SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja hoor, gaat prima hier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nog wel aardig moe.![]()
Alles goed daar?
Wat ben je allemaal aan het uitspoken sinds je vriendin hier is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nog wel aardig moe.![]()
Alles goed daar?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het uitspoken sinds je vriendin hier is?
Rummicubben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het uitspoken sinds je vriendin hier is?
Waarom noemden jullie Monopoly spelen, rummicubben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rummicubben.
Zo noemden wij dat vroeger.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom noemden jullie Monopoly spelen, rummicubben?
Rare jongens die spijkerbroeken.quote:
Omdat we af en toe Monopoly speelden, en dat dan voor vervelende misverstanden kon zorgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
Waarom noemden jullie Monopoly spelen, rummicubben?
Goed antwoord welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat we af en toe Monopoly speelden, en dat dan voor vervelende misverstanden kon zorgen
Dank uquote:
Slaap lekker, Tuned.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:36 schreef Tuned22 het volgende:
Nieuw topic alweer... iets met niet opletten ofzo.
Ik ga pitten, bedankt Melting![]()
Fijne avond verder peeps
Welterustenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:36 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne avond verder peeps
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:36 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne avond verder peeps
Je valt in herhaling, spijkerbroek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik zag een paar dagen geleden een video van een concert van Metallica in Pasadena. Ze speelden daar Running with the devil van Van Halen
Flashbackmomentjequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik zag een paar dagen geleden een video van een concert van Metallica in Pasadena. Ze speelden daar Running with the devil van Van Halen
quote:
Mooi, jullie zijn nog wakkerquote:
Helaas wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die overwerkweken zijn er wel ingehakt zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |