Aangepaste beelden wel. De oorspronkelijke audio geen idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn daar nog beelden van?
Dit vind je ook vast leuk:quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar kan niemand me helpen met Zabel
Er staat mij iets vaag van bij. Maar zou niet meer weten welk jaar dat was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar kan niemand me helpen met Zabel
op de Franse tv was het net zo lulligquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:32 schreef wimderon het volgende:
http://nos.nl/video/524786-ducrot-en-dijkstra-beetje-lullig.html
Alleen een paar fragmentjes
Dat was wel mooi jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is denk ik de meest lachwekkende jurybeslissing aller tijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom nog wel mooie pareltjes tegen zoals die sprint tussen Voskamp en HeppnerDenk een van mijn eerste wielrenherinneringen.
Samen met die Kazachse worstelaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:42 schreef Redefine het volgende:
Als we het dan toch over duimpjes hebben:
[ afbeelding ]
En dan ook nog de Vlamingen die ze even belachelijk makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:44 schreef Beregd het volgende:
Sorry, kan het niet laten dit te posten.
Alleen was dat geen duimpjequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samen met die Kazachse worstelaar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:44 schreef Beregd het volgende:
Sorry, kan het niet laten dit te posten.
Welke kazachse worstelaar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samen met die Kazachse worstelaar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke kazachse worstelaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |