De knapste 2 uitzoeken en alleen die beffen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die tijd heb ik niet. What to do, WHAT TO DO?
Nope, ik had een brief geschreven met daarin het aanbod voor het hele teamquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De knapste 2 uitzoeken en alleen die beffen.
Papier is geduldig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, ik had een brief geschreven met daarin het aanbod voor het hele team
Hun kutten daarentegen nietquote:
JIJ HEBT BEST WEL EEN PROBLEEM!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hun kutten daarentegen nietIk heb vernomen dat ze al een bus naar mijn woning geboekt hebben zodat ze hun befprijs kunnen komen innen.
Voordat ze van verveling in slaap vallen bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:16 schreef Handleiding het volgende:
ps met mijn lik skills doe ik er 1 minuut per vrouw over.
Je woonde in een woonwagen toch? Gewoon een paar meter verderop gaan staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hun kutten daarentegen nietIk heb vernomen dat ze al een bus naar mijn woning geboekt hebben zodat ze hun befprijs kunnen komen innen.
Ja dat, en die is veel te klein om al die kutten in te ontvangen. Maar kom jij even die woonwagen trekken dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je woonde in een woonwagen toch? Gewoon een paar meter verderop gaan staan.
Denk eerder een tong als deze.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel een goed getrainde tong () daarna.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat, en die is veel te klein om al die kutten in te ontvangen. Maar kom jij even die woonwagen trekken dan?
Haha ik zei trekken.
Ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Denk eerder een tong als deze..
Maakt Pernille die van jou harder?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:30 schreef tja77 het volgende:
Je had je beter kunnen beperken tot Pernille Harder van het Deense team.
Goede voorzet, nog betere inkopper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:31 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Maakt Pernille die van jou harder?
Vrouwen zweten niet. Poepen ook niet. En ze ruiken altijd naar bloemetjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:52 schreef Harvest89 het volgende:
Het wordt nog leuker als je het meteen na de wedstrijd moet doen. Voordat ze gaan douchen.
Heerlijke zweetlucht komt je dan tegemoet, 40 uur lang.
Bied bij deze mijn hulp aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals jullie weten doen onze oranje voetbalsters het best goed. Nu had ik met ze afgesproken dat als ze Europees kampioen zouden worden, ik elk lid van het team, inclusief de coach Sarina Wiegman, 10 keer zou beffen. Daarom doen ze het ook zo goed natuurlijk en staan ze nu in de finale.
Maar als ze morgen winnen heb ik een probleem, want 23 speelsters + 1 coach = 24 x 10 keer beffen is 240 befbeurten moeten geven. En aangezien een gezonde vrouw er gemiddeld 10 minuten over doet om klaar te komen is dat 2400 minuten. Dat is 40 uur. Een complete fucking werkweek! Die tijd heb ik niet. What to do, WHAT TO DO?
Klacht: mezelf in de nesten gewerkt want ik ruik hun vunzige mutsen al tot hier.
Als ik een vrouw was zou ik Ben en Ruurd elke dag pijpen. Ik ga naar het concert kom jij ook? Alleen jammer dat het zo ver weg ligt. Ga om half 2 snachts een heel stuk moeten lopen om thuis te komen bij een makker waar ik logeer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:30 schreef tja77 het volgende:
Je had je beter kunnen beperken tot Pernille Harder van het Deense team.
Ik hoop dat ik het red, maar heb geen plek om te slapen, dus met de auto weer terug denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik Ben en Ruurd elke dag pijpen. Ik ga naar het concert kom jij ook? Alleen jammer dat het zo ver weg ligt. Ga om half 2 snachts een heel stuk moeten lopen om thuis te komen bij een makker waar ik logeer.
Zo heey, dit is een echte kwaaie hoor jongons, kijk uit! Stillemeneer, onthoud die naam!quote:
Ja ik heb ook niet echt een plek.. Ik moet om half 2 snachts een half uur lopen... Voel ik me ook minder prettig bij maja om die twee legendes te zien...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het red, maar heb geen plek om te slapen, dus met de auto weer terug denk ik.
Het is vooralsnog de laatste mogelijkheid om ze live te aanschouwen. Hoewel ik een reunie niet uitsluit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet echt een plek.. Ik moet om half 2 snachts een half uur lopen... Voel ik me ook minder prettig bij maja om die twee legendes te zien...
Ja nou ik wil ze gewoon gezien hebben man. Om nu met de auto vanuit Limburg te rijden is me iets te gortig. Dus heb ik maar een vriend ook fan gemaakt van Ben en Ruurd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is vooralsnog de laatste mogelijkheid om ze live te aanschouwen. Hoewel ik een reunie niet uitsluit.
Bailar Bailar zal wel de afsluiter worden denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nou ik wil ze gewoon gezien hebben man. Om nu met de auto vanuit Limburg te rijden is me iets te gortig. Dus heb ik maar een vriend ook fan gemaakt van Ben en Ruurd.
Ik ben wel echt helemaal hyped, zou een teleurstelling zijn als ze Bailar Bailar niet doen....
Het is Ben en Ruurd...quote:
Meld je bij je reguliere werk een week lang ziek met een koortslip.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar als ze morgen winnen heb ik een probleem, want 23 speelsters + 1 coach = 24 x 10 keer beffen is 240 befbeurten moeten geven. En aangezien een gezonde vrouw er gemiddeld 10 minuten over doet om klaar te komen is dat 2400 minuten. Dat is 40 uur. Een complete fucking werkweek! Die tijd heb ik niet. What to do, WHAT TO DO?
Godver dit gaat een van de mooiste dagen van mijn leven worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bailar Bailar zal wel de afsluiter worden denk ik.
Aanstekers erbij om de sfeer helemaal compleet te maken.
Dat is echt net een gozer :quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die van der Sanden moet je wsch. rimmen.
Die linker of die rechterquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is echt net een gozer :
[ [url=https://imgserv6.tcdn.nl/v1/Knlq4j152g4boo1LcS1NAsnYTcI=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)20421.jpg]afbeelding[/url] ]
Suc6 de komende week. En sterkte het komende halfjaar zolang je tong nog naar rotte vis ruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals jullie weten doen onze oranje voetbalsters het best goed. Nu had ik met ze afgesproken dat als ze Europees kampioen zouden worden, ik elk lid van het team, inclusief de coach Sarina Wiegman, 10 keer zou beffen. Daarom doen ze het ook zo goed natuurlijk en staan ze nu in de finale.
Klacht: mezelf in de nesten gewerkt want ik ruik hun vunzige mutsen al tot hier.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voordat ze van verveling in slaap vallen bedoel je?
Van der Sanden kun je doorschuiven naar Fatoeman.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, ik had een brief geschreven met daarin het aanbod voor het hele team
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |