Als er geen druk op staat wel ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef showtimer het volgende:
Respect voor Teejay ook, hij kan het dus wel.
Hij kan beter gewoon zorgen dat Froome dit jaar wint, dan heeft Froome het waarschijnlijk ook wel gezien met de Vuelta. Met Thomas die weer voor de Giro gaat is de weg in de Vuelta dan vrij voor Poels volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, absoluut, maar Poels gaf voorafgaand aan het seizoen aan dat hij dit jaar meer eigen kansen zou krijgen binnen de ploeg. Daar is uiteindelijk niks van gekomen door z'n knieblessure, zou jammer zijn als het qua kopmanschap dan enkel bij deze ronde van Polen zou blijven. Eventueel kan dan ook nog een rol zoals Landa die had in de Tour, maar de Sky-ploeg is in de breedte een stuk minder dan in de Tour..
Poeh al die druk, lijkt me dan opeens super moeilijk om te trappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er geen druk op staat wel ja.
Hopelijk een topshow op die onverharde wegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag Dwars door het Hageland met Van Aert vs Van der Poel
Wout start ook in de BinckBank Tour, benieuwd hoe ver die kan komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu is niet bepaald in de vorm van zijn leven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:37 schreef Van_Poppel het volgende:
In Alsace niet inderdaad maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of hij daar wel goed wilde zijn of enkel kilometers wilde maken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mathieu is niet bepaald in de vorm van zijn leven.
Als je meedoet in de etappe naar Blotzheim en vierde wordt, deed je meer dan puur kilometers maken. Toen werd hij echter gevloerd door Philpsen en Welten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Alsace niet inderdaad maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of hij daar wel goed wilde zijn of enkel kilometers wilde maken?
Nergens een livestream. Heb geen VTM hier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk een topshow op die onverharde wegen.
Live te volgen via live stream van VTM.
Volgens tv gids van VTM pas uitzending op tv van 15:40 t/m 19:00 dus ik verwacht pas een live stream over een kleine anderhalf uur. Tijdens andere koersen op VTM is er ook een live stream dus zal vandaag niet anders zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nergens een livestream. Heb geen VTM hier.
Jammer genoeg geen WT teams aan de start. Anders was ik wel even die kant opgereden.
Heb je ook een offroad motor dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nergens een livestream. Heb geen VTM hier.
Jammer genoeg geen WT teams aan de start. Anders was ik wel even die kant opgereden.
hehe die zou bij Parijs Roubaix wel handig zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je ook een offroad motor dan?![]()
Dat is, zoals Ducrot zou zeggen 'een deftige kopgroep'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker kopgroepje in Burgos, hoor.
#VueltaBurgos D.Fernandez, King,Alaphilippe,Herrada,Warbase,Sicard,Bisolti,Arroyo,V. Ginneken,Torres,Bilbao,Perez, Sprengers,Geoghegan 1:15"
quote:Kopgroep
Dries De Bondt (Verandas Willems - Crelan)
Florian Sénéchal (Cofidis)
Taco Van der Hoorn (Roompot)
Piet Allegaert (Sport Vlaanderen-Baloise)
Benjamin Declercq (Sport Vlaanderen-Baloise)
Mark McNally (Wanty-Groupe Gobert)
Olivier Pardini (WB Veranclassic Aqua Protect)
Philipp Walsleben (Beobank - Corendon)
Henrik Evensen (SEG Racing Academy)
Marten Kooistra (SEG Racing Academy)
Michael Reihs (Team Veloconcept)
Drie minuten
De voorsprong van de 11 leiders loopt op tot 3 minuten. Een mooie voorsprong voor de groep met Florian Sénéchal (vorig jaar 3de), Mark McNally (vorig jaar 20ste) en Dries De Bondt (vorig jaar 23ste).
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de buienradar kunnen we een vettig parcours verwachten.
Omdat Spanjaarden koers niet in beeld kunnen brengen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Waarom geen live beelden van de koers in Burgos?
Danku! Super scherp beeld en stabiele stream. Dat heeft VTM prima voorelkaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Live stream: https://nieuws.vtm.be/sport/live-dwars-door-het-hageland
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:10 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan ik Burgos zien? Iemand goede link?
Natuurlijk niet, het zwaarste deel moet nog komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Theo gaat de etappe wel pakken.
Jan is kleurenblind? Al moet ik zeggen dat de beeldkwaliteit neigt naar zwart wit beelden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Hermsen zag geen Manzana Postobon.
Landa had de tour moeten winnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Landa rijdt even op z'n dooie gemakje naar boven.
Dan moeten er meer ploegen gaan meewerken; ploeg van Van Aert is niet sterk genoeg om dat in hun eentje te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik wat voorbarig met nog 68 km te gaan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kreeg een enorm deja vu toen ik Sterke Stijn op kop zag beuken.
Kortpittig?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens buienradar gaat er nog een pittig buitje komen
Misschien toch wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit gaan ze niet meer dichtrijden denk ik.
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De co-commentator klinkt als Museeuw.
Johan "Het loopt de spuitgaten uit"quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het schijnt Gianni Meersman te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat Van der Poel en Wuyts ook gewoon volle bak koersen en niet te veel aan het kijken zijn naar elkaar of de rest.
Niemand rijdt vandaag met die groene bazenbandenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:09 schreef komrad het volgende:
wat een hoop lekke bandenhet lijkt Luxemburg wel
Zou Nys ze inmiddels verkocht hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand rijdt vandaag met die groene bazenbanden
Jep, punt om te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Motards zijn grotere obstakels dan de onverharde stroken.
goede schuine kantquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk moeten ze straks nog over plankjes springen.
VdP is iets explosiever en lichter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Die aankomst is toch iets voor Van Aert?
Maar toch een aankomst waar power ook nodig is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VdP is iets explosiever en lichter.
hij viel in de Alsace ook al wat tegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu maakt op mij ook geen superindruk.
Yep, WvA oogt iig sterkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar toch een aankomst waar power ook nodig is?
Van Aert doet komende week mee in de BinckBank Tour. Ik denk dat ie wel mee gaat spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft jammer dat ze de confrontatie met serieuze renners doorgaans ontlopen. Gebaseerd op deze wedstrijd zitten ze dus op het niveau van anonieme pelotonvulling uit de Tour, zoals Claeys en Senechal.
daarom legde MvdP Gilbert er opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft jammer dat ze de confrontatie met serieuze renners doorgaans ontlopen. Gebaseerd op deze wedstrijd zitten ze dus op het niveau van anonieme pelotonvulling uit de Tour, zoals Claeys en Senechal.
Van Aert rijdt volgende week de Eneco-Tour? Ben benieuwd of hij daar met de beteren mee kan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beobank is natuurlijk maar een CT ploeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Aert rijdt volgende week de Eneco-Tour? Ben benieuwd of hij daar met de beteren mee kan...
Bij de startinterviews gaven ze juist aan het jammer te vinden dat de grote ploegen hier niet zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom moet VDP daar ook gewoon weg, die gaan zelfs nooit in een uitnodiging krijgen voor een semi-klassieker. Dan moet ie niet eens naar een WT-ploeg, maar iets als Wanty of Roompot zou al beter zijn, dat is tenminste een wielerploeg die naam waardig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beobank is natuurlijk maar een CT ploeg.
Totale vernedering gister natuurlijk. De eerste bloedzakken zijn er gisteravond in gejast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.rtp.pt/play/direto/rtp1
W52 brommers zijn eraan begonnen. Alarcon is los.
Misschien vinden de grote ploegen dit wel een soort circusparcours. Als het vandaag echt had geregend, dan zou dit een mensonterend parcours zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de startinterviews gaven ze juist aan het jammer te vinden dat de grote ploegen hier niet zijn dit jaar.
Kalender is al overvol dus logisch dat die niet aan de start staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien vinden de grote ploegen dit wel een soort circusparcours. Als het vandaag echt had geregend, dan was dit een mensonterend parcours zijn geweest.
Dan zal hij als laatste binnenkomen denk ik. Laatste etappe van de Eneco Tour was in 2016quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Aert rijdt volgende week de Eneco-Tour? Ben benieuwd of hij daar met de beteren mee kan...
Ditquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Antunes achter Alarcon aan. Dit is briljant.
Ik denk dat de grotere ploegen hier eventueel wel met een B-team hadden kunnen starten, maar ik denk dat die renners op het EK zitten, wat ongeveer het niveau heeft van de koers van vandaag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kalender is al overvol dus logisch dat die niet aan de start staan.
En we hebben prachtige koers gezien dus gemist heb ik ze niet.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:42 schreef Mani89 het volgende:
En Rui Sousa (52) zat er ook weer prima bij.
NOSgodquote:Landa wint Ronde van Burgos, López pakt slotrit
Mikel Landa heeft de Ronde van Burgos gewonnen. De 27-jarige Bask werd in de slotetappe naar Lagunas de Neila derde, voornamelijk omdat hij de rit niet meer hoefde te winnen.
Landa maakte in de Tour de France al veel indruk. Misschien was hij daarin wel beter dan zijn kopman Chris Froome, maar hij mocht dat niet laten zien. In Burgos mocht de Bask wel zijn hele trukendoos openen en was hij duidelijk de sterkste. Hij won de eerste en derde etappe.
Op de slotklim in de laatste etappe sloeg Landa twee kilometer voor de meet een gaatje. Hij kreeg Enric Mas en Miguel Ángel López met zich mee. Landa vond dat prima, reed rustig door en gunde López vervolgens de ritzege.
Mathieu gaat aan het einde van zijn contract natuurlijk gewoon voor een world tour ploeg rijden. En dan is Patje een goede kandidaat denk ik maar zelfs Sky zou me niet verbazen of msischien zelfs wel een Franse ploeg. Persoonlijk zou ik Sunweb een goede keuze vinden maar ik denk dat hij dat niet gaat doen omdat Sunweb met crossers - Lars van der Haar - geen gelukkig verleden heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom moet VDP daar ook gewoon weg, die gaan zelfs nooit in een uitnodiging krijgen voor een semi-klassieker. Dan moet ie niet eens naar een WT-ploeg, maar iets als Wanty of Roompot zou al beter zijn, dat is tenminste een wielerploeg die naam waardig.
geen wattages erbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik inlijsten.
Volgens mij heeft hij een clausule dat hij voortijdig naar een WT ploeg kan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Mathieu gaat aan het einde van zijn contract natuurlijk gewoon voor een world tour ploeg rijden. En dan is Patje een goede kandidaat denk ik maar zelfs Sky zou me niet verbazen of msischien zelfs wel een Franse ploeg. Persoonlijk zou ik Sunweb een goede keuze vinden maar ik denk dat hij dat niet gaat doen omdat Sunweb met crossers - Lars van der Haar - geen gelukkig verleden heeft.
dit is wel echt lachwekkend, gewoon een minuut eraf doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Lagunas de Neila
2017:11,8 km@6,3%---28:32---average speed 24.81 km/h(Miguel Angel Lopez)
2007:11,8 km@6,3%---29:46---average speed 23.78 km/h(Juan Mauricio Soler)
2006:11,8 km@6,3%---30:01---average speed 23.59 km/h(Iban Mayo)
6% (!!!!!!!!)twitter:TourofUtah twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 22:10:24Ruben Campanioni, the young Cuban from @TeamHincapie is pushing up AF Canyon's 6% grade (!!) by HIMSELF! 💪🏽🇨🇺 https://t.co/3CW522xMKj reageer retweet
Er staat rugwind volgens ammattipyoraily, snelle tijd incoming.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
We zijn onderweg naar Snowbird mensen.
Won een alleraardigste bergrit naar Dobratsch in Oostenrijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van Sterbini.
Met de kanttekening dat het niet per definitie om zijn podcast gaat, maar om de banden tussen die podcast en de wedstrijd, terwijl je met een schorsing niks met een officiële wedstrijd te maken mag hebben. Op zich logisch dat USADA daar klachten over heeft gekregen en zich daar nu over gaat buigen, want zo'n race in de problemen brengen om zoiets zou zonde zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
De USADA wil de podcast van Armstrong gaan verbieden gedurende de Colorado Classic, omdat het volgens hen onder zijn levenslange schorsing valt
5.95 watt/kg [Dr.Fr.]quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Lagunas de Neila
2017:11,8 km@6,3%---28:32---average speed 24.81 km/h(Miguel Angel Lopez)
2007:11,8 km@6,3%---29:46---average speed 23.78 km/h(Juan Mauricio Soler)
2006:11,8 km@6,3%---30:01---average speed 23.59 km/h(Iban Mayo)
quote:
twitter:EuroHoody twitterde op zondag 06-08-2017 om 11:41:13Quote of Day: "I went to the Tour as a worker, and finished fourth. I came here as a winner, and I won" — Landa after winning VaBurgos reageer retweet
Want anders herkennen zijn teamgenoten hem niet tijdens de tijdrittwitter:TourDeJose twitterde op zondag 06-08-2017 om 20:19:11Ah team Sunweb is wel consistent. Tom Dumoulin krijgt tijdrittrui a la Sinkeldam. Driekleurpak kan prullenbak in (via @SanderKleikers) reageer retweet
twitter:SanderKleikers twitterde op zondag 06-08-2017 om 19:44:07Tom rijdt als tijdritkampioen dinsdag dus ook in zo'n streep-truitje: GEEN grote driekleur. 'Was een hele discussie...', zegt Dumoulin. #L1 reageer retweet
Als Sunweb consequent is dan moeten ze de WK trui ook weigeren.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:31 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig is het z'n enige tijdrit in die trui dan..
quote:In 1978 wordt hij [Didi Thurau] bij het wereldkampioenschap tweede achter Francesco Moser. Later wordt bekend dat Thurau die titel mocht verkopen aan de Italiaan, omdat de grote baas van IJsboerke vond dat er op de regenboogtrui veel te weinig ruimte was voor het logo van de sponsor.
Aike in de volgauto?quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het wel humor dat bij Sinkeldam als argument werd aangedragen dat hij met een normale trui makkelijker te herkennen zou zijn door ploeggenoten, maar wie van zijn ploeggenoten zou Dumoulin moeten herkennen in een individuele tijdrit?
enge man doet mij denken aan een enge sekte leiderquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:25 schreef Slobeend het volgende:
Man man man.
Komt vast weer uit de koker van Spekenbrink
eerder zaten ze toch ook dichter op de Canadese WT koersen??quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Utah heeft dringend een andere plek op de kalender nodig, wat een ellende. Colorado start over vier dagen, met zowaar vier World Tour teams aan de start. Mogelijk Contador. Feest.
Wat, Utah? Dat is op 2010 na altijd in deze periode in augustus geweest. Wat het vooral afslacht is het feit dat het tussen vier of vijf World Tour (en een Europees kampioenschap) koersen zit, waar teams verplicht zijn om te starten. Drie jaar geleden had je hier nog gewoon zes World Tour teams aan het vertrek.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eerder zaten ze toch ook dichter op de Canadese WT koersen??
ik ben denk in de war met de ronde van Albertaquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat, Utah? Dat is op 2010 na altijd in deze periode in augustus geweest. Wat het vooral afslacht is het feit dat het tussen vier of vijf World Tour (en een Europees kampioenschap) koersen zit, waar teams verplicht zijn om te starten. Drie jaar geleden had je hier nog gewoon zes World Tour teams aan het vertrek.
Doen ze dat voor het geld of voor de fans?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mensen die volgend weekend Landa, Froome, Aru, Quintana en anderen nog in actie willen zien. Ze rijden een criterium in Kazachstan.
Einde van een tijdperkquote:Op maandag 7 augustus 2017 10:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Contador rijdt de Vuelta. Het wordt de laatste race in zijn carriere: https://www.instagram.com(...)-by=acontadoroficial
Wat is de believe dan? Dat hij Burgos gaat rijden met een paar tieners?quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij zegt wel dat het zijn laatste race is als professional. Zijn Fundación is CT en derhalve geen profteam. #believe
Natuurlijk. Burgos, Valenciana, RDS, Asturias, Madrid, Castilla y Leon. Koers zat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is de believe dan? Dat hij Burgos gaat rijden met een paar tieners?
Tom gelooft ook in SAM.quote:De precieze reden weet ik niet, maar het was natuurlijk wel zo dat we een luxeprobleem hadden voor de komende jaren. Met Warren, Wilco, Sam Oomen en ik hadden we vier potentiële kopmannen voor de grote rondes. Dan ontkom je er niet aan dat de één af en toe voor de ander moet rijden. Ik kan me voorstellen dat Warren zo’n situatie wil ontlopen.’’
Hoi Oleg.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef wimderon het volgende:
De 'mijn beste vorm ooit' quotes vooraf, de eeuwige excuses achteraf en de aanvallen alsof hij nog de benen van Verbier heeft ga ik absoluut niet missen.
Wij hebben Evans geen moment gemist!quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef wimderon het volgende:
De 'mijn beste vorm ooit' quotes vooraf, de eeuwige excuses achteraf en de aanvallen alsof hij nog de benen van Verbier heeft ga ik absoluut niet missen.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt je dwarsdoenact ten einde?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt jouw act van morele verhevenheid ten einde?quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt je dwarsdoenact ten einde?
hij gaat los op de Angliruquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De held. Hopelijk pakt hij nog een etappe of doet ie een ander kunststukje. Bergtrui zou ook leuk zijn.
Is geen act. Als veel mensen iets of iemand tof vinden, gaat wim onbewust op zoek naar rationele redenen om die persoon minder tof te vinden. Het tegenovergestelde gebeurt als veel mensen iets haten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt je dwarsdoenact ten einde?
Om voor letterlijk ieder iets dwars te doen, vind ik wat overdreven.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is geen act. Als veel mensen iets of iemand tof vinden, gaat wim onbewust op zoek naar rationele redenen om die persoon minder tof te vinden. Het tegenovergestelde gebeurt als veel mensen iets haten.
Zeer waardevolle toevoeging wmb.
Dat kan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij hebben Evans geen moment gemist!
Ik doe niet voor letterlijk ieder iets dwars. Als je niet meeloopt in de Hollandse polonaise heb je al snel een afwijkend palet aan favorieten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om voor letterlijk ieder iets dwars te doen, vind ik wat overdreven.
Ander argument was natuurlijk de sponsoren, al is dat ook maar onzin. Een nationale trui geeft juist meer publiciteit. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Sunweb hier om gevraagd heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het wel humor dat bij Sinkeldam als argument werd aangedragen dat hij met een normale trui makkelijker te herkennen zou zijn door ploeggenoten, maar wie van zijn ploeggenoten zou Dumoulin moeten herkennen in een individuele tijdrit?
Hij is vast fan van Guy Verhofstadt, Frans Timmermans en Jean-Claude Juncker.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
enge man doet mij denken aan een enge sekte leider
Ach laat die Amerikaantjes het toch onderling uitvechten. Niet elke wedstrijd hoeft WT ploegen aan de start te hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Utah heeft dringend een andere plek op de kalender nodig, wat een ellende. Colorado start over vier dagen, met zowaar vier World Tour teams aan de start. Mogelijk Contador. Feest.
Tja maar met welke Spaanstalige wel? Ook wel taalbarrière.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Contador leuke renner maar met de persoon zelf heb ik nooit veel gehad.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Ga jij de eeuwige plakker Evans maar missen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef wimderon het volgende:
Evans heeft mij alleen bekoren nadat hij WK wasquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ga jij de eeuwige plakker Evans maar missen.
Oscaritoquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar met welke Spaanstalige wel? Ook wel taalbarrière.
Alle tot nu toe bekendgemaakte ploegen voor l'Avenir. Ik dacht ook een Franse ploeg voorbij hebben zien schieten, maar die kan ik niet zo snel meer vinden.quote:Suisse
Marc Hirschi (BMC Development Team)
Patrick Müller (BMC Development Team)
Martin Schäppi (BMC Development Team)
Lukas Ruëgg (Team Hormann)
Gordian Banzer (Team Hormann)
Anthony Rappo (Team Humard Vélo-Passion Renfer)
Luxembourg
Kevin Geniets (AG2R La Mondiale)
Michel Ries (UC Dippach)
Pit Leyder (Leopard Pro Cycling)
Larry Valvasori (Team Differdange)
Jan Petelin (Team Differdange)
Tom Wirtgen (Leopard Pro Cycling)
Australie
Lucas Hamilton (Michelton Scott)
Jai Hindley (Michelton Scott)
Samuel Jenner (Michelton Scott)
Callum Scotson (BMC Development Team)
Robert Stannard (Michelton Scott)
Michael Storer (Michelton Scott)
Etats-Unis
William Barta (Axeon Hagens Berman)
Stephen Bassett (Silber Pro Cycling)
Sean Bennett (Jelly Belly p/b Maxxis)
Ian Garrison (Axeon Hagens Berman)
Justin Oien (Caja Rural)
Neilson Powless (Axeon Hagens Berman)
Allemagne
Konrad Geßner (Rad-Net Rose Team)
Patrick Haller (Rad-Net Rose Team)
Florian Nowak (Radteam Hermann)
Leon Rohde (Team Sunweb)
Johannes Schinnagel (Team Felbermayr)
Georg Zimmermann (Team Felbermayr)
Bretagne
Florian Cam (Cotes d'Armor)
Adrien Garel (VCP Loudeac)
Thibault Guernalec (Team Pays de Dinan)
Nicolas Malle (Sojasun Espoir)
Emmanuel Morin (Sojasun Espoir)
Alan Riou (Team Pays de Dinan)
Colombie
Egan Bernal (Androni Sidermec)
Ivan Sosa (Androni Sidermec)
Wildy Sandoval (Boyaca es Para Vivirla)
Daniel Martinez (Willier Southeast)
Cristian Muñoz (Coldeportes Zenu)
Alvaro Hodeg (QuickStep Floors)
Pays-Bas
Julius van den Berg (SEG Racing Academy)
Pascal Eenkhoorn (BMC Devolopment)
Fabio Jakobsen (SEG Racing Academy)
Jan Maas (SEG Racing Academy)
Joris Nieuwenhuis (Sunweb Development)
Hartthijs de Vries (SEG Racing Academy)
Niemand, ze gaan voor ritzeges.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:30 schreef Evertjan het volgende:
wie is kopman van de Team NL voor l'Avenir
Zal ik doen!quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ga jij de eeuwige plakker Evans maar missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |