Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:46 schreef marcodej het volgende:
Dafne moet gewoon terug naar haar oude coach. Het is het hele jaar al net niks.
Nog even de 200 meter afwachten, maar verbetering is er nog niet te zien inderdaad..quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:46 schreef marcodej het volgende:
Dafne moet gewoon terug naar haar oude coach. Het is het hele jaar al net niks.
Venezuelahornyslutscam.comquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Venezuela, enige manier om daar nog geld te verdienen is met sekscammen volgens mij.
whutquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Thebe, penisvergroter en Van Niekerk in één heat, dan wordt je toch ook moedeloos als je een beetje hoop had als outsider door te gaan.
En Bitcoin (of 1 van de honderden andere cryptos) minenquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Venezuela, enige manier om daar nog geld te verdienen is met sekscammen volgens mij.
Ik hang nu het hofnarretje uit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Flauw. Had beter van je verwacht Toby!
quote:
Die loopt dus rond als een ware FOK!ker in de laatste jaren.quote:On 22 April 2010 it was revealed he had failed three drugs tests and as a result he accepted a provisional suspension. He claimed that the failed drug tests resulted from his use of an over-the-counter penis enlargement product, ExtenZe.
Vanwaar die bijnaam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |