https://www.volkskrant.nl(...)n-engeland~a4509555/quote:Nederland is EK-finalist op eigen bodem na fraaie worsteling tegen Engeland
Na een fraaie worsteling in de oranje zee van Enschede kwam het Nederlands elftal donderdag boven als trotse triomfator tegen Engeland (3-0). Oranje is finalist op het EK voetbal voor vrouwen op eigen bodem en treft zondag Denemarken, eveneens in Enschede. Om 17.00 uur.
Die keeperquote:
Dat is wel vaker bij voetbal.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:12 schreef marcodej het volgende:
Bij 3 van de 5 goals moest ik lachen. Is dat de bedoeling?
Het zou je, gezien je overige posts, geen kwaad doen even te lachen inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:12 schreef marcodej het volgende:
Bij 3 van de 5 goals moest ik lachen. Is dat de bedoeling?
net hoe hard een man wil schieten...quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef Joezi het volgende:
snoeihard geschoten, las dat ze soms harder schieten dan de mannen!
Alleen harder dan Nelom maar da's geen prestatie.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef Joezi het volgende:
snoeihard geschoten, las dat ze soms harder schieten dan de mannen!
Een beetje zoals Van Veenendaal tegen België dusquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit te wachten op een Victor Kros momentje
vrouwen kunnen uit de heup schieten he, veel meer kracht meegeven dus!quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef Cattivo het volgende:
[..]
net hoe hard een man wil schieten...
Ze is dan ook kanjerdomquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Sanden kiest wel erg vaak verkeerd.
top sport, leg eens uit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef NoNickOne het volgende:
Echt dat jullie dit kijken is te belachelijk voor woorden.. Vrouwen horen achter het aanrecht en verdienen geen enkel recht om topsport te mogen uitoefenen,.
In wielertopics ben ik altijd hartstikke aan het genieten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou je, gezien je overige posts, geen kwaad doen even te lachen inderdaad
Altijd vermakelijkquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een beetje zoals Van Veenendaal tegen België dus
Da's waar, ouwe reusquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
In wielertopics ben ik altijd hartstikke aan het genieten.
Niet wederzijdsquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
maar dat is omdat je graag naar geschoren benen kijktquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het niveau is ook niet om aan te zien, dan kan je het ook verwachten hequote:Op zondag 6 augustus 2017 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het niveau daalt blijkbaar in dit soort topics als er dagjesvolk komt kijken.
Dat was ook niet bij al die andere wedstrijden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niveau is ook niet om aan te zien, dan kan je het ook verwachten he
ik las bevallenquote:
Volgensmij wel hoorquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook niet bij al die andere wedstrijden.
Preciesquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:17 schreef franklop het volgende:
Nou de muur stond wel aardig Elshoff, de keepster alleen niet
Verdedigster die opspringtquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:17 schreef franklop het volgende:
Nou de muur stond wel aardig Elshoff, de keepster alleen niet
We moeten ons eerst zien te kwalificerenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
Anders sturen we de rijdende rechtster.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan er eens opgetreden worden tegen die grapjes over vrouwen?
Ik wil graag een discussie over SS Doomtrooper.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef Mansjester het volgende:
Laten we anders een discussie over series starten
Hier en daar een lachbui.quote:
Liever nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef Mansjester het volgende:
Laten we anders een discussie over series starten
De wedstrijd of dit topic?quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef FritsFlits het volgende:
Het kakt weer een beetje in na die opleving van net
Ken ik niet helaasquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil graag een discussie over SS Doomtrooper.
Gloryholesquote:
Die zijn behoorlijk weggezakt ja. Maargoed zo'n Harder zal nog wel haar momentje krijgenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef marcodej het volgende:
De Deentjes laten niet veel meer zien.
sowquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het geval geweest in dat stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |