Dan krijgen we het IAAF anthemquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:20 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel leuk als een van de Rusjes goud wint. Geen volkslied
Ik hoop op een koopspanjaard.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar denk het inderdaad niet.
En dan heeft Shubenkov het voordeel van een puntgave techniek waardoor hij doorgaans niet degene is die betrokken is bij een valpartij of ietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar een kanshebber wel, want kan veel gebeuren op de horden.
Jij kent Kuijken niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wel, want ze heet helemaal geen Kuiken.
Nee, ik ken Susan Krumins wel.quote:
Blijft een genot om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan heeft Shubenkov het voordeel van een puntgave techniek waardoor hij doorgaans niet degene is die betrokken is bij een valpartij of iets
Zou zonde zijn. Het Russische is een bijzonder mooi volkslied.quote:
Dat is dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, ik ken Susan Krumins wel.
dat kun je moeilijk muizen noemen. Ligt 50 meter voorquote:
3/10quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lee Towers hebben vandaag wel flink feest, eerder ook al met die fruitschaal.
Dat Duitse skelet deed dat toch net ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
dat kun je moeilijk muizen noemen. Ligt 50 meter voor
de sprong waarvan je wist dat die ging komenquote:
Er zijn genoeg echt domme mensen in sport te vinden. Jij leek er ook zo een.quote:
maar deze kan het wel volhoudenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Duitse skelet deed dat toch net ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |