Toch wel slecht van de VI weer, zijn echt aan het afdalen de laatste jarenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi bedrag voor PSV, hoor. Volgens de Telegraaf is het vast 13 miljoen en 2 miljoen via bonussen.
Ik mis de oude Thijs. Alleen Freek Jansen is nog een goed watcher (Ajax). Krabby is er eentje die veilig op schoot komt zitten bij Feyenoord.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel slecht van de VI weer, zijn echt aan het afdalen de laatste jaren
Hebben geen bronnen meer.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel slecht van de VI weer, zijn echt aan het afdalen de laatste jaren
En dat is erg genoeg, want na VI moeten we het hier van VZ en VP hebben en wat die doen is dus letterlijk kopiëren plakken, die hebben nog nooit een primeur gehad.quote:
Ho ho, Rikkert Elfrink alweer vergeten?quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En dat is erg genoeg, want na VI moeten we het hier van VZ en VP hebben en wat die doen is dus letterlijk kopiëren plakken, die hebben nog nooit een primeur gehad.
Haha, ik kijk nooit op Twitter..quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Rikkert Elfrink alweer vergeten?
Jij ondermijnt hier Het Gouden Duo op een manier die ik verwerpelijk vind.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En dat is erg genoeg, want na VI moeten we het hier van VZ en VP hebben en wat die doen is dus letterlijk kopiëren plakken, die hebben nog nooit een primeur gehad.
Rik is nu op vakantie, vandaar dat er verwarring is nuquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:08 schreef Scarface88 het volgende:
Iedereen vergeet voor het gemak Rik Elfrink. Een held onder journalisten. Samen met zn makker Paul Post.
Copy pasten van Daily Mail is echt bizar slecht, ik sla VI maar over voortaanquote:
Verwarring... 10 miljoen euro vergissing.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rik is nu op vakantie, vandaar dat er verwarring is nu
Hoho, VP had een primeur: Van Rhijn keert terug naar Ajaxquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Heb je toevallig nog foto's van dit olijke duo?quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:08 schreef Scarface88 het volgende:
Iedereen vergeet voor het gemak Rik Elfrink. Een held onder journalisten. Samen met zn makker Paul Post.
Tsjah, gelukkig maarquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwarring... 10 miljoen euro vergissing.
Doorverkoopgodtwitter:ErikvHaren twitterde op zondag 06-08-2017 om 16:15:04Davy Pröpper is op weg naar Brighton. Laatste onderhandelingen gaande, middenvelder zelf al om tafel met Engelse club. Zie Telesport. reageer retweet
Telegraaf zit meestal wel goed, die waren ook vroeg met de interesse van PSV in Luckassen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:15 schreef Doublepain het volgende:
422, ik ga de Telegraaf maar volgenDoorverkoopgodtwitter:ErikvHaren twitterde op zondag 06-08-2017 om 16:15:04Davy Pröpper is op weg naar Brighton. Laatste onderhandelingen gaande, middenvelder zelf al om tafel met Engelse club. Zie Telesport. reageer retweet
Wel bizar dat een krant uit Amsterdam het eerste en betrouwbaarste is met PSV nieuws.. Het moet maarquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf zit meestal wel goed, die waren ook vroeg met de interesse van PSV in Luckassen.
twitter:ErikvHaren twitterde op zondag 06-08-2017 om 18:44:19Brighton betaalt 13 miljoen euro voor Pröpper. Kan via bonussen nog oplopen tot 15. #PSV heeft ook doorverkooppercentage bedongen. reageer retweet
Met Feyenoord beginnen ze ook veel dingen juist te hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel bizar dat een krant uit Amsterdam het eerste en betrouwbaarste is met PSV nieuws.. Het moet maar
Ik postte de verkeerde tweet trouwens:twitter:ErikvHaren twitterde op zondag 06-08-2017 om 18:44:19Brighton betaalt 13 miljoen euro voor Pröpper. Kan via bonussen nog oplopen tot 15. #PSV heeft ook doorverkooppercentage bedongen. reageer retweet
Jazeker.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog foto's van dit olijke duo?
Doen ze netjesquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Feyenoord beginnen ze ook veel dingen juist te hebben.
Steek onder water dit.quote:
Badder, waarom is instelling zo'n knelpunt bij PSV? Dat dat zo'n hot item is, niet bij andere ploegen iig.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
Gelet op zijn kutseizoen en zijn openheid over zijn kutinstelling, toch een prima bedrag.
Puur qua talent zou een speler als Propper meer op moeten brengen. Maar ja, hij is wel flink door de mand gevallen qua instelling.
Gaat om zijn eigen opmerking dat hij zich vorig seizoen niet op kon laden. Dat is toch gewoonweg treurig? Eerlijk, maar diep triest.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Badder, waarom is instelling zo'n knelpunt bij PSV? Dat dat zo'n hot item is, niet bij andere ploegen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |