Die gaat vrijdag denk ik het Vrouwenvoetbal verdedigen, dat enorm op de lachspieren gaat werken van Gijp en Boskampquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:40 schreef Oliver23 het volgende:
Wie durft de vraag te stellen: "Was de 4-2 ook niet een beetje te wijten aan de hele slechte keepster uit Denemarken?"
en dan 10x die keeper blundersquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die gaat vrijdag denk ik het Vrouwenvoetbal verdedigen, dat enorm op de lachspieren gaat werken van Gijp en Boskamp
ja, jij fapt op alles met een hartslagquote:
''Maar bij de mannen gebeuren die dingen ook''quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
net als die vrije trap van martens
Keeper die achter de muur gaat staan
zolang je maar geen bier drinkt, want dan wordt je naar huis gestuurdquote:
Net als de 3-2 en de 2-1.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:40 schreef Oliver23 het volgende:
Wie durft de vraag te stellen: "Was de 4-2 ook niet een beetje te wijten aan de hele slechte keepster uit Denemarken?"
kan echt niet tijdens mannentoernooi héquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zolang je maar geen bier drinkt, want dan wordt je naar huis gestuurd
ook niet als je turner bent héquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan echt niet tijdens mannentoernooi hé
Is dit een fokker?quote:
fopgenotquote:
Niet judo?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Groenen had bijna voor Belgie gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:58 schreef Oliver23 het volgende:
Sifan Hassan ....Dit was tenminste wel volwaardige vrouwensport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |