Om Thiam serieus te bedreigen moet ze een 6,75 gaan springen. Gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me onvoldoende om Thiam serieus te bedreigen
Op de 800 kan ze Thiam misschien wel kapot lopen als ze dicht genoeg zou staan..quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om Thiam serieus te bedreigen moet ze een 6,75 gaan springen. Gaat sowieso niet gebeuren.
Met 6.50, een PR bij het speerwerpen en een Thiam met een Rioworp zou het spannend blijven. Maar goed, lijkt me weinig realistisch ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om Thiam serieus te bedreigen moet ze een 6,75 gaan springen. Gaat sowieso niet gebeuren.
Op de 800 mtr zijn ze volgens mij redelijk gelijkwaardig, PB's liggen heel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de 800 kan ze Thiam misschien wel kapot lopen als ze dicht genoeg zou staan..
Thiam vindt die 800 nochtans absoluut niet leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op de 800 mtr zijn ze volgens mij redelijk gelijkwaardig, PB's liggen heel dicht bij elkaar.
Dumoulin vindt tijdrijden ook niet leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thiam vindt die 800 nochtans absoluut niet leuk.
In principe wel, maar dat blijkt elke zevenkamp toch weer problematischquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op die 800m van Vetter zit ook nog wel ruimte voor verbetering denk ik
dat dacht ik vorig jaar in Amsterdam ook, maar toen bleef het ook gewoon bras.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op die 800m van Vetter zit ook nog wel ruimte voor verbetering denk ik
Jawel, ik mis een Spaanse.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:50 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland, België en Nederland op het podium, mooier kan het toch niet worden? Hopelijk kan ze nog eens uithalen met de speer.
Ik zou liever gewoon een paar sprongen van de zevenkamp zien ipv deze beelden. Daarom ook gewoon marathon apart ipv marathon naast alle andere onderdelenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er? Ik zie gewoon het voorstellen bij de marathon zoals bij elke finale gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |