En dan ook nog een redelijk olympisch lijstjequote:Op zondag 6 augustus 2017 10:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wist niet dat Kemboi al sinds 2003 elke keer op het podium stond op de steeple?Alsof die vier opeenvolgende wereldtitels nog niet indrukwekkend genoeg zijn.
Ik zie een trend...quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook nog een redelijk olympisch lijstje
2008 - 7e door een voedselvergiftiging
2016 - 3e maar DSQ door de Franse rat
Die pakt ineens een halve meter, ik begin het idee te krijgen dat de banen zijn omgedraaid. Want ik dacht dat Ruckstuhl 5.37 sprong.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onze barman kan zowaar verspringen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik hoop dat hij een Chaltu Beji doet en de waterbak koptquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heywoodu zijn grote vriend Mekhissi aan de start.
Zie hier de ware aard van heywooduquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een Chaltu Beji doet en de waterbak kopt
Jup. Ze hadden het effe omgedraaidquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rath is al gecorrigeerd naar 6,50 inderdaad. Ik dacht Ruckstuhl ook ver voor de 6 meter in het zand te zien ja.
De waterbak is overgenomen vanuit het paardenracen, waar de term steeple chase ook vandaan komt:quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:12 schreef franklop het volgende:
heywoowelt; waarom is die waterbak er uberhaupt bij de steeple?
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Steeple chase is overgenomen vanuit het paardenracen, waar de term steeple chase ook vandaan komt:
[ afbeelding ]
Ze noteerden verkeerde afstanden.quote:
Ze hebben waarschijnlijk in eerste instantie de verkeerde atleten op de verkeerde baan geplaatstquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan kop van de wedstrijd in de slotronde, op 2:30
Op haar letten dus:
[ afbeelding ]
Op basis van de foto's ben ik het daar wel mee eensquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:19 schreef Columbiafan het volgende:
Deze Duitse U20 atlete heeft meer instagramvolgers dan Caro Schafer en Rico Freimuth gecombineerd![]()
https://www.instagram.com/alicasmd/
Soooow Koekoekquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:19 schreef Columbiafan het volgende:
Deze Duitse U20 atlete heeft meer instagramvolgers dan Caro Schafer en Rico Freimuth gecombineerd![]()
https://www.instagram.com/alicasmd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |