IST ZO'N DAG?!!?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:15 schreef golfer het volgende:
Mogen jongens ook al meedoen bij de vrouwen?
Goddelijke tanden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
Worpje eerder doen en dan kan je met meer risico laatste poging doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser flikt het weer in de laatste worp.
Het vermaak van die geregisseerde stadsmarathons met inwisselbare Afrikaantjes heb ik nooit begrepen.quote:
Het nieuwe hardlopen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:39 schreef Nober het volgende:
9.92 als winnende tijd, ga je kapot schamen man! Boven de 9.80 geen medailles.
Bij de BBC ging het vanochtend over dat niet Gatlin, maar juist ook zijn entourage aangepakt moet worden. Ik heb ze even gemist toen het over Farah en Salazar ging.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een sneertje naar de Engelse media erbij
Word nog lastig zat voor een top 8 notering straks. In strijd met de Duitstalige vrouwen (Dadic, Rath en Ruckstuhl). Dadic is er voorbij, Rath bijna en Ruckstuhl zal afhangen van de speer.quote:
Was wel viessnel in de slotfase in Rioquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:45 schreef Felagund het volgende:
Simbu gaat het niet redden volgens de 10 km regel van Herbert.
ik ga fietsenquote:
Ik start weer vanaf nul. Zes minuten per kilometer, rondje van een km of zes.quote:
sjongejongejongejongejongequote:Op zondag 6 augustus 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Broersen geblesseerd voor de verandering en trekt zich terug
De dames ja. Maar niet tijdens atletiekgenot.quote:
vind zaalvolley toch een stuk leukerquote:
Tsjongejongequote:Op zondag 6 augustus 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Kan zich beter op 1 onderdeel gaan richten, maar daar ontstonden juist al haar problemen (hoog)quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sjongejongejongejongejonge
Zit haar ook niet mee he![]()
![]()
Nee joh, ze blinkt nergens écht uit. Maar laatste 3 jaar toch echt alleen maar blessuresquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan zich beter op 1 onderdeel gaan richten, maar daar ontstonden juist al haar problemen (hoog)
Hoog was in ieder geval verreweg haar beste onderdeel toch?quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, ze blinkt nergens écht uit. Maar laatste 3 jaar toch echt alleen maar blessures
Ik denk dat ze verder had kunnen komen op speer, maar ja, het was samen met speer haar beste onderdeel. Toch kwam ze tekort voor de echte subtop.quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoog was in ieder geval verreweg haar beste onderdeel toch?
Typischquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Episch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |