA WOW WAT KNAP GEZIEN. Nog iets gezien wat niemand zag Hans?
BLIJF IN DIT TOPIC, MISSCHIEN ONTHULT SLAYAGE NOG WEL EEN SPANNEND GEHEIM!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172976557
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

JA WOW WAT KNAP GEZIEN. Nog iets gezien wat niemand zag Hans?
zo een derde watch doen, ik zal opletten :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976580
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

BLIJF IN DIT TOPIC, MISSCHIEN ONTHULT SLAYAGE NOG WEL EEN SPANNEND GEHEIM!
WIST JIJ AL DAT DANY FAMILIE IS VAN JON?
pi_172976585
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

BLIJF IN DIT TOPIC, MISSCHIEN ONTHULT SLAYAGE NOG WEL EEN SPANNEND GEHEIM!
BLIJF IN DIT TOPIC, MISSCHIEN ZAL GGMM OOIT AZIJNPISSER AF WORDEN
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:05:47 #273
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172976603
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:02 schreef Slayage het volgende:
overigens wordt er wel gehint naar een jon dany koppeling, davos tegen jon, "ive noticed you looking at her "heart". jon ontkende zijn observatie niet maar zei, daar is geen tijd voor. en ook reageerde jon deze ep in de cave niet negatief toen dany haar vroeg om te buigen. hint hint hint

[ afbeelding ]
Ik negeer een vrouw ook als ze 10x iets vraagt terwijl ze het antwoord al weet.
pi_172976605
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

WIST JIJ AL DAT DANY FAMILIE IS VAN JON?
BEWIJS!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976609
Ik moet echt seizoen 1-3 weer eens kijken, ik vergeet een boel van die familie achtergronden
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:06:13 #276
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172976619
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik moet echt seizoen 1-3 weer eens kijken, ik vergeet een boel van die familie achtergronden
1 woord:
Incest.
pi_172976631
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik moet echt seizoen 1-3 weer eens kijken, ik vergeet een boel van die familie achtergronden
Zo nou, dat zou ik dan maar eens doen!!
pi_172976680
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik moet echt seizoen 1-3 weer eens kijken, ik vergeet een boel van die familie achtergronden
mwah nergens voor nodig gek veel meer dan leuke achtergrond info is het zelden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976684
Het geeft me in ieder geval een veilig gevoel, dat mochten de Duitsers weer binnenvallen we hier meer dan genoeg militaire kennis hebben om ze binnen drie dagen volledig op te rollen.
pi_172976690
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo nou, dat zou ik dan maar eens doen!!
in de zomer doe ik niet aan tv bingen

(zegt ie terwijl ie wel uren aan fok en sport verkwanselt)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172976711
Zou Oberyn een kans maken tegen Drogo?
pi_172976751
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:08 schreef JamesHustle het volgende:
Zou Oberyn een kans maken tegen Drogo?
moet de night king eerst ff zijn ding doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172976773
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

moet de night king eerst ff zijn ding doen
Als ze beiden nog leefde.
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:11:26 #284
35723 crew  GGMM
pi_172976797
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:10 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Als ze beiden nog leefde.
Doen ze ook. Is regelmatig naar gehint in de serie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172976813
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:08 schreef JamesHustle het volgende:
Zou Oberyn een kans maken tegen Drogo?
Khal Drogo is juist doodgegaan omdat hij geraakt werd met een zwaard en de wond niet liet verzorgen, waardoor het geïnfecteerd raakte. Met een beetje gif van Oberyn was hij nog sneller dood gegaan ;)
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:12:41 #286
35723 crew  GGMM
pi_172976843
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Khal Drogo is juist doodgegaan omdat hij geraakt werd met een zwaard en de wond niet liet verzorgen, waardoor het geïnfecteerd raakte. Met een beetje gif van Oberyn was hij nog sneller dood gegaan ;)
Liet hij niet juist zijn wond verzorgen door die heks? Die hem juist vergiftigde?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172976849
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ paar keer opnieuw gekeken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172976897
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Liet hij niet juist zijn wond verzorgen door die heks? Die hem juist vergiftigde?
idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:15:25 #289
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_172976926
Allemachtig wat een aflevering
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:17:08 #290
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172976971
Dit was nice
pi_172976978
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Liet hij niet juist zijn wond verzorgen door die heks? Die hem juist vergiftigde?
Nee, hij wilde zich niet laten helpen door haar. Dus zelf verantwoordelijk voor de infectie, uiteindelijk is het wel de heks die hem een kasplantje heeft gemaakt.
pi_172977015
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:15 schreef ondeugend het volgende:
Allemachtig wat een aflevering
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172977061
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee, hij wilde zich niet laten helpen door haar.
kijk die ep nog een keer, lieverd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 19:20:09 #294
35723 crew  GGMM
pi_172977065
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee,
Wel.


5:59

Bijzonder hoeveel mensen gewoon de helft vergeten en dan overtuigd zijn voor hun gelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172977086
truly lost die jaimie

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172977112
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:20 schreef Slayage het volgende:
truly lost die jaimie

[ afbeelding ]
Jamie _O_ _O_ Weer bijna Westeros gered.
pi_172977131
Valt me nu pas op hoe onrealistisch die 'zink naar de bodem' scene is. Het is maar een paar meter uit de kust, die gewoon een zandstrandje heeft, en dan opeens al 10 meter diep??
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172977144
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jamie _O_ _O_ Weer bijna Westeros gered.
westeros redden door westeros enige kans op overleven te doden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172977166
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

westeros redden door westeros enige kans op overleven te doden?
Nee. Jon is de enige kans om Westeros te redden. LET JIJ WEL OP.
pi_172977209
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee. Jon is de enige kans om Westeros te redden. LET JIJ WEL OP.
Dat is heul nog niet vaststaand.
pi_172977210
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee. Jon is de enige kans om Westeros te redden. LET JIJ WEL OP.
ice AND fire dude...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')