Ik vergat heel toevallig een letter. Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergat heel toevallig een letter. SorryJe bent zelf een toevallig een letter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een toevallig een letter.
Dit vraag je aan scrummiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ga je vanavond naar die wedstrijd?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mobiel werkt mijn DM niet.
Maar het was een bug van fokmobiel
lolquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit vraag je aan scrummie
Lol
(Grappie hoor)
doe zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens even die van Gaal gif in de OP.
Done.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens even die van Gaal gif in de OP.
Genot!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu een wedstrijdje zaalvoetballen (helftje)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit mobiel, beetje kut.
Dan ga je een ei eten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ontzettend veel trek in een ei.
Overdreven hype joh. Gewoon eten dat spul. Al wordt het aan eieren komen nu wel een hele opgave. Bij de AH lag helemaal niets meer.quote:
Lekker nummertje.quote:
In Duinoord ergens idd niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overdreven hype joh. Gewoon eten dat spul. Al wordt het aan eieren komen nu wel een hele opgave. Bij de AH lag helemaal niets meer.
Gaat nergens overquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat topic in NWS. Man man man
Ze gaan ook echt van de eieren naar de bijen en van de bijen naar weet ik het wat allemaal.quote:
Idd. Terwijl toch het belangrijkste is dat die 2 gozers van dat bedrijfje bijna de hele eierproductie in NL onderuit halen met hun geklootquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan ook echt van de eieren naar de bijen en van de bijen naar weet ik het wat allemaal.
Bij de Plus lagen de vakken gisteravond gewoon vol.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overdreven hype joh. Gewoon eten dat spul. Al wordt het aan eieren komen nu wel een hele opgave. Bij de AH lag helemaal niets meer.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd. Terwijl toch het belangrijkste is dat die 2 gozers van dat bedrijfje bijna de hele eierproductie in NL onderuit halen met hun gekloot
Kom ik nooit. Te ver weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de Plus lagen de vakken gisteravond gewoon vol.
Volledig eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:39 schreef Divje het volgende:
Pluswat een kutsuper is dat. Net als de Coop of Emté
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:39 schreef Divje het volgende:
quote:
zitten hier nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:39 schreef Divje het volgende:
Plus is wel chill hoor. Emté ook, al was die toffer toen het nog de Edah wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:39 schreef Divje het volgende:
Woon jij in Den Haag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ze hier in Den Haag ook niet gezien. Gelukkig.
Kosteloos vakantie vieren. Dan neem je dat op de koop toe he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan ga je naar.... den Haag. Man man man.
Strandquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Kosteloos vakantie vieren. Dan neem je dat op de koop toe he.
En elke dag strand. Lekker joh
Dat je Haags daar kan tegenkomen moet je dan maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Den Haag is vrij groot. Kweeniequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je Haags daar kan tegenkomen moet je dan maar voor lief nemen.
Waar zit je in Den Haag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
erg saai en als het zonnig is ontzettend kut
Huis van kennissenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zit je in Den Haag?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Huis van kennissenmooi centraal.
Vakantieparken heb ik echt een spuughekel aan
Haagse Markt kom ik nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Divje het volgende:
Centrum is lopend bereikbaar, strand ook, Haagse Markt ook. Genot
Erg goedkoop ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef Elan het volgende:
https://eu.clemens-en-august.com/men-s-shop/suits.html
Mooie kleertjes, broekje gekocht
Kan ik begrijpen als je hier woont. Ivt de markt in Groningen is het wel leuk. Veel goedkoper ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haagse Markt kom ik nooit.
Waarvan paktequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef Elan het volgende:
https://eu.clemens-en-august.com/men-s-shop/suits.html
Mooie kleertjes, broekje gekocht
Ik vind Danny Vera een matige zanger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen als je hier woont. Ivt de markt in Groningen is het wel leuk. Veel goedkoper ook.
Nu naar t strand voor Schollenpop. Vanavond Danny Vera-genot
Alles beter dan Despacitoooooquote:
Gaat ook om 't feestje er om heen he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Danny Vera een matige zanger.
Maar Schollenpop sta je wel met extreem veel Duindorpers en Scheveningers. Niet dat daar iets mis mee is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat ook om 't feestje er om heen he.
Ik lees net op Telegraaf dat het 3 miljard keer bekeken is. Ik heb het nog 0 keer gehoord...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles beter dan Despacitooooo
Mooi manquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar Schollenpop sta je wel met extreem veel Duindorpers en Scheveningers. Niet dat daar iets mis mee is.
Komt Danny Vera zelf of een coverband die Danny Vera speelt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen als je hier woont. Ivt de markt in Groningen is het wel leuk. Veel goedkoper ook.
Nu naar t strand voor Schollenpop. Vanavond Danny Vera-genot
Dat vind ik dus ook niets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik lees net op Telegraaf dat het 3 miljard keer bekeken is. Ik heb het nog 0 keer gehoord...
French Montana is sowieso de zomerhit...
Nog nooit gehoordquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Heb 't alleen niet op dat Jebroer-publiek
Denk je zelf johquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Komt Danny Vera zelf of een coverband die Danny Vera speelt?
Vul ipv Duindorpers en Scheveningers iets anders in en je hebt de poppen aan het dansen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar Schollenpop sta je wel met extreem veel Duindorpers en Scheveningers. Niet dat daar iets mis mee is.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef Divje het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd vanavondFEYENOORD YO YO
Wat is de eerste?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Jc hoe kun je die eerste nou een zomerhit noemen man.
wordt al de hele zomer vaak gedraaid?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger wel, tegenwoordig alleen nog in december als de strijd der vreugdevuren weer losbarst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vul ipv Duindorpers en Scheveningers iets anders in en je hebt de poppen aan het dansen.
Is er een wereld van verschil tussen Duindorpers en Scheveningers behalve de woonplaats?
Ligt ook natuurlijk in je eigen omgeving...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er bij jou in de omgeving leuke dingen te doen met kids?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig alleen nog in december als de strijd der vreugdevuren weer losbarst.
Ja, genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou in de omgeving leuke dingen te doen met kids?
Blijkbaar begreep je de onderliggende vraag nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, genoeg.
Ik woon best centraal, alles goed bereikbaar.
Het scheelt dat ik niet meer ga stappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
wordt al de hele zomer vaak gedraaid?
Ik lig op dit moment letterlijk Vivaldi te luisteren via de chromecast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt ook natuurlijk in je eigen omgeving...
Mensen die naar Beethovens 4e symfonie luisteren zullen natuurlijk nooit van French Montana hebben gehoord..
Duinrelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Blijkbaar begreep je de onderliggende vraag niet
Heb je nog tips voor leuke activiteiten in jouw omgeving? Met andere woorden ik hoor ze graag
Sealife Center in Scheveningen ouwe, gouden tijden als kind daar gehad. Madurodam ook genot voor kinderen. Duinrell. Meijendel(?) voor een boswandeling in het bosduingebied.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Blijkbaar begreep je de onderliggende vraag niet
Heb je nog tips voor leuke activiteiten in jouw omgeving? Met andere woorden ik hoor ze graag
Sealife is wel leuk ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sealife Center in Scheveningen ouwe, gouden tijden als kind daar gehad. Madurodam ook genot voor kinderen. Duinrell. Meijendel(?) voor een boswandeling in het bosduingebied.
5e pianoconcert van Beethoven mimangquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lig op dit moment letterlijk Vivaldi te luisteren via de chromecast.
Museon is wel een aardigequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duinrel
Drievliet
Madurodam
het Museon
en zo kan je nog wel even doorgaan...
Ik ben meer van de violen of klavecimbel. Ik ga echt hard op die Barok sound.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
5e pianoconcert van Beethoven mimang
Vast ook wel kinderboerderijen etc?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoeg te doen en te beleven in Den Haag.
Sealife ook een goede tipquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sealife Center in Scheveningen ouwe, gouden tijden als kind daar gehad. Madurodam ook genot voor kinderen. Duinrell. Meijendel(?) voor een boswandeling in het bosduingebied.
Ja, meer dan genoeg. Tel er zo al 6 hier in de wijde omtrek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast ook wel kinderboerderijen etc?
Daar heb ik tbh niets meequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de violen of klavecimbel. Ik ga echt hard op die Barok sound.
Je weet waar ik hard op ga toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Panorama Mesdagquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je weet waar ik hard op ga toch?
De 4 Jaargetijden is echt een meesterwerk, hoe hij de verschillende jaargetijden met muziek schetst is prachtig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar heb ik tbh niets mee
sowieso vivaldi niet
Nee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je weet waar ik hard op ga toch?
Kinderboerderijen zijn die van mij al een beetje op uitgekeken. Konijntjes eten geven en dan hebben ze het wel gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast ook wel kinderboerderijen etc?
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kinderboerderijen zijn die van mij al een beetje op uitgekeken. Konijntjes eten geven en dan hebben ze het wel gehad.
Stimuleer jij ze ook om echt buiten te zijn en te spelen ipv makkelijk de ipad onder hun neus te schuiven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kinderboerderijen zijn die van mij al een beetje op uitgekeken. Konijntjes eten geven en dan hebben ze het wel gehad.
Oh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De Maestro van de slechte moedergrappen...anyways de grap is nu al vervlogen
En het opteltopic dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten voor vandaag.![]()
Ik zeg alvast tot ziens en tot morgen.
Ze zijn heel goed afgerichtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stimuleer jij ze ook om echt buiten te zijn en te spelen ipv makkelijk de ipad onder hun neus te schuiven.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed afgerichten er vallen hele goede afspraken met ze te maken. We hebben hier thuis een beleid dat ze niet elke dag achter een scherm (tv, iphone, laptop of computer) mogen zitten.
Veel buiten spelen of in ieder geval lichamelijke activiteiten (bij slecht weer maak ik een parkoer in het huis met obstakels en motten ze opdrukken en vervolgens houd ik de tijd bij).
Het is veel te laat voor cappucino nichtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik lig lekker op de bank in mn joggingbroek van 10 euro van de Decathlon helemaal geen ene kut te doen. Capuccinootje en glaasje water ernaast.
Ik ben pas om 12 uur uit bed gekomen broeder. Straks ff douchen en boodschapjes doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is veel te laat voor cappucino nicht
Klavecimbelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We wanen onszelf in de tijden van kastelen, ridders en jonkvrouwen. Grote uitbundige eetfeesten in de met hop versierde eethal van het kasteel. Gebraden varkens aan het spit, wijn uit kelken en bier uit pullen. Geroep, gezang en gelach. De Klavecimbel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KlavecimbelGenottelijk geluid.
Ohh niets mis mee ouwe pik succesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boeie, ik heb andere dingen te doen vanmiddag en vanavond.
Weet je waar Bayern vanavond wordt uitgezonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu lays sensations sweet chili
Op ZDF. Jij weet ook niets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je waar Bayern vanavond wordt uitgezonden?
https://forum.fok.nl/topic/2081369/6/25quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoeg te doen en te beleven in Den Haag.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We wanen onszelf in de tijden van kastelen, ridders en jonkvrouwen. Grote uitbundige eetfeesten in de met hop versierde eethal van het kasteel. Gebraden varkens aan het spit, wijn uit kelken en bier uit pullen. Geroep, gezang en gelach. De Klavecimbel.
Lekker man. Goeie chips is dat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik lays een artikel en drink een glaasje bruiswater.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Vind dat die altijd moeilijk hard tussen je kiezen blijft plakken...ja ik weet het vreemde reden om geen fan van een bepaalde chips te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker man. Goeie chips is dat.
Lekker toch. Een uur later kun je nog genieten van de chips.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat die altijd moeilijk hard tussen je kiezen blijft plakken...ja ik weet het vreemde reden om geen fan van een bepaalde chips te zijn.
ik voel jequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat die altijd moeilijk hard tussen je kiezen blijft plakken...ja ik weet het vreemde reden om geen fan van een bepaalde chips te zijn.
ik vind alleen die ribbel chips naturel lekker van lays maar het schijnt vetter dan patat te zijn dus dan eet ik liever dat laatstequote:
Terwijl patat al teringvet is. Ik ben een groot voorstander van dikke belasting op vet en suikers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind alleen die ribbel chips naturel lekker van lays maar het schijnt vetter dan patat te zijn dus dan eet ik liever dat laatste
Owja shit helemaal vergeten thanksquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het toch, mafkees...
Tot vanavond dan Rolandgod
daar is unilever te machtig voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl patat al teringvet is. Ik ben een groot voorstander van dikke belasting op vet en suikers.
Denk dat ik wel streampje pak ja. 't is toch de opener van het nieuwe seizoen he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie die JC-schaal nog kijken?
hoe laat is die wedstrijd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat ik wel streampje pak ja. 't is toch de opener van het nieuwe seizoen he.
Gek alleen dat het gewoon een thuiswedstrijd is voor Feyenoord ipv 50-50 verdeling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat ik wel streampje pak ja. 't is toch de opener van het nieuwe seizoen he.
op zich wel maar nu is het tenminste uitverkocht, dat lukt Vitesse thuis al niet, al heb ik geen idee hoeveel aanhang er bij de bekerfinale wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gek alleen dat het gewoon een thuiswedstrijd is voor Feyenoord ipv 50-50 verdeling.
Ja maar het gaat dan voor een 50-50 verdeling, en denk dat het Vitesse wel was gelukt voor zo'n uniek potje voor zequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich wel maar nu is het tenminste uitverkocht, dat lukt Vitesse thuis al niet, al heb ik geen idee hoeveel aanhang er bij de bekerfinale was
ze doen ook maar wat bij de knvbquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dan voor een 50-50 verdeling, en denk dat het Vitesse wel was gelukt voor zo'n uniek potje voor zeVolgens mij bij de bekerfinale ook genoeg mensen.
Nu boeit die JC-schaal toch weinig, en zal er weinig prestige bij komen wat ze ook doen. Over een paar jaar zullen ze wel ergens in het buitenland spelen voor de centen.quote:
Ik dacht dat je grotere auto wilde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Proefrit gemaakt met VW Polo en met een Hybride Toyota Yaris. Waarschijnlijk kiezen we voor de laatste. Fijn autootje en direct alles er op en er aan.
Yaris is voldoende. Kunnen 2 koffers in en je hoeft niet met je knieën in je nek achterin. Auris hebben we ook in gezeten, maar ondanks het verschil in grootte was het toch minder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grotere auto wilde?
M'n ouders hebben Auris, toch wel wat ruimer dan die yaris
nou lijkt me stug dat ze ergens de NL kampioen tegen de bekerwinnaar willen zien spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu boeit die JC-schaal toch weinig, en zal er weinig prestige bij komen wat ze ook doen. Over een paar jaar zullen ze wel ergens in het buitenland spelen voor de centen.
Hm heb deze hele week Yaris gereden, vind die dingen echt te kleinquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yaris is voldoende. Kunnen 2 koffers in en je hoeft niet met je knieën in je nek achterin. Auris hebben we ook in gezeten, maar ondanks het verschil in grootte was het toch minder.
Die Belgen hadden ook het idee om dat te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou lijkt me stug dat ze ergens de NL kampioen tegen de bekerwinnaar willen zien spelen
Jij bent ook wat langer he, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm heb deze hele week Yaris gereden, vind die dingen echt te klein
zelfs als bestuurder zit ik met m'n hoofd in het dak en knieën tegen het stuur
i10 👍quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm heb deze hele week Yaris gereden, vind die dingen echt te klein
zelfs als bestuurder zit ik met m'n hoofd in het dak en knieën tegen het stuur
Technisch gezien hoef je je sowieso geen zorgen te maken bij Toyotaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Yaris is technisch een prima autootje, wel een hondenhok op wielen qua formaat.
Tegenwoordig ontloopt het elkaar allemaal niet zo heb ik het idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Technisch gezien hoef je je sowieso geen zorgen te maken bij Toyota
Sowieso was deze alleen gebruikt voor proefritten dus feitelijk een nieuwe auto.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Technisch gezien hoef je je sowieso geen zorgen te maken bij Toyota
Hij laadt zichzelf op. Is stekkerloos.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig ontloopt het elkaar allemaal niet zo heb ik het idee.
Volkswagen zal ook prima motoren maken, dat hybride is ook wel chill en voor de kleine afstanden helemaal goud. Je kunt tegenwoordig overal (gratis) opladen.
Owja hybride héquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij laadt zichzelf op. Is stekkerloos.
Naja je ziet wel verschil in betrouwbaarheid maar vooral in electronica en de airco enzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig ontloopt het elkaar allemaal niet zo heb ik het idee.
Volkswagen zal ook prima motoren maken, dat hybride is ook wel chill en voor de kleine afstanden helemaal goud. Je kunt tegenwoordig overal (gratis) opladen.
Koekoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:35 schreef Saind het volgende:
pfff weet nog Citroën C5
dat ding reed als een tiet maar ieder jaar goede 2k in reparaties
20k per jaar ofzo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Koekoek
Reed je belachelijk veel of wa?
Fuckd up hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
20k per jaar ofzo?
Maar alles naar de kanker altijd, 3 van de ramen, 1 van de spiegels 2 keer, airco, waterpomp, blablabla ging maar door
ja zal maandagochtend model geweest zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuckd up hoor.
Is soms ook gewoon pech hebben, mijn eerste auto een Nissan Sunny heb ik 2 jaar mee gereden
Had toen ik hem kocht 7 ton op de teller en alleen een keer een lekke band en gaatje in de uitlaat gehad in 30k kilometer.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef Elan het volgende:
Owja en het slot van de achterklep was er uit gevallen op de snelweg
Nja details.
kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ja zal maandagochtend model geweest zijn
maar goed bij Toyota hebben ze die niet echt
Ik ben wel eens wieldop verloren op de snelwegquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef Elan het volgende:
Owja en het slot van de achterklep was er uit gevallen op de snelweg
Nja details.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wieldop verloren op de snelweg
kankerding wel uit de sloot gevist langs de A15. Mij zullen ze niet hebben
Dat was meer dan die auto kostte dus dat ging ik niet laten gebeurenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zo'n ding kost toch geen drol joh, tientje of zo
Wel bazig dat je m überhaupt gevonden hebt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was meer dan die auto kostte dus dat ging ik niet laten gebeuren
Ik zag 'm wegrollen toen ik een bocht maakte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bazig dat je m überhaupt gevonden hebt.
Omnomnom. Nu honger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Geef het restaurant een 7. Vier gangen menu van de chef. Makreelrilette, bisque van garnalen, rode poon met venkel, paprikasaus en frietjes en een crème brulee. Was in orde, goede porties, maar niet heel spannend. Maar 1 soort cider trouwens.
Je moet een officiële foodcritic worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Geef het restaurant een 7. Vier gangen menu van de chef. Makreelrilette, bisque van garnalen, rode poon met venkel, paprikasaus en frietjes en een crème brulee. Was in orde, goede porties, maar niet heel spannend. Maar 1 soort cider trouwens.
Zou je er geld voor over hebben om op regelmatige basis recensies van mij te lezen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet een officiële foodcritic worden.
Ik ben een arme student, dus ik behoor niet echt tot je doelgroep Opper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je er geld voor over hebben om op regelmatige basis recensies van mij te lezen?
Ik zou ook goedkopere restaurants kunnen bezoeken. Dit was ex fooi nog geen 45 euro pp.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben een arme student, dus ik behoor niet echt tot je doelgroep Opper.
oequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou ook goedkopere restaurants kunnen bezoeken. Dit was ex fooi nog geen 45 euro pp.
Ik heb het meerdere keren gegeten, maar het is het geld niet waard. Is vooral erg ziltig. Kun je beter een keer zalmeitjes eten, lijkt er op maar is een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oe
Ik heb nog nooit kaviaar gegeten. Is het wat? (als jij dat ooit hebt gegeten)
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren gegeten, maar het is het geld niet waard. Is vooral erg ziltig. Kun je beter een keer zalmeitjes eten, lijkt er op maar is een stuk goedkoper.
Ja uit Almeloooo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Ilse de lange wel lief hoor. Zij komt toch daar uit de omgeving?
Ja, nou eigenlijk kan het beter. Ik moest net 10 keer niezen, dus dat belooft niet veel goeds.quote:
Net terug uit Rotterdam, fruitschaaltje binnen. Waardeloze wedstrijd. Die schaal mogen ze trouwens wel afschaffen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, nou eigenlijk kan het beter. Ik moest net 10 keer niezen, dus dat belooft niet veel goeds.
En met jou?
Nou bij deze gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net terug uit Rotterdam, fruitschaaltje binnen. Waardeloze wedstrijd. Die schaal mogen ze trouwens wel afschaffen.
Meer dan terecht. Ik kon met moeite mijn aandacht erbij houden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou bij deze gefeliciteerd!. Ik heb alleen de 1e helft gekeken en een beetje de 2e helft daarna afgehaakt, want ik vond het echt saai.
Ik heb sinds vorig jaar een lekker rustige facebook, volg een paar pagina's en heb "NoAds (c) Cem Arslan" geïnstalleerd zodat ik alle eventuele troep al op voorhand blokkeer, ideaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels zo'n 500 bedrijven heb gemarkeerd als 'niet relevant voor mij' en 'nooit meer advertenties van bedrijf X laten zien' op facebook
• Volg 0 pagina'squote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorig jaar een lekker rustige facebook, volg een paar pagina's en heb "NoAds (c) Cem Arslan" geïnstalleerd zodat ik alle eventuele troep al op voorhand blokkeer, ideaal.
Oh, en feli met de Fruitschaal, chef
Ik denk niet dat ik ga kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Usain Bolt rent zo zijn laatste finale.
Je had ook even een addblocker kunnen installeren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Een tijdrovend klusje maar het begint na 3 weken zijn vruchten af te werpen
Bedankt voor deze gouden tip makker. Ik ga 'm zo in de praktijk brengenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had ook even een addblocker kunnen installeren.
Wat schreef mijn favoriete trolluser?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze gouden tip makker. Ik ga 'm zo in de praktijk brengen
Hoe is het ermee? Had je die mokerdomme reactie van Bronson_ nog meegekregen in het Feyenoord topic? Man man man. Die kerel moest diep door het stof.
Wat ben je ook een lapzwans.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik net te laat om Bolt te zien verliezen.
Bolt was net te snel bedoel jequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik net te laat om Bolt te zien verliezen.
Maakte een uitglijderquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat schreef mijn favoriete trolluser?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze gouden tip makker. Ik ga 'm zo in de praktijk brengen
Hoe is het ermee? Had je die mokerdomme reactie van Bronson_ nog meegekregen in het Feyenoord topic? Man man man. Die kerel moest diep door het stof.
Uit de neus van wie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Zagen jullie dat? Kwam bloed uit der neus
Ik ben allang weggezapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wijf dat maar niet van Bolt af kon blijven
Helemaal prima, lekker uiteten geweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag als een zondag beleefd. En in Leiden?
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal prima, lekker uiteten geweest.
Nelom vergetenquote:Op zondag 6 augustus 2017 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
We leven toch wel in bijzondere sporttijden met legendes zoals Messi, Bolt, Federer, Mayweather en op Nederlandse schaal wellicht straks Max Verstappen.
Welke type vind je het lekkerste?quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sushibar was het, dus kleine gerechten.
Ik schakelde rond de 65e minuut in en het was echt verschrikkelijk slecht voetbal.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:52 schreef DonRaja het volgende:
Die Diks is wel teringslecht trouwens... Ik vrees de dag dat Haps geblesseerd/geschorst is en we Diks en Nelom als backs hebben.
Diks en Nelom in dezelfde zin gebruikenquote:Op zondag 6 augustus 2017 00:52 schreef DonRaja het volgende:
Die Diks is wel teringslecht trouwens... Ik vrees de dag dat Haps geblesseerd/geschorst is en we Diks en Nelom als backs hebben.
He caught a Trump.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze vriend is aan het vissen in Syberië.
Gelukkig! Ik sta er weer niet in.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:14 schreef tong80 het volgende:
01. 500 haags_kwartiertje
22. 144 GGMM
28. 127 Ajacied422
33. 119 tong80
45. 092 Doublepain
48. 090 hafcfan
54. 081 kapiteintje
56. 078 Insomnia2.0
63. 072 opperkleurder
95. 054 Typisch
waar ga je heen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woensdag vroege vlucht dus alvast beetje toewerken naar het opstaan om 03:30.
Heerlijkquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woensdag vroege vlucht dus alvast beetje toewerken naar het opstaan om 03:30.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Stijn... onvriendelijke naam, dat moet je niet willen.
Ik zit net aan het ontbijt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Stinho
Ik ga even een bakkie koffie zetten
Wat ontbijt je?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit net aan het ontbijt.
Mijn maag rammelde nogal.
Waarom zou je daarover klagen? Het ging toch prima?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, alle useful idiots weer aan het klagen over de VAR-penalty van gisteren.
Mensen zijn nogal autistisch over veranderingen. Gewoon een prima ingreep, zonder VAR had het 2-0 geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover klagen? Het ging toch prima?
Beetje klungelig hooguit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |