Rare postquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Aubemeyang is een beetje.... matig
Toen zagen we tenminste nog goals.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was in de eerste helft ook weinig bijzonder.
Dat waardeer ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik leg Doublepain niet op de grill. Als makkers onder elkaar.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal hij zo wel de 2-2 maken.
Kijk je voor het eerst een wedstrijd met Vidal?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:04 schreef Klummie het volgende:
Wat voor pillen heeft Vidal op? Wat een malloot man.
Lol, hij weet zich nog redelijk te gedragen. Prachtige speler. Ik wil ook een Vidal in mijn team.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:04 schreef Klummie het volgende:
Bij Leverkussen was het nog zo'n gewone jongenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:04 schreef Klummie het volgende:
#Neverforget toen Guardiola hem in een wedstrijd al na 27 minuten naar de kant haalde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst een wedstrijd met Vidal?
Meest complete middenvelder die er isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, hij weet zich nog redelijk te gedragen. Prachtige speler. Ik wil ook een Vidal in mijn team.
?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Leverkussen was het nog zo'n gewone jongen
Verdringing denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst een wedstrijd met Vidal?
Doelde meer op zijn badboy uiterlijk, hij lijkt nu op een ex gedetineerdequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
?
Bij Leverkusen pakte hij nog meer kaarten dan hij nu al doet.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Neverforget toen Guardiola hem in een wedstrijd al na 27 minuten naar de kant haalde.
Daar weet ik nog minder van dan van de Premier League en dat is al een hel geweest. Ik stel voor dat iedereen meedoet met LaLiga Fantasy.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen we meedoen met de Bundesliga Fantasy Manager?
Waarom doe jij niet mee met de FOK fantasy manager van Mex?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar weet ik nog minder van dan van de Premier League en dat is al een hel geweest. Ik stel voor dat iedereen meedoet met LaLiga Fantasy.
Ik doe alleen FPLquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen we meedoen met de Bundesliga Fantasy Manager?
Redelijk productief wedstrijdje voor mij overigens, met Auba en Kimmichquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee met de FOK fantasy manager van Mex?
Maar jij vindt die regel van MARCA niet leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar weet ik nog minder van dan van de Premier League en dat is al een hel geweest. Ik stel voor dat iedereen meedoet met LaLiga Fantasy.
Had ik geen zin in, bovendien zou het dan niet heel spannend zijn geworden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee met de FOK fantasy manager van Mex?
Is dat inclusief de wedstrijden die hij geschorst had moeten zijn?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Vidal presteerde het bij Leverkusen ooit om in een reeks van 14 wedstrijden 11 gele kaarten te verzamelen. #leukefeitjes
Hij was toen best bazig, standaard FM aankoopquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Vidal presteerde het bij Leverkusen ooit om in een reeks van 14 wedstrijden 11 gele kaarten te verzamelen. #leukefeitjes
Als je ongeslagen wint is het per definitie leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij vindt die regel van MARCA niet leuk.
Jean Paul de Jong is er niks bijquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is dat inclusief de wedstrijden die hij geschorst had moeten zijn?
Je overschat je zelf schromelijk en de post is behoorlijk gratuit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had ik geen zin in, bovendien zou het dan niet heel spannend zijn geworden.
Mwoah, ik weet in ieder geval dat als je meer voetbal volgt dan ik je toch echt professionele hulp moet zoeken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je overschat je zelf schromelijk en de post is behoorlijk gratuit.
Zegt niet dat je er dan ook het meeste kijk op hebt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet in ieder geval dat als je meer voetbal volgt dan ik je toch echt professionele hulp moet zoeken.
Hoop dat ze hem met winst verkopen aan Milaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Renato, het zal me benieuwen. Tegen Liverpool was hij vrij zielig.
Dat beweer ik ook niet. Wist niet dat je zo op je tenen getrapt zou zijn van een ietwat sarcastische opmerking.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zegt niet dat je er dan ook het meeste kijk op hebt.
Ik heb hem in de afgelopen jaren genoeg Piet de Visser-posts zien plaatsen die goed uitkwamen na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zegt niet dat je er dan ook het meeste kijk op hebt.
Oh nee, dat is het niet. Had gewoon zin de discussie aan te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Wist niet dat je zo op je tenen getrapt zou zijn van een ietwat sarcastische opmerking.
Ik merk wel als je het voetbal even niet volgt er ook flink naast kan zittenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet in ieder geval dat als je meer voetbal volgt dan ik je toch echt professionele hulp moet zoeken.
Ook genoeg die niet uitgekomen zijn, dat is toch wat iedereen zich herinnert.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem in de afgelopen jaren genoeg Piet de Visser-posts zien plaatsen die goed uitkwamen na verloop van tijd.
Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook genoeg die niet uitgekomen zijn, dat is toch wat iedereen zich herinnert.
Over een jaar of vijf, beste Opper, spreek jij op feesten en partijen met al je vrienden en maten over Vinicius Junior en dan zul je bij jezelf denken: God, wat had die Koffieplanter dat goed gezien in 2016.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het niet. Had gewoon zin de discussie aan te gaan.
FM zal hem dan ook wel goed vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over een jaar of vijf, beste Opper, spreek jij op feesten en partijen met al je vrienden en maten over Vinicius Junior en dan zul je bij jezelf denken: God, wat had die Koffieplanter dat goed gezien in 2016.
"Neres komt nooit naar Ajax, wel een hele goede speler trouwens!"quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over een jaar of vijf, beste Opper, spreek jij op feesten en partijen met al je vrienden en maten over Vinicius Junior en dan zul je bij jezelf denken: God, wat had die Koffieplanter dat goed gezien in 2016.
Dat speel ik niet, maar als de stats van Vinicius niet allemaal op 20, deugt het niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FM zal hem dan ook wel goed vinden.
Ik heb Ajax goed voorspeldquote:
Dat soort posts vind ik eerder vermoeiend en zielig als je daar weken over door blijft zeuren. Goed van je dat je je niet tot dat niveau verlaagt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het zelden over jouw flaters.
De winnaar goed of ook de eindstand?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb Ajax goed voorspeld
Ik heb Feyenoord - Vitesse goed voorspeld
Ik heb Dortmund- Bayern goed voorspeld(al twijfelde ik 2-3)dit is eng Opper
Winnaar niet bij pingels, ik doe alleen eindstandenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De winnaar goed of ook de eindstand?
Je moet vooruit kijken, niet achteruit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat soort posts vind ik eerder vermoeiend en zielig als je daar weken over door blijft zeuren. Goed van je dat je je niet tot dat niveau verlaagt.
Dus ik had voor de helft gelijk. Dan doe ik het toch al een stuk beter dan jouw ''ik eet nu'' en ''ik kijk nu''-posts.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Neres komt nooit naar Ajax, wel een hele goede speler trouwens!"
- Koffieplanter 2016
Nee, je zat er volledig naast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus ik had voor de helft gelijk.
Tegeltje dit. Ik mis Juppquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet vooruit kijken, niet achteruit.
Dat gaat niet heel lang meer duren denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je zat er volledig naast.
Wordt nu uit de basis gehouden door Kluivert![]()
Hoeveel was ie ook alweer? 12 miljoen tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik er weinig aan. Volstrekt offtopic trouwens, maar ik had Boudebouz gekozen in de Fok fantasy. Is het al rond met Real Betis? Hij speelde vandaag helaas niet mee met Montpellier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus ik had voor de helft gelijk. Dan doe ik het toch al een stuk beter dan jouw ''ik eet nu''-posts.
Dat zou echt sneu zijn eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Nu gaan ze winnen ook nog,let maar op..
Bosz de eeuwige nummer 2
Waarom nie? Kluivert doet het goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel lang meer duren denk ik
Wel terecht, Bayern beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou echt sneu zijn eerlijk gezegd.
Dat is echt een achterlijk argument.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel lang meer duren denk ik
Kluivert moet lekker naar links en is bovendien bijzonder wisselvalligquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom nie? Kluivert doet het goed.
En Neres valt tegen wanneer die invalt.
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is echt een achterlijk argument.
Gun hem ook wel een keer een prijs(je) , alleen vanwege zijn aanvallende voetbal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou echt sneu zijn eerlijk gezegd.
Het is vooral dom en naief.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gun hem ook wel een keer een prijs(je) , alleen vanwege zijn aanvallende voetbal.
Mag wel beloond worden
Dat is niet het punt, eerder dat hij tactisch weinig flexibel is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is vooral dom en naief.
Zou ook kunnen ja ipv Younesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kluivert moet lekker naar links en is bovendien bijzonder wisselvallig
Neres toont vaak wel veel overzicht en een bepaalde koelbloedigheid
Kijk niet alle wedstrijden van Ajax ,maar wat ik gezien heb van hem was het niks speciaals.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Neres die tegenvalt bij een invalbeurt, ga wieberen. Kluivert speelde in Nice verschrikkelijk en Neres had een sterke invalbeurt.
Omdat een trainer een keuze maakt, hoeft dat niet per definitie te betekenen dat het de juiste is. Omdat een trainer speler A verkiest boven speler B, hoeft dat niet per definitie te betekenen dat speler A de betere is. Trainers maken namelijk ook fouten. Ik kan je nog wel een paar voorbeelden geven van spelers die op de bank zitten terwijl ze beter zijn dan hetgeen er op het veld staat - op hun positie nota bene.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Meestal legt iemand dan uit waarom, maar als je je hierbij wil beperken dan mag dat ook..
Die kan juist heel goed penalty's nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:26 schreef Doublepain het volgende:
Vidal ziet er frusti uit, die mist wel
Die ziet nog dubbel na die klapquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan juist heel goed penalty's nemen.
Maar dat er uberhaupt twijfel is tussen hem en een bijzonder beperkte speler als Kluivert is op z'n minst opvallend te noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat een trainer een keuze maakt, hoeft dat niet per definitie te betekenen dat het de juiste is. Omdat een trainer speler A verkiest boven speler B, hoeft dat niet per definitie te betekenen dat speler A de betere is. Trainers maken namelijk ook fouten. Ik kan je nog wel een paar voorbeelden geven van spelers die op de bank zitten terwijl ze beter zijn dan hetgeen er op het veld staat - op hun positie nota bene.
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat er uberhaupt twijfel is tussen hem en een bijzonder beperkte speler als Kluivert is op z'n minst opvallend te noemen.
Dan moet Keizer een waardeloze trainer zijn.
Misschien heeft ie nu ook ff tijd nodig om het erin te slijpen zoals bij ajax.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is vooral dom en naief.
http://m.telegraaf.nl/tel(...)arin-beter-dan-neresquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat er uberhaupt twijfel is tussen hem en een bijzonder beperkte speler als Kluivert is op z'n minst opvallend te noemen.
Zidane heeft Isco ook maandenlang op de bank laten zitten en hem nagenoeg de tent uitgewerkt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind linksbenige spelers die rechtshandig zijn altijd apartquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik las daar al ooit iets over dacht ik ja. Apart blijft dat.
Jinxquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Weinig eer te behalen voor de keepers tot dusver
Dit was een uitstekende jaquote:
Ik ben rechtsbenig en linkshandig, ik ruk bovendien met rechts.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind linksbenige spelers die rechtshandig zijn altijd apart
Er werd hem ooit gevraagd wat zijn betere been was. Links, zei hij, vol overtuiging. Vervolgens zei diezelfde vragensteller dat hij zijn penalty's met rechts neemt. Waarom, vroeg de man. ''Omdat ik ze met rechts beter neem.''quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik las daar al ooit iets over dacht ik ja. Apart blijft dat.
Guilty.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind linksbenige spelers die rechtshandig zijn altijd apart
Maar spelen met links kan je dus helemaal niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ben rechtsbenig en linkshandig, ik ruk bovendien met rechts.
Ik zou mijn zwakke been op 3 sterren stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar spelen met links kan je dus helemaal niet?
Opzich valt dat nog wel mee dan, bij mij is het 1 sterquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou mijn zwakke been op 3 sterren stellen.
Zo slecht schiet hij hem niet in, op basis van dit beeld.quote:
Die had met Ajax makkelijk op de titel afgestevend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Peter Bosz moet je niet halen als je prijzen wil pakken blijkt
Paulaner light voor mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
KingRoland en ik gaan even een glas Paulaner achterover slaan.
Jammer dat je mij voor leugenaar uit hebt gemaakt.quote:
Ik bied hier mijn excuses voor aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je mij als leugenaar uit hebt gemaakt.
Vorig jaar trouwens ook nog de titel coach van het jaar.
Wat een kneus. En dan is onze grote vriend Dembele ook lekker bezig.quote:Aubameyang verlaat training en is op sociale media bezig met transfer
Pierre-Emerick Aubameyang heeft de training van Borussia Dortmund zondagochtend voortijdig verlaten. De aanvaller van Borussia Dortmund zou een lichte verkoudheid hebben gevat en stapte na een halfuur van het veld, zo melden diverse Duitse media. Ondertussen lijkt Aubameyang al bezig met een transfer naar AC Milan.
Zaterdagavond deed Aubameyang via een livestream op Instagram een vraag- en antwoordsessie. "Ik zou het geweldig vinden om terug te keren bij AC Milan. Maar wat kan ik eraan doen als zij zitten te slapen?", vroeg de Gabonees zich af. Hij deed vervolgens de stadionspeaker in San Siro na om een denkbeeldig doelpunt te vieren. "En met nummer zeven...", waarna Aubameyang knipoogde naar de camera.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Met 250 miljoen winst en iedereen zeurenquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:26 schreef TvhN het volgende:
[..]
Wat een kneus. En dan is onze grote vriend Dembele ook lekker bezig.
Bosz gaat het heel erg zwaar krijgen..
Dat was toch sowieso een coach van niks? Leverkusen draait ook wel weer een verrukkelijke voorbereiding.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:48 schreef XL het volgende:
HSV
Ik zet even 100 euro op ontslag Gisdol als eerste Bundesliga ontslag dit seizoen
Ja, waardeloos. Vandaag na het 3-1 verlies tegen Osnabrück (3. liga): de rode kaart was het knakpunt, daarna maakten we het ons veel te moeilijk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toch sowieso een coach van niks? Leverkusen draait ook wel weer een verrukkelijke voorbereiding.
Had jij de aansteker mee naar binnen gesmokkeld?quote:
Aanstekers hoef je niet te smokkelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:40 schreef XL het volgende:
[..]
Had jij de aansteker mee naar binnen gesmokkeld?
Nurnberg mag wat mij betreft na al die jaren weer terug keren. Flink het roer omgegooid na de mislukte seizoenen. Met een Dave Bulthuis achterin ga je het ook niet redden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:58 schreef XL het volgende:
Mooi dat die Ossi's de eerste kans pakken om hun reputatie te bevestigen. Dit jaar zou een Union of Dresden het wel eens kunnen redden in de 2. BL. Die zullen alle kansen om in de BL te rellen ook met twee handen aanpakken.
Jup, waarom niet. Al vind ik de selectie niet heel bijzonder. Er zijn dit jaar echter geen teams die er op voorhand bovenuit gaan steken zoals vorig jaar de verwachting was met Stuttgart en Hannover.quote:
Sowquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Het is niet de vraag of, maar wanneer Bayern kampioen wordt.
Dit vat het goed samen;quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 08:39 schreef TvhN het volgende:
Waarom eigenlijk al die haat tegen de DFB?
Top, dank je.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit vat het goed samen;
https://www.indehekken.net/krieg-dem-dfb/
Dat Köln speelt meestal zo ontzettend verdedigend. Je zal daar maar een seizoenkaart hebben, nog saaier dan bij Groningen.quote:
Ook nadat ze het eerste kwartier onder druk stonden nog een verdediger erbij zetten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:31 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat Köln speelt meestal zo ontzettend verdedigend. Je zal daar maar een seizoenkaart hebben, nog saaier dan bij Groningen.
Snelle inworp genotquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:02 schreef KingRoland het volgende:
1-0 voor Hoffenheim nu tegen Bayern
(Robben op de bank)
Dat overdreven protesteren en dat applaudisseren van die coach, walgelijk. Hopelijk hebben ze na de wedstrijd een andere mening hierover gegeven.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 16:13:56🔴 | De videoref bewijst zijn waarde weer in de Bundesliga na deze schandalige overtreding van Yoric Ravet op Marcel… https://t.co/8xUSjlGdOw reageer retweet
Ik volg Bayern niet nauw genoeg onder Ancelotti om het naadje van de kous te weten, maar het verbaast me niets. Guardiola had in 2013 al een enorm respect voor de bereidheid van de selectie om mee te gaan in zijn filosofie, om nieuwe te dingen te leren. Echter moeten we denk ik ook niet onderschatten hoe erg Lahm en Alonso een gemis zijn. Alonso op het middenveld is een heel ander iets dan Corentin Tolisso.quote:
twitter:VfLWolfsburg_EN twitterde op maandag 18-09-2017 om 10:34:38Separate ways - Andries Jonker is no longer head-coach of VfL Wolfsburg ➡️ https://t.co/ipUovItYyB https://t.co/lBnSF4BUEh reageer retweet
Wat is slecht? Een normaal begin van de competitie dit jaar. Thuis verliezen van de koploper en thuis gelijkspelen tegen de nummer 2.quote:
Ajax had hem ook op het oog.quote:Op maandag 18 september 2017 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Schmidt, vorig seizoen nog coach van Mainz, is zijn opvolger.
Het Modeste-effect laat zijn sporen wel naquote:Op woensdag 20 september 2017 19:11 schreef TvhN het volgende:
Dat Köln hè, wat een schijtclub is dat. Spelen verschrikkelijk lelijk kutvoetbal, die trainer is een mafkees, deel van de supporters misdraagt zich structureel. En dan ook nog eens dat Calimero-gehalte.
Blessurequote:Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Dortmund 0-1 voor bij HSV. Spelen ook veel beter.
V.Drongelen geblesseerd of is de hype weer over ?
Ik heb hem nooit in Duitsland zien spelen, maar als je bij een matig Wolfsburg niet eens in de basis komtquote:
Jonker is weg. Dus afwachten of zijn nieuwe trainer het ziet zitten in hemquote:Op vrijdag 22 september 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit in Duitsland zien spelen, maar als je bij een matig Wolfsburg niet eens in de basis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |