Denk het niet, anders had die zich ook wel monumentaal hard laten uitzakken toen ie zag dat ie kansloos was voor de sprint.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kunnen nog wel meedoen om ritwinst ja, al vraag ik me af hoe gemotiveerd Kittel is.
Doe maar niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ze moeten Bauhaus nu wel serieus nemen bij Sunweb en die goed omringen, gaat een prima sprinter worden.
hebben ze een hotseat? Met een beetje pech mag hij 3 uur in de hotseat gaan zitten danquote:Op maandag 7 augustus 2017 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben groot fan van Tom, maar dit vind ik toch een beetje matig.
Je kunt het ook slim noemen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat hij er voor het begin van de tv-uitzending sowieso nog niet hoeft te gaan zittenquote:Op maandag 7 augustus 2017 21:20 schreef komrad het volgende:
[..]
hebben ze een hotseat? Met een beetje pech mag hij 3 uur in de hotseat gaan zitten dan
Waarom is het van Tom Dumoulin matiger dan van Brändle, Küng, Van Emden, Dowsett of Bodnar?quote:Op maandag 7 augustus 2017 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Eens, op een vlakke tijdrit van 9 km is hij doorgaans niet per se sterker dan de vijf die ik hierboven noemde. Maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef komrad het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Tom morgen zomaar gaat winnen, is wat te kort voor hem
Dat is het zeker niet, maar Tom is een groot kampioen, de verwachtingen liggen dan wat hoger. Tuurlijk is het slim, maar voor de fans is dit best wel matig.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom is het van Tom Dumoulin matiger dan van Brändle, Küng, Van Emden, Dowsett of Bodnar?
Overigens zaterdag ga ik denk ik Houffalize in en dan op eindklim staan. Tweetal jaren geleden ook geweest. Als ik me niet vergis zie ik ze dan een keer of drie.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Overigens vandaag 0 valpartijen. En dan de Belgen klagen dat de Nederlandse wegen zo onveilig zijn om te koersen. De meeste (en zwaarste valpartijen) vinden in Eneco Tour altijd op Belgisch grondgebied plaats.
volgens mij 2 lokale lussen. Ik kijk nog even bij stavelot (bij bevoorrading) dan stukje achter bezemwagen aan om vervolgens autosnelweg te pakken naar houffalize. Ze finishen overigens onderaan de cote de Saint roch. Niet eropquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens zaterdag ga ik denk ik Houffalize in en dan op eindklim staan. Tweetal jaren geleden ook geweest. Als ik me niet vergis zie ik ze dan een keer of drie.
Volgens buienradar wordt het tussen 12 en 13u30 ook niet droog, dus geen droog wegdek voor de eerste starters (vanaf 13u28).quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 11:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens buienradar wordt het tussen 12 en 13u30 ook niet droog, dus geen droog wegdek voor de eerste starters (vanaf 13u28).
Wel een redelijke faal van Tony en Nils om 100 en 101ste te worden dan.quote:Kurios war übrigens, dass die Zeitfahrer wie Tony oder Nils Politt das Ziel hatten, möglichst weit hinten zu finishen, ohne aber Zeit zu verlieren. Grund: Das Zeitfahren am Dienstag geht um 13.30 Uhr los und ab 15 Uhr soll es regnen. Deshalb sollten die guten Zeitfahrer heute möglichst weit hinten landen, um morgen (Dienstag) möglichst früh starten und noch im Trockenen fahren können.
Maar ze hebben (waarschijnlijk) nog altijd veel betere omstandigheden dan de latere starters..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 11:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens buienradar wordt het tussen 12 en 13u30 ook niet droog, dus geen droog wegdek voor de eerste starters (vanaf 13u28).
Nog steeds mad over de overwinning van Dylan in de Tourquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar Groenewegen vervolgens niet overheen kan komen.
Dit vind ik echt onzinnig; volkomen begrijpelijk dat een topsporter zoiets doet voor een overwinning. Het omgekeerde zou ik veel erger vinden, je kansen op winst verkleinen op het publiek te pleasen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, maar Tom is een groot kampioen, de verwachtingen liggen dan wat hoger. Tuurlijk is het slim, maar voor de fans is dit best wel matig.
Men ging uit van droog versus nat, dan is het nu al iets gelijkwaardiger. Bui is qua intensiteit momenteel wel al redelijk ingekakt zo te zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 11:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze hebben (waarschijnlijk) nog altijd veel betere omstandigheden dan de latere starters..
Maar goed, dat werd in Düsseldorf ook gezegd en uiteindelijk klopte daar ook weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |