Nou Billy laat zich meer gebruiken en loopt de andere de hele tijd te pleasen en onderdanig te zijn. Bas is juist t tegenovergestelde en wil de hele tijd gepleased worden en dominant zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfs de relaties zijn hetzelfde, gebruiken!
oh ja beter dan bij chipp haha...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had haar liever bij de twins in bed gezien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Bblurker2 het volgende:
Bats: hoe is het met Floor dan? Jeroen: die zegt gewoon dat hij zichzelf niet moet aanstellen. Bats: wat dat betreft passen jullie ook bij elkaar. Jeroen: ja, die is echt helemaal gek hoor.
Dat idee heb ik ook idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Open relaties is ook onzin dat gaat altijd van 1 iemand uit die dat wilt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de reacties hier niet. Je kunt toch bepaalde dingen afspreken en dat kan toch tegenvallen en dan kun je daar in goed overleg uitkomen en dat bijstellen? In dit geval moeilijk, erg akward en dat voelen ze allebei.
Wat ik ook akward vind is dat de fam. apart gaat zitten eten van de groep en die er niet bij betrekt
Discussies kun kun je niet winnen of verliezen. Al denken domme mensen van wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar als ze eenmaal uit hun slof schieten berg je dan maar. Ik weet nog dat Aike na een verloren discussie schreewde dat iedereen daar stom was en geen hersens en stampvoetend wegbeende.
De mannen kijken sowieso niet dus die hebben er weinig mee, en Dominique zal er niet om te zitten springen gok ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de reacties hier niet. Je kunt toch bepaalde dingen afspreken en dat kan toch tegenvallen en dan kun je daar in goed overleg uitkomen en dat bijstellen? In dit geval moeilijk, erg akward en dat voelen ze allebei.
Wat ik ook akward vind is dat de fam. apart gaat zitten eten van de groep en die er niet bij betrekt
zou ik ook niet doen,ze komen voor Floor toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; Ik ga toch ook niet zomaar bij iemand in bed liggen.
Neuj jij voert ze eerst dronken slet.
Billy doet niks 'zomaar'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!
Toch wel eng dat Billy geen zelfreflectie heeft. Die is zo verknipt in haar denkwijze over zichzelf. Bindt zichzelf mooi en een lellerding en veroordeelt anderen op dingen die zij allemaal vele malen erger doet of gedaan heeft daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja dat is Billy.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch wel eng dat Billy geen zelfreflectie heeft. Die is zo verknipt in haar denkwijze over zichzelf. Bindt zichzelf mooi en een lellerding en veroordeelt anderen op dingen die zij allemaal vele malen erger doet of gedaan heeft daar.
Als de groep erbij zit is het ook niet goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen,ze komen voor Floor toch?
Bean jr, treffendquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr: de timing was verkeerd
Floor: nee, het was gewoon te vroeg
Bean jr: ja, dat zeg ik toch, de timing
ja preciesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als de groep erbij zit is het ook niet goed
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Jeroen mag nog blij zijn 9 van de 10 mannen had hem de loods door geslagen
Toen weer Ruud toen Jessie toen Boyd dronken voeren toen Jessie toen een poging bij John.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.
En bij Jessie door het raam klimmen etc.
Hij wist toch ook dat die vriend kwam vandaag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Dominique: "Ik heb getekend dat ik geen negatieve dingen over dit programma mocht zeggen, dus laat maar."
zat ik net ook te denken Koosquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.
Ik haak ook wel af nu.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef kkka3 het volgende:
Floor heeft bij mij echt wel afgedaan. Egocentrisch typetje
Echt een kutwijf jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef kkka3 het volgende:
Floor heeft bij mij echt wel afgedaan. Egocentrisch typetje
nah die is de sjaak straksquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Dominique: "Ik heb getekend dat ik geen negatieve dingen over dit programma mocht zeggen, dus laat maar."
zoveel dat haar familie op facebook moet vragen of mensen niet zo lelijk over haar willen pratenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:33 schreef humpty het volgende:
vieze billy... haar moeder krijgt ook te horen je dochter ligt bij een ander in bed![]()
mijn god heeft ze er weleens bij stil gestaan wat haar moeder allemaal moest horen
Ma is geërgerd, de irritatie kan ik hier helemaal voelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ma zit te nasseh alsof ze 48 uur niks gehad heeft
nom nom
moet je ook niet echt van dichtbij zien, dacht het ook ffquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Ja die kunnen dat gepiep van haar vriend weer weken aanhorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ma is geërgerd, de irritatie kan ik hier helemaal voelen
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zeggen teveel over de opzet van het programma en oordelen daar ook over. Dat vindt oom John niet goed.quote:
ja precies, en hij gaat wel nog steeds!! en wil vrij zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
ze hadden een afspraak, dat valt aan 1 kant tegen , moet floor nu ineens haar koffers pakken ofzo?
dat ze nu ineens een kutwijf is?
wat een flauwekul
Punt 1quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
ze hadden een afspraak, dat valt aan 1 kant tegen , moet floor nu ineens haar koffers pakken ofzo?
wat een flauwekul
Schoonzus is datquote:
eens,voor mij blijft Floor okee, ze moet gewoon lekker doen wat ze zelf wil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
wat een flauwekul
dat weet ik dus niet zeker, denk nl dat het voorstel van hem vandaan komtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Punt 1
Ze is op TV voor 500.000 mensen
Punt 2
Ze weet dat hij komt vandaag
het is een bitch imo
De WO2 lijkt weer dichtbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.
je kan alles zeggen lachendquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.
las daarstraks wel iets over een zus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet zeker, denk nl dat het voorstel van hem vandaan komt
Schoonzus werd net gezegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Urb het volgende:
[..]
las daarstraks wel iets over een zus?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
wat een flauwekul
Haar kietelt het teveel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist niet
dag 2 billy met slip bij boyd ook..quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.
En bij Jessie door het raam klimmen etc.
en je punt is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Punt 1
Ze is op TV voor 500.000 mensen
Punt 2
Ze weet dat hij komt vandaag
het is een bitch imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |