Bijzonder.quote:
Zijn in de A groep al 12 man over 5.45 gegaan, heeft geen nut om dan nog die hoogte te halen bij je 2e sprongquote:
Zeker weer broodje aan het eten? Zeiden het immers al enkele kerenquote:
Ik voel me een beetje dramatisch vandaagquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:35 schreef franklop het volgende:
Z
[..]
Zeker weer broodje aan het eten? Zeiden het immers al enkele keren
Da's waar.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn in de A groep al 12 man over 5.45 gegaan, heeft geen nut om dan nog die hoogte te halen bij je 2e sprong
In totaal zelfs 14 man bij eerste sprong.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:43 schreef IbanMayo het volgende:
Vloon gevallen en in rolstoel de baan af lees ik op NU.nl
twitter:Atletiekunie twitterde op zondag 06-08-2017 om 12:31:36Wat een drama voor Menno Vloon! Hij raakt geblesseerd bij zijn eerste poging en verlaat in een rolstoel de baan.… https://t.co/VYDF2HQXO7 reageer retweet
Mehh..quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, hij heet Pieter van de Berg, maar ze noemen hem Mehboob Ali omdat het kan.
Het vallen kan meestal niet zo'n kwaad inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijkbaar verkeerd terecht gekomen bij de landing.
Kneuzing en wondje op z'n zij.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijkbaar verkeerd terecht gekomen bij de landing.
Binnenbaan is sneller.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom start Felix - met nota bene de snelste tijd van het jaar - in baan 1?
TheArt?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat Art zich kan plaatsen voor de finale.
Met een Semenya 2.0 kom je wel in de buurt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:03 schreef franklop het volgende:
47,60 WR. Denk niet dat ze daar nog ooit aan gaan komen, of wel?
Daar geloof ik niet in (dan had ze 6.70 moeten springen), maar ze doet in ieder geval wat ze moet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
KJT kan zo wel weer terugkomen in de race voor het brons.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Gedurende die race ook 21,5 op de 200.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:03 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gedurende die race ook 21,5 op de 200.
Felix had wel een 47.7 split in de 4x400 op het vorige WKquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:03 schreef franklop het volgende:
quote:Twee jaar geleden zei Coe dat als hij Gatlin een gouden medaille zou moeten overhandigen, dat hij zich daar dan misselijk bij zou voelen. Wel, dat moet hij straks voor eigen volk gaan doen.
Als dat gebeurd dan neem ik diegene als mijn UIquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Felix had wel een 47.7 split in de 4x400 op het vorige WK
Zal vast ooit wel verbroken worden
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:09 schreef franklop het volgende:
Genot dat ze niet zoveel van Marathon laten zien.
Alsin; omdat er nog andere onderdelen bezig zijnquote:
Vetter heeft echt een worp van 55m nodig straks. Anders wordt het gewoon zeker plek 4 of 5 (als ze weer een slappe 800m heeft maakt het allemaal niks meer uit).quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
KJT kan zo wel weer terugkomen in de race voor het brons.
Serieus? Jammer man.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:11 schreef franklop het volgende:
Zie nu pas dat we morgen tm donderdag geen ochtendsessie hebben. Dat is wel ideaal.
mledtquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik mledt hier even dat ik ook kijk
(anders wordt Mexicanobakker mad als mensen alleen tijdens Bolt en Schippers posten)
De marathons zouden gewoon een ochtendsessie op de laatste zondag moeten zijn. De snelwandelnummers dan op de maandag en de donderdag.quote:
Er ging ook geen lichtje branden na die supporter met ZAMBIA op zijn rugquote:
Vooralsnog gaan de Nederlanders best aardig, dus wie weet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:17 schreef Max23 het volgende:
De Witte moet echt richting haar PR wil ze kans hebben om door te gaan
Snelwandelen kan ook prima in het weekeinde, voor een korte 'ochtend'sessie die dan om 10-11 uur begint.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De marathons zouden gewoon een ochtendsessie op de laatste zondag moeten zijn. De snelwandelnummers dan op de maandag en de donderdag.
Alleen natuurlijk ontzettend stom schema met die afstanden zo op zelfde dagquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:18 schreef heywoodu het volgende:
Hoewel snelwandelen nu natuurlijk prima gepland is op zich, niet zoals zo vaak dat je tegen het einde ineens steeds naar allerlei gare series en sprongen en worpen zit te kijken omdat de ochtendsessie begonnen is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:18 schreef heywoodu het volgende:
ineens steeds naar allerlei gare series en sprongen en worpen zit te kijken omdat de ochtendsessie begonnen is.
Dat sowieso, slaat werkelijk nergens op. Ene weekend marathon mannen + 50km, andere weekend marathon vrouwen + 20km zou beter zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen natuurlijk ontzettend stom schema met die afstanden zo op zelfde dag
Ja, verspringsters die de 6 meter nauwelijks halen, hoogspringen op 2,20m, dat soort gedoe, daar zit ik niet op te wachten.quote:
Gewoon even op Startlist klikkenquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:21 schreef franklop het volgende:
Bij de live score mogen ze nog wel een vakje open houden voor SB en PB tijdens de wedstrijden. Vooraf staan ze er mooi, maar daarna opeens weg en nergens te vinden
moet gewoon in 1 schema te zien zijnquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon even op Startlist klikken
[ afbeelding ]
IST ZO'N DAG?!!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |