Het slaat toch allemaal nergens op; eens in de vier jaar naar een sport kijken, nog niet weten wie de MCM is en toch om de sake voor het vlaggetje gaan juichen. Daar kan ik oprecht wild van worden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alsof de meerderheid dat ooit heeft geweten.
Ik zou er niet tussen willen lopen omdat het druk is, maar voor tien mille zou ik er toch wel ernstig over nadenken hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken zijn ze allang weer vergeten wie de linksback was, vreselijke boel. Tussen dat soort volk wil ik nog niet lopen als je er tien mille voor krijgt.
Daar wild van worden slaat eigenlijk nog minder ergens op dan het juichen voor het vlaggetje zelf.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het slaat toch allemaal nergens op; eens in de vier jaar naar een sport kijken, nog niet weten wie de MCM is en toch om de sake voor het vlaggetje gaan juichen. Daar kan ik oprecht wild van worden.
José heeft de halve nacht wakker gelegen van rellende Limbo's.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:37 schreef Sked het volgende:
De Belgjes zitten met stijgende verbazing naar de kermis te kijken
Maar je hebt wel naar de finale gekeken toch?quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken zijn ze allang weer vergeten wie de linksback was, vreselijke boel. Tussen dat soort volk wil ik nog niet lopen als je er tien mille voor krijgt.
MCM? Het is ook niet makkelijk hoor, ik heb best veel gezien maar kan de verdediging nog steeds niet met 100% zekerheid opnoemen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het slaat toch allemaal nergens op; eens in de vier jaar naar een sport kijken, nog niet weten wie de MCM is en toch om de sake voor het vlaggetje gaan juichen. Daar kan ik oprecht wild van worden.
Dat is ook werkelijk niks aan. Herrie en drukte en alles, bah.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Met kermis heb ik toch bijzonder weinig moet ik zeggen
Vergeet corrosie niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook werkelijk niks aan. Herrie en drukte en alles, bah.
Nee, hoor. Braaf aan de aardappelen, vlees en groenten gezeten en daarna een goed boek gelezen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar je hebt wel naar de finale gekeken toch?
Ze hadden ook wel voor die gouden kilometer kunnen gaan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Klagen over vlakke etappes is wel aan een tweede leven begonnen, of niet.
Doe dan een vlakke etappe door Zeeland, waaiersquote:Op maandag 7 augustus 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Klagen over vlakke etappes is wel aan een tweede leven begonnen, of niet.
Je bent niet verplicht om te kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Doe dan een vlakke etappe door Zeeland, waaiers
en prima dat ze dit doen maar dan kun je de uitzending ook om 16:30 starten
Dan schakel je toch lekker om 16:30 inquote:Op maandag 7 augustus 2017 15:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijkelijk laat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Dat hij lekker tegen een boom knalt met die tyfuscamper van 'm.quote:
Moet je nog langer wachten op je uitslagen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat hij lekker tegen een boom knalt met die tyfuscamper van 'm.
Ok, dat is wel ernstig ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een hont die Google heet. Dan heb je een hekel aan jezelf en je hond.
Worth it.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet je nog langer wachten op je uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |