Mooie tijden, mooie tijden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In moreno zag ik zo iemand. Heeft ook een been gebroken van iemand toch? in zijn eerste wedstrijd of zo ?
Aad met zijn jaarlijkse riedeltje. Leest waarschijnlijk gewoon mee hier aangezien dit min of meer vandaag en gisteren hier al is aangegeven. Benieuwd welke user Aad is? Ik zit op mijn werk anders had ik een poll gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aad300 was afgelopen weekend aanwezig op de Otten Cup
Minste overtredingen (alleen verdedigers) vorig seizoen en dat seizoen er voor.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In moreno zag ik zo iemand. Heeft ook een been gebroken van iemand toch? in zijn eerste wedstrijd of zo ?
Jij verwacht dat Aad op eigen houtje naar Omroep Brabant fietst om op TV te komen?quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aad met zijn jaarlijkse riedeltje. Leest waarschijnlijk gewoon mee hier aangezien dit min of meer vandaag en gisteren hier al is aangegeven. Benieuwd welke user Aad is? Ik zit op mijn werk anders had ik een poll gemaakt.
Shaw. Kon Moreno weinig aan doen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aad met zijn jaarlijkse riedeltje. Leest waarschijnlijk gewoon mee hier aangezien dit min of meer vandaag en gisteren hier al is aangegeven. Benieuwd welke user Aad is? Ik zit op mijn werk anders had ik een poll gemaakt.
Ook de meeste anderen konden er achteraf toch niet zo heel erg veel van? Figuren als Tamata, Ritzmaier, Koch, Vloet, Leemans, Van Ooijen. Hermannsonn, Maria.... Heb niet zoiets van dat PSV bij een van die lui echt wat heeft laten lopen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:46 schreef Scarface88 het volgende:
Wel mooi dat PSV de laatste jaren miljoenen in de jeugdopleiding heeft geinvesteerd om er vervolgens niets mee te doen. Goed beleid.
Gek genoeg krijgt Bergwijn oneindig veel vertrouwen. Ze hadden beter Lestienne kunnen behouden maar ze wilde m niet kopen omdat ie Bergwijn in de weg zou zitten. Achteraf slecht uitgepakt Bergwijn kan er helemaal niks van.
Zijn naam is Jordy de Wijs. Alex had toch ook een draaicirkel van een vrachtwagen?quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben een type Alex nodig. Een betonblok van 2 bij 2 meter die er niet vreest om eens met gestrekt been wat enkeltjes te breken.
Een leiderstype. Bij PSV lopen vooral van die halfbakken types rond.
Ja, die liet ik bewust even achterwege, omdat die wel de kans zou moeten krijgen naar mijn idee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zijn naam is Jordy de Wijs. Alex had toch ook een draaicirkel van een vrachtwagen?
De Wijs paste prima in het spelletje van Excelsior, weinig ruimte in de rug en veel lange ballen. Dat is natuurlijk wat anders dan dat 'dominerende' wat Cocu voor een of andere reden wilt spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die liet ik bewust even achterwege, omdat die wel de kans zou moeten krijgen naar mijn idee.
De gezette tattoos maken Jordy de Wijs nog geen geweldenaar cq. tank. Bij Excelsior vorige seizoenshelft vond ik hem toch aantal wedstrijden ondergrens. Perfect voor het huidige PSV, maar om omhoog te gaan moeten we dit niet willen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zijn naam is Jordy de Wijs. Alex had toch ook een draaicirkel van een vrachtwagen?
Nee, dan heb je er niks aan inderdaad. Da's waar. Zo iemand is puur om tegen te houden, niet om te gaan voetballen, druk te zetten, etc.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
De Wijs paste prima in het spelletje van Excelsior, weinig ruimte in de rug en veel lange ballen. Dat is natuurlijk wat anders dan dat 'dominerende' wat Cocu voor een of andere reden wilt spelen.
Nee maar die gast is wel tering groot.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De gezette tattoos maken Jordy de Wijs nog geen geweldenaar cq. tank. Bij Excelsior vorige seizoenshelft vond ik hem toch aantal wedstrijden ondergrens. Perfect voor het huidige PSV, maar om omhoog te gaan moeten we dit niet willen.
Kan zich nu op een hoger niveau bewijzen. Heeft ie in ieder geval geen Excelsiors om tegen te ballenquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch een hele vreemde keuze van hemzelf
nu speelt hij in het Excelsior van de PLquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kan zich nu op een hoger niveau bewijzen. Heeft ie in ieder geval geen Excelsiors om tegen te ballen
Nu kan ie zich opladen tegen United en Chelseaquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu kan ie zich opladen tegen United en Chelsea
Tsja, Chelsea, Man Utd en Arsenal zaten vermoedelijk niet echt op hem te wachten hè.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu speelt hij in het Excelsior van de PL
Blijkbaar zijn er harde woorden gevallen na het echec, want zo mogen we het wel noemen, tegen Osijek. Pröpper is een gevoelige emo. Die kan daar niet tegen. Dus de eerste de beste trein is door hem gepakt. De Boer zal zich nog wel eens twee keer achter zijn oren krabben.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |