zou spontaan aan de fles gaanquote:
Dus jij denkt dat je wordt geboren als homo? Ik denk zelf dat je met helemaal niets geboren wordt en alles wordt aangeleerd/aangepraat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Troll, niemand met een normaal verstand denkt nog zo
Vreemd... dus ik val op vrouwen - als man - omdat mij dat is aangepraat??quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je wordt geboren als homo? Ik denk zelf dat je met helemaal niets geboren wordt en alles wordt aangeleerd/aangepraat.
nee, evolutie drang om je zelf voort te plantenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd... dus ik val op vrouwen - als man - omdat mij dat is aangepraat??
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:52 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
nee, evolutie drang om je zelf voort te planten
Dan denk je niet goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je wordt geboren als homo? Ik denk zelf dat je met helemaal niets geboren wordt en alles wordt aangeleerd/aangepraat.
bij jou twijfel ik. Maar goed, DNA heeft wat generaties nodig om zich aan te passen hequote:
ahahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:53 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
bij jou twijfel ik. Maar goed, DNA heeft wat generaties nodig om zich aan te passen he
Hem adviseren om toch met een vrouw te trouwen , veel bidden tot God etc/quote:
Ik zou me dan ook wel schamen, denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hem adviseren om toch met een vrouw te trouwen , veel bidden tot God etc/
Zo niet en hij neemt een vriend kan ie oprotten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Troll, niemand met een normaal verstand denkt nog zo
+ na 1 generatie ben je er van verlost. Kan eventueel sneller als ie niet echt veilig doet ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hem adviseren om toch met een vrouw te trouwen , veel bidden tot God etc/
Zo niet en hij neemt een vriend kan ie oprotten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook wel schamen, denk ik.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook wel schamen, denk ik.
.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
+ na 1 generatie ben je er van verlost. Kan eventueel sneller als ie niet echt veilig doet ofzo
Vertel eens wat Jezus van homofilie vind.. niet Paulus maar profeet Jezus vzmhquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mooi altijd hoe conservatieven en radicale moslims elkaar vinden... romantisch, bijna
Daarom liever moslims aan de macht dan GroenLinks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mooi altijd hoe conservatieven en radicale moslims elkaar vinden... romantisch, bijna
Wat 'ie er ook van vond - want de Evangeliën zeggen daar niets over, evenmin als over de positie van de vrouw - verstoting en laat staan doden kwam er niet bij kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vertel eens wat Jezus wat homos vind.. niet Paulus maar profeet Jezus vzmh
Wat doet de mening van religieuzen er nog toe in een wetenschapssamenleving?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vertel eens wat Jezus van homofilie vind.. niet Paulus maar profeet Jezus vzmh
Snap ik; kun je ook weer een ECHTE MAN zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daarom liever moslims aan de macht dan GroenLinks.
Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat 'ie er ook van vond - want de Evangeliën zeggen daar niets over, evenmin als over de positie van de vrouw - verstoting en laat staan doden kwam er niet bij kijken.
Wat 'ie wel zei was: Kijk eerst naar de balk in je eigen oog voordat je wijst op het strootje in dat van een ander.
Ja, en zo stond er ook de doodstraf op overspel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”
koran:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |